Auto Pokorný s.r.o. Brno
Moderátor: Moderators General
- Lenka Švestkova
- Člen RCČR
- Příspěvky: 474
- Registrován: pon bře 22, 2004 17:42
- Bydliště: Studénka
Auto Pokorný s.r.o. Brno
Před rokem jsem koupil "ne nové" auto - Lagunu v plné výbavě. Jednání profesionální. Prostě spokojenost. Bohužel firma je příliš daleko na to, abych využíval i servisní služby.
V topicu o Auto Pošík Uhlířské Janovice jsem psal o mém nedávném problému se šrpajclým CD v originálním měniči. Zavolal jsem panu Skřepkovi, který mi auto prodával - fajn, přijeďte, mrkneme na to. Tak jsem se tam rozjel. Když jsem dorazil, zavolal hned mechanikovi, domluvil se s ním co a jak, řekl mi za kým a kam zajet. 2 minuty.
Dojel jsem za panem Rotreklem, ten si vzal ode mne kartu a ať si chvíli sednu. Samozřejmě jsme zatím brousil kolem nových vozů. Za chvilku ke mne přišel prodejce. Řekl jsem mu, že jenom čekám na opravu, takže žádný kšeft. Nicméně jsme začali probírat novou Lagunu, co a jak ... Probrali jsme toho dost a když odcházel, tak jenom poznamenal " jo a mimochodem, já jsem Pokorný ... majitel ... " Jelikož jsem se ptal na novou Lagunku, tak mi slíbil, že se zastaví jeho prodejce, který o ní ví více ... A za chvilku byl u mě opravdu prodejce ( bohužel jsem si jeho jméno nezapamatoval ). Opět pokec. S oběma to byla řeč prostě od srdce, žádné fráze a kecy typu kup a pokud ne tak se tě chci zbavit ... Už mi to bylo až trapné, že je prakticky zdržuju od práce.
No a přišel technik, dává mi CD, které se tam šprajclo se slovy " auto máte před vchodem, nastartované " ...
Jéžiši, tohle prostě není možné. Profesionalita, rychlost, ochota a přitom žádný kšeft ( nic jsem neplatil, i když to byla asi moje chyba - CD bylo zvláštního tvaru ).
P.S. když to po sobě čtu, tak ani hlavní akcionář této firmy by asi tak oslavnou ódu nenapsal ... Ale znáte to, tolik problémů s hledáním dobrého servisu a najednou trefíte na pravou perlu ....
V topicu o Auto Pošík Uhlířské Janovice jsem psal o mém nedávném problému se šrpajclým CD v originálním měniči. Zavolal jsem panu Skřepkovi, který mi auto prodával - fajn, přijeďte, mrkneme na to. Tak jsem se tam rozjel. Když jsem dorazil, zavolal hned mechanikovi, domluvil se s ním co a jak, řekl mi za kým a kam zajet. 2 minuty.
Dojel jsem za panem Rotreklem, ten si vzal ode mne kartu a ať si chvíli sednu. Samozřejmě jsme zatím brousil kolem nových vozů. Za chvilku ke mne přišel prodejce. Řekl jsem mu, že jenom čekám na opravu, takže žádný kšeft. Nicméně jsme začali probírat novou Lagunu, co a jak ... Probrali jsme toho dost a když odcházel, tak jenom poznamenal " jo a mimochodem, já jsem Pokorný ... majitel ... " Jelikož jsem se ptal na novou Lagunku, tak mi slíbil, že se zastaví jeho prodejce, který o ní ví více ... A za chvilku byl u mě opravdu prodejce ( bohužel jsem si jeho jméno nezapamatoval ). Opět pokec. S oběma to byla řeč prostě od srdce, žádné fráze a kecy typu kup a pokud ne tak se tě chci zbavit ... Už mi to bylo až trapné, že je prakticky zdržuju od práce.
No a přišel technik, dává mi CD, které se tam šprajclo se slovy " auto máte před vchodem, nastartované " ...
Jéžiši, tohle prostě není možné. Profesionalita, rychlost, ochota a přitom žádný kšeft ( nic jsem neplatil, i když to byla asi moje chyba - CD bylo zvláštního tvaru ).
P.S. když to po sobě čtu, tak ani hlavní akcionář této firmy by asi tak oslavnou ódu nenapsal ... Ale znáte to, tolik problémů s hledáním dobrého servisu a najednou trefíte na pravou perlu ....
Zvláštní jak to na různé lidi různě pusobí
Já mám s tímto servisem jenom špatné zkušenosti.
Auto mého kamaráda bylo nabouráno zákazníkem, který vyjížděl ze servisu. (také bylo v servisu). Firma auto zpravila na svoje náklady, ale o poškození mi řekla až po opravě zvláštní rozhodně vych to chtěl vidět. Pak odešel vstřik, viměnily za nový, chtěl jsem starý spátky mám kamaráda v BOSCHi.. ten už nemáme (asi fungoval).
A za poslední koupili jsme nový MEGAN po cca 5000km začal rezonovat rychlostní stupen číslo dva. Jistě problém ve špatně namontovaném zámku zpátečky, prý je to subdodávka tak to budem muset zaplatit a nebo počkat 3 dny než dojede někdo z defend locku. To si snad dělají srandu...(ne nedělali stálo to 500,-) a ta přepážka na N1 strašně drnčí prostě katastrofálně přidělaná.. no tolik autopokorný.. prostě hrůůza nikomu nedoporučuji...
Auto mého kamaráda bylo nabouráno zákazníkem, který vyjížděl ze servisu. (také bylo v servisu). Firma auto zpravila na svoje náklady, ale o poškození mi řekla až po opravě zvláštní rozhodně vych to chtěl vidět. Pak odešel vstřik, viměnily za nový, chtěl jsem starý spátky mám kamaráda v BOSCHi.. ten už nemáme (asi fungoval).
A za poslední koupili jsme nový MEGAN po cca 5000km začal rezonovat rychlostní stupen číslo dva. Jistě problém ve špatně namontovaném zámku zpátečky, prý je to subdodávka tak to budem muset zaplatit a nebo počkat 3 dny než dojede někdo z defend locku. To si snad dělají srandu...(ne nedělali stálo to 500,-) a ta přepážka na N1 strašně drnčí prostě katastrofálně přidělaná.. no tolik autopokorný.. prostě hrůůza nikomu nedoporučuji...
- Michal Kerndl
- Advanced member
- Příspěvky: 351
- Registrován: ned led 29, 2006 19:29
- Bydliště: Brno
Re: Zvláštní jak to na různé lidi různě pusobí
Tak této větě jaksi nerozumím...píšeš že odešel vstřik, ale že ASI fungoval..jan155 píše:....Pak odešel vstřik, viměnily za nový, chtěl jsem starý spátky mám kamaráda v BOSCHi.. ten už nemáme (asi fungoval).
...
Ale kdybys je na začátku upozornil, že chceš starý díl zpátky, nevyhodili by ho. Na předávacím protokolu je uvedeno, že si zákazník nepřeje nechat původní vyměněné díly.
Že rezonuje ta hrozná železná mříž, tomu se ani nedivím , nemusí to být chyba mechanika
Osobní zkušenosti s Auto Pokorný mám, myslím že nejsou špatní, vždy mi vyšli vstříc. Nejezdím tam ale pravidelně, jsou dražší
Clio RL 1,2 (1996); R21 Nevada GTS 1,7 (1990); R19 RT 1,4e (1995); R19 16V (1995); R8 R1130 (1964); R8 R1130 (1965); R8 R1130 (1967); R8 R1132 (1969); R16 R1150 (1969); R16 TS R1151 (1970); R10 1300 R1192 (1970); R6 TL R1181 (1971); R12 TL R1170 (1972); R16 TS R1151 (1975); R15 TL R1300 (1975); R15 GTL R1300 (1976); R16 TX R1156 (1977); R20 TL R1271 (1978); R14 TS R1212 (1981); Fuego GTS 1,6 R1362 (1982); R30 TurboD R1127 (1983); Dacia 1300 (1972)
No, bylo to myšleno tak že servis tvrdil, že vstřik je vadný... já si myslím, že nebyl, ale že se jim moc hodil....
Ano máš pravdu na papíře to je (volba staré díly zpět), ale myslíš, že se někdo při předávání vozu zeptal?? No bohužel ne.....
Ale pokud tohle všechno pomineme tak ta oprava řezení na Scenikovi placená... to byla fakt bomba....
Ano máš pravdu na papíře to je (volba staré díly zpět), ale myslíš, že se někdo při předávání vozu zeptal?? No bohužel ne.....
Ale pokud tohle všechno pomineme tak ta oprava řezení na Scenikovi placená... to byla fakt bomba....
Mám se servisem Pokorný jenom dobré zkušenosti. Jednání zaměstnanců je výborné, navíc mi pokaždé druhý den zavolá pan Pokorný a zeptá se, zda jsem byl spokojen, takže ani jinak nemůžou A když tam auto nechám, odvezou mě kam potřebuju.
S kvalitou práce jsem nikdy problém neměl, takže mi přijde bezvadná.
Sice si účtují 700,- na hodinu, což je dvakrát víc než v neautorizovaném servisu, kam taky jezdím, ale moje auto je dost exot, a u Pokorného s ním mají zkušenosti, protože už jich pár viděli, na rozdíl od toho neautorizovaného servisu.
S kvalitou práce jsem nikdy problém neměl, takže mi přijde bezvadná.
Sice si účtují 700,- na hodinu, což je dvakrát víc než v neautorizovaném servisu, kam taky jezdím, ale moje auto je dost exot, a u Pokorného s ním mají zkušenosti, protože už jich pár viděli, na rozdíl od toho neautorizovaného servisu.
Renault Grand Espace III 2.2 dCi 95kW [img]http://images.spritmonitor.de/169527.png[/img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tož ti nevím - já jezdím do Opportunity a za hodinu si berou 490 Kč, a to jsou největší prodejce aut v Brně (měřeno podle ročního obratu, zdroj databáze firem Albertina), mohli by si teda říct i víc.makub píše:Sice si účtují 700,- na hodinu, což je dvakrát víc než v neautorizovaném servisu, kam taky jezdím, ale moje auto je dost exot, a u Pokorného s ním mají zkušenosti, protože už jich pár viděli, na rozdíl od toho neautorizovaného servisu.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Těch 490,- je bez DPH, ne ? Já to psal s DPH.Tomáš Langer píše:Tož ti nevím - já jezdím do Opportunity a za hodinu si berou 490 Kč, a to jsou největší prodejce aut v Brně (měřeno podle ročního obratu, zdroj databáze firem Albertina), mohli by si teda říct i víc.
Renault Grand Espace III 2.2 dCi 95kW [img]http://images.spritmonitor.de/169527.png[/img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Asi jo.
Já k Pokornejm nemusím od doby, kdy ke mně byli (ještě se starým Espace, tehdy 12-letým) značně nevlídní, dávali najevo že na servis starých aut nejsou zařízení. Za pouhé určení závady si vzali 2000 Kč. Dal jsem radši auto k vesnickýmu mechanikovi, který ověřil mou "amatérskou" teorii, že potečený motor od oleje asi nemá na svědomí těsnění pod hlavou (jak mi za ty 2000 Kč sdělili u Pokorných). Olej totiž tekl od hřídele rozdělovače, jenže hochům bylo zatěžko se kouknout až tak dozadu pod kapotu...
Já k Pokornejm nemusím od doby, kdy ke mně byli (ještě se starým Espace, tehdy 12-letým) značně nevlídní, dávali najevo že na servis starých aut nejsou zařízení. Za pouhé určení závady si vzali 2000 Kč. Dal jsem radši auto k vesnickýmu mechanikovi, který ověřil mou "amatérskou" teorii, že potečený motor od oleje asi nemá na svědomí těsnění pod hlavou (jak mi za ty 2000 Kč sdělili u Pokorných). Olej totiž tekl od hřídele rozdělovače, jenže hochům bylo zatěžko se kouknout až tak dozadu pod kapotu...
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
jen doplnim
- drncici prepazka - problem dodavatele, delaeri jen namontej a bohuzel to je blbe vymyssleny tak to drnci
- po oprave v aautorizovanym vam musi zavolat pokazdy. musi jsou za to hodnoceni, u pokornych ale vola pan majitel
- drncici prepazka - problem dodavatele, delaeri jen namontej a bohuzel to je blbe vymyssleny tak to drnci
- po oprave v aautorizovanym vam musi zavolat pokazdy. musi jsou za to hodnoceni, u pokornych ale vola pan majitel
www.renault.cz
Kdo jiný než Renault se lépe postará o váš vůz Renault?
Kdo jiný než Renault se lépe postará o váš vůz Renault?
-
- Starting member
- Příspěvky: 64
- Registrován: pon úno 23, 2009 15:48
- Bydliště: Brno
Měli jsme dříve Ford Focus kombi, sloužil více než dobře a servis na jedničku. 9 let je ale 9 let. Poohlíželi jsme se s manželkou tedy po novém. Jsem konzervativní člověk a když mi něco vyhovuje, tak většinou neměním. Manželce se ale nový Focus nelíbil a tak rozhodla možná i náhoda. Zastavili jsme se u "Pokorných" a uviděli nového Megane III. Prodejní technik p. Cveček se nám věnoval se vší profesionalitou a ochotou.Jeho jednání, termín dodání nového vozu, výbava, sleva poskytnutá prodejcem na doplňky rozhodly. Změna značky. Měl jsem sice trochu pochybnosti, ale velmi rychle se po prvních kilometrech rozplynuly. S autem jsem naprosto spokojený. Servis jsem doposud navštívil 2x. Poprvé z důvodu nelícování plastu zadního nárazníku s lemem blatníku a podruhé kvůli uvolněnému tlačítku tempomatu na volantu. Obě záruční závady jsem řešil s p. Tomečkem a znovu musím složit jen poklonu. Ochota a profesionalita. Ikdyž se nejednalo o závažné potíže, které by bránily v provozu, bylo objednání ve velmi krátkém termínu a oprava řádově v hodinách. Auto bylo vždy předáno v perfektním stavu. Pan majitel mi sice nevolal po předání vozu s anketním dotazem, ale to mi nikterak nebrání podělit se o prozatimní pozitivní zkušenosti s jinými majiteli vozů Renault. R. Zvolánek
Renault Talisman Grand tour TCe 150 Intens 10/2016, Renault Laguna Grand tour III 2.0 dci 150 k black edition 6/2012, Renault Megane III HB 1.6 110k Dynamique 4/2008
No tak já mám aktuální nepříjemnou zkušenost. U Pokorných je všechno fajn, dokud zákazník souhlasí se vším, co mu řeknou a bez řečí zaplatí. Problém nastal, když jsem se jako zákazník ozval, že se mi nelíbí cena účtovaného oleje (5,3 l za 2200,- Kč bez DPH). Stejný olej (stejný značka i typ dle faktury) v daném množství jsem si totiž našel na internetu s cenou okolo 990,- Kč.
Na to jsem se dozvěděl, že jsem nespolehlivý zákazník, když se poohlížím po cenách na internetu a že by asi bylo lepší, abych si našel jiný servis. Což teda také udělám a jednáním jsem znechucen.
Na to jsem se dozvěděl, že jsem nespolehlivý zákazník, když se poohlížím po cenách na internetu a že by asi bylo lepší, abych si našel jiný servis. Což teda také udělám a jednáním jsem znechucen.
Zde jsem auto pouze koupil, jak bylo uvedeno v jednom predchozim postu (je to trchu z ruky), takze servisuji jinde.
Nicmene ale musim souhlasit s naprostou profesionalitou se kterou jsem se setkal. Prodejce, zkusebni jizda, ktera byla opravdu dlouha (mam takovy pocit, ze jsme se otaceli na 90km D1) Predavaci technik podal vycerpavajici informace, vyzvednuti z nadrazi (preci nepojedu do Brna autem pro auto).
Proste super.
Nicmene ale musim souhlasit s naprostou profesionalitou se kterou jsem se setkal. Prodejce, zkusebni jizda, ktera byla opravdu dlouha (mam takovy pocit, ze jsme se otaceli na 90km D1) Predavaci technik podal vycerpavajici informace, vyzvednuti z nadrazi (preci nepojedu do Brna autem pro auto).
Proste super.
Tak to je jak u me,byl sem v hospode a pil pivo za 25 kc a druhej den sem to stejne videl v kaufu za 9,90.DarkLogic píše:No tak já mám aktuální nepříjemnou zkušenost. U Pokorných je všechno fajn, dokud zákazník souhlasí se vším, co mu řeknou a bez řečí zaplatí. Problém nastal, když jsem se jako zákazník ozval, že se mi nelíbí cena účtovaného oleje (5,3 l za 2200,- Kč bez DPH). Stejný olej (stejný značka i typ dle faktury) v daném množství jsem si totiž našel na internetu s cenou okolo 990,- Kč.
Na to jsem se dozvěděl, že jsem nespolehlivý zákazník, když se poohlížím po cenách na internetu a že by asi bylo lepší, abych si našel jiný servis. Což teda také udělám a jednáním jsem znechucen.
Martin
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Lidem bez jmena neodpovidam na sz.
R5 Turbo 2 rv.1985
R21 Turbo 1991
R21 Turbo Quadra rv.1991 in work
Megane 3 Bose Gt- Line Edc Prodan
Grand Espace 3.0 Dci 2007 Privilege prodan
Espace 2.0 Dci 2008 Initiale
Chvála
Ač jsem z Č Třebové, tak jsem kupoval Thálii v Brně, protože mi nabídl jejich prodavač pan Cveček ty nejlepší bonusy. Také vystupování tohoto prodavače bylo profesionální a nevtíravé. Nakonec jsem dostal ještě povinnou výbavu a nějaké maličkosti o kterých se ani nezmiňoval v těch bonusech.
Nyní po roce jsem absolvoval první garanční prohlídku Thálie u toho samého prodejce tj. Auto Pokorný v Brně. Ráno na osmou jak bylo mnou objednáno v elektronickém kalendáři na netu a sms potvrzeno servisem jsem přistavil Thélii k servisu v Brně. Oznámil jsem na příjmu oprav že: mám vytržený koženkový kryt šaltrpáky a netopí jeden drátek v zadním okně. Oznámeno že: kryt vymění v záruce, ale s netopícím oknem tam je snad každé třetí auto a je to od předmětů na zadním platě - reklamace neuznána, ale že to opravují automaticky grátis!!!
Samozřejmě že bude provedena SÚ údržba, funkční zkouška ŘD, DÚ zkouška vozidla, výměna filtru a oleje.
Další dotaz na mne byl jaký olej si přeji dát. Buď standardní polosyntetiku, nebo cca příplatek plnou syntetiku, to s ohledem co si budu v budoucnu pak dávat do motoru sám. Po sepsání papírů se mne s manželkou zeptali kam chci odvézt do města a to jejich Kangem zdarma kam si řekneme abych tam jen tak nečekal. Odvezl nás jejich rozvozový řidič do centra k výstavišti.
Všechny úkony provedeny, okno opraveno, na faktuře dopodrobna vše vyčísleno. Naprostá spokojenost!!! Dostal jsem instrukce ohledně intervalu výměny oleje a odjel jel spokojený domů.
Nyní po roce jsem absolvoval první garanční prohlídku Thálie u toho samého prodejce tj. Auto Pokorný v Brně. Ráno na osmou jak bylo mnou objednáno v elektronickém kalendáři na netu a sms potvrzeno servisem jsem přistavil Thélii k servisu v Brně. Oznámil jsem na příjmu oprav že: mám vytržený koženkový kryt šaltrpáky a netopí jeden drátek v zadním okně. Oznámeno že: kryt vymění v záruce, ale s netopícím oknem tam je snad každé třetí auto a je to od předmětů na zadním platě - reklamace neuznána, ale že to opravují automaticky grátis!!!
Samozřejmě že bude provedena SÚ údržba, funkční zkouška ŘD, DÚ zkouška vozidla, výměna filtru a oleje.
Další dotaz na mne byl jaký olej si přeji dát. Buď standardní polosyntetiku, nebo cca příplatek plnou syntetiku, to s ohledem co si budu v budoucnu pak dávat do motoru sám. Po sepsání papírů se mne s manželkou zeptali kam chci odvézt do města a to jejich Kangem zdarma kam si řekneme abych tam jen tak nečekal. Odvezl nás jejich rozvozový řidič do centra k výstavišti.
Všechny úkony provedeny, okno opraveno, na faktuře dopodrobna vše vyčísleno. Naprostá spokojenost!!! Dostal jsem instrukce ohledně intervalu výměny oleje a odjel jel spokojený domů.
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte črc 20, 2010 08:16
Dobry den vsem uzivatelum fora, rad bych se podelil se svymi zkusenostmi se servisem Auto Pokorny. Podle meho nazoru je to velmi neprofesionalni firma, na kterou mam velkou zlost. Objednal jsem si u nich renault megane III. Pri prebirani vozu jsem si vsiml nekolika nedostatku-poskrabany blatnik (pomerne male skrabance), poskrabane pristrojove desky, a hlavne odreny zadni naraznik. Na tyto zavady jsem upozornil. Chovani predavajicich vsak bylo velmi prehlizive a v podstate se tvarili jakoze to je v pohode a at s tim neotravuju. S pristrojovkou bez jeji vymeny (o ktere samozrejme nemohla byt ani rec) nebylo mozne nic udelat. Predni blatnik byl zalesten. Ale opravdu velky problem nastal se skrabancem na zadnim blatniku-tam jiz nic zalestit neslo, protoze zminena odrenina jiz nedisponovala zadnym lakem (bylo odreno az do samotneho plastu). Prodejce pan Cvrcek, pardon Cvecek mi rekl, ze aby pravdu rekl, ze se mu muj zadni naraznik nechce moc resit. Nakonec jsme se domluvili, ze objedna opravu u jejich lakyrnika. Auto jsem tam tedy dalsi tyden vezl na opravu tohoto blatniku-predpokladal sem, ze bud znovu nastrikan, neb se pan Cvrcek holedbal, ze jejich opravy jsou pouze opravy, ktere vozidlo vzdy uvadi do puvodniho stavu. Jake bylo tedy moje prepkvapeni, kdyz byl srkabanec na narazniku pouze zatren tzv. korekcni tuzkou a vypadalo to, jako kdybch danou opravu provedl ja sam. Kdyz jsem nebyl spokojen, zacali si vymyslet ruzne historky, proc to a proc ono, a ze to nemuzou reklamovat u dovozce. Zapomneli vsak zminit, ze naraznik odreli sami pri instalaci zadniho parkovaciho asistenta a pri teto prilezitosti zrejme tento naraznik poskodili. Nic s tim vsak neudelali a doufali, ze si teto vady pri prebirani nevsimnu. Kdyz sem tlacil na pana Cvrcka, aby tuto opravu provedli poradne, tak mi bylo receno, ze na mem vozu vydelali malo penez, a ze se jim nevyplati muj zadni naraznik prestrikat, tak jak je treba a neustale mi naznacovali at uz je s tim neotravuju a byli velice neprijemni. Samozrejme mi zadny pan Pokorny nevolal, jestli jsem byl spokojen , protoze bud mu pan Cvrcek a jeho particka tuto epizodu zatajili a nebo zkratka vedeli, ze me podelali a uz mi radeji nevolali.
Dalsi epizodou je jednani o cene. S panem Cvrckem jsme se domluvili na urcitych cenovych podminkach-bez poplatku za vyrizeni uverove smlouvy a cenu doplnku za nejakou cenu. Samozrejme , kdyz jsem si prisel prevzit vuz, a tedy i platit, tak cena zahrnovala zmineny poplatek a ceny doplnku byly v plne palbe, takze to na me pan Cvrcek zase zkousel. Kdyz jsem ho na tento fakt upozornil, tak se citil velice dotceny, ze on i firma Pokorny jsou profesionalova. A nakonce bych rad doplnil , ze ani za spatne udelanou cenu a poskozeny vuz se nikdo byt jen naznakem neomluvil. Spise se vsichni tvarili, ze ten spatny sem ja a jak si vubec muzu dovolit byt s necim nespokojen. Takze zakaznikem v auto Pokorny jsem byl pouze pokud jsem vybiral vozidlo a chystal se platit, pak jiz nikoliv.
Dalsi epizodou je jednani o cene. S panem Cvrckem jsme se domluvili na urcitych cenovych podminkach-bez poplatku za vyrizeni uverove smlouvy a cenu doplnku za nejakou cenu. Samozrejme , kdyz jsem si prisel prevzit vuz, a tedy i platit, tak cena zahrnovala zmineny poplatek a ceny doplnku byly v plne palbe, takze to na me pan Cvrcek zase zkousel. Kdyz jsem ho na tento fakt upozornil, tak se citil velice dotceny, ze on i firma Pokorny jsou profesionalova. A nakonce bych rad doplnil , ze ani za spatne udelanou cenu a poskozeny vuz se nikdo byt jen naznakem neomluvil. Spise se vsichni tvarili, ze ten spatny sem ja a jak si vubec muzu dovolit byt s necim nespokojen. Takze zakaznikem v auto Pokorny jsem byl pouze pokud jsem vybiral vozidlo a chystal se platit, pak jiz nikoliv.
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte črc 20, 2010 08:16
-
- Experienced member
- Příspěvky: 606
- Registrován: pon dub 19, 2010 17:32
- Bydliště: Chodová Planá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů