Stránka 1 z 2

CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: úte úno 19, 2008 13:47
od pampavel
Zdravím všechny,

se svojí Lagunou rv 95 jsem byl u několika neautorizovaných servisů a nikde mi nedokázali poradit a opravit nestartující auto. Dostal jsem doporučení od jednoho servisáka na Renautl v Přerově na Lipnické ulici u Jetky.

Prosím o jakoukoliv recenzi na ně. Díky moc.

Pavel

Napsal: pon úno 25, 2008 11:49
od pampavel
I když nikdo nic nenapsal tak pouze doplním.

Prozatím spokojenost auto jezdí a dokonce za slušný peníz.

Čau všem

Napsal: pon bře 31, 2008 11:22
od DDT
Do tohoto servisu jsem se dostal před několika týdny úplnou náhodou.
Přestalo mi těsnit gufero na pravé poloose na VS 2,2 dCi. Z auta se stala olejnička a hrozilo poškození převodovky.
Vytáhnul jsem tydlifoun, zjistil číslo na servis, zavolal jim, že tam do 15 minut budu a že velmi spěchám - byl jsem asi 10 km od Přerova.
Jakmile jsem dorazil, do 5 minut jsem byl s autem "na sále". Provedli diagnostiku úniku - shodovala se s mým odhadem. Vyjmuli gufero, nalezli na něm nečistoty, jejichž vinou docházelo k úniku. Nové neměli skladem, tak tam to staré, očištěné, vrátili zpátky, dolili olej. Vše se odehrálo během nějakých 40 minut.
Lidé příjemní.
Příjemná byla také cena - platil jsem pouze za převodový olej.

P.S. Pokud to tu čte někdo z CMN: Gufero těsnilo, do Prahy jsem se zastávkou v servisu v Brně (pro kontrolu náplně) dojel bez doplňování oleje! Dobrá práce.
V Praze jsem gufírko vyměnil za nové.
DĚKUJI za pomoc, která byla velmi rychlá a umožnila mi cestu dokončit v plánovaném čase ;)

prohlidka 120T

Napsal: pát dub 11, 2008 06:30
od Jirik50
vcera jsem tam delal prohlidku 120T, telefonicky zjistovana cena byla podstatne nizsi nez v kfk NJ. doporuculi mi menit vod. cerpadlo, bylo to tak akorat na cas. Pri prohlidce zjistili opotrebene predni kotouce. Brzdy se udelat musi, takze cena vysplhala dost vysoko pres plan. Mrzi mne, ze mi nezavolali celkovou cenu, prestoze jsme se tak dohodli. Nakonec mi prachy vysly tak akorat. Ale jinak naprosta spokojenost, dobry pristup, zdaji se i dobre znalosti. Celkove dobry dojem, kfk z mobilu mazu a nechavam prerov
J50

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: úte říj 18, 2011 17:56
od kotasekh
Dnes jsem jim tam nechal své autí na seřízení vůle ventilů, zítra vyzvedávám. P. Jurečka je příjemný technik, auto se mnou pečlivě před předáním prošel a vše zaznamenal. V zakázkovém listě nebyl vůbec problém dodávat takové věci, jako že mechanik mi má zaznamenat vůle před a po seřízení. Taky změření komprese válců před a po seřízení za lidových cca 300kč je taky skvělých, nehledě na nabití baterie za 150kč. Ceny se mi velmi líbí, tak doufám že je dodrží. Bylo mi dokonce nabídnuto, že pokud se jim podaří sundat těsnění sání a víka ventilů vcelku, že mi je zabalí a příště je můžu použít a nekupovat nové za 1600kč. Předávání auta se mi velmi líbilo, tak snad budu spokojený i zítra. Kalkulace je na cca 4500kč. Je v tom zimní prohlídka, seřízení vůle ventilů (mám LPG, tudíž velmi pracné), těsnění ventilového víka, těsnění sání, 2x měření komprese a nabití baterky. Jediná (zatím) nevýhoda je nemožnost platby kartou.

Edit: Tak autí už je samozřejmě zpět. Opět spokojenost. Cena nakonec byla 5361,-Kč, trošku víc než jsem očekával ale jde to. A to, že zapomněli dotáhnout matku na baterce, a já pak po odjetí ze servisu a zastavení na parkovišti zjišťoval, proč mi vůbec nefunguje LPG, to jim odpouštím :-).

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pon srp 19, 2013 15:39
od panvlacek
nedá mi to a připojím se i já se svou zkušeností s tímto servisem - využil jsem akce renault 5+ a nechal si prohlédnout ren. lagunu I za symbolickou 1 Kč. Prodejce se kterým jsem komunikoval byl ochotný a upřímný, stejně tak technik, který se i nad rámec prohlídky, byl ochotný vozem projet a komentovat stav vozu. musím říci, že jsem byl i překvapen, kolik času mi věnovali, a to věděli, že to dělají zadarmo. mám srovnání s autocentrum dostalík v olomouci, kde jsem nechal dělat rozvody a tam to bylo diametrálně odlišné (co se týče ochoty vysvětlit, poradit apod. - ale jinak vstřícní k termínu opravy byli taky). Chování k zákazníkovi opravdu vynikající (zatím nemohu hodnotit práci nebo cenové požadavky), takže mohu jen doporučit.

EDIT: nejednalo se o autocentrum dostálík, ale o autocentrum depo

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pon srp 19, 2013 16:24
od krt.ecek
kotasekh píše:Edit: Tak autí už je samozřejmě zpět. Opět spokojenost. Cena nakonec byla 5361,-Kč, trošku víc než jsem očekával ale jde to. A to, že zapomněli dotáhnout matku na baterce, a já pak po odjetí ze servisu a zastavení na parkovišti zjišťoval, proč mi vůbec nefunguje LPG, to jim odpouštím :-).
Upřímně, to je dost velký nárust, nějakých 20%, čím to zdůvodnili? já osobně bych jim to nedal, dle OZ mají nárok na 10% bez toho aniž by jsi odsouhlasil předem :twisted:

A nedotáhnutá baterka, to ve mně evokuje lajdáctví, jsem ochoten nějaké věci odpustit, ale představ si, že by s tím jela nějaká slečna, která má čerství řidičák, chvíplo jí to uprostřed křižovatky (třeba při odbočování doleva) a protože by nebyl kontakt, tak by tam zůstala stát....

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pon srp 19, 2013 16:37
od kotasekh
Ja byl s pristupem spokojen natolik, ze jsem byl ochoten akceptovat i takove navyseni, nehlede na to, ze v zakazkovem listu bylo predbezne 5000 myslim. Ta dohodnuta cena byla ustne. Ale nejsem si jist, to uz je davno. A nedotazeny kontakt na baterii - jo, lajdactvi, to mas pravdu, ale byl to kontakt jen pro LPG, separatni, jeho nedotazeni nemelo na funkcnost samotneho auta vliv, jen neslo lpg. Tenhle servis mam proste nejradsi, ale nejezdim tam, je to daleko ;-). Ve srovnani s automotoland opava jsou ale spickovi :-).

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pon srp 19, 2013 16:43
od krt.ecek
jo vidíš, já se nekoukl na datum, jen jsem to měl jako nepřečtený, tak jsem si to přečetl.... jsem myslel, že to je novinka:-D

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: úte led 28, 2014 11:04
od kotasekh
Nemáte prosím někdo zkušenosti s lakýrnickými pracemi v tomto servise? Jak kvalitně dělají lak, jak dobře tmelí, jak si poradí se slícováním...

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: čtv říj 30, 2014 15:48
od lucinkapes
Vzhledem k absolutni aroganci pana Jurecky z CMN Prerov se chci podelit o svou negativni zkusenost z rijna 2014. Poptaval jsem emailem zarucni opravu dveri u ridice, ktere pri otevirani praskaly.

Mame Megana z roku 2010, ktery byl na podzim 2012 na prvni servisni prohlidce (najeto cca 25 tisic). Ted mel jit na dalsi prohlidku, ale vzhledem k najezdu jen 3000km za posledni 2 roky jsme se rozhodli, ze vymenu naplni a prohlidku nechame az na jaro.

Pri poptavce zarucni opravy jsem se v zaveru dotazal, zda je podminena servisni prohlidkou. Na to jsem odpoved nedostal a veskera dalsi komunikace ze strany pana Juracka se tocila jiz jen kolem toho, ze je potreba provest servisni prohlidku. Jeste dvakrat jsem se ho pak jasne zeptal, zda je podstoupeni prohlidky spojene s vymenou oleje atd. podminka pro opravu praskani ve dverich. Neodpovedel !! Misto toho mne nakonec prisel tento email, ktery zde vkladam v plnem zneni. Zadna dalsi komunikace z me strany neprobehla a v Renaultu Prerov mne uz nikdo nikdy neuvidi. Nechapu, jak si muze sef znackoveho servisu dovolit takoveto arogantni jednani.

Nezlobte se, ale já nechápu proč Vám tak vadí praskající omezovač dveří který nezpůsobí žádnou následnou škodu. To že neuděláte výměnu oleje vám zničí motor, cca 150000kč. To že nuděláte výměnu chladící kapaliny zapříčiní zanesení topení a chladiče cca 20000kč, To že neuděláte výměnu brzdové kapaliny napříčiní nemožnost zabrzdit a pak už jenom záleží jestli přejedete celou mateřskou školku nebo zabijete sebe tady se částka bohužel nebá určit? ? ?
Napište tel. číslo
Jurečka


Pokud si to mam vykladat tak, ze 4 roky je podle Renaultu (nebo spise pana Jurecky) vse v poradku a kdyz se nevymeni brzdova kapalina, tak po 4 letech a 3 mesicich auto uplne prestane brzdit, pak by mel opravovat maximalne slapaci trikolky (ve skolce).

Obratil jsem se nasledne se stejnym pozadavkem na Renult v Novem Jicine (BONO Auto), kde jsme se hned dohodli na terminu a zadnou servisni prohlidku o kterou jsem nestal nikdo neresil. Vymena dilu jiz probehla bez problemu jak mela.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: sob lis 01, 2014 19:27
od Ajap
Jestli mu to nevadí proto, že dle smluvních podmínek je záruka podmíněná plněním servisního plánu dle rozpisu výrobce... Navíc má do jisté míry pravdu.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: sob lis 01, 2014 19:39
od lucinkapes
Chapu, nic nenamitam ze by mne JEDNOU upozornil ze auto by melo jit na servisni prohlidku a zaroven resil to co ja chtel resit. Misto toho jsme se tocili jen kolem tohoto, to co jsem chtel resit neresil a zakoncil to timhle hloupym emailem.

Taktez bych chapal, ze by mne treba v lednu 2015 se zadrenym motorem (hypoteticky, to by bylo hodne velke scifi) poslali do haje prave z duvodu, ze jsem nebyl na servisni prohlidce a nevymenil zanovni olej. Ovsem ja jsem resil problem s otviranim dveri. Za mne proste palec dolu.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: sob lis 01, 2014 20:40
od Ajap
Hm, je fakt, že pokud to nemá nic společného s "neprovedeným servisem", což omezovač dveří nemá, tak tě nemá co odmítat.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pon črc 13, 2015 12:07
od Zefek
Hodnocení servisu
Obrázek

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: čtv pro 24, 2015 00:26
od rudyzzr
lucinkapes píše:Chapu, nic nenamitam ze by mne JEDNOU upozornil ze auto by melo jit na servisni prohlidku a zaroven resil to co ja chtel resit. Misto toho jsme se tocili jen kolem tohoto, to co jsem chtel resit neresil a zakoncil to timhle hloupym emailem.

Taktez bych chapal, ze by mne treba v lednu 2015 se zadrenym motorem (hypoteticky, to by bylo hodne velke scifi) poslali do haje prave z duvodu, ze jsem nebyl na servisni prohlidce a nevymenil zanovni olej. Ovsem ja jsem resil problem s otviranim dveri. Za mne proste palec dolu.

Skoda ze nemas ke zverejneni onen telefonat...nechci se nikoho zastavat ale z mailu mi spis prijde ze odpovidal stejnym "tonem" s jakym Tys jednal s nim

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pon dub 11, 2016 19:04
od jikiclio
JJ pan Jurečka je borec
Objednaval sem pres nej 4ks tech koliku na dverni panty na 19ku a prisli 3ks
prej nebyli cekal sem 3tydny
Lakujou pekne ale myslim nekde smer Ol.
Ale o kvalite prace se neda vubec mluvit!!!! Výměnáři
Mam snimi spoustu bohuzel negativnich zkusenosti a pokud je tam pan Jurečka odcházím.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: úte pro 20, 2016 16:43
od kotasekh
Stavil jsem se na opravu horního uložení tlumičů. Přístup personálu velmi dobrý, to samé mechanik. S ničím nebyl problém. Vyřešili to, co jiné servisy neuměli. Nakonec upravili horní uložení, dali dva nové tlumiče Motrio, geometrii, zkušební jízda, to celé za pět hodin, kdy mě mechanik průběžně informoval o provedených pracích. Odhad ceny 3000 Kč, po domluvě celková cena 4994 Kč. Na faktuře bylo automaticky uvedeno Servis 5+ a k tomu nakonec i sleva 500 Kč na práci. Mohu jen doporučit :-).

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: úte kvě 22, 2018 20:25
od pavelsenior
Mám s nimi již 3x tu nejlepší zkušenost. Stejná oprava klimatizace vyšla levněji než Motorexpert. Výborná komunikace jak při přebírání vozu, tak i popis opravy. Dokonce opravovali s mým neznačkovým dílem. Doporučuji.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: ned kvě 05, 2019 10:46
od prduch
Přerovská CMN si stále drží dobrou pověst. Po odmítnutí olomouckého značkového servisu v CMN zdiagnostikovali a opravili vadu měření tlaku v pneu a opravili i čtečku karet - žádná výměna, ale oprava. Rychle, za slušnou cenu, příjemná a férová komunikace. Tak že dobrá zpráva i v roce 2019. Doporučuji všem.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: ned kvě 05, 2019 11:31
od lucinkapes
Pan Jurecka tam jeste pracuje? Pokud ne, tak bych tam zacal asi zase jezdit. Ovsem jako zakaznik jsem vzdy komunikoval s nim a ne s mechaniky na dilne. Bylo to strasne.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: ned kvě 05, 2019 11:41
od kotasekh
Pan Jurecka je clovek jako kazdy jiny, nekdy je to holt horsi a zalezi uz pak jen na tom, jak se chova protistrana. Ja jsem mel jen jednou malou vytku, jinak vzdy skvela komunikace.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: pát srp 30, 2019 08:14
od kotasekh
Tak jsem se svým novým autem utrpěl "ťukanec". Paní s Toyotou Rav4 nekoukala do zrcátek a nacouvala mi rohem auta na můj B sloupek. Zničené zadní dveře a sloupek lehce deformovaný. Auto 11 dní staré. Na zabití. Chtěl jsem z toho udělat totální škodu, B sloupek se přeci jako bezpečnostní prvek nesmí rovnat a bude se muset vyřezat a navařit nový díl, což já u nového auta odmítám. Po konzultaci s různými lidmi a následně i soudním znalcem v oboru mi bylo potvrzeno, že tyto drobné deformace (možná jen pár mm) se opravdu řeší rovnáním na rovnací stolici. Nu což, ať tedy dělají, jak chtějí, o to vyšší bude odškodnění za snížení tržní ceny vozidla.
Práci jsem zadal servisu CMN v Přerově, mám s nimi zkušenosti s mechaničinou, tak že vyzkouším i jejich lakovnu a karosárnu. Stavil jsem se tam domluvit, objednat předem potřebné díly a vyřídit náhradní vozidlo, ať následná oprava trvá co nejkratší dobu. Tady proběhlo vše v pořádku. Spokojeně jsem jel domů a čekal, až se dle domluvy ozvou, mělo by to trvat týden. Po asi deseti dnech jsem volal já. Potvrdili mi, že díly už přišly, že se můžu stavit. Připomněl jsem, že chci i náhradní auto. Nemají, seženou (můžou využít externí firmu pojišťovny), odpoledne se ozvou. Neozvali. Volal jsem na druhý den, nikdo o ničem nevěděl. Takto se to táhlo snad další dva týdny. Mé auto bylo pojízdné, takže mi to bylo jedno, na opravu jsem nespěchal. No a jednoho dne už to konečně vyšlo :-). Bourané auto jsem jim předal, vzal si náhradní vozidlo, podepsaly a vyplnily se všechny potřebné papíry a já jel směrem domů stejným typem auta, jen v základní verzi (fuj :D). Oprava prý na týden, po mém výrazu ve stylu "prdel si dělej z plastelíny, ne ze mě" se pán opravil na dva týdny. Počítám se třemi týdny.
Třetí týden jsem volal, nikdo nezvedá. Zkouším to tak asi tři dny, nic. Divné. Hledám jiný kontakt na webu, našel jsem jen ten jeden, co nikdo nezvedá. O víkendu jsem jel přes Přerov, tak že se kouknu, jestli autosalon třeba někdo nezbořil. No, skoro jsem měl pravdu. Nezbořil, přestěhoval, i s mým autem. V pondělí jsem si sehnal nové číslo, konečně se dovolal a dozvěděl se nové informace. Sloupek opraven vytahovákem, zakitován, přebroušen a zalakován. V úterý přijde auto z lakovny, ve středu bude hotové k předání. Super, pozitivní informace. V úterý telefon - průser. Chyba jak kráva. Z Francie přišly jiné dveře, byly na nich díry na uchycení lišt, které ale na můj vůz nepatří a v ČR se ani takové lišty nepoužívají, u nás se lepí a dveře jsou bez děr. A NIKDO si toho nevšiml, dokud nebylo auto zkompletované. Navrhli mi, že díry zalepí a celé auto zdarma vybaví oněmi ochrannými lištami (platilo by předání ve středu). Nebo objednají nové dveře a celé se to udělá znovu (další tři týdny). Nechal jsem si to projít hlavou a nakonec zvolil druhou, delší možnost.
Museli mi vyměnit náhradní vozidlo (prodali ho), takže mi sebrali Dacii MCV a dostal jsem krátké Clio IV. Až pak jsem zjistil, že to je pro mě nepoužitelné auto, mám dvouměsíční dítě (v době tohoto dění mělo jen pár týdnů) a obří ISOFIXovou sedačku, která se dozadu vlezla jen díky umění vyřešit ježka v kleci. Což mi bylo prd platné, protože má manželka se nevlezla za mě, prostě to nešlo, a to já sedím hodně blízko volantu. Nu co, s tak malým dítětem stejně není potřeba nikam jezdit.
Po týdnu volám, jestli už aspoň přišly nové dveře. Je těžké se to dozvědět, protože dovolat se do servisu je téměř nadlidský úkol. Buď to nikdo nezvedá, nebo dotyčný nic neví a není kompetentní se k tomu vyjadřovat, kolega je na obědě, zavoláme vám zpět a podobně. Řešil jsem zároveň i nějaké drobné reklamace, k těm jsem za celou dobu taky nedostal jedinou informaci, protože to vždycky řeší kolega a ten o tom ví všechno (jen mi už nikdy nesdělili, který kolega...). No, komunikace s nimi je špatná. Už ani nevím, po jaké době jsem se zase jednou v pondělí dovolal, jak to tedy vypadá. V úterý by měly přijít nalakované dveře a ve středu auto hotové. Bomba. Ve středu od otvíračky volám jak blázen, kdy že mám přijet. Překvapivě jsem se dovolal až odpoledne. A zase průser. Zapomněli objednat nálepky na sloupky dveří. Auto ve středu nebude, spíše v pátek. Já mám čas až v pondělí, takže v pondělí.
Ani jsem tam nevolal, rovnou jsem si jel vyzvednout své auto. Ujali se mě celkem rychle, posadili k pultu a dovezli auto na předání. A už při obhlídce jsem měl náladu zase dole. Karosář neopravil ten sloupek, protože prý dveře lícují, tak proč by ho rovnal (ano, ten sloupek, který byl dle telefonátu opraven vytahovákem, zakitován, přebroušen a nalakován). A dveře nasazené tak, že spára na B sloupku asi 2 mm, u C sloupku centimetr. A předávající místo přiznání dalšího průseru zkoušel ututlávat, což mě vyloženě vytočilo. Tu deformaci na sloupku má prý každé MCV a spáry jsou prý stejné jako na druhé straně auta. Není tedy nic jednoduššího, nežli se podívat na jiné vystavené MCV a světe div se, tam bylo vše v pořádku a předávající už se moc ani nepokoušel. Nu co, to s nima můžu vyřešit jindy, za ten neopravený sloupek jsem vlastně rád, protože ona ta deformace opravdu ničemu nevadí a ušetřili mě řezání do karoserie auta. Ostatní reklamace vyřešeny k mé spokojenosti. Přebral jsem si auto v onom stavu a jel domů, na vyřešení chyb při předání je snad půl roku myslím.
Na druhý den krásně svítilo sluníčko a já procházel kolem auta pod vhodným úhlem, abych viděl tu prasečinu, co napáchal lakýrník. Dělal se zástřik na zadní blatník, který se pak samozřejmě musí zbrousit a vyleštit. Po celém díle byly vidět stopy leštičky. A to né jen tak ledajaké, ale ve všemožných směrech, prostě leštím jak mě napadne, cik cak. Trochu vím, jak se rozlešťují laky a přesně tohle je ta nejvíc začátečnická chyba. Tentokrát provedena autorizovaným servisem. Poslal jsem jim email s fotodokumentací a žádostí o řešení. Ozvali se, domluvili jsme termín opravy a náhradní auto. Chtěl jsem opravit lak, srovnat spáry dveří a když už v tom budou, tak ať srovnají i spáry dveří na druhé straně auta (klasická reklamace k autu, netýkající se proběhlé opravy). Časová náročnost dva dny. Na druhý den volají, že hotovo. Přijel jsem si pro auto a zase problém. Karosář opravil stranu, co předtím špatně slícoval, ale tu druhou nedělal, protože by tam prý popraskal jakýsi tmel a musel by to brousit a lakovat. Pěkný přístup k reklamaci. Spáry tam ale nejsou tak hrozné, jako byly vlevo, takže neřeším. Vlevo opraveno, lak rozleštěn. A mezi tím jsem se dozvěděl, že autoservis CMN Přerov nemá vlastní lakovnu a karosárnu a dávají to externí firmě v Oseku nad Bečvou, firma Omaro myslím. Určitě by měli popřemýšlet o výměně dodavatele těchto služeb. Vše vyřešeno, jedu domů.
Na další den opět svítilo sluníčko... Ne, tohle už si vyřeším sám, lak je špatně rozleštěn i na předních dveřích, i na už podruhé přelešťovaném zadním blatníku. Tuhle firmu už na mé auto sahat nenechám, když to neumí. Mám chuť změřit tloušťku laku na lakovaných dílech, ať vidím, kolik toho tou leštičkou sundali, ale nemám chuť to s nimi už jakkoliv řešit.
Jak to shrnout? Nová budova servisu je pěkná. Přístup personálu lehce latentní, komunikace po telefonu strašná (ať si najmou více lidí, když nestíhají zvedat telefony), prvotní reklamace vyřízeny v pořádku, půjčování náhradních aut bez problému. Cokoliv, co se týkalo lakovny a karosárny byla ale katastrofa, opravdu by měli zvolit jinou firmu, tohle bylo opraveno jak od Franty z garáže. Celá akce trvala něco přes 6 týdnů myslím a stála necelých 42000 Kč. Příště se poohlédnu někde jinde. Mechaničinu u nich ale ještě někdy zkusím, to jsem byl nad míru spokojen, tak snad tam pracují stále stejní mechanici :-). Jo a pana Jurečku jsem tam už neviděl, kdyby to někoho zajímalo...

Foto:
Ťukanec, špatné dveře,
"leštění"

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: ned zář 01, 2019 14:02
od jaggerl
Rozhodně bych se bránil. To co dokáží předvádět autorizované servisy Renault / Dacia v ČR je otřesné, mám opakované zkušenosti s několika servisy a vždy otřes. Bude vám to snižovat případnou prodejní cenu vozu, pokud vozidlo někdo koupí s takto řešenou opravou.

Re: CMN, s.r.o. Přerov

Napsal: ned zář 01, 2019 14:21
od kotasekh
Spáry opravili a lak si dolestim sam. Neopraveny sloupek resim s pojitovnou, stejne jako ponizeni trzni ceny vozidla. A dneska jsem zjistil, ze karosar zapomnel prisroubovat plast na C sloupku, vsechny tri sroubky vynechal, proste to jen nacvakl. Takze zitra volam a dalsi navsteva me ceka...