Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Moderátor: Moderators General
- Hlinda
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: pát led 02, 2004 23:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Zdravím. Tak tu máme nový servis a autosalon v Plzni pro naše Renoltíky.
Otevírají 7.6.2005. Podle všeho bude patřit majiteli autosalonu Ford Hornát (stojí vedle).
Otevírají 7.6.2005. Podle všeho bude patřit majiteli autosalonu Ford Hornát (stojí vedle).
Renault Laguna 1,8i RT [img]http://images.spritmonitor.de/160521.png[/img]
- Hlinda
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: pát led 02, 2004 23:04
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No viděl jsem na tento termín reklamu. Uvidíme.havrda píše:To nemuzou stihnout otevrit. Vzdyt je to jeste totalne rozestaveny.
Renault Laguna 1,8i RT [img]http://images.spritmonitor.de/160521.png[/img]
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon pro 20, 2004 13:34
- Bydliště: PM
Roman Sornas
Vážení kolegové, stavební úřad tam má šetření 2.6., pokud to pustí do předčasného užívání, termín otevření 6.6. nebo 7.6. je reálný.
Roman Sornas
ESPACE III 2,0 r.v.97
ESPACE III 2,0 r.v.97
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon pro 20, 2004 13:34
- Bydliště: PM
Čerstvá zkušenost:
V pátek jsem jel přes Plzeň a zastavil se u Renault Hornát, abych si koupil podložku pod výpustný šroub olejové vany. Viděl jsem tam velký nápis Renault minute výměna oleje od 990.-. Zaradoval jsem se, že se nebudu muset válet pod autem sám, svěřím výměnu odborníkům. Asi pětadvacetiletý cápek v šedé košilce s nápisem Renault na kapsicče mi bez mrknutí oka řekl, že dáme olej 5W-40. Když jsem namítl, že podle manuálu výrobce předepisuje 10W-40, tak výhružně řekl, že tedy na moje přání mi ho tam dají a chtěl po mně s filtrem a prací 2300.- Kč. Zasmál jsem se, u vedlejšího pultu zakoupil onu podložku a odešel. V dalším obchodě na trase jsem koupil 5 litrů oleje Shell s filtrem za 1150.- a za 150.- mi ho ve Starém Plzenci v SHS v neděli dopoledne vyměnili.
Co to ze sebe dělají ? Renault je přece obyčejná spotřebka jako Citroen, Peugeot nebo Volkswagen. Neni to BMW nebo Mercedes. Už by se měli pomalu probudit.
V pátek jsem jel přes Plzeň a zastavil se u Renault Hornát, abych si koupil podložku pod výpustný šroub olejové vany. Viděl jsem tam velký nápis Renault minute výměna oleje od 990.-. Zaradoval jsem se, že se nebudu muset válet pod autem sám, svěřím výměnu odborníkům. Asi pětadvacetiletý cápek v šedé košilce s nápisem Renault na kapsicče mi bez mrknutí oka řekl, že dáme olej 5W-40. Když jsem namítl, že podle manuálu výrobce předepisuje 10W-40, tak výhružně řekl, že tedy na moje přání mi ho tam dají a chtěl po mně s filtrem a prací 2300.- Kč. Zasmál jsem se, u vedlejšího pultu zakoupil onu podložku a odešel. V dalším obchodě na trase jsem koupil 5 litrů oleje Shell s filtrem za 1150.- a za 150.- mi ho ve Starém Plzenci v SHS v neděli dopoledne vyměnili.
Co to ze sebe dělají ? Renault je přece obyčejná spotřebka jako Citroen, Peugeot nebo Volkswagen. Neni to BMW nebo Mercedes. Už by se měli pomalu probudit.
- David - Plzen
- Junior member
- Příspěvky: 214
- Registrován: úte lis 09, 2004 12:32
- Bydliště: Plzeň
servis hornat
do HORNATA už nikdy
potřeboval jsem rychle koupit v sobotu silentblok stabilizatoru.
45 minut jsem stravil než se stařik začal vubec venovat, přednost mela panička u kafe.
Když jsem oslovil mladika ten hned začal tvrdit že silentbloky vydrží ale že klepou tyčky od řízeni.
Proste socialisticka katastrofa jako byla na Rokycanske třide.
U hornata jste jen obyčejny b.b ktery nerozumi autum jen original servis je nejlepši.
Na doporučeni HOPY ktery jezdi do UNI STOD, jsem si připadal jako
opravdovy zakaznik.
Přiste jedine do UNI STOD ,rychlost,uroven,spoluprace se zakaznikem,
cena max. 500 kč/hod.
david
potřeboval jsem rychle koupit v sobotu silentblok stabilizatoru.
45 minut jsem stravil než se stařik začal vubec venovat, přednost mela panička u kafe.
Když jsem oslovil mladika ten hned začal tvrdit že silentbloky vydrží ale že klepou tyčky od řízeni.
Proste socialisticka katastrofa jako byla na Rokycanske třide.
U hornata jste jen obyčejny b.b ktery nerozumi autum jen original servis je nejlepši.
Na doporučeni HOPY ktery jezdi do UNI STOD, jsem si připadal jako
opravdovy zakaznik.
Přiste jedine do UNI STOD ,rychlost,uroven,spoluprace se zakaznikem,
cena max. 500 kč/hod.
david
Reaguji na vaše názory na Renault Hornát....nikdy jsem se nesetkala s takhle příjemnými lidmi...nemyslím si že to co tu píšete není pravda...ale můj názor je dobrý...vždy jsem byla spokojená jak s ochotou tak s práci kterou provedli...a také mě auto nikdy nesklamalo...a osobně znám pár lidí co tam pracuje...a myslím si že by si nikdy nedovolil špatnou reputaci...v Plzni je to jeden s nejlepších autoservizů jak Ford,Renaul,Dacie,i Honda....proto jim veřím...a jsem s nima moc spokojená... tohle je pouze můj názor.....
-
- Junior member
- Příspěvky: 146
- Registrován: pát črc 18, 2008 03:19
- Kontaktovat uživatele:
Musim napsat moji zkusenot...s PLZNI U HORNATA..Potreboval jsem jen sestolovat svetla,protoze jsem menil(nechaval menit) xenon zarovky,tak se rozestolovaly lampy..Tak jsem tam volal a rekly mi,ze na to potrebuji celej den,ze muzou bejt cidla v cudu,rikam 10krat,ze jen sestolovat a onn,ze to musi udleat na diagnostice prae na kolik hodin...Tak jsem jim rekl,ze to je prace na 10minut...ne nevysvetlil..Je videt,ze se hraje pouze na hodinove praec....A MUSIM RICT,takze jsem dostal doporuceni na UNI STOD a reknu Vam,mam to dalku,ale to jak se chovaji k zakaznikovi jsem nezazil....Presto,ze to mam dalku jsem tam byl uz 3krat a budu jezdit dale.Vyborne jednani,hned jdou a udelaji...Potreboval jsem vymenit olej,meli plno,ale presto mi vyhovely a sli to udelat hned..Svetla serizeny za 5minut,ochotny byly napichnout auto na diagnostiku vse mi vysvetlil co jsem chtel...NO SUPR NIKAM JINAM UZ JEZDIT NEBUDU A JESTLI MUZU VSEM..DOPORUCUJU UNI STOD
Kontrola auta
Pred 14 dny jsem si nechal zkontrolovat Megana u Hornata a nenapadlo mne se podivat k motoru, po cca 100km jsem pri myti zjistil, ze vicko od nalevaciho hrdla oleje je polozene vzhuru nohama a od oleje zahnojenej celej dekl nad motorem.
tak v Plzni a okolí mám zkušenosti jak s bývalým Renault servisem na Rokycanské (Invelt) a s Auto Uni ve Stodě. Obojí musím chválit. Stod skvělý přístup, maximální ochota individuální dohody a splnění potřeb zákazníka a ve srovnání s ostatními Renault servisy přijatelné ceny. Musím ovšem pochválit i Invelt, kde asi ale chvála padá především na jednoho technika. I zde nám vyhověli, byli ochotni se dohodnout a splnili, vše co bylo slíbeno. Navíc i zde oproti Hornátovi jsou ceny nižší!!!
-
- Starting member
- Příspěvky: 84
- Registrován: stř pro 22, 2010 10:27
- Bydliště: Rokycany
koupě
ahoj, v Hornátu jsem koupil v listopadu Megana III, ochota tam byla, když jsem ale chtěl zapojit své rádio a namontovat svoje repro, už tak ochotní nebyli . musel jsem ke konkurenci. Auto jsem totiž objednal bez rádia, po tom, co zde píšete, tak jsem chtěl svoje.
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
V Hornátu jsem byl jen jednou a taky naposled. Nejdříve jsem problém s autem vysvětlil barbíně za stolkem.Pak -protože věci nerozuměla - zavolala mistra.Ten řekl abych to vysvětlil mechanikovi.Když jsem se po 30 minutách dočkal arogantního mechanika,kterého jsem vyloženě obtěžoval a vysvětlil problém s vozem(3roky staré auto,ale služební takže více km) zněla jeho otázka. A kolik to má km? Sdělil jsem mu počet km a odpověď zněla. Tak to hoďte ze stáně a kupte si novej.Na tom nic nenaměřím. Odvětil jsem: Dejte mi ty klíčky a tady jsem byl naposled.
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Také jsem tam byl 2x. Nevím, jaký si udělat názor ale poprvně to bylo chvilku po otevření, kdy začínali akce na Thalie, složte 15 tisíc a pak máte auto za 215 a ve finále vyšlo na 380, celkem slušná cena. Navíc to bylo chvilku po otevření a všude ještě zneli zbíječky a dodělávalo se, takže kravál. To mě zarazilo.
Po druhé jsem tam byl loni, když mi padlo ložisko v diferáku ( což jsme ještě nevěděli a sháněli tak převodovku), tak jsme sháneli označení správné převodovky a musím pochválit, přišel technik a bez problém mi řekli podle vin kodu, jaká převodovka tam patří. Čekal jsem opak.
Po druhé jsem tam byl loni, když mi padlo ložisko v diferáku ( což jsme ještě nevěděli a sháněli tak převodovku), tak jsme sháneli označení správné převodovky a musím pochválit, přišel technik a bez problém mi řekli podle vin kodu, jaká převodovka tam patří. Čekal jsem opak.
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Tak na Hornáta mám taky své vzpomínky. Ano jednání když zákazník přijde je příjemné, ale pak to přijde. Potřeboval jsem vyměnit alternátor nejen že práce jim trvala snad 5 hodin, které si samozřejmě naúčtovali a zašli si během toho na oběd, ale vůbec mi nevyměnili řemen s tím, že jsem to prý nechtěl. Stál jsem jak opařený a ptal se jestli to myslí vážně, že pokud se toto mění a má se to dělat, tak si ho vyměnit samo nechám. Dělají tam na tom kluci ze školy a řemen samozřejmě nebyly schopni ani pořádně dotáhnout. Lakování, které pro ně zřejmě někdo dělá, taky stojí za prd. Jeden dědeček u pumpy odřel a já navštívil Hornáta, tam to vše udělali a na nárazník po roce začal žilkovatět. Vrátím se k alternátoru. Elektrikář, který mi to dělal na zemi mi ho s vyndáním ložiska a následným zalisováním a vrácením, byl hotový za hodinu a půl. Stod mám blíž a co čtu, tak když budu muset, tak zajedu určitě tam. V Hornátu je vše problém a drahota.
Renault Thali RT 1.4i 55 kW r.v. 2002
Renault Megane II Kombík 1.5 DCi 74 kW r.v. 2005
Renault Megane II Kombík 1.5 DCi 74 kW r.v. 2005
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Mě tenhle příspěvek vyznívá spíše jako kdyby tu byla snaha danou firmu bezdůvodně poškodit. Nikde vám totiž v Renaultu nebudou účtovat 5hodin práce za výměnu alternátoru, snad možná u varianty s vodním chlazením, špatným přístupem a nutným odvzdušněním, to ale není u Megane II. A pokud se objeví na lakované ploše žilkovatění, je to důsledek mechanického namáhání, poté se v laku vytvoří drobné prasklinky, není to chybou lakování, ta se projevuje jinak. Pokud chcete, aby byl váš příspěvek důvěryhodný, přiložte např. daňový doklad na provedené zakázky, takhle to vypadá hodně podezřele...lotrisek píše:Tak na Hornáta mám taky své vzpomínky. Ano jednání když zákazník přijde je příjemné, ale pak to přijde. Potřeboval jsem vyměnit alternátor nejen že práce jim trvala snad 5 hodin, které si samozřejmě naúčtovali a zašli si během toho na oběd, ale vůbec mi nevyměnili řemen s tím, že jsem to prý nechtěl. Stál jsem jak opařený a ptal se jestli to myslí vážně, že pokud se toto mění a má se to dělat, tak si ho vyměnit samo nechám. Dělají tam na tom kluci ze školy a řemen samozřejmě nebyly schopni ani pořádně dotáhnout. Lakování, které pro ně zřejmě někdo dělá, taky stojí za prd. Jeden dědeček u pumpy odřel a já navštívil Hornáta, tam to vše udělali a na nárazník po roce začal žilkovatět. Vrátím se k alternátoru. Elektrikář, který mi to dělal na zemi mi ho s vyndáním ložiska a následným zalisováním a vrácením, byl hotový za hodinu a půl. Stod mám blíž a co čtu, tak když budu muset, tak zajedu určitě tam. V Hornátu je vše problém a drahota.
RENAULT MEGANE II , 1.6 16V , r.v. 2003 , K4M 760 , modrá metal.
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Tak já mám jednu čerstvou zkušenost a to velmi rozporuplnou. Mám od Hornáta Thalii 12/2012 a to včetně LPG. Po ujetí 5000 km (slovy pět tisíc km) v březnu auto začalo mít za studena problémy s jízdou na benzín. Už od začátku u přijímacího technika byla jasné že LPG nepatří mezi oblíbené položky v autě. Auto jsem tedy předal na standarní garanční opravu definovaou jako chyba pohonu BA. Servisní opravu jsem hlásil cca týden dopředu, nebylo to nijak akutní. Při dotazu zdali je možné pronajmout náhradní auto (a to po několika dnech už co auto stálo v servisu a oni pořád nevěděli co s tím je) mi bylo sděleno, že nejbližší možný volný auto je 28.3 :- )))) SUPER (hlavně když auto potřebuji k podnikání. Každopádně po asi 13dnech bylo opraveno a Hornát po mě chtěl přes 2000Kč za diagnostiku, neb údajně za to může plyn a ovlivnil benzínovou jednotku, která údajně není schopná po studeném startu udělat rychlou korekci a proto auto nejede. Na to jsem okamžitě argumentoval tím, že pokud toto přestavba skutečně dělá, tak požaduji změnu na systém, které samozřejmě nebude mít vliv na samostatný benzínový okruh. Jejich argumenty jsou, že prý byl špatný plyn a způsobil po 5000KM destrukci vstřiků LPG (jen upozorňuji, že auto na LPG jelo naprosto v pořádku, bez jediného problému, bez ztráty výkonu, bez kolísání otáček, a ani spotřeba nebyla nijak vychýlena) Po hádce jsem samozřejmě odmítl hradit jakoukoliv cenu za tyto věci, protože LPG bylo koupeno s vozem jako nové na FA od prodejce <> a to přes jasné dotazy, jak se to má se zárukou. Nakonec tedy servis ustoupil a nic nepožadoval, ale přístup mě absolutně zklamal. A to už několikrát na servisu padl náznak, že přestavbou LPG nebude záruka.... Ano, koupil jsem nejlevnější auto a LPG, protože to při nákupu není údajně žádný problém. To auto za to možná ani nemůže a možná je na vině jen levná přestavba STAG, respektive levné vstřikovače, ale od toho je právě zárkuka a jejich boj po celou dobu záruky na mechanické části a musí se s tím vypořádat. To že mechanik strávali 10dní diagnostikou a nebyl schopen přijít na závadu přeci není problém můj, ale toho servisu, že to nezvládnou rychleji (respektive že na počítači nevyběhne 100% informace co je špatně). Takže na straně prodejce všechno super. Prodejce hodně v pohodě, domluva pohodová, předání auta a zajištění všeho taky OK, ale o 50metrů dál na servisu už to je všechno maličko jinak. Tímto se mi celá značka <> neskutečně zajídá i když třeba ty auta za to ani nemůžou a je to o lidech. A to jsem ještě musel zaplatit 400 za benzín. Auto sem odvezl do servisu a mělo 1/10 nádrže BA. To jsem tedy předem souhlasil, že tedy ano a BA jsem samozřejmě zaplatil dle původní dohody i když mě to přijde zpětně jako dost zvláštní. Pánové samozřejmě ten benzím vycamrali na "diagnostice" takže mě to umytí auto stálo 4kila. To je prostě přístup, který zajistí, že se budou klienti na budoucí servis rádi vracet, a mě jakákoliv budoucí závada už předem stresuje, neb budu muset do Hornáta s prosíkem o to, aby mě milosrdně vůz dali dohromady a modlit se, aby náhodou LPG nezničilo třeba servořízení, nebo centrální zamykání dveří . Když bych tohle veděl předem, rozhodoval bych se zcela jinak při koupi
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Reaguji na předchozí příspěvek, ale pokud jsem dobře informován, tak Renault ještě dnes oficiálně nenabízí žádné vozidlo s úpravou na LPG. Tato možnost je z výroby pouze u vozidel Dacia. Tudíž se muselo jednat dle mého o nějaký externí kšeft prodejního oddělení a externí firma přestaveb na LPG do vozidla násilně implementovala něco, co tam opravdu nepatří. V tom případě se ale opravdu může jednat o porušení záručních podmínek a servis může opravu na záruku odmítnout. A to že to v servisu nejsou schopni přesně zdiagnostikovat je logické, nemůžou mít přeci přesné data k neoriginální plynové přestavbě a tudíž není moc možností jak ověřit správnou funkci zařízení. Z názorů kolem mě se bohužel často dnes člověk dovídá, že u většiny nových aut je na domontáži neorigo plynového zařízení více negativ než pozitiv. Jednotky se melou mezi sebou a věčně svítící kontrolka OBD asi nebude to pravé ořechové.
RENAULT MEGANE II , 1.6 16V , r.v. 2003 , K4M 760 , modrá metal.
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Ano, instalace je externí firmou. Což přeci není muj problém, ale problém Renaultu. V podstatě to probíhá takto: Dobrý den, chtěl bych auto a sháním úsporné vozidlo na LPG. Umít ho dodat nové se zárukou. Hornát - samozřejmě, přestavby děláme standartně bez problémů. Takže mě, jako koncového zákazníka mě je celkem jedno co se děje za prahem autosalonu. A jak to tak bývá tak salon jede v režimu co největšího zisku protože renault objednal přestavbu snad nejlevnějším systémem LPG a všech komponent a chce za to peníze jako za systém daleko vyšší kategorie. Pak není žádnej div, že to nefuguje a bude to mít trvalé problémy až do výměny inkriminovaných komponent. To je jako jít s bouracím kladivem z OBI na rekonstrukci paláce Co se týče svítící kontrolky, to je v drtivé většině případů chyba montážní firmy LPG, co neumí plyn zaregulovat a nebo zvolit vhodnej systém s vhodnou řídící jednotkou a pak samozřejmě benzínovej mozek je chudák celej zmantenej a koriguje co to jde... (není vůbec neobvyklé, že ty přestavby montuje franta kocourek, co má k dispozici jen manuál od výrobce přestavbové sady a o vlastní funkci systému nemá ani šajna) Máme doma několik aut na plyn a to včetně celkem exotů mimo jiné s bošáckým modulovaným čerpadlem bez vratného potrubí benzínu a auto se vhodnou přestavbou a pečlivým odlazením rozjelo a jezdí bez problémů. Jenže to by se musely přestavby na plyn dělat poctivě, vybírat osvědčené komponenty, napojit správně lambdasondy a naučit vhodně palivové mapy a po přestavbě provést důkladné testování, jenže to by bylo moc práce navíc a přece to není vůbec třeba...
Ale to není můj problém, to je interní problém výběru dodavatele Renaultu a ten bude držet záruky tak jak má a když ne, znám celkem dobře svoje práva a možnosti jak si je zajistit.
A za další, když kuwa neumím zajistit zákazníkovi servis, tak to nenabízím a nedělám ze zákazníka blbce.
A Hornát se v podstatě sám potrestal, neb jsem potřeboval druhé auto do firmy a pro sekundatna jsem si raději zajel do Prahy a risknu to tam..
Ale to není můj problém, to je interní problém výběru dodavatele Renaultu a ten bude držet záruky tak jak má a když ne, znám celkem dobře svoje práva a možnosti jak si je zajistit.
A za další, když kuwa neumím zajistit zákazníkovi servis, tak to nenabízím a nedělám ze zákazníka blbce.
A Hornát se v podstatě sám potrestal, neb jsem potřeboval druhé auto do firmy a pro sekundatna jsem si raději zajel do Prahy a risknu to tam..
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Nový servis - Plzeň - Auto Hornát
Hodnocení servisu
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host