KFK Nový Jičín
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon led 19, 2004 18:39
KFK Nový Jičín
Také nesu svou trošku do mlýna. Můj otec si zde nechal asi před 2mi lety "udělat" zadní brzdy na R5 1990. Cesta domů=brzdový pedál téměř na podlaze , brzdný účinek nepatrný. Vydržel tak asi 14 dnů než jsme to u švagra v garáži rozebrali. Ono to ani brzdit nemohlo, když byla prohozená přední čelist se zadní, samostavitelný mechanismus odlehlosti samozřejmě neměl o funkčnosti ani potuchy a výsledkem bylo že auto bylo tak na zabití. Ty ceny vašich ND bych vám pánové ještě odpustil, každý chce nahrabat, ALE TAKOVÉHLE LAJDÁCTVÍ A JEŠTĚ K TOMU NA BRZDÁCH, TO TEDA NE!!!!!
D.V.
D.V.
Re: KFK Nový Jičín
Nevim jak Vy ale ja mam s KFK NJ jen ty nejlepsi zkusenosti. Patri k nejlepsim Renault servisum v moravskoslezskem kraji.
Re: KFK Nový Jičín
No nechci vam kazit naladu - ale v NJ jsem byl - nestartovalo me clio - rekli me, ze se musim objednat a ze tu bude trvat nejmene 14 dni a ze nejdrive budou delat diagnostiku co trva nejmene 2 hodiny - tak jsem si to nechal opravit ve Valmezu v ESASu - tam jim to trvalo cca 2 hodiny - zavada na starteru a druhy den jsem si jel kam jsem chtel....Pauel píše:Nevim jak Vy ale ja mam s KFK NJ jen ty nejlepsi zkusenosti. Patri k nejlepsim Renault servisum v moravskoslezskem kraji.
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Spíše smíšené pocity - komp dávají fakt na vše, objednat se je nutné vždy a dost dopředu, ale pokud něco udělali, tak jsem si nestěžoval. Řekl bych, že práci rozumějí, ale některé jejich lidi by neměli pouštět do kontaktu se "zákazníkem" ( stává se, že se zákazníkem raději dost často nestanu a jdu jinam)
Martin
Martin
Tak jsem tam byl mninuly tyden. Takle uz jsem se dlouho nenervnul. Za diagnostiku motoru jsem zaplatil 1600 !!! a to ho jenom napichli na pocitac. Neco se jim tam nepozdavalo tak na to pustili sve elektrikare ti to patricne dlouho protukavali na multimetrech. Pak mi vse radne vyfakturovali a stejne nic neobjevili !!! Byl jsem proste na mrtvici. Doufam ze tekle neodrbavaji vsechny....kazdopadne jsem ztratil iluze...
R Laguna 97, 1.8 Alize. 4-ty? bod.
- lagunn
- Junior member
- Příspěvky: 194
- Registrován: čtv úno 26, 2004 21:54
- Bydliště: pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Brute !Brutus píše:Tak jsem tam byl mninuly tyden. Takle uz jsem se dlouho nenervnul. Za diagnostiku motoru jsem zaplatil 1600 !!! a to ho jenom napichli na pocitac. Neco se jim tam nepozdavalo tak na to pustili sve elektrikare ti to patricne dlouho protukavali na multimetrech. Pak mi vse radne vyfakturovali a stejne nic neobjevili !!! Byl jsem proste na mrtvici. Doufam ze tekle neodrbavaji vsechny....kazdopadne jsem ztratil iluze...
Ta cena je fakt BRUTÁLNÍ. Někde jsem to tady asi psal - byl jsem na diagnostice u Renaultu ve Svitavách. Za hodinu práce tam berou 464 Kč.
Přijel jsem tam bez objednání jen tak - jestli by mi to napíchli. Vzali mě hned a platil jsem za půl hodiny 232 Kč. Sice mi závadu taky žádnou nenašli, ale cena alespoň byla rozumná.
Zdraví lagunn
Laguna 1.8 RN combi + LPG
Laguna 1.8 RN combi + LPG
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Nemůžu, než se nepodělit o poslední zážitek :
Ptali jsme se se ženou na nějakou opravu a při té příležitosti jsem se zeptal u jiné přepážky paní od prodeje dílů, co by stálo originál rádio do Lagunky.
- " Pane, to může být i 19 tisíc!!!"
- No dobře, chtěl jsem se dozvědět, jaké typy mají.
- " tak mi řekněte, jaké tam má být"
- Trošku jsem se ošíval a řekl jí, že nevím, že bych to čekal spíše od ní jako servisu Renault
- " tak mi řekněte typ, číslo...... tak to by mohlo být rádio XY"
- Říkám si fajn, kolik by stálo?
- " no, ale není tam CD, jen rádio a nepůjde vám ovládání pod volantem"
- říkám, že chci s CD a s ovládáním a displejem
- po chvíli hledání " pane, na to auto s ovládáním rádio není, to by muselo být originál k tomu autu"
- tak se ptám, zda ke každému auto dělají zvlášť i speciálně rádio
- " samozřejmě..."
No a na toto jsem již nebyl schopen reagovat...
P.S. Od té specializované paní jsem rádio nekoupil. Ale šel kolem mechanik a jenom prohodil, že gumičky na stěračích potřebují vyměnit. Tak mu říkám, ať je vymění a udělal to.
Poučení z KfK :
1. protivná paní v kanceláři, která pracuje s PC, umí spoustu věcí, mne znechutila tak, že příště pro náhradní díl za mnoho tisíc zajedu určitě jinam. A to bych to rádio klidně koupil
2. všímavý mechanik, který mne pouze jemně upozornil na něco, co bylo nad rámec prohlídky, kterou jsem požadoval mi během minuty prodal "hloupé" gumičky do stěračů za pár korun
3. prostě bych ty lidi posunul. Mechanika směrem do prodejny a paní směrem od prodejny co nejdál ...
Martin
Ptali jsme se se ženou na nějakou opravu a při té příležitosti jsem se zeptal u jiné přepážky paní od prodeje dílů, co by stálo originál rádio do Lagunky.
- " Pane, to může být i 19 tisíc!!!"
- No dobře, chtěl jsem se dozvědět, jaké typy mají.
- " tak mi řekněte, jaké tam má být"
- Trošku jsem se ošíval a řekl jí, že nevím, že bych to čekal spíše od ní jako servisu Renault
- " tak mi řekněte typ, číslo...... tak to by mohlo být rádio XY"
- Říkám si fajn, kolik by stálo?
- " no, ale není tam CD, jen rádio a nepůjde vám ovládání pod volantem"
- říkám, že chci s CD a s ovládáním a displejem
- po chvíli hledání " pane, na to auto s ovládáním rádio není, to by muselo být originál k tomu autu"
- tak se ptám, zda ke každému auto dělají zvlášť i speciálně rádio
- " samozřejmě..."
No a na toto jsem již nebyl schopen reagovat...
P.S. Od té specializované paní jsem rádio nekoupil. Ale šel kolem mechanik a jenom prohodil, že gumičky na stěračích potřebují vyměnit. Tak mu říkám, ať je vymění a udělal to.
Poučení z KfK :
1. protivná paní v kanceláři, která pracuje s PC, umí spoustu věcí, mne znechutila tak, že příště pro náhradní díl za mnoho tisíc zajedu určitě jinam. A to bych to rádio klidně koupil
2. všímavý mechanik, který mne pouze jemně upozornil na něco, co bylo nad rámec prohlídky, kterou jsem požadoval mi během minuty prodal "hloupé" gumičky do stěračů za pár korun
3. prostě bych ty lidi posunul. Mechanika směrem do prodejny a paní směrem od prodejny co nejdál ...
Martin
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
O.K.
A majiteli jste to řekli? Možná, kdybychom nebyli takoví volové ( ježíši, jestli je tam Lenka, tak abych se v Jičíně* neukazoval ) a okamžitě reagovali ( -ly, s dovolením, Lenko... ), byly by ty nefungující služby o něco více fungující.... Já většinou nevydržím a ozvu se....někdy to pomáhá, někdy je vidět, že většina " podnikatelů " získala ekonomické vzdělání ve VUMLu a managerské z " Anny proletářky "...
* myslím ten nepravý, český....
* myslím ten nepravý, český....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Asi máte pravdu, ale :
1. počítám s tím, že alespoň polointeligentní majitelé značkových služeb Renault tady na server chodí... Ti chytřejší jsou snad i aktivní...
2. není mým záměrem vyučovat firmy jak se mají chovat, abych u nich nechal své peníze. Kromě té dámy tam byl velmi ochotný kluk, který zařizoval tu prohlídku a další věci. Tzn., jak už jsem tu napsal, firma jako taková nemusí být špatná, pouze někteří lidé jsou tam omylem
3. nenapsal jsem ani slovo o majiteli. Vlastně mě vůbec nezajímá. Nejsem úředník z NKÚ. Je pouze v jeho zájmu, abych u něho nechal co nejvíc peněz, tzn. ať se stará. Může to být sebelepší chlapík, ale to neznamená, že si musím ničit nervy s jeho zaměstnanci. A kvalitu své firmy si musí hlídat sám.
Martin
1. počítám s tím, že alespoň polointeligentní majitelé značkových služeb Renault tady na server chodí... Ti chytřejší jsou snad i aktivní...
2. není mým záměrem vyučovat firmy jak se mají chovat, abych u nich nechal své peníze. Kromě té dámy tam byl velmi ochotný kluk, který zařizoval tu prohlídku a další věci. Tzn., jak už jsem tu napsal, firma jako taková nemusí být špatná, pouze někteří lidé jsou tam omylem
3. nenapsal jsem ani slovo o majiteli. Vlastně mě vůbec nezajímá. Nejsem úředník z NKÚ. Je pouze v jeho zájmu, abych u něho nechal co nejvíc peněz, tzn. ať se stará. Může to být sebelepší chlapík, ale to neznamená, že si musím ničit nervy s jeho zaměstnanci. A kvalitu své firmy si musí hlídat sám.
Martin
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Všechno má logiku, všechno bych i podepsal, jenže:Lenka Švestkova píše:Asi máte pravdu, ale :
1. počítám s tím, že alespoň polointeligentní majitelé značkových služeb Renault tady na server chodí... Ti chytřejší jsou snad i aktivní...
2. není mým záměrem vyučovat firmy jak se mají chovat, abych u nich nechal své peníze. Kromě té dámy tam byl velmi ochotný kluk, který zařizoval tu prohlídku a další věci. Tzn., jak už jsem tu napsal, firma jako taková nemusí být špatná, pouze někteří lidé jsou tam omylem
3. nenapsal jsem ani slovo o majiteli. Vlastně mě vůbec nezajímá. Nejsem úředník z NKÚ. Je pouze v jeho zájmu, abych u něho nechal co nejvíc peněz, tzn. ať se stará. Může to být sebelepší chlapík, ale to neznamená, že si musím ničit nervy s jeho zaměstnanci. A kvalitu své firmy si musí hlídat sám.
Martin
1. pokud máš v případě majitele pravdu, pak je to možná vyřešeno...
2. možná bys tomu servisu pomohl nejvíce, řekl-li bys tuto skutečnost majiteli...
3. říci majiteli postřehy z jeho firmy je možná nejlepší hlídání.... Obecně - svým slovem se můžeš podílet na tom, že tam nikdo ani nepáchne, nebo majitel zahájí opravdový kapitalismus-v plném rozsahu začne vytvářet zisk nikoliv z ceny ale z vysokého obratu! Pomozte svému servismanovi ( serviswoman, jsou -li tu nějaké genderrenaultky... )budovat kapitalismus!
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Tak toto fórum je kouzelné, že pane Kyselý?
Dnešní návštěva KfK byla pro mou ženu ( ano Čeňku, pro Lenku... ) menším kulturním šokem.
Nelze to popisovat a myslím, že se to ani nehodí, už jenom kvůli těm lidem, kteří předváděli čistý kapitalismus kvůli zanedbatelné částce opravy. Ale vlastně se stalo následující :
1. toto fórum opravdou čtou lidé živící se pod vlajkou Renaultu
2. cesty ke zlepšení služeb jsou různé, například dosti podrobná zpráva v tomto fóru, není třeba vyrušovat majitele firem v jejich práci... Ten si pořádek udělá doma za zavřenými dveřmi a důstojnost všech je zachována
3. žena si připadala dnes v KfK jako by si přijela minimálně pro novou Lagunu a to v nejvyšší výbavě. Prostě jako zákazník, který se bude RÁD vracet. A pozitivní reference si zdaleka NENECHÁ JENOM PRO SEBE
4. nedělám si iluze, každý máme občs svůj den, ale nebudu se bránit jet příště s autem do KfK
Hodně úspěchů, pane Kyselý
Martin
Dnešní návštěva KfK byla pro mou ženu ( ano Čeňku, pro Lenku... ) menším kulturním šokem.
Nelze to popisovat a myslím, že se to ani nehodí, už jenom kvůli těm lidem, kteří předváděli čistý kapitalismus kvůli zanedbatelné částce opravy. Ale vlastně se stalo následující :
1. toto fórum opravdou čtou lidé živící se pod vlajkou Renaultu
2. cesty ke zlepšení služeb jsou různé, například dosti podrobná zpráva v tomto fóru, není třeba vyrušovat majitele firem v jejich práci... Ten si pořádek udělá doma za zavřenými dveřmi a důstojnost všech je zachována
3. žena si připadala dnes v KfK jako by si přijela minimálně pro novou Lagunu a to v nejvyšší výbavě. Prostě jako zákazník, který se bude RÁD vracet. A pozitivní reference si zdaleka NENECHÁ JENOM PRO SEBE
4. nedělám si iluze, každý máme občs svůj den, ale nebudu se bránit jet příště s autem do KfK
Hodně úspěchů, pane Kyselý
Martin
- Čeněk Urbanec
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2126
- Registrován: stř úno 25, 2004 22:55
- Bydliště: Žatec
- Kontaktovat uživatele:
Asi to přeji všem, tento způsob ukončení, zdá se mi velice šťastným... ( Promiňte, pane Vančuro, neovládl jsem se....)
Kdyby to fungovalo vždy, tak si nemusí tento národ zvyšovat sebevědomí vyřváváním nadšených hesel, může být potichu, protože vyřvávat nadšená hesla budou ti kolem....
Kdyby to fungovalo vždy, tak si nemusí tento národ zvyšovat sebevědomí vyřváváním nadšených hesel, může být potichu, protože vyřvávat nadšená hesla budou ti kolem....
Čeněk Urbanec
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
Laguna Grandtour 1,9dCi 110kW+ 2002
Mégane 1,6 55kW 1996
- Mirek-Vsetín
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Teď mé zkušenosti s KFK v Novém Jičíně:Poučení z KfK :
1. protivná paní v kanceláři, která pracuje s PC, umí spoustu věcí, mne znechutila tak, že příště pro náhradní díl za mnoho tisíc zajedu určitě jinam. A to bych to rádio klidně koupil
2. všímavý mechanik, který mne pouze jemně upozornil na něco, co bylo nad rámec prohlídky, kterou jsem požadoval mi během minuty prodal "hloupé" gumičky do stěračů za pár korun
3. prostě bych ty lidi posunul. Mechanika směrem do prodejny a paní směrem od prodejny co nejdál ...
Martin
To co napsal Martin se podobně stalo i mě.(Možná to byla stejná paní)
Přišel jsem k přepážce,že bych potřeboval to a to čidlo.Hned od počátku jsem viděl určitou neochotnou a protivnou paní,sedící za pultem a dívající se do počítače(Mimochodem měla na monitoru www.seznam.cz). Říkal jsem jí, typ všechno možné,ale pořád chtěla Vin, tak jsem ji ho sdělil a ona že to výjde na 8500Kč. Stále jsem na ní viděl neochotu,jako bych jí otravoval!!!
Já osobně už bych tam nešel koupit ani ventilek do pneu!!!!!
To např. V Odrách u p.Skalky je to úplně jinak,Super ochotný člověk a hlavně snaživý ke svým zákazníkům!!!!
Chci jen říct,že než bych měl jet do KFK,pojedu radši o 50Km víc někam,kde se starají o zákazníka.I kdyby cena byla stejná tam i tam!!!To myslím smrtelně vážně!!!
Mimochodem jsem tam byl před týdnem.
Ahoj všem!!
Mirek
Mirek
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Tedy, ve světle mých předchozích příspěvků mě dost mrzí, že "žába na prameni sedí dál". Jsem překvapen, že majitel autosalónu si může v dnešní době záplavy ojetin dovolit nechat kontaktní osobu se zákazníkem, která znechucuje a odrazuje. Nu, je to jeho právo a jeho peníze...
Jako zákazník mám právo své peníze utratit jinde...
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
Jako zákazník mám právo své peníze utratit jinde...
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
- Mirek-Vsetín
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Kdo se ptá?Že by sám p.Kyselý,nebo p.Ficek, nebo p.Krompolc?Olaf píše:aby jsme si to upresnili nebyla to tato pani:
http://www.renault-dealer.cz/employee/view.do?id=107
To Pauel:Nejste náhodou majitel,nebo zaměstnanec firmy a vašim příspěvkem jste chtěl udělat jen dobré jméno KFK?
Mirek
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
Renault 21, 2.0 Txi 12V,100Kw (136 Šemíků),Phase 2
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
- Mirek-Vsetín
- Junior member
- Příspěvky: 124
- Registrován: čtv pro 02, 2004 01:12
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Takže, svět se mění k lepšímu...
19.4. byla Lagunka na výměnu oleje, chladicí kapaliny a prohlídce po zimě (pro místní technicky zručné lidičky - ano, jsem líný a tyto věci sám nedělám, ježto na ně nemám čas ani chuť ).
Odpoledne si Lenka přijela a padaly ji oči z důlků.
1 - nejdříve nad fakturou ( ale toto neřeším - když jdu do značkového servisu, tak na to musím mít. A tak místo baštelení vyděláváme )
2 - a to především - dostala do rukou své auto ve stavu, v jakém nebylo ani při sjetí z výrobních pásů . Vypucované, vyčištěné a lesknoucí se vevnitř i venku neuvěřitelným způsobem. (provedené práce zde nerozepisuju - to se snad ani zkazit nedá)
Takže Vážení a milí, takovéto služby si nechám líbit a rád doporučím. Alespoň co se týče přístupu ( i kdyby to bylo jenom v rámci snahy o zlepšení pověsti zde na webu RCČR ) se jedná o naprostý obrat.
Přeju Vám i nám zákazníkům ať to vydržíte dál, dámy pánové z KFK. Moje spokojenost jsou Vaše zítřejší zaplacené faktury...
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
19.4. byla Lagunka na výměnu oleje, chladicí kapaliny a prohlídce po zimě (pro místní technicky zručné lidičky - ano, jsem líný a tyto věci sám nedělám, ježto na ně nemám čas ani chuť ).
Odpoledne si Lenka přijela a padaly ji oči z důlků.
1 - nejdříve nad fakturou ( ale toto neřeším - když jdu do značkového servisu, tak na to musím mít. A tak místo baštelení vyděláváme )
2 - a to především - dostala do rukou své auto ve stavu, v jakém nebylo ani při sjetí z výrobních pásů . Vypucované, vyčištěné a lesknoucí se vevnitř i venku neuvěřitelným způsobem. (provedené práce zde nerozepisuju - to se snad ani zkazit nedá)
Takže Vážení a milí, takovéto služby si nechám líbit a rád doporučím. Alespoň co se týče přístupu ( i kdyby to bylo jenom v rámci snahy o zlepšení pověsti zde na webu RCČR ) se jedná o naprostý obrat.
Přeju Vám i nám zákazníkům ať to vydržíte dál, dámy pánové z KFK. Moje spokojenost jsou Vaše zítřejší zaplacené faktury...
Martin
Laguna 1.9dTi 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů