Opportunity Brno

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

Artur
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 26, 2008 21:41
Bydliště: Brno

Opportunity Brno

Příspěvek od Artur » stř bře 26, 2008 22:53

Protože jsem tu nenašel téma k této udajně největší prodejně-servisu v Brně, chtěl bych se podělit se svými téměř pětiletými zkušenostmi s tímto značkovým servisem. Proto bude můj příspěvek trochu delší.
1. Prodejna: využil jsem jejich služeb 2x, poprvé v roce 2003, kdy jsem koupil malé Twingo. Obsluha vzorná, dodání mírně úsměvné - viděl jsem, když můj vysněný vůz dovezli, ale dealer měl dovolenou, tak se ozval cca po týdnu s přesvědčivým tvrzením, že vůz právě přivezli (byl jediný v té barvě a provedení, takže co jsem viděl bylo skutečně pro mne). Podruhé v lednu 2008 - stejně korektní jednání, ale termín dodání koncem března. Trocha zklamání však byla vyvážena následným šokem - vozidlo jsem dostal v prvním týdnu února! Je to trošku větší - Clio Storia v provedení Extreme.
Servis: Záruční prohlídky Twinga se všemi potřebnými úkony (po 2 a 4 letech) v pohodě, trochu šok z ceny oleje (kolem 400,- za litr Shellu ze sudu se mi zdá dost). Neplánované opravy: po cca 2 a půl roce odešel jeden vstřik, servis požadoval objednání (cca 14 dnů), na námitku, že vůz potřebuji denně a jezdit se s tím nedá mi bylo řečeno, abych to přistavil a když bude čas, podívají se na to. Učinil jsem tak a druhý den (!) spokojeně odjel s opraveným vozem. Jen malá závada navíc: údajně nesvítící žárovka osvětlení SPZ vyměněna (ale ráno před opravou svítila - mám v garáži zrcadlo pro kontrolu všech zadních světel. Kupodivu i při první garančce našli nesvítící žárovku - parkovačku - zvláštní, že odešly vždy při cestě do servisu... To by nebylo nic proti tomu, že po krátké době nesvítila opět. Příčina: upálený konektor spojující svítilnu s přívodním kabelem. Při další návštěvě servisu (zatuhlý pístek přední brzdy) jsem nechal svítilnu vyměnit - šok: svítilna cca 400,- , ale protože na přívodním kabelu byl upálený konektor (cena v prodejně 1,50 Kč, nacvaknutí spec. kleštěmi 5 vteřin), vyměnili celý kabelový svazek bratru za 1700,- + práce. To byl první větší mínus. Následovala další oprava - po čtyřech letech a pár měsících opět vadný vstřik. Stejná situace s objednáním, opět příslib, že když bude čas... Přistavil jsem vozidlo se slovy - chová se to stejně, jako když odešel první vstřik, Odpověď: uvidíme, co řekne diagnostika. Druhý den: je vadná cívka, ale nemáme, bude zítra. Souhlasím, co mi zbývá. Třetí den: cívka to není, je to vstřik (což jsem předpokládal i bez diagnostiky), bude zítra. OK, následující den jsem spokojeně odjel. Jen mne zaráží, že ani tak triviální věc, jako je cívka (mimochodem stejná pro řadu dalších modelů stejného výrobce) není ve značkovém servisu na otestování... Celkově hodnotím tento servis, i přes uvedené "podivnosti" velmi dobře, velmi slušné jednání, ochota a rychlost - mimochodem, v tomto foru se hovoří i o servisu Pokorný - když jsem se ptal na výměnu druhého vstřiku, bylo mi bez jiné možnosti nabídnuto obědnání za tři týdny, což vzhledem k tomu, že denně jezdíme s manželkou cca 30 km do práce a zpět bylo naprosto nemožné. No, je to dlouhé, tak Cliostory v následujícím příspěvku.

Artur
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: stř bře 26, 2008 21:41
Bydliště: Brno

Opportunity Brno

Příspěvek od Artur » čtv bře 27, 2008 00:22

Pokračuji v započatém: ClioStory. Včera jsem zaparkoval svoji Storiu do "garáže" v bývalé stodole, ráno jsem ujel už jen 5 km (2/3 z kopce) - do mírného kopce na hlavní silnici už odmítla. Na palubovce blikala kontrolka poruchy systému, motor netáhl a odmítal jet, ikdyž otáčkoměr "tvrdil", že točí (na volnoběh) asi 2500 ot/min. Nezbývalo než volat Renault Assistents. Příjemný hlas po kontrole VIN sehnal odtah do vybraného značkového servisu Renault - zvolil jsem Opportunity Brno. Po cca 3/4 hodině jsem byl "naloděn" na odtah a na cestě do Brna, podotýkám, že bylo opravdu psí počasí - sněhová vánice, takže RA ma u mne jedničku. (jak jsem uvedl v předchozím příspěvku, Clio mám necelé dva měsíce, takže RA byl první a úspěšný nápad). No, následující události už tak radostné nebyly. Po příjezdu k servisu - opakuji, poprvé na odtahu, tedy bez zkušeností - jsem od přijímacího (dříve vždy ochotného) technika na dotaz co dál dostal odpověď: no tak ať to někam složí, proč stojí před závorou! Chápu, také se vždycky nevyspím do růžova... Následné jednání už probíhalo standardně: po vysvětlení poruchy mi bylo sděleno, že "to může být to a to a může to trvat tak a tak dlouho" a bylo mi nabídnuto náhradní vozidlo atd. Tedy spokojenost. Po několika hod. jsem dostal zprávu, že vozidlo je opraveno. A pak to přišlo: přišel jsem si pro vozidlo s tím, že tedy závada nebyla tak hrozná (vduchu jsem si říkal, že se možná jen "zbláznila" řídící jednotka a pomohlo jen "přehrátí" software - z praxe vím, že to není taková vzácnost), ale technik mě "provrtal" pohledem a prohlásil, že závada sice nebyla tak velká, ale byla způsobena cizím zásahem - tedy mnou. S vytřeštěnýma očima jsem se zeptal, jak mnou? Načež mi technik řekl, že podle nich jsem "kleštěma vytahoval kabel od svíčky z cívky tak, že jsem roztrhl izolaci". Vytřeštil jsem oči ještě víc se slovy "a proč bych to proboha dělal, zaprvé ani nevím, kde je, za druhé nemám v autě žádné kleště, za třetí, jaký bych k tomu měl důvod, když by auto jelo!" Technik odpověděl, že to neviděl, vychází z toho, co mu řekli technici z dílny a že jsem to musel udělat já. Já na to, že to je blbost a že to nemohl udělat ani nikdo cizí, protože auto mám přes den pod oknem, pod dohledem kamer a přes noc v garáži. Chvíli jsme se takto dohadovali, pak mne napadlo, že to mohly udělat kuny (které mi mimochodem na Twingu kabely od svíček pěkně ohlodaly - všechny, a Twingo jezdí i tak, navíc už jsem je ze "stodolo-garáže" vyhnal trvale zapnutým rádiem). Technik prohlásil, že od kun to vypadá jinak (při tom před tím tvrdil, že to neviděl a vycází z toho, co mu řekli (!)). No, už to zkrátím - šli jsme se na to podívat, opravdu je utržený vršek "fajfky" kabelu na cívce a na mou námitku, že to muselo být už z fabriky prohlásil, že bych s tím neujel 3000 km, já na to, že to ale po opravě jede i s poškozeným kabelem, on zas, že kabel byl vytažený, atd atd. Nakonec mi nabídl sadu kabelů bratru za 1000,-, protože jeden mi prodat nemůžou. Nekoupil jsem je (zatím) a odjel domů se smíšenými pocity, s "napůl" opraveným autem, ale bez poplatků. Takže tentokrát, až mi opět budou volat, jak jsem byl spokojen s opravou, předem říkám, že se vyjadřovat nebudu, protože: auto jezdí, spokojen jsem na půl: jsem přesvědčen, že je to VADA Z VÝROBY. ikdyž servis tvrdí opak, ale nic jsem nemusel platit. Těm kunám nevěřím ani sám - neumím si představit, jak by kabel VYTÁHLY, když s tím měl technik problém. Navíc na Twingu jsem to vždycky zjistil, že tam byly, protože po nich zůstaly pod kapotou stopy tlapek.
Jen tak mimochodem - vlastně je chápu. Sám dělám ve značkovém servisu, sice podstatně menšího zboží (PC, NB...) ale dobře vím, co všechno jsou zákazníci schopni "zkusit". Jen nedovedu si představit takového blba, který by bez důvodu trhal kabely kleštěmi a pak si zavolal odtahovku... Tak celkové resumé: tentokrát rychlost na jedničku, jednání 3-4
Doufám, že se pár zákazníků tohoto servisu na tomto foru přidá, aby to nebyl můj jednostranný pohled

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » ned bře 30, 2008 14:37

Tak se přidám, i když můj pohled nebude objektivní, do tohoto servisu nejezdím jako obyčejný zákazník, neboť ho vždy jen večer zavezu kamarádovi a on se o vše postará. Můj vztah k Opportunity se také vyvíjel, i pro mne překvapivým směrem.
Dříve mi onen kamarád většinou řekl, závada je to taková, ve značkovém servisu by to stálo tolik, když si to dáš do neznačkového, ušetříš pár tisícíkorun. Takže do Opportunity se auto dostalo jen na opravu laku nebo opravu po nezaviněné nehodě, kdy vše platil viník z povinného ručení. Spokojenost s opravou vždy OK.
Poslední dobou ale opravuji přímo v Opportunity, neboť jsem zjistil, že v neznačkovém to vychází levněji jen o cca 10% a že mi vlastně nestojí za to chodit ke kováříčkovi, když můžu opravovat přímo u kováře. Princip je v tom, že v neznačkovém sice platím míň za hodinu, ale platím všechny odpracované hodiny - i ty, které jdou na vrub nezkušenosti mechanika s malosériovým Espacem. Proti tomu ve značkovém platím jen počet hodin, stanovený podle jejich podnikové normy a je mi šumafuk, že na tom mechanik pracoval dýl.
Celkově tedy spokojenost a lepší pocit z toho, že se mi do toho vrtají lidi, kteří k tomu mají všechny potřebné manuály, nástroje a přípravky.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

Uživatelský avatar
Honza/RX4
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát říj 27, 2006 21:20
Bydliště: Brno

Opportunity

Příspěvek od Honza/RX4 » pát dub 04, 2008 23:04

Mé zkušenosti jsou již trošku neaktuální, protože auto jsem tam kupoval v roce 2001. Jako zákazník jsem si tam připadal jen do doby než jsem objednal auto a zaplatil zálohu. A poté již jen samá negativa. Nedodání auta v slíbeném termínu, dlouhé objednací doby na servis (což je problémem značkového servisu který navštěvuji i dnes -běžně 3 týdny), když už jsem se servisu dočkal a na 8,00 tam auto dovezl s tím, že si ho ve 14,00 vyzvednu, tak zase nestačili opravu dodělat, protože se k tomu dostali až po obědě, náhradní vůz=sci-fi. V záruce jsem tam byl asi tak 5-6x a vždy se něco buď nepovedlo, nestihlo, nebo nebylo, nebo nevšimlo...
Tak jsem začal jezdit ke konkurenci (na JIH :-)). Jsem tam dost často, protože můj "miláček" se "frantíkům" vůbec, ale vůbec nepovedl. Celkem si na servis nemůžu stěžovat, vždy se snaží vyjít vstříc a pomoci. Jako minus bych viděl hlavně ty termíny a jako i jinde u Renaultu katastrofální ceny náhradních dílů. Ale to už je jiná diskuse :?
RX4 1,9dCI r.v. 2001 - pěkný, praktický, ale především nejporuchovější auto jaký jsem kdy měl!!! A ještě mám.

Uživatelský avatar
Mario-CZ
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: ned říj 26, 2008 00:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od Mario-CZ » ned říj 26, 2008 00:49

Co se tyka mych skusenosti s Opportuniti nemuzu si stezovat v pohode partneri nevim snad to bude tim ze uz od nich mame celkem 5 aut ale no problem s cimkoliv.
Renault Laguna II 1,9 dCi 88 kW, rok 2002
Fiat Marea Weekend 1.8 16V HLX 83kW, rok 1998

Můj Doctor je GT style s.r.o. AUTOFRANCE specialista
Autoservis DIVIŠ PAVEL Brno, Stará 9

Tankuji pouze Verva Diesel - Benzina

Uživatelský avatar
ondrusek
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: stř dub 02, 2008 12:25
Bydliště: Brno

pozitivní zkušenost

Příspěvek od ondrusek » pát črc 17, 2009 13:42

Zdravím, do teď jsem vždy spravoval auto v neznačkovém servisu u známých kam jezdím už několik let. Mám Lagunu II, r. 2001.
Bohužel se vyskytla závada, se kterou si neuměli poradit a tak jsem se obrátil na Renault Opportunity (mám ho kousek od práce).
Jednalo se o nefunkční zavírání centrálu. Po současných vydatných deštích někam zateklo a centrál přestal zavírat. Auto se tvářilo jako že se zavře, ale zámky nezacvakly. Odemykání fungovalo normálně. Po pár dnech se centrál zase probral a tak pořád dokola. Hledal jsem tady na fóru nějakou radu, ale bez většího úspěchu.

Tady je v několika bodech průběh opravy:
1. Doba od objednání k opravě dobrá. Cca do 6 dnů.
2. Jednání přijímajícího technika velmi slušné. Dokonce si ode mě vzal mnou přinesený vlastní podrobný popis závady (to se mi osvědčilo, při jakých-koli reklamacích a opravách, většinou totiž technik po dlouhém a přesném popisu závady, ji zapíše dvěma slovy).
3. Trochu mě zarazil horní limit ceny opravy (10 tis. Kč)
4. Technik si auto převzal, sám si zámky vyzkoušel a domluvili jsme se, co všechno chci s autem udělat. Odpoledne ještě týž den mi volali, že je auto opravené. Jednalo se o závadu v kabeláži a oxidaci kontaktů. Pak mi ještě opravovali nefunkční blinkr a nějaké drobnosti.
5. Cena vč. DPH 2.300,- mě celkem příjemně překvapila. Technik mi pak vysvětlil, co se s autem dělalo, co by mohlo v budoucnu nastat a jaká jsou doporučení.
6. auto bylo při předání čerstvě umyté a vysáté
7. dva dny po opravě mi volala nějaká slečna z Renaultu a ptala se, jestli jsem byl spokojený

Běžný servis budu i nadále dělat u známých, protože cenově se to dlouhodobě vyplatí, ale uznávám, že tady odvedli dobrou práci za přijatelné peníze a byl jsem spokojený.
Ond (aktuálně:Laguna III combi, r.v.2013, 2.0 dCi a Clio III, r.v. 2007)
dříve Laguna II combi 2006, 2.0 dCi, a Laguna II,2001, 1.9 dCi, a Laguna I,1997, 2.0, Renault 19 Chamade 1992, Renault Dacia 1300

Uživatelský avatar
ondrusek
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: stř dub 02, 2008 12:25
Bydliště: Brno

doplnění hodnocení

Příspěvek od ondrusek » pon srp 03, 2009 08:44

Tak musím ještě doplnit své předchozí hodnocení.
Asi po 10 dnech od opravy se závada znovu projevila. Následoval telefonát do Renaultu a objednání na re-opravu. Termín od objednání byl do 3 dnů. Auto jsem předal v 8 hod. ráno a týž den v 16 hod. jsem si ho šel vyzvednout.
Znovu proběhla diagnostika a zjištění, že je špatná řídící jednotka centrálu. Relé, které ovládá zámky si dělá co chce a tak se závada projevuje nahodile a při předchozím servisu se neprojevila. V případě opravy cena cca 8 tis. + práce.
Za tuto další návštěvu jsem neplatil nic.
Opravdu budu řešit dílem z vrakoviště. Nechce se mi dát 8-10 tis., když jsem schopen se vejít do 4 tis.
Přístup a jednání byl opět v pohodě (jednal jsem s jiným technikem) a končeně aspoň vím, kde přesně je závada. Jen ta cena mě trochu překvapila.
Mimo to jsem se ptal na aktivaci automatických denních světel. Cena cca 2,5 tis.
Ond (aktuálně:Laguna III combi, r.v.2013, 2.0 dCi a Clio III, r.v. 2007)
dříve Laguna II combi 2006, 2.0 dCi, a Laguna II,2001, 1.9 dCi, a Laguna I,1997, 2.0, Renault 19 Chamade 1992, Renault Dacia 1300

ITexpert
Člen RCČR
Příspěvky: 2456
Registrován: ned led 11, 2009 17:18
Bydliště: Stochov

Re: doplnění hodnocení

Příspěvek od ITexpert » pon srp 03, 2009 12:23

ondrusek píše:Tak musím ještě doplnit své předchozí hodnocení.
Asi po 10 dnech od opravy se závada znovu projevila. Následoval telefonát do Renaultu a objednání na re-opravu. Termín od objednání byl do 3 dnů. Auto jsem předal v 8 hod. ráno a týž den v 16 hod. jsem si ho šel vyzvednout.
Znovu proběhla diagnostika a zjištění, že je špatná řídící jednotka centrálu. Relé, které ovládá zámky si dělá co chce a tak se závada projevuje nahodile a při předchozím servisu se neprojevila. V případě opravy cena cca 8 tis. + práce.
Za tuto další návštěvu jsem neplatil nic.
Opravdu budu řešit dílem z vrakoviště. Nechce se mi dát 8-10 tis., když jsem schopen se vejít do 4 tis.
Přístup a jednání byl opět v pohodě (jednal jsem s jiným technikem) a končeně aspoň vím, kde přesně je závada. Jen ta cena mě trochu překvapila.
Mimo to jsem se ptal na aktivaci automatických denních světel. Cena cca 2,5 tis.
2,5 litru za aktivaci dennich svetel jo :-O sakra drahej kraj to brno tam by to melo jit v RJ kdyby ne cena za praci plus rele kolwm 1200kc ach jo ... jinej kraj jiny mravy
Renault R11 1,4 Turbo 105k - r.v. 1984

Dodge Intrepid 3,5V6 - denni vozitko - r.v. 1993

ITexpert

Uživatelský avatar
ondrusek
Junior member
Příspěvky: 145
Registrován: stř dub 02, 2008 12:25
Bydliště: Brno

aktivace deního svícení

Příspěvek od ondrusek » úte srp 04, 2009 11:01

Taky jsem si našel v literatuře, že v autě je příprava pro aktivaci denního svícení a stačí tam jen nacvaknout nějakou součástku do patice.
Jenže podle slov technika je příprava ve voze úplně k ničemu. Prý funguje v 1 Laguně ze 3 a to jen u vozidel, která mají xenony. V mém případě s H7 je 100% jistota, že to fungovat nebude a proto se to dělá jinak a cena je vyšší.
Ond (aktuálně:Laguna III combi, r.v.2013, 2.0 dCi a Clio III, r.v. 2007)
dříve Laguna II combi 2006, 2.0 dCi, a Laguna II,2001, 1.9 dCi, a Laguna I,1997, 2.0, Renault 19 Chamade 1992, Renault Dacia 1300

luku
Starting member
Příspěvky: 16
Registrován: ned úno 08, 2009 19:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luku » ned led 24, 2010 13:10

Jel jsem minuly tyden na technickou a protoze mi jeden xeon svitil dolu a druhy nahoru, tak me na STK "vyhodili". STK technik to chtel seridit na miste, ale neda se tam dostat, takze mi poradil at si zajedu do servisu na serizeni a mam prijet hned zpet.
Zavolal jsem tedy do Oportunity, zda by serizeni mohli v rychlosti provest. Pani na telefonu se nekoho zeptala a ze at s autem prijedu.
Prijel jsem, prijimaci technik me zprvu tvrdil, ze xeony nelze seridit protoze se serizuji sami a ze to bude zavada motorku. Rikam mu, ze svetla se pri startu normalne zvedaji takze motoky i snimace na naprave jsou ok. Nakonec se mi ho podarilo presvecit, ze i xeony se daji serizovat a auto si prevzal se slovy ze to teda zkusi.
Zanedlouho jsem auto jiz mel, svetla samozrejme sla zeridit, takze jsem byl nadmiru spokojen a to i s cenou 212,-Kc.
Bohuzel na STK se ukazalo, ze svetla seridili, ale pravy svetlomet sviti jeste hodne nahoru. Nakonec jsem technikovi slibil, ze obratem na serizeni zajedu znovu a technickou me dal.
Vel Satis Initiale 3.5 V6 LPG

DarkLogic
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: pon črc 13, 2009 23:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od DarkLogic » úte úno 16, 2010 16:49

Zde jsem byl se servisem, a hlavně pak se servisním technikem p. Janákem, naprosto spokojen. Hlavně mě překvapilo velice rychlé přijmutí do servisu...kdyby byl náhradní díl na skladě, opravili by to hned...takhle jsem čekal jen den, než bude doručen. Ne jak u Pokorného, kde jsem musel čekat minimálně dva týdny.

Během opravy stahovačky okna sice nastala komplikace, že nedopatřením prasklo sklo, ale řešení bylo maximálně profesionální...bez řečí samozřejmě bezplatná výměna za jiné a hned na druhý den.

Tenhle servis opravdu můžu doporučit.

Vojtas
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: pát čer 11, 2010 07:55

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od Vojtas » čtv kvě 26, 2011 19:13

Tak chlapci tam maji jiz druhy den nas Megane a nemuzou prijit na to, proc nechce nastartovat. Jsem zvedav jak se to vyvine.

ericX11
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv bře 22, 2012 13:56

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od ericX11 » čtv bře 22, 2012 14:11

V roce 2009 jsčm koupil Renault Laguna III Grandtour. Asi 14 dní jsme byl spokojený. Pak jsme přezul na zimní a také jsme byl spokojený. Od druhého přezu´tí se mi stalo to, že auto začalo táhnout doleva. navíc u třetího přezutí zpět na zimní mi pohnuli i volantem a do dnešní doby nejsou schopni toto vycentrovat asi geometrií. Prostě mám problém, že moje Laguna, aníž bych s ní někam vletěl, do dneška má najeto pouhých 16 tisíc a je garážovaná, stále táhne doleva. Přijel jakýsi expert z Prahy a sám uznal, že auto táhne doleva. Tak jsem doufal, že najdou příčinu a problém odstraní. Namísto toho mi přišlo doporučené lejstro z Prahy, že moji reklamaci neuznávají, že podle norem Renaultu je to táhnutí v normě aže nemám prakticky jezdit po rozbitých silnicích. Ale to já nejezdím po polích. Jezdím po silnicích v ČR.

Mohu vám řict, že jsem z Renaultu jako celku velmi zklamán. Už jsem jezdil v mnoha značkách (VW, Škoda, Mercedes, Lexus, Toyota, Ford, Volvo a další - nedivte se, coby redaktoři www.autoroad.cz auta testujeme). Myslel jsem, že v oblasti aut mě nic nepřekvapí. Ale u Renaultu je to naopak. Jsem zákazník, který dal za auto cca 650000,- a vůbec je nezajímá, zda jsem spokojený či nikoli. Manažerka zákaznického servisu v Praze mě dnes seřvala, že kdybych ji nechal domluvit, že by mi řekla, že jsem měl svůj problém nahlásit telefonistce (na které mám svůj náhled), a nemusel bych otravovat ji. Doslova řekla, že když jsem se dovolal ji, je to nestandardní postup. U žádné značky jsme se nesetkal tolika nezájmem o zákazníka.

Ano, v Opprtunity se snaží, je jim to hloupé, že mi nemohou pomoct, protože oni nevědí, co tomu autu je. Zkouší přehazovat kola jak to jen jde a problém stále přetrvává. Dnes jednoho technika napadlo upravit sklon kol. Toho se bojím, podle mě to může narušit sjíždění pneumatik, ale prý to chtějí testnout. bojím se také toho, že to auto bude díky těmto servisním záhsahům zcela rozhasené.

Co s tím, poradíte mi někdo? Díky. PZ

Uživatelský avatar
faldicek
Senior member
Příspěvky: 1843
Registrován: pon srp 23, 2010 22:29
Bydliště: Chomutov

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od faldicek » čtv bře 22, 2012 16:43

Ahoj, mrkni do sekce Laguna III, nejsi jediný s tímto problémem, adagio řeší ten samý problém na své laguně....

Uživatelský avatar
adagio
Experienced member
Příspěvky: 508
Registrován: čtv lis 25, 2010 12:18
Bydliště: Praha

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od adagio » čtv bře 22, 2012 18:14

Ano, ano... rok se s tím už trápím...

http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=82&t=59405
Obrázek Lagy III 2011, 2.0 benzín, liftback, Cendre + Navi, PA brzda, P senzory, R17 MiM+225/50 GoodYear, R17 WSP+215/50 Nokian

B.F.G.
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: sob bře 05, 2011 07:43

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od B.F.G. » pon čer 25, 2012 09:07

V posledni dobe se nejak zadarilo s Lagy III a tak se chci s vami podelit o zazitky s timto servisem. Auto jsem koupil zde a tak logicky jezdim sem na servis. Zacalo to montazi denniho sviceni celkem bez problemu provedeno a za solidni cenu. Ovsem potom to zacalo jit z kopce. Pristup sice v poradku ale... Pri reklamacich brambory jsem uz poprve zminil tlumic a bylo mi slusne vysvetleno ze lidi vi prd a oni tomu rozumi. Takze se tlumic vymeni az pri ctvrte navsteve a mem neustalem otravovani se zavadou. Nasledne sem resil volna zrcatka. Bylo mi receno ze je to normalni. Ale nebylo a tak po mem trvani na vymene je najednou bez problemu vymenili a je to ok. Dale jsem resil prosoupanou hranu na kufru - od patych dveri se osoupal na zinek lem karoserie. Opraveno nakonec jeste hur nez to bylo na zacatku a k tomu bonus odreli mi predni naraznik a zatreli barvou abych si toho nevsiml. Bohuzel sem si toho pri prejimce opravdu nevsiml a ted jen mlceni. V posledni doberesim zavadu - nesviti mi prave dalkove svetlo. Do auta byl namontovan v Oportunity modul na denni sviceni ktery pouziva dalkova svetla. Jenze ani kdyz se modul vymontuje tak svetla nesviti. Bylo mi receno ze kdyz se ustrihne kabel od svetla k modulu(ten kabel je od modulu odpojeny takze je jedno ze ho jeste ustrihnou u svetla mezi tim nic neni jen medeny drat) tak se to spravilo a svetlo zacalo svitit. Takze je to pry zavada modulu ktery pry v kabelech neco vybudil (moje auto je asi vycucavac energie :-) ). Auto jsem prevzal a svetlo chvili svitilo jenze ted opet nesviti. A reakce v servisu? Tak my to uvedeme do puvodniho stavu a svetlo bude svitit. Ze je zavada v aute nebo v kabelazi kterou dodali odmitli a svadi chybu na zarizeni ktere v aute nenei zapojeno a presto svetlo nefunguje. Elektrikar ktery to tvrdi se mnou pry nemuze mluvit. A k tomu mi uz podruhe prestala fungovat druha polhoha staovani okna ridice. Proste to jde jen na krok. Pry jsem asi odpojil baterii. Zkratka delaji ze me blbce. Jen dodam zarovka na dalkovem svetle je ok a kostra taky. Posledne jsme se v servise hlasite pohadali a nakonec jsem si vynutil opravu.
EX: Bílá Laguna III 2.0 Expression, Phase II Obrázek

B.F.G.
Advanced member
Příspěvky: 365
Registrován: sob bře 05, 2011 07:43

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od B.F.G. » úte črc 03, 2012 10:24

Auto jsem v servisu vyzvedl po opravě. Přístup vstřícný, tentokrát se technik nechtěl hádat o základních fyzikálních principech a auto mi bez řeči předal, s tím že závada byla v rámci záruky odstraněna. Byl to údajně vadný připojovací konektor světla. Takže opět se potvrdila zkušenost, stát si za svým, hádat se klidně do krve, neboť zákazník je mnohdy větší odborník než servisní technik v autorizovaném servisu.
EX: Bílá Laguna III 2.0 Expression, Phase II Obrázek

vladaman
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned čer 02, 2013 18:05

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od vladaman » ned čer 02, 2013 18:10

Servisuji uz druhe auto. prni bylo Renault Clio a ted Renault Megane. Vzdy maximalni spokojenost. Ferove jednani i ceny.

Kdyz to hodim nekam do maleho servisu tak si vetsinou nauctuji vice hodin prace s nejistym vysledkem. Zato v opportunitty mam vzdy jistotu ze to daji dokupy za fixni tabulkove hodinove limity. Jeden priklad za vsechny: Ani zarovky si sam nemenim, Opportunity si uctuje 100kc za vymenu zarovky na pockani.

xtom
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv říj 07, 2010 21:54
Bydliště: Brno

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od xtom » pon srp 26, 2013 20:05

Tak 100kč za výměnu žárovky je zlodějina (je to pár hmatů prstem) kdyby byly féroví tak to je za cenu žárovky.

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od soptik » úte srp 27, 2013 00:11

xtom píše:Tak 100kč za výměnu žárovky je zlodějina (je to pár hmatů prstem) kdyby byly féroví tak to je za cenu žárovky.
Zákon trhu, nikdo tě nenutí jezdit do servisu. Zkus to sám a uvidíš. Zadarmo ti nikdo nic nedá a v téhle době už vůbec ne.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od Zefek » úte srp 27, 2013 08:43

Tohle je blbost. Nikdo tě nenutí nakupovat, zkus si vypěstovat obilí a upéct si chleba sám ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od soptik » úte srp 27, 2013 16:04

Zefek píše:Tohle je blbost. Nikdo tě nenutí nakupovat, zkus si vypěstovat obilí a upéct si chleba sám ...
Vlastnoručně upečený chléb lépe chutná :wink:
Megane II 1.6 16V r.v.2009

xtom
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv říj 07, 2010 21:54
Bydliště: Brno

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od xtom » úte srp 27, 2013 18:16

Zajimavý je že ve škodovce výměna žárovky nestojí nic, platí se akorát žárovka a případně světla seřídijou a zdarma. Ještě to samy nabídnou jestli ji chce člověk vyměnit, když jo tak ji technik co ji u něj kupujete veme a hned ji jde vyměnit. Ne jako zkušenost z oportunity (až na jednu vyjímku) kde začně vymejšlet jak by to bylo za co nejdelší dobu. Navíc když tam člověk přijde a chce něco spravit tak technik začne listovat v kalendářu a to už mě vytáčí. Proto už jezdím do neutorizovaného servisu kde se specializují na francouze a tam to jde během dvou dnů,nebo se asoň snažijou co nejdřív. A cena práce poloviční, nikdy nebyl problém s kvalitou provedené práce.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od Zefek » pon črc 13, 2015 12:19

Hodnocení servisu
Obrázek
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

soptik
Experienced member
Příspěvky: 693
Registrován: pon bře 04, 2013 22:14

Re: Opportunity Brno

Příspěvek od soptik » sob zář 03, 2016 17:34

Proběhla výměna rozvodů + vodní pumpy + chladící kapaliny za bratru 9.345,- . Objednací doba cca 14 dní, nabídka náhradního vozu - nevyužita. Domluva s přijímacím technikem na pohodu - nechtěl ze mě udělat blbce, stejně bych se nedal. Co jsme si domluvili to udělali a zdá se že je vše OK. Přesuvník neměněn, jejich vyjádření : pokud nezlobí a nejsou načteny závady přes diagnostiku, tak je to na zvážení zákazníka. Pouze upozornil, že by při případné výměně by se musel znova vyměnit rozv. řemen. U mě dobrý dávám 1.
Megane II 1.6 16V r.v.2009

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host