Stránka 3 z 3

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Napsal: úte čer 26, 2018 12:11
od vlastikd
Servis jsem navštívil z důvodu vrzající zadní nápravy na mém vozidle, podotýkám že v tomto servisu jsem koupil již 3-tí auto a 8-mé v rodině, přijímací technik nechal pravděpodobně mistra z dílny se semnou projet, bylo naznáno, že se bude jednat o záruční opravu. Přijímací tachnik mi sdělil, že oprava bude trvat 3 dny a že mám nárok na náhradní auto pokud jej potřebuji. domluvili jsme se, že toho využiji, jelikož auto používám k práci. Bylo mi sděleno, že mi rezervuje Renault Talisman a domluvili jsme se na termínu. Potud jsem byl spokojený. Při následné návštěně byl u stolu jiný technik, ten mi řekl, že neví, jestli to skutečně bude záruční oprava a že nárok na náhradní auto nemám. Po mé intervenci, že již auto viděl někdo ze servisu řekl, že možná to tedy bude záruční oprava, ale na náhradní vozidlo nárok nemám. Po mé další intervenci, že mi ale jeho kolega tvrdil něco jiného a dokonce mi rezervoval Renault Talisman, dlouho něco hledal v počítači. Nakonec že tedy mi auto zdarma zapůjčí, ale že pouze po dobu opravy, tedy pokud nevrátím vozidlo ten den, kdy dokončí opravu, budu si jej platit. Trochu rozčarován ale OK souhlasim. Tečka nakonec byla ta že mi zapůjčil Renault Cilo. Jelikož jsem již chvátal a neměl čas řešit další nejasnosti nechal jsem to již takto, však můžu být rád že jsem vůbec nějaké auto dostal zapůjčené že?.
Po této zkušenosti jsou mé pocity z Renault Pokorný velmi smýšené.

Auto bylo do 3 dnů hotové, avšak čekal jsem, že mi jej vrátí umyté jak je zvykem u konkurence. Bohužel asi když mi půjčili auto, museli učetřit na myčce....

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Napsal: úte čer 26, 2018 13:52
od niky79
No ja bych asi nikomu nepodekoval, kdyby auto, ktere se myje zasadne bezkontaktne, nekdo projel treba kartacem :D

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Napsal: pát kvě 24, 2019 11:35
od JiřinBob
Rád bych se podělil právě o zkušenost s Auto Pokorný.
Odkaz na článek, který jsem nechal zveřejnit přes RNews.cz
https://www.facebook.com/27025111977974 ... 875023754/

Profesionální a zároveň velmi lidský přístup

Tak nějak by se mohl nazývat tento dokument nebo spíše článek, článek o tom, jak jsem si koupil zánovní vozidlo, se kterým bylo více starostí než radostí a jak jsem se s prodejcem dokázal domluvit, pro mě dosud nepochopitelně, na kompromisu, který doteď nechápe nikdo, komu jej řeknu. Ten prodejce není nikdo jiný, než Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia.

Než se dostanu k samotnému článku, chci zdůraznit a upozornit na to, že se nejedná o žádnou reklamu na firmu Auto Pokorný, ale o jakési vyjádření obrovského díky a poukázání na to, že i v dnešní době existují firmy a v nich lidé, kteří mají lidské cítění, pochopení a umí problémy řešit ke spokojenosti všech. Projekt RNews.cz jsem kontaktoval právě za možností veřejně poděkovat firmě Auto Pokorný s co největším dosahem široké veřejnosti.

Píše se únor roku 2018, kdy jsem se konečně rozhoupal pro koupi zánovního automobilu, který bude mít minimální nájezd kilometrů, bude starý maximálně 3 roky a bude v záruce. Po nahození požadovaných konfigurací do internetových vyhledávačů, jsem se rozhodoval doslova mezi pár kusy. Ve snech jsem po jednom dokonalém automobilu toužil a taky jej po chvíli našel právě v Brně u Pokorných. Stačilo pár telefonátů, emailů, zkušební jízda, dohodnutí konečných podmínek a mé vysněné vozidlo putovalo domů (záměrně v článku není uvedeno vozidlo, které jsem zakoupil). Konečně, sen se stal skutečností a já se začal těšit z každé jízdy, které jsem kolikrát prováděl úplně bezhlavě, za cílem vykouzlit si úsměv na tváři.

Bohužel radost velice rychle opadla ve chvíli, kdy se mi na palubní desce rozsvítila kontrolka servisu a hláška na palubním počítači. Auto jelo stále bez problému, ale ta kontrolka mi vážně vadila. Vzhledem k tomu, že Brno jsem od svého domova měl 150 km daleko, kontaktoval jsem zastoupení Renaultu právě u nás ve městě (záměrně neuvádím, o které město se jedná). Ve zkratce řečeno se celkem jednalo o 7 reklamací, výměnu několika dílů od filtrů, vstřiků, po lambda sondy a přehrání softwaru v řídících jednotkách. Samozřejmě jsem díky záruce neplatil ani korunu a dostával náhradní vozidla. Za 13 měsíců, kdy jsem auto vlastnil, stálo v servise cca 3-4 měsíce a určitě chápete, že takovéto vozidlo jsem si prostě nechat nechtěl.

Na začátku roku 2019 nastal nespočet telefonátů a emailů s Renault Česká republika a Auto Pokorný (konkrétně p. Zdeněk Pokorný ml.), kdy jsem chtěl auto za každou cenu vrátit, a to se také při schůzce s p. Pokorným domluvilo. Auto jsem již zanechal v Brně, nad rámec jsem dostal náhradní a čekal na vyjádření. Mimochodem, auto, které jsem v Brně nechal od doby mého vrácení, najelo několik tisíc kilometrů bez jakékoli závady (škoda, to auto jsem fakt miloval). Po 14 dnech následovala opět schůzka v Brně, kdy jsem dostal 4 návrhy, z nichž jeden bylo vrácení plné finanční částky, a další 3 byly jiná vozidla s doplatky.

Po pečlivém zvážení jsem se rozhodoval mezi vrácením peněz nebo doplacením menší částky za Megane GT 4. generace. Všichni jistě tušíte, jak jsem se rozhodl. Ano, rozhodl jsem se pro GT v nádherné modré barvě. Následoval převoz auta z Prahy (první majitel Renault ČR) právě do Brna, kde se řešila kosmetika z Pražských sídlišť a předprodejní servis. Před samotným servisem jsem byl pozván do Brna ke kontrole a zkušební jízdě vozidla. Následovalo další čekání a na konci dubna roku 2019 jsem se stal hrdým majitelem Megane 4 GT. Sen se opět stal skutečností a opět díky Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia. Podotýkám, že k autu jsem dostal původní ojeté zimní pneumatiky a úplně nové letní pneu Dunlop (vše v rámci dobrých vztahů – dokonalé)!

Tímto článkem chci vyjádřit obrovské díky právě firmě Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia a p. Pokornému ml., který má opravdu lidský přístup, lidské cítění a pro mě dosud nepochopitelný přístup a postoj k problematice, kterou jsme řešili. Po první schůzce jsem z Brna odjížděl plný emocí, pozitivních emocí. Připadal jsem si jak v Jiříkově vidění, jak v jiném světě. Takový přístup zažijete velmi, velmi málo a já jej zažil právě v Brně. Velké díky chci taky vyjádřit zastoupení Renault Česká republika, kteří právě ono modré GT poskytli.

Pokud přemýšlíte nad novým vozidlem Renault nebo Dacia, doporučuji právě firmu Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia. Pokud si ještě někdy koupím auto s diamantem ve znaku, obrátím se zase na rodinnou firmu do Brna.

Ještě jednou velké díky všem, kteří řešili můj problém s vozidlem, a hlavně přeji hodně úspěchů k Pokorným do Brna.

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Napsal: stř čer 23, 2021 16:51
od CZ Derevil
Byl jsem tam jednou a naposledy. Jednání super, cena přijatelná ale nechal jsem si tam dělat tažné - říkal jsem si, je to autorizovaný servis, tak raději u nich, budou vědět, co dělají. Výsledek byl takový, že u Espace IV koberec v kufru nandali až po bočnicích, tj. na rozích se zlomil a i po opravě špatně lícuje. Dva šrouby v liště na nárazníku strhli a nechali nárazník ze shora prostě nepřišroubovaný. Odřeli mi zadní nárazník, ale není to tak hrozné, ale nové rýhy tam jsou. A do týdne mi spadlo okno u řidiče - řekl bych si souhra náhod, ale známé se to tam před půlrokem stalo také - asi si nechávají přední okno jen pootevřené a natahují se přes něj dovnitř a ten plast u Renaultu je takový, no, divný...

Rovnou mi i přehazovali pneu na nové disky - na dálnici to do volantu tak šíleně mlátilo, že jsem si to musel nechat převážit - nevím, co tam vyváděli.

Jediné kladné je, že mi udělali technickou i přesto, že jsem zapomněl nandat všechny zadní sedačky.

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Napsal: čtv kvě 05, 2022 12:37
od otichac
Přidám taky svoji zkušenost s Pokorným v Modřicích. Byl jsem tam s Méganem 4 (2016) na prohlídku a pravděpodobnou výměnu spojky. Objednávací systém funguje dobře, při příjezdu hned věděli s čím jedu a co chci. Vyzkoušeli jsme co auto dělá/nedělá. že to opravdu vypadá na zvlněnou lamelu a že to bude chtít pravděpodobně i nový setrvačník. Nechal jsem jim auto tam s tím, že ho pár dní nepotřebuji. Po předání mě odvezli, kam jsem potřeboval. V průběhu opravy mi volali ohledně rozpočtu a celkového průběhu. Při převzetí (auto bylo hotové o den dřív než bylo plánováno) mi vše ukázali včetně vyměněných dílů (bývalý majitel se ke spojce nechoval vůbec hezky).
Na opravu i díly mi dali nějakou slevu, takže celkově to bylo levnější než mělo (těžko říct, kolik bych platil jinde). Auto mi vrátili umyté a interiér uklizený.
Suma sumárum, nemůžu si stěžovat a příště tam pojedu zas.

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Napsal: pon pro 12, 2022 08:21
od Krupe
Někdy na jaře letošního roku jsem vezl ženu na autotransfuzi do Brna do sv. Anny. Těsně před Brnem hláška kontrola vstřikování, nebo tak nějak. Auto jelo jak před smrtí, nechtělo táhnout, docela adrenalin na dálnici.Ženu jsem nakonec dotáhl k nemocnici a jel jsem hned k tomuto servisu. Po vysvětlení mé situace přijímací technik odbrkl něco o málo čase a zavolal servismana. Ten nakonec přišel, odbrkl ještě nasraně i a šel na to. Kapota nahoru, kuní kontrola a pak odjel na projížďku. Po návratu řekl, že to opravdu nejede a že servis. Přijímací technik mi řekl něco jako za tři týdny asi. Tak jsem se na něj podíval a opět vysvětlil svou situaci a řekl jsem mu, že to do Brna nemám pár kilometrů. Opět odpověď v nepříjemném stylu, že má na záruční opravu termín ze zákona povinnost přijmout vozidlo do 30 dní, nebo něco takového blablabla. Tak jse se rozhodl odjet pryč a po cestě domů se stavit do Kromexinu ve Zlíně. Tam servisák po nakouknutí pod kapotu a nastartování motoru řekl to svaté "už to vidím". Povolený šroub na turbu. Stavte se za hodinu, bo je horké. Nové těsnění a dotažení turba a šup domů. Takže Pokorný má u mě fuck off.