Mňa by tak dlho neoyebovali
http://staznosti.sme.sk/cpld/1152/Winkl ... ralnu.html
WINKLER, Lastomírska 161, Michalovce
Moderátor: Moderators General
- trichopter
- Advanced member
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned srp 05, 2007 12:52
- Bydliště: SK/KNM
Trochen sa mierni s tým výrazom.
Chcel by som reagovať na ten článok aj diskusiu pod ním.
Ten chlap nie je prvý ani posledný a je skoro úplne jedno akú značku máš
My sme mali príhodu z Oplom astra.Šli sme už s bývalým kolegom z nemecka z práce a začala mu blikať kontrolka motora.Ten sa mu dal do úsporného režimu.Aj napriek tomu sa podujal že bude pokračovať v jazde.V najbližšom meste odmietol službu značkového servisu,ten nemal čas ani šajno čo to može byť.Auto skapalo 5km pred haranicami.Takto sme ho odtiahli s božou pomocou kusok za hranicu,to som tiež nechápal že colník mal takú dobrú nladu a pustil nás ked sme ťahali auto na lane cez hranicu.
Milý opel skončil v servise v Klatovách.Kolega ho tam mal mesiac.Skúšali všelličo možné.Nakoniec startil trpezlivosť a rozhodol sa po autio ísť.
Na to ale potreboval 29000 českých korún.Servis napísal že sa odporúča generálka motora.Celou cestou išiel na úsporný režim.Ledva došiel domov,v súkromnom servise u nás mu povedali že motor je už v háji.
Nakoniec ho aj zháňal a kúpil ojazdený.
Auto malo najazdených pri kúpe údajne 120000km.
Od začiatku samé maličkosti.
Prišlo sa na to,že nakoniec stačilo iba prebiť katalyzátor.Ten bol upchatý a vracal spodiny späť do motora.
Podla toho bolo usúdené že auto malo určite pretočené kilometre.Katalyzátor sa mal vymeniť,a bolo by po probléme.
Takýchto príkladou je x...
A nech mi niekto hovorí že iba Renault...
Chcel by som reagovať na ten článok aj diskusiu pod ním.
Ten chlap nie je prvý ani posledný a je skoro úplne jedno akú značku máš
My sme mali príhodu z Oplom astra.Šli sme už s bývalým kolegom z nemecka z práce a začala mu blikať kontrolka motora.Ten sa mu dal do úsporného režimu.Aj napriek tomu sa podujal že bude pokračovať v jazde.V najbližšom meste odmietol službu značkového servisu,ten nemal čas ani šajno čo to može byť.Auto skapalo 5km pred haranicami.Takto sme ho odtiahli s božou pomocou kusok za hranicu,to som tiež nechápal že colník mal takú dobrú nladu a pustil nás ked sme ťahali auto na lane cez hranicu.
Milý opel skončil v servise v Klatovách.Kolega ho tam mal mesiac.Skúšali všelličo možné.Nakoniec startil trpezlivosť a rozhodol sa po autio ísť.
Na to ale potreboval 29000 českých korún.Servis napísal že sa odporúča generálka motora.Celou cestou išiel na úsporný režim.Ledva došiel domov,v súkromnom servise u nás mu povedali že motor je už v háji.
Nakoniec ho aj zháňal a kúpil ojazdený.
Auto malo najazdených pri kúpe údajne 120000km.
Od začiatku samé maličkosti.
Prišlo sa na to,že nakoniec stačilo iba prebiť katalyzátor.Ten bol upchatý a vracal spodiny späť do motora.
Podla toho bolo usúdené že auto malo určite pretočené kilometre.Katalyzátor sa mal vymeniť,a bolo by po probléme.
Takýchto príkladou je x...
A nech mi niekto hovorí že iba Renault...
Megane II sedane-02/2004; 1,6 16V.83kw;113ps
150 000km.Comfort Dynamique;
150 000km.Comfort Dynamique;
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů