Servis běžné a lehké úkony OK, dosud spokojenost.
Co se týká prodeje a jednání majitele - před třemi lety super. Letos jsme kupovali nový model na protiúčet a naprostá tragedie - ani nebudu rozepisovat tu story co všechno v prodeji nám podělali. Jsme rádi, že máme nákup za sebou a již tam nepáchnem - to nám za to nestojí a nejsme zvyklí aby s náma někdo vychcával.
Takže pokud budete mít štěstí a nic se nepokazí tak vyváznete v pořádku a dojem může být dobrý.
Ale běda jak dojde k něčemu co vyžaduje trochu jednání, ochoty nebo postavit se k chybám zpříma - pak s Váma majitel bude jednat vždy tak aby rizika a náklady šli jen na Vás.
Na něj půjde výdělek a dobrý pocit jak s tim super vyběhli.
ALE ! - p. majitel se Vám hezky omluví, to umí - tak Vám to bude muset stačit
MOST Autocentrum Hůrka
Moderátor: Moderators General
MOST Autocentrum Hůrka
_______________________________
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
Grand Scenic III 1,6 DCi Bose - 2015
Captur 1,0 - 2020
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř úno 03, 2021 10:57
Re: MOST Autocentrum Hůrka
Sice pozdní reakce ale i tak vezl jsem tam Clio od mé přítelkyně s tím že něco na nápravě strašně tluče. Po asi hodině čekání vyšel jejich technik s tím že to vezme na dílnu a dají vědět, odpoledne telefonát že je celá přední náprava v háji a je potřeba vyměnit cca. 27tis s tím jsem nesouhlasil a auto vyzvedl. Dal jsem auto do jedné dílny v Mostě a tam bylo zjištěno že je vadný silenblok ramene a na příčném stabilizátoru oprava nakonec 3tis Hůrka už nikdy více.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů