Jmenuje se to AutoAvant a sídlí v Praze

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
jelly
Site Admin
Příspěvky: 41
Registrován: pon pro 29, 2003 15:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Jmenuje se to AutoAvant a sídlí v Praze

Příspěvek od jelly » pát led 30, 2004 21:30

No přišla doba kdy i na mě přišla řada s vyzkoušením značkového servisu s docela závažnou poruchou na mém Cliu 1,5 dCi, nu odvezl jsem ho do Avantu a prozřetelně ho večer před domluvenou schůzkou nechal stát na parkovišti abych druhý den zjistil že už nenastartuji vůbec. Nu ráno jsem odevzda autíčko s očekáváním do servisu aby mě odpoledne zavolali že mám špatnou vysokotlaké naftové čerpadlo, ale že druhý den to bude hotové že díl objednali, nu nedočkavě jsem čekal na dnešní den a po telefonátu se vydal pro autíčko a jaké bylo moje překvapení když mě odevzdali auto opravené v záruce a zcela umyté a vyluxované, což mě dostalo protože všechny věci poházené v autě byly na svém místě ale pod nimy bylo vše čisté. Tím se naplnilo to co jsem poslední dobou slýchával jak se AutoAvant zlepšil, takto si přidstevuju kvalitní přístup k zákazníkům, kdy slíbený terminy byl dodržen a auto bylo předáno v perfektním stavu.[/b]
Renault Club ČR
-------------------------------
Megane Coupé III 2.0
Scenic III 1,4 TCE

mah
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: sob kvě 01, 2004 16:23
Bydliště: Teplice

Re: Jmenuje se to AutoAvant a sídlí v Praze

Příspěvek od mah » čtv kvě 06, 2004 11:58

s avantem mam taky par zkusenosti:
je pravda, ze po kazdem servisu jsem dostal auto vyscitene a umyte - to je prijemne

co je neprijemne, ze stran provedeni oprav a komunikace nelze rici nic pozitivniho:
takova blbost, jako vymena rozvodoveho remenu -
pri predani auta do servisu jsme dostal odhad ceny ccz 12000.
pri prebirani jsem najednou videl fakturu na 20000.
kdyz jsem jim rikal, ze me snad meli vyrozumet predem o navyseni ceny, tak se vsichni divili, ze mi nikdo nevolal.
nu coz, remen byl vymeneny, tak jsem zaplatil

dalsi servis -cisteni benzinove nadrze a vymena palivoveho filtru
v podani avantu zalezitost na tyden
cena filtru Avant - cca 500Kc; AutKelly - 80Kc
pri cisteni nadrze jim ta ma praskla, bohuzel jsem to zjistil az na bezinove pumpe, kdyz jsem vzal plnou - prave v 17:45 na ceste ze servisu Avantu (3 dny po predani auta do servisu), praskla byla nekde v polovine hloubky
co ted? servis jiz zavreny, auto nepojizdne
nyni tedy musim i dodat, ze vedouci smeny, ktera se na mem aute podepsala mi velmi pomohl - prijal me do servisu jeste pred 19. hodinou a nabidl mi k zapujceni sve soukrome auto
sve auto jsem dostal az nasledujici den - vymena me praskle nadze za novou jiz byla rychlejsi nez cisteni me stavajici

pak uz jen nasledovala jeste jedna vymena palivovoveho filtru (opet ccz500Kc)

nicmene i v tomto pripade jsem se setka s komunikcanimi problemy typu "oni vam technici nevolali?? ja jsem jim rikal, at vam zavolaji"

nyni si radeji veskery servis delam sam, do servisu (jestli avant to nevim) to dam zase az na vymenu rozvodaku

mah
Starting member
Příspěvky: 46
Registrován: sob kvě 01, 2004 16:23
Bydliště: Teplice

Re: Jmenuje se to AutoAvant a sídlí v Praze

Příspěvek od mah » čtv kvě 06, 2004 21:36

no a jeste jednou avant:

potrebuji zkontrolovat klima (napln, tesnost, vycistit a dezinfikovat).
Na koho jineho se s autem Renault obratit, nez na znackovy servis. Tak jsem opet zkusil Avant v Dablicich.

Tedy: klimatizace pry zasadne nedelaji ani nejsou schopni me odkazat nekam jinam, kdo by me ji udelal.
Jen mi neni jasne, jak potom zvladaji garancku tusim po 60k, kdy se ma delat kontrola a pripadne doplneni klima. Asi si jen proste odsrktnou, ze vse bylo provedeno

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4146
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » sob čer 18, 2005 00:31

Tak jsem si dnes přebíral auto po opravě z AutoAvantu... vše celkem bez problému, cena dodržena, termín se o den protáhl (nedorazil díl)

navíc mi vyměnilili žárovku, ani nevím kde... měla 5W :lol: .... 14kč žárovka a tuším 110Kč výměna žárovky :(

Jinak mají problémy s uznáváním slev pro členy klubu... na prodejně náhr. dílů o tom vědí ale na servisu se divili jak při předávání do i při přebírání ze servisu... a to mají výhody u nich na webu... no nakonec mi slevu dali a dokonce větší :wink: za ušetřených 350Kč to stojí ne? ;)

Mimochodem viděl jsem tam na prodejně náhradních dílů slevy na některé díly ... zadní světla na R5 á 300 ... vnější zadní na Lagunu I Mk.1 za 500.. myslím že na vrakáči chtějí za jeté víc :D

auto čisté, vše v pohodě...jen jsem tam dost dlouho ve středu čekal než jsem přišel na příjmu na řadu (přes hodinu)

Jinak při návštěvě autorizovaného servisu doporučuji uvédst že si přejete provédst jen opravy které si objednáte... ta žárovka je pakatel... ale až vám dolejí 1 litr oleje za 500 k tomu kapalinu do ostřikovačů, chladiče, vymění 2 žárovky a 1200 v háji jen to fikne (a teď nemluvím o AutoAvantu ale obecně...zkušenost) .... jinde to člověk pořídí daleko levněji...

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4146
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » sob čer 18, 2005 00:35

ovšem ještě musím podotknout že výměnu žárovky H7 u nového Clia v levém světlometu bych si snad nechal udělat v servisu.... jsme s Jellym neoficiálními rekordmany v této záležitosti ... prostě rekord neschopnosti... trvalo nám to asi 2,5 hodiny bez úspěchu... jenže je tam takový přístup že by to chtělo nějakou něžnou dívčí ručku nebo rozebrat půlku auta okolo... no co při koupi 2. žárovky a 5. kávy protože nám tam jedna někde nenávratně zmizela se nám už pokladní na pumpě drze smála :lol:

Uživatelský avatar
kmarty
Člen RCČR
Příspěvky: 2606
Registrován: pon led 24, 2005 10:28
Bydliště: Praha

Příspěvek od kmarty » úte úno 28, 2006 12:05

Taky napisu svou zkusenost s AutoAvantem.
Mel jsem u MeganeII GT problem s motorem 1.6 16V (rachoceni pri startu). Slo o zarucni opravu.
Kdyz jsem se telefonicky domlouval s prijimacim technikem, tak rikal ze tusi cim to je, ze se muzu zastavit hned zitra rano, ale ze se moc omlouva ze oprava potrva priblizne dva dny, pokud to bude opravdu to co si mysli. To mi nijak nevadilo, po pravde ani jsem nepredpokladal opravu stylem ze prijedu, dam si kafe a odjedu s opravenym autem.
V AutoAvantu se mne ujala prijemna pani a sepsali jsme patricne papiry o zavade. Celkovy pristup primo perfektni. Protoze mi nabidli nahradni vuz (plne v ramci zarucni opravy) a protoze jsem v MHD sakra dlouho nejel, nenechal jsem se dlouho presvedcovat. Alespon jsem se projel v Cliu s 1.2 motorem :-)
Odpoledne nasledujiciho dne mi volali ze je vse hotovo, ze si muzu pro auto prijet. Kdyz jsem prijel, tak jsem sve auto skoro nepoznal. Na parkovisti jsem totiz hledal zaprášenou, sedive modrou Megane a misto toho jsem nasel nablejskany auto v tmave modre metalize :-). Kdyz jsem s autem vyjizdel, tak jsem si vsiml ze i vnitrek auta se nevyhl uklidu.
Auti uz tedy jezdi jak ma a ja jsem na vysost spokojeny. Spokojeny s tim ze auto je opravene, ze nebyl ani naznak ruznych prutahu, jak rad casto popisuje na Internetu jeden nejmenovany majitel stejneho modelu priblizovadla, spokojeny s pristupem celeho personalu, ktery nijak nevybocoval od pristupu ktery ke mne meli kdyz jsem auto kupoval, spokojeny proste se vsim.

Zkratka AutoAvant mne svoji peci o mne, jakozto zakaznika, primo nadchl. Mozna to je treba "jen" tim, ze jejich pristup byl ostre v kontrastu se zkazkami ktere litaji po Internetu (i mezi lidmi) o Renault servisech. Mozna taky ne.
MEGΛNE GrandTour 2005 - 1.6 automat
(dokud nepujde zakazat zobrazovani temat od uzivatele "RSS Express", tak tu budu jen hooodne zridka. Pokud vubec)

Pezzli
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte kvě 16, 2006 17:34
Bydliště: Praha

...

Příspěvek od Pezzli » úte kvě 16, 2006 17:48

Řikali, jste, že se zlepšili, ale oni se MUSELI zlepšit, protože šli do ISA 9001 a tam, když si něco napíšou, že dělat budou, tak to prostě dělat musí, jináč by jim certifikaci sebrali...
jinak jsem si autíko (ojeté - od dealera renaultu) koupil teprve před několika dny a ještě jsem nikde nebyl a snad ani nebudu muset....

Majk1
Starting member
Příspěvky: 18
Registrován: pát zář 14, 2007 19:32
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Majk1 » pon zář 17, 2007 14:16

Tak moje zkušenost: Minulý týden jsem od nich koupil ojetou Lagunu 2, cena super, stav super, komplet dokumentace - před koupí mi nabídli napíchnutí na diagnostiku a zvednutí na zvedák, vše OK. Veškeré papírování v pohodě a po chvíli jsem s Lagunkou odjížděl. Bohužel ani ne po 24 hodinách na mě vybafla kontrolka vstřikování a zhoršil se běh motoru. Tak jsem k nim hned zajel (pátek v 17:50). Domluvili jsme se, že hned v pondělí to přivezu a podívají se mi na to. Dnes jsem jim to tam ráno nechal, jel jsem si něco vyřídit do centra a cca po 2h jsem se zajel pozeptat, jestli už to náhodou není. A auto bylo spravené, vše překontrolované a zdarma. Při kontrolní jízdě mi prodejce slíbil, že pokud by se to opakovalo, tak vše prohlédnou detailně a na dobu opravy mi půjčí náhradní vůz zdarma. Musím říct, že jsem už pár ojetých aut kupoval, ale tohle je zatím nejlepší zkušenost, kterou jsem měl a nemůžu si Avanty vynachválit.
Renault Laguna II 1,9 dCi Privillege

Uživatelský avatar
bosyboss
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: pát pro 07, 2007 12:56
Bydliště: SK-LE,CZ-MĚ,AUT-W

Příspěvek od bosyboss » sob led 05, 2008 22:32

Mal som tam auto v oprave 2 krát.
1-výmena turba a všetko okolo toho potrebné
2- výmena spojky a ERG ventilu- ten som chcel len prečistiť, ale že vraj sa im rozpadol-neviem, môže byť.
Podotýkam, vždy som si doniesol vlastné náhradné diely-turbo ,olej,spojku, a nemali s tým problém.(možno preto sa ten ERG ventil rozpadol), ale čo už.
Zhrnutie:
super prístup
hodiny práce sedeli ako sme sa pre tým dohodli
ak niečo, vždy zavolali a spýtali sa ma či súhlasím
auto vypucované z vnútra,z vonku
dodržali termín, v jednom prípade bolo auto ešte skor hotové

Som spokojný!!!!

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 9778
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Příspěvek od Šamša » ned led 06, 2008 00:59

bosyboss píše:Mal som tam auto v oprave 2 krát.
1-výmena turba a všetko okolo toho potrebné
2- výmena spojky a ERG ventilu- ten som chcel len prečistiť, ale že vraj sa im rozpadol-neviem, môže byť.
Podotýkam, vždy som si doniesol vlastné náhradné diely-turbo ,olej,spojku, a nemali s tým problém.(možno preto sa ten ERG ventil rozpadol), ale čo už.
Zhrnutie:
super prístup
hodiny práce sedeli ako sme sa pre tým dohodli
ak niečo, vždy zavolali a spýtali sa ma či súhlasím
auto vypucované z vnútra,z vonku
dodržali termín, v jednom prípade bolo auto ešte skor hotové

Som spokojný!!!!
On ten ventil, když je tam hodně zarostlý karbonem, tak to bez násilí nejde ven a někdy hold dojde až k destrukci. Ten kdo to vymyslel a zkonstruoval, to byl opravdu chytrý člověk a měli by mu dát medajli. BMW to má řešený jinak, jednoduššeji, umístěn externě a s podtlakovým řízením.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 372000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 200000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 348000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
bosyboss
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: pát pro 07, 2007 12:56
Bydliště: SK-LE,CZ-MĚ,AUT-W

Příspěvek od bosyboss » ned úno 17, 2008 19:05

Opravujem.
POsledná oprava nebola dobre urobená. Viz . 2 články vyšie.
Bol som odcestovaný, takže som s autom nejazdil asi tak 1 mesiac. Stálo. Po mesiaci som pricestoval vlakom a moja priateľka chela príjsť po mňa do Prahy autom. Ale nenaštartovala-slaba batéria 55 ampérova, ktorá 1 mesiac stála. A to bolo moje štastie. Keď som po mesiaci uvidel moje auto, s hrôzou som zbadal pod motorom veľkú olejovú škvrnu. Bol to olej z prevodouky. Hneď ma napadlo, že buď z výpustnej šruby alebo z poloosy. Tí odbornici v renault servise založili zle nejakú manžetu, videl som ju bola dokrčená. Všetok nový olej vytiekol , zostalo tam asi 2 dcl. A kedže bývam cca.28 Km od Prahy , tak to bolo moje šťastie, že priateľka ráno nenaštartovala, inak neviem, nie som odborník , ale asi by zadrela prevodouku.
Ani som to nereklamoval, neviem kto by ma odtiahol do Prahy a odťahovka nie je lacný špás. A poznáte tie ich výhovorky, určite by som neobstál. Takže som to dal urobiť do neautorizovaného servisu. Bol som riadne naštvaný. Ak poznáte niekto nejaký dobrý servis na Mělnicku tak dajte vedieť.Ale nie renault v Mělníku s nimi nemam tiež dobre skúsenosti.A na opravu sa treba objednať minimálne 2 týždne vopred, keď nie viac.
Ďakuejm a ak o niečom viete aj neautorizov. tak napíšte.
PS:
a ešte dodávam, že ani stým ERG ventilom nie som si istý, kto vie či sa naozaj rozpadol? Škoda len, že som si ho nevyžiadal.
Renault Laguna II 1.9 dCi Grandtour 79 kW 2004 r.v.

Uživatelský avatar
100KUC
Moderátor
Příspěvky: 4146
Registrován: stř led 07, 2004 15:51
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 100KUC » ned úno 17, 2008 22:57

Ani jsi jim nezkusil zavolat? Třeba by tě příjemně překvapili a svou chybu uznali.
ex. Clio 1.4e RT '91; ex. Mégane Break 1.4 16V RXE '99; ex. Clio 1.4 16V '03; ex. Renault 8 typ 1130 '64, 40k; Renault 5 GT. '88 (project F16), 136k; ex. Renault Laguna 2.0T Dynamique '05, 170k; Renault Mégane GrandTour 1,6 16V Privilége '05, 110 poníků

Když jsem ještě chodil do školy, tak mě nikdy nenapadlo, že pětka bude jednou mé oblíbené číslo 8)

Uživatelský avatar
bosyboss
Junior member
Příspěvky: 137
Registrován: pát pro 07, 2007 12:56
Bydliště: SK-LE,CZ-MĚ,AUT-W

Příspěvek od bosyboss » pon úno 18, 2008 12:14

Vôbec som nemal chuť a ani by ma nemal kto odtiahnúť do Ďablic.A kto vie čo by zase našli a na čo by sa vyhovorili. Neverím, že by sa to len tak vyriešilo!!
Renault Laguna II 1.9 dCi Grandtour 79 kW 2004 r.v.

Rebik
Partner klubu
Příspěvky: 21
Registrován: pon led 19, 2004 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rebik » sob bře 22, 2008 20:54

Tak malý příběh, jak jsem kupoval Trafica - většinou se na web píší negativa, což nemám rád.
Po podrobném průzkumu trhu jsem se rozhodl pro nákup dodávky - Trafica. Požadavky byly nosnost 1t (vozím dřevěná paliva), 5 míst, klima a k dispozici skladem. Renault překvapivě vyhrál cenou i vlastnostmi. Takže jsem poptal pár autorizáků - pražské i vesnické a dalším překvapením bylo, že komunikací a cenou byl hodně vepředu Autoavant v Praze Ďáblicích. Rychle jsme se dohodli na ceně, auto došlo před termínem, předání, pojištění i přihlášení v pohodě, mohlo být drobet naleštěnější.
Během pár týdnů jsem měl dva zádrhele, nejprve když jsem vezl paletu briket, auto od 100km/h strašně plavalo. Naštěstí jsem si všiml, že nějaký francouzský barevný dělník mi tam namontoval pneumatiky s nosností 750kg a navíc v rozměru, co nebyl v techničáku-)) Autoavant po dohodě s importérem vyměnil všechny pneu za nové odpovídající Continentaly.
Při té příležitosti jsem si stěžoval, že mi občas nezhasne auto po otočení a vyndání klíčku, diagnostikováno, vyměněn na počkání nějaký spínač.

Prostě klidné a věcné jednání i řešení, osobně jsem překvapen i schopností nabídnout cenu, měl jsem Avant v kategorii postsocialistické služby.
Jinak Trafic na dodávku příjemná záležitost, limuzína to není, ale v rámci kategorie v pohodě.
Rebik
Vel Satis 2.0t

Doctor
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 04, 2008 10:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Jmenuje se to AutoAvant a sídlí v Praze

Příspěvek od Doctor » sob dub 05, 2008 18:28

mah píše:s avantem mam taky par zkusenosti:
je pravda, ze po kazdem servisu jsem dostal auto vyscitene a umyte - to je prijemne

co je neprijemne, ze stran provedeni oprav a komunikace nelze rici nic pozitivniho:
takova blbost, jako vymena rozvodoveho remenu -
pri predani auta do servisu jsme dostal odhad ceny ccz 12000.
pri prebirani jsem najednou videl fakturu na 20000. :shock:
no u mně by ten rozvoďák stál maximálně 4000 za práci :P
www.autodoctor.cz
Autoelektrika
Tolstého 270/14
Praha 10
tel.: 777606061

Uživatelský avatar
kolaCZek
Člen RCČR
Příspěvky: 148
Registrován: úte říj 16, 2007 23:30
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolaCZek » úte dub 08, 2008 20:55

Prdnul mi chladic u moji vymazleny R9. Takze vymena chladice i s vetrakem. A pri ty prilezitosti jsem si nechal i vymenit okynka (trojuhelnicky v zadnich dverich). Puvodni majitel tam dal plexi.

Sehnali mi z vrakoviste peknej chladic i okynka.
Cela tahle sranda me vysla na 1 100,- 8) Nemuzu si stezovat...

Uživatelský avatar
Vejr
Junior member
Příspěvky: 242
Registrován: pon srp 06, 2007 21:43
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vejr » úte dub 08, 2008 21:25

Doctore ty jseš taky všude :lol: :lol:
Renault Megane Break 1.9 dCi, Renault Midlum 180 dCi, Aro 243 TD, Jawa 350/634

Doctor
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: pát dub 04, 2008 10:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Doctor » čtv dub 10, 2008 12:19

Vejr píše:Doctore ty jseš taky všude :lol: :lol:
za to můžeš ty, našel jsem ve statistikách že ke mně na stránky chodí lidi odtud tak koukám jak na mně přišli a on mi tady Vejr dělá reklamu, no tak jsem se přihlásil a v nějakém tématu ti odepisoval. :wink:
www.autodoctor.cz
Autoelektrika
Tolstého 270/14
Praha 10
tel.: 777606061

kahasa
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: sob led 03, 2009 17:54
Bydliště: Praha

Autoavant Praha8

Příspěvek od kahasa » stř led 28, 2009 13:56

Do Autoavantu jsem přijel s tím že mi nefungovalo ABS.Paní v recepci se mnou ochotně sepsala papíry,upozornila mne na výměnu rozvodů aniž by věděla km průběh a vůz,řekla ať si počkám.Řekl jsem že si myslím že je špatný snímač v LP kole,poněvadž byl již laicky opravovaný.Po dvou hodinách čekání mi paní přišla sdělit že je vadný snímač v LP kole+dalších x závad a že snímač nemají skladem a že stojí asi 1700,-.Auto tam prý mám nechat s tím že pokud chci tak mi zapůjčí náhradní vůz.Na toto jsem nepřistoupil zaplatil jsem 500,- a odjel do autokelly kde,,hle,,snímač stál 1300,-Snímač v LP kole jsem vyměnil,ale stejně ABS nefungovalo.Vrátil jsem tam starý a odjel na novou diagnostiku do Bosch Service Auto Mika,kde mi jako prvotní přechodnou závadu našli slabé napětí na ŘJ ABS a potom trvalou chybná ŘJ ABS.Nechtěl jsem se s tím spokojit že bych musel měnit ŘJ ABS a odjel do neznačkového servisu Posner-Tehnik v Turnově kde auto napíchli na diagnostiku a vyšlo jim že je vadný PP snímač.Jelikož jsem měl ten nový tak jsme ho tam dali a bylo po problému.Stálo mne to 600,-Takže příště žádný značkový servis,kde nejsou ani schopni diagnostikovat přesnou závadu.

Uživatelský avatar
Vendous
Advanced member
Příspěvky: 280
Registrován: ned dub 06, 2008 21:57
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vendous » stř úno 25, 2009 15:50

No to já přijel dneska do avantu v 15.00hod že bych chtěl načíst ventilky. Je 15.50hod a já už sedim doma a platil sem jen 238kč i s daní. Co víc si přát
Renault laguna II r.v.2005
expresion 1,9dci 88kw

Dawweo
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pon kvě 19, 2008 23:18
Kontaktovat uživatele:

hloupy zakaznik, vychytraly servis

Příspěvek od Dawweo » úte bře 24, 2009 17:17

Auto Avant. Jak vznešený to název pro prodejnu, servis vozů Renault. Člověk by očekával alespoň úroveň odpovídající

názvu servisu, značce vozu, který má a také ceně provedeného servisu. Bohužel jsem se silně spletl. Ale abych začal

popořadě.

V prosinci jsem objednal sveho Renault Safrana rv 94 2,2 12V na kompletni prohlídku vozu s tím že chci vyměnit urcité

díly - plastová roura sání, podběhy předních kol, spodní kryt motoru, relé směrových světel a spousty drobností.

Jelikož pracuji v brně a servis mi byl doporučen jako kvalitní, tak jsem si zajistil dovolenou, objednal jsem se do

servisu a vozidlo přistavil v dohodnutý den (pondělí 22.12.2008) s tím že opravy by měly být provedeny do pátku (v

nejhorším případě do soboty tohoto týdne) a pokud se vyskytne nějaký problém, tak se ozvou a určitě se mi ozvou ve

středu, zda dorazily všechny díly a podobně. Můj první dojem byl velmi pozitivní - čisté prostředí, milá pracovnice,

jež přijímala mé auto prostě vše jak má být. První chvilka kdy jsem ale znejistěl byla, když jsem předal pracovnici

klíčky od vozidla, odešli sme k vozu a ona nebyla schopna ho dalkovým ovládáním odemknout. Tak jsem jí vysvětlil na co

musí mířít a že musí chvíli počkat po každém neplatném pokusu, ale nakonec jsem vozidlo odemykal sám. Nu což, je to

starší vozidlo, kdy dalkové ovládání nefungovalo tak úžasně jako dnešní (infrared). Do auta dala obal na sedadlo

řidiče, nejaký papír pod nohy aby neušpinili gumovou podložku no a samozřejmě obalili volant. To mé rozhození

neschopností odemknout vozidlo trochu zmírnilo.

Uběhlo pondělí, úterý, středa - blížil se večer a žádný telefon se neozval. Tak jsem zavolal ve čtvrtek ráno a dozvěděl

jsem se že ještě nedorazily náhradní díly, což mne tedy moc nepotěšilo ale byl jsem ujištěn že ten den mají dorazit a

hned po namontování (nejpozději ten večer) mi ještě zavolají. Nezavolali a tak jsem v pátek ráno volal do servisu kde

se stala chyba a dozvěděl jsem se že díly skladem ještě nejsou a tak jsem se dohodl na okamžitém vyzvednutí vozidla ze

servisu. Při převzetí si vyžádali zálohu xy tisic na náhradní díly pro případ, že bych si je nevyzvedl a ty díly by jim

tedy zůstaly skladem. Jejich obavy jsem pochopil a nějak jsem se nebránil zaplatit zálohu a odjet tedy zpet do brna,

kde jsem okamzite mizel do prace. Během tohoto týdne mi zjistili že používám kontrolní jednotku vstřikování pro vozidlo

s automatickou převodovkou, doplnili kapalinu do ostřikovačů o kterou jsem je ale opravdu nežádal (řekl jsem at se drží

toho co je ve smlouvě) a případně nedostatky které objeví mi hlásí a dohodneme se na řešení problémů. Pokud si pamatuju

dobře tak také vyměnili relé směrových světel. Tak že alespoň částečný úspěch, správně namontovali katalizátor a tím

snížili nepříjemný rušivý hluk při kterém jsem nemohl využívat rozmezí otáček mezi 3200-3800/min - buď více nebo méně.

Po zhruba měsíci (někdy koncem ledna) mi zavolali, že mají VŠECHNY díly skladem a že si mohu s autem přijet na montáž

dílů. No tak dobrá následující týden jsem přijel a ve středu večer jsem jim předal vozidlo. To přijímala stejná

asistentka která se mnou sepisovala požadavky. Auto jsem předal, a s tím že nejspíš ve čtvrtek večer nebo v pátek ráno

si budu moci auto vyzvednout. Opět že mi zavolají. Když nevolali ve 2 hodiny v pátek, tak jsem se rozhodl tam vyrazit

ať vím co tedy se děje. Když jsem byl na zastávce tramvaje v Kobylisích tak mi volali že si vozidlo mohu vyzvednout. To

mne pomerně potěšilo že nepojedu domu s prázdnou. Při kontrole co tedy udělali jsem se nestačil divit kolik nových

šroubků a jiného materiálu využili, ale je mi jasné že bez něj by to nešlo. Veškeré díly jsem dostal v kufru vozidla

abych viděl, že nic neopravovali ale vše co jsem chtěl vyměnili. Bohužel jsem jako hlupák zkontroloval jen hlavní věci

a některé jsem doufal že tedy kontrolovali oni. Prvním problémem ale byla informace, že spodní kryt pod motor je ještě

někde ve francii na hranici. V tu chvíli jsem byl poměrně naštvaný, neboť jsem jel zbytečně z brna do prahy a zpet

autem aby mi namontovali jen podběhy přednich kol a vyměnili plastovou rouru sání. Možná to způsobilo že jsem pak

nekontroloval vše co na vozidle dělali, stejně jako pak projížďka v mém voze s vedoucím servisu. Překvapilo mne že

semnou vozidlo projel, ale po pár minutách jsem zjistil, že některé věci typuje... Viz kontrolka servis se rozsivítí

chviličku po nastartování vozidla kvuli té řídící jednotce. Ve zkutečnosti se rozsvítí až pokud otáčky přelezou hranici

1800 otáček - tak že když bych jel praha brno jen do 1800 otáček za minutu, tak se mi kontrolka nerozsvítí. Zeptal jsem

se zda neví důvod proč by neměly fungovat elektrické sedačky - teda minimálně sedačka na místě spolujezdce a začal

říkat že to je řídícíma jednotkama a tím že to je safrane tak musím kupovat díly naprogramovane a sesynchronizované

přímo pro tento vůz a že je to drahé.... Poté mi řekl že nelze odvzdušnít brzdy, neboť chybí na P.Z. odvzdušňovací

šroub, a že to někdo předělával a kdesi cosi a že to teda neprojde technickou a správně by mne na silnici neměl ani

pustit. Dobrá - s autem jezdim nejakou dobu, vim jak brzdy reaguji a dám si na ně ještě větší pozor. Když jsem se

zeptal proč to teda nevyřeší, tak jsem jen slyšel že by tam mohli něco poškodit a že tam je neco dělanýho gumovýma

hadičkama. Trochu jsem se zděsil jak to teda tam vlastně je. Pravdou je že se mi snažil neustále doporučit ať se

podívám na vozy které maji skladem a že bychom se nějak dohodli na prodeji tak aby obě strany byly spokojené. Nabidku

na jiné auto jsem odmítl nebot nechci jiné auto.. alespoň ne teď. Díky tomu že nebyl ten jeden ND skladem jsem dostal

slevu 10 procent na práci.

Tak že při odjezdu ze servisu jsem byl zklamany že se mi auto rozpada pod zadkem a nemohu s tim neco udelat a protože

jsou brzdy nejdůležitější, tak jsem po příjezdu do brna auto odstavil a začal jsem řešit co s tím tedy. Když jsem řekl

známému vé trápení s autem tak mne chtěl uškrtit za to že jsem jel k těm zlodějům (jeho označení obecně pro

autorizovaný servis), zajel jsem k němu do bratislavy, kde mne vzal do servisu. Bohužel ten servis se zajíma o vozidla

značky Porshe a tak mne předem informovali že nemohou výsledek zaručit ale udělají co se dá.

Nejdřív koukli na tachometr, vzhled vozu a konstatovali že karoserie až na detaily je po těch 15 letech ve výborném

stavu a nebýt nekvalitní opravy naražení dadku (prasklý plech u v záhybu u dveří), odření na jistých místech, rez nad

čelním sklem způsobená jeho výměno a současným poškozením laku, ťuknutý přední nárazník tak to auto vypadá velmi dobře.

Když zjistili že to má téměř 260 000 km, tak je smích přešel (byť ten člověk co mi dělal projižďku před předáním vozu

řekl že motor je naprosto v pořádku, jen bych měl dolýt olej - ještě že to neudělali:D). Auto zvedli a zkonstatovali že

na své stáří je to vozidlo ve slušném stavu - před zimou to bude chtít nastříkat spodek, no ale nevidí důvod proč by

auto nemělo jezdit dalších 5 let (s přihlédnutím na opotřebení dílů, ktere je potřeba měnit - tlumiče, rozvody a to co

se prostě dělá. Auto dali niž, zkontrolovali veškeré osvětlení a zjistili že přední mlhovky, které podle servisu Auto

avant svítí prostě nesvítí. Jak by taky mohly svítit když k nim nevedou žádné kabely že?! Mlhovky vem ale čert. Bez

nich se člověk obejde. V motorovém prostoru ale objevili nějaký tištěný spoj do kterého vede kabel a ten tišťák je

zabaleny v obyčejném igelitu a oblepen trochou izolační pásky - jednotka imobilizéru. Zřejmě si toho v autoservise

nevšimli. To prý mohlo způsobovat spoustu mých problémů se zhasínáním motoru neboť ten igelitový sáček byl už na

několika místech proražen. Desku dali do krabičky a tuto krabičku přemístili dál od bloku motoru do místa kde by se

tomu nemelo nic stát a přišroubovali ji. Celkem jsem se děsil co se v tom autě ještě nenajde, ale co už. Někdo prostě

mi musí říci co autu je. Tak si prošli papíry a našli že byl instalován nějaký ochranný kryt motoru za 1000kc - nikde

ho nenašli a tudíž si myslí že auto avant mne okradl o 1000kc na tomto místě. Nekvalitní kontrola vnějšího osvětlení -

to samé - jak může někdo říci, že svítí mlhovky když tam nejsou ani kabely. No nic. Šok pro mne přišel tehdy, když

odmontovali všechny 4 kola a řekli mi že nevidí jediný problem v jejich odvzdušnění - všechny 4 kola maji odvzdušňovací

šrouby. Proč to tedy nikdo v Auto Avant neodvzdušnil? Odpověď je jednoduchá - nesundaly vůbec kola - ta byla utažená

tak jak je utahují v pneuservisech. Když už měli kola dole tak mi řekli že ale je zde závažnější problém - LZ - křivý

kotouč, PP, LP kotouče snad ok, ale doporučují výměnu. Destičky LP nemají třecí materiál, na PP něco málo ještě je

zadek relativne ok. Na ty desticky a kotouce mne snad mel servis upozornit nebo ne? O.o. Vyndali elektrickou sedačku z

auta a zjistili že k čemu řídíci jednotka pro spolujezdcovu sedačku. Kdyť je zde jen plus a minus tak staci do toho

navest napajeni.

Tak že k cemu mi byl autorizovany servis? K nicemu. Podbeh motoru mi dodali az teď v březnu 3 měsíce po objednávce a

ještě mi lžou že se mi snaží dovolat a já jim neberu telefon. Podběh motoru (kdybych to věděl dřív) tak jsem měl za

1000kc z nějakého "plechu", relé směrových světel by mne prý nevyšlo na víc jak 500kč (od valea), popřípadě

spolubydlicí řekl že mi ho je schopen vyrobit asi za 60 kč a 2 hodiny jeho prace. Kontrola vnějšího osvětlení za 400kc

se mi zdá taky poměrně drahá, když nepřišli na to že tam nesvítí mlhovky. Nepřišli na to že kufr nelze odemykat spolu s

centrálem ale musim odemykat klickem. Zamek ridice prozmenu nelze odemknout klickem a spousta drobností jako třeba

špatná geometrie předních kol a také nízké nahuštění.

Brzdové obložení, kotouče jsou vyměněny svépomocí, 3 odvzdusnovaci srouby nahrazeny novyma, 1 urvana hlavicka a bude se

vyvrtavat, 3 srouby drzici brzdove kotouce jsou tak zarezle ze jedina moznost je odvrtani a prezávitování - otázka

zhruba na ještě 2 hodiny práce. Pro funkčnost elektrických sedaček stačí zkontrolovat jen kabeláž a taktéž budou

fungovat (spolujezdcova uz funguje).


Moje hodnoceni servisu Auto Avant? Předražený servis, který udělá nutné minimum, nedokáží použít klíč číslo 13 na

odvzdušňovací šrouby aby odvzdušnil brzdy, neupozorní na spousty vad, kterých si nemohli nevšimnout a poměrně si

vymýšlí. Možná je vhodným označením tohto servisu to, jak jej označil známý ze slovenkska. Nejsem bohužel technik,

abych si vše zkontroloval při přebírání vozidla ale tohle bylo až moc. V autorizovaném servisu Škoda se mi tohle

nestalo. Vždy když tam přijede děda se svou fobii, tak se mu technik venuje, o všem ho informuje, nikdy se nestane že

by se něco zpozdilo, sms o ceně dorazí o den dřív než si vozidlo dotyčný vyzvedává, zavolaji s jakýmkoliv problémem

který naleznou a přistupují k člověku jako k nekomu kdo auto používá. Tudíž při předání vezmou fakturu dojdou k vozidlu

a projdou vše co je relevantni na faktuře a předvedou kde je to, co montovali, pokud to je na spodku vozidla tak ho

zvednou a podobne.

Prostě Auto avant už NIKDY více. Jediné pozitivum - auto nebylo špinavější než jsem ho tam daval ale čistější taktéž ne

a celková částka nepřekročila dohodnutou horní hranici (pokud si dobře pamatuju). Pokud se auto AVANT zlepšil, něchtěl bych ho ale navštívit před zlepšením.

PS: asi jsem vážně měl místo safrana vzit citroen XM pallas verzi:P

vlasdoli
Starting member
Příspěvky: 78
Registrován: čtv lis 19, 2009 11:19

Příspěvek od vlasdoli » pát led 15, 2010 10:57

Rad bych se vyjadril k tomuto:
viewtopic.php?t=35230
protoze je ale tema zamcene tak touto formou, sorry.

Rekl bych ze se Turnovak myli a pani mela pravdu...

Otazka totiz je jaka smlouva byla se servisem uzavrena - pokud kupni pak je zaruka 24 mesicu ale pokud to byla smlouva o dilo (coz je u opravy bezne) tak je zaruka 3 mesice (pokud neni stanoveno jinak). To by musely byt smlouvy (faktury) dve - jedna kupni na dily a druha o dilo na praci, nebo mit od baterky aspon zarucak s vyznacenim zaruky.

Takze pozor na to.
Renault Megane II Grandtour, 1.5dCi 74kW, Confort Expression, Tiptronic, 60.000km, rv 2005

Uživatelský avatar
Turnovak
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pon srp 10, 2009 21:31
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turnovak » pát led 15, 2010 17:37

Já bych si do autorizovaného servisu auto nikdy nedal, ale jel jsem tam reklamovat baterku, kterou předchozímu majiteli vyměnili v rámci opravy auta.

Faktura je na 36 tisíc, podle rozpisu dělali lak na zadních dveřích a pravém zadním boku. Proti práci lakovny nemám ani popel, na autě se to fakt těžko dá poznat, že je to opravený. Až na tu cenu, ty pálky za práci jenom namátkou demontáž - zpětná montáž:
zadní světlo 2x 120,-
zadní mlhovka 240,-
víčko nádrže 140,-
AKU 240,-
SPZ 150,-
kontrola dobíjení AKU 300,-
...atd

Při opravě řekli, že je potřeba dát nový akumulátor, a že značkový Renault (rozuměj, přelepený samolepkami Renault) je sice o 30% dražší, ale je velmi kvalitní. Cena 12V 85Ah 760A 3915,-Kč, no nekupte ho za ty prachy!
Výměna provedena dne 22.9.2008, akumulátor při prvních mrazech na konci roku 2009 začal zlobit, musel jsem ho každý týden nabíjet, až nakonec kleknul úplně. Zelená kontrolka na baterii se zobrazovala, ale akumulátor neměl vůbec sílu motorem otočit, čili vadný jeden článek.

Jel jsem tedy s fakturou do Autoavantu, kde mi paní řekla, že na reklamaci nemám nárok, protože je to déle než rok, co aku vyměnili. Řekl jsem ji, že je přece záruka na nový díl 24 měsíců, trvala si ale na svém a že 2 roky je pouze v případě, že bych baterku u nich koupil a teprve potom mi ji namontovali. Tím, že mi ji namontovali sami "v zakázce" tak se záruka nevztahuje.

Šel jsem tedy ven a zavolal si na obchodní inspekci, kde mne právník ujistil, že se v servisu velmi pletou a že mi reklamaci musejí uznat, jinak že jim přijdou na kontrolu. Vrátil jsem se tedy zpátky do servisu a požadoval přijetí do reklamace. Paní zavolala na vedoucího servisu, který nejprve řekl, že to není problém, že je baterie v záruce tak ať mi ji vezmou. Řekl jsem mu jenom, že mě před chvílí paní odsud vyhodila, že na reklamaci nemám nárok. V tom ale okamžitě otočil a arogantně mi začal říkat, že na reklamaci nárok nemám a že mi ji nevezmou.
Řekl jsem mu, že na ně tedy pošlu ČOI, načež mi řekl, že klidně, že tohle ho baví, když se může s někým hádat.
No, fakt přístup namyšlenýho fracka. O autorizovaných servisech jsem slyšel hodně, o Renaultu zvlášť...
Espace IV 2,2dCi 12/2003 Initiale, panorama, carminat.

Uživatelský avatar
Turnovak
Junior member
Příspěvky: 131
Registrován: pon srp 10, 2009 21:31
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turnovak » pát led 15, 2010 17:40

vlasdoli píše:Rad bych se vyjadril k tomuto:
viewtopic.php?t=35230
protoze je ale tema zamcene tak touto formou, sorry.

Rekl bych ze se Turnovak myli a pani mela pravdu...

Otazka totiz je jaka smlouva byla se servisem uzavrena - pokud kupni pak je zaruka 24 mesicu ale pokud to byla smlouva o dilo (coz je u opravy bezne) tak je zaruka 3 mesice (pokud neni stanoveno jinak). To by musely byt smlouvy (faktury) dve - jedna kupni na dily a druha o dilo na praci, nebo mit od baterky aspon zarucak s vyznacenim zaruky.

Takze pozor na to.
Turnovak se nemýlí, už to řeší zastoupení Renault a hlavně ČOI, zjišťovali mi to a i když mi dali AKU do zakázky, tak se na něj vztahuje záruka 24 měsíců, protože je to nový díl...
Až budu znát výsledek kontroly, napíšu sem.
Espace IV 2,2dCi 12/2003 Initiale, panorama, carminat.

Borodov
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv dub 29, 2010 09:53

Re: Jmenuje se to AutoAvant a sídlí v Praze

Příspěvek od Borodov » pát črc 29, 2011 15:58

Dospel jsem do stavu, kdy se chci podelit o svou zkusenost :?
Do Autoavantu jezdim (zatim) pravidelne a posledni dobou ma rozpacity pocit. Pani na servisu jsou prijemne a komunikativni. Jenom, bohuzel, automaticky provadeji kontrolu vozu (odstrikovace, olej, chl. kapalina, gumy apod.) za cca 400,- bez DPH ala hod. Coz mi prijde jako "nedustojne" tahani penez... kdyz na to neupozornuji predem.

Pozitivne hodnotim, ze aplikuji slevu 10% (na praci u vozu zakoupenych v AA) i pri akci Servis 5+

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host