AMOS-OTAVA, Praha
Moderátor: Moderators General
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 338
- Registrován: čtv dub 29, 2004 12:39
- Bydliště: Vlašim
- Kontaktovat uživatele:
AMOS-OTAVA, Praha
Musel jsem vyměnit autobaterii a při té příležitosti se mi zakódovalo autorádio. Protože jsem kód neznal, musel jsem zajet do servisu. Nejblíže byl AMOS-OTAVA v Türkově ulici v Praze. Tam zjistili, že mám sice originální autorádio, ale z jiného auta. Kód přesto zjistili.
Proč o tom píšu - byl jsem tam dvakrát a pokaždé se mi věnoval jiný pracovník. Oba dva byli ochotní a příjemní a navíc jsem ani v jednom případě neplatil ani korunu. Odjížděl jsem vždy spokojený a příjemně naladěný. Ne snad proto, že mi pomohli a že jsem nic neplatil, ale protože jsem se potkal s příjemnými lidmi. V dnešní době je to malý zázrak. Tímto jim oběma ještě jednou děkuji.
Proč o tom píšu - byl jsem tam dvakrát a pokaždé se mi věnoval jiný pracovník. Oba dva byli ochotní a příjemní a navíc jsem ani v jednom případě neplatil ani korunu. Odjížděl jsem vždy spokojený a příjemně naladěný. Ne snad proto, že mi pomohli a že jsem nic neplatil, ale protože jsem se potkal s příjemnými lidmi. V dnešní době je to malý zázrak. Tímto jim oběma ještě jednou děkuji.
Martin Ben
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003
Amos-Otava
Jo, jo, Amos-Otava, ....... .
Vždy jsem tenhle značkovej servis považoval za Pražskou jedničku.
Jednou sice udělali chybku, ale jako omluvu tam teď mám doživotní 10% slevu.
Vždy jsem tenhle značkovej servis považoval za Pražskou jedničku.
Jednou sice udělali chybku, ale jako omluvu tam teď mám doživotní 10% slevu.
Laguna II 2.0IDE Grandtour
-
- Starting member
- Příspěvky: 8
- Registrován: čtv črc 08, 2004 14:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Amos-Otava
Uvažuji o pražském servisu, kterému bych svěřil R21 rv 89. Manželka ho dostala od rodičů před měsícem a já dostal na starost údržbu. Sám moc zkušeností s opravami aut nemám tak ho svěřím odborníkům. Výběr jsem zůžil na dva servisy - Amos-Otava a Auto Vašenda. Teď váhám který pro starší auto vybrat - zda dražší autorizovaný (práce 670 Kč/hod) nebo levnější neuatorizovaný (práce 280 Kč/hod). Jaký je názor zkušenějších renaulťáků?
Roman
-- Renault 21 1,8i r.v. 1989 --
-- Renault 21 1,8i r.v. 1989 --
Amos
Nevim proc, ale kazdy technik mi prijde takovy nabrouseny, ze ho otravuji.
Ja tam pritom jdu s autem co je v zaruce a ocividne dela nebo nedela neco, co by delat melo nebo nemelo.
Nejvice mne dorazi, kdyz mi reknou, ze to auto ma uz tolik elektroniky, ze se nesmim divit, ze jsem kazdou chvili v servisu.To bych vzdycky brecel a sel nejradsi hned za roh k prodejci a zeptal se ho proc to pred koupi tak vychvaloval, ze je to sama elektronika.
Kazdopadne v Amosu jsem se setkal se standardnim jednanim, lepe receno, takovy lehkym nezajem, proc tam zase otravuji.
Doporucuji Renault Zlicin, tam byli celkem v pohode.
Ja tam pritom jdu s autem co je v zaruce a ocividne dela nebo nedela neco, co by delat melo nebo nemelo.
Nejvice mne dorazi, kdyz mi reknou, ze to auto ma uz tolik elektroniky, ze se nesmim divit, ze jsem kazdou chvili v servisu.To bych vzdycky brecel a sel nejradsi hned za roh k prodejci a zeptal se ho proc to pred koupi tak vychvaloval, ze je to sama elektronika.
Kazdopadne v Amosu jsem se setkal se standardnim jednanim, lepe receno, takovy lehkym nezajem, proc tam zase otravuji.
Doporucuji Renault Zlicin, tam byli celkem v pohode.
Re: Amos-Otava
No nechci ti brát iluze, ale byl jsem tam jednou a víckrát už tam nepujdu, nejen že se tvářili co otravuju, ale když to opravili na půl a chtěl jsem aby to dodělali tak poškodili co se dalo (to co bylo vidět na první pohled to zpravili) teď uplinul rok čirou náhodou jsem zase sundal jeden kryt a zjistil jsem že věci pod ním jsou na šrot!!! (a to to není první překvápoko)Zbyněk píše:Jo, jo, Amos-Otava, ....... .
Vždy jsem tenhle značkovej servis považoval za Pražskou jedničku.
Jednou sice udělali chybku, ale jako omluvu tam teď mám doživotní 10% slevu.
Fakt pokud můžete AMOSovi v Turkově ulici se vyhněte tím největším obloukem jakej jde!!!
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Proč vy Pražští nejedete mimo Prahu, kde nebudete platit takový prachy za hodinu práce. Kolik vy dostáváte na hodinu v práci? A platit jim to, je mršení hodnoty koruny. Za šestsetsedmdesát se u nás v kraji opravujou Bavoráci.
Naposledy upravil(a) Šamša dne čtv led 10, 2008 00:32, celkem upraveno 1 x.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 338
- Registrován: čtv dub 29, 2004 12:39
- Bydliště: Vlašim
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš mi poradit slušný servis v okolí Benešova? Já o žádném nevím.Šamša píše:Proč vy Pražští nejedete mimo Prahu, kde nebudete platit takový prachy za hodinu práce. Kolik vy dostáváte na hodinu v práci? A platit jim to, je mršení hodnoty koruny. Za šestsetsedmdesát se u nás v kraji opravujou Bavoráci.
Martin Ben
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003
Citroën C5 Break, 2.0HDi, rv.2003
Moje zkušenost s AMOSem
Kupoval jsem v tomhle servise ojetého mégana. Jsem fakt převapenej, jak se ke mě ve značkovým servisu chovali...slušnost, ochota, rozhodně žádná snaha vytáhnout prachy z kořena, kterej autům nerozumí. Perfektně jsme se dohodli, projel jsem auto, zvedli mi ho na hever, prošli jsme všechny možný místa na autě, našli pár závad a ty odstranili. Můžu všem fakt doporučit!!
Ani jsem nečekal jak rychle budu mít zkušenosti s tímto servisem. Před týdnem jsem koupil Scénica II a bohužel jsem ho po pár dnech nenastartoval. Baterie v poho, nafty dost, takže musel přijít na řadu odtah. Nechci přehánět, ale přístup lidí v servisu mě velmi mile překvapil. Ochota sama, bez problémů vše druhý den opraveno a dokonce mi zdarma přehodili ŘJ do AJ (původně Ital) a sdělili i kód rádia. Opravdu smekám a mohu doporučit.
Paffka píše:Ani jsem nečekal jak rychle budu mít zkušenosti s tímto servisem. Před týdnem jsem koupil Scénica II a bohužel jsem ho po pár dnech nenastartoval. Baterie v poho, nafty dost, takže musel přijít na řadu odtah. Nechci přehánět, ale přístup lidí v servisu mě velmi mile překvapil. Ochota sama, bez problémů vše druhý den opraveno a dokonce mi zdarma přehodili ŘJ do AJ (původně Ital) a sdělili i kód rádia. Opravdu smekám a mohu doporučit.
Nějak jsem nezaregistroval o jakémže to servisu mluvíš .... velmi bych uvítal nějaký dobrý servis v Praze
Děkuji za radu
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
viz název Topicu
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Nemuzu si stezovat - byl jsem tam nejdriv pro novy stitek, bez problemu, byli ochotni. Pak jsem tam musel znova kvuli chybejicimu stitku na motoru - ochotne mi napsali vyjadreni, ze mam v aute opravdu ten spravny motor. Ani v jednom pripade jsem nemel pocit, ze nekoho otravuju - spis naopak. A ani v jednom pripade mne to nic nestalo.
-
- Junior member
- Příspěvky: 187
- Registrován: pon čer 25, 2007 15:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Limuzská, praha 10
Koupil jsem zde loni Lagunu 1,9 dci, r.v. 2001 s 92 tis. km, Expression za 219 000 Kč.
Nejsem mechanik a ani nemám kamaráda mechanika, takže neproběhla žádná důkladná kontrola.
S autem jsem spokojený, jediné, co mě mrzí je, že už když jsem odjížděl z prodejny, zjistil jsem že:
Něco chrastí od výfuku (vlnovec, katalyzátor???)
Drhne okno spolujezdce (pak praskla stahovačka)
Nefunguje tlačítko výstražných blinkrů (to mi pak ale zdarma vyměnili)
Občas se rozsvítila kontrolka airbagu (to pak vyměnili v rámci jiné opravy - zdarma - vadné čidlo)
samozřejmě se pak objevily typicky laguňácké závady tedy: silentbloky, různé elektronické závady a pod.
Můžu to tedy shrnout tak, že skryté závady na autě nebyly, až na jednu, kterou zdarma odstranili. Ale vůz by podle mě měli před koupí zbavit výše popsaných závad, protože oni určitě o tyto závady při koupi od původního majitele ponížili cenu, tedy o závadách věděli. Pro ně by pak jistě byla otázky pár hodin dát vše do pořádku. Od oficiálního prodejce společnosti Renault bych tento, v česku bohužel bonus, čekal.
Jinak služby jako každý jiný servis - termín "zítra" znamená "někdy"
a "zavoláme" znamená "zavolejte".
Trochu mě děsí, jak tady "smekáte klobouky" a "dodatečně děkujete" za to, že se někde chovali tak, jak se chovat mají. Chápu, že dobrý přístup od obsluhy servisu vždy potěší, ale bohužel i překvapí.
P.
Koupil jsem zde loni Lagunu 1,9 dci, r.v. 2001 s 92 tis. km, Expression za 219 000 Kč.
Nejsem mechanik a ani nemám kamaráda mechanika, takže neproběhla žádná důkladná kontrola.
S autem jsem spokojený, jediné, co mě mrzí je, že už když jsem odjížděl z prodejny, zjistil jsem že:
Něco chrastí od výfuku (vlnovec, katalyzátor???)
Drhne okno spolujezdce (pak praskla stahovačka)
Nefunguje tlačítko výstražných blinkrů (to mi pak ale zdarma vyměnili)
Občas se rozsvítila kontrolka airbagu (to pak vyměnili v rámci jiné opravy - zdarma - vadné čidlo)
samozřejmě se pak objevily typicky laguňácké závady tedy: silentbloky, různé elektronické závady a pod.
Můžu to tedy shrnout tak, že skryté závady na autě nebyly, až na jednu, kterou zdarma odstranili. Ale vůz by podle mě měli před koupí zbavit výše popsaných závad, protože oni určitě o tyto závady při koupi od původního majitele ponížili cenu, tedy o závadách věděli. Pro ně by pak jistě byla otázky pár hodin dát vše do pořádku. Od oficiálního prodejce společnosti Renault bych tento, v česku bohužel bonus, čekal.
Jinak služby jako každý jiný servis - termín "zítra" znamená "někdy"
a "zavoláme" znamená "zavolejte".
Trochu mě děsí, jak tady "smekáte klobouky" a "dodatečně děkujete" za to, že se někde chovali tak, jak se chovat mají. Chápu, že dobrý přístup od obsluhy servisu vždy potěší, ale bohužel i překvapí.
P.
laguna II, 2001, 1,9dci
AMOS Chodov
musim se pridat k tem spokojenym. v nedeli mi vypliv trafic u jesenice, odtahovka me odvezla na chodov.
jeste sem zkousel jeden neautorizovanej jestli me vemou hned v pondeli, dozvedel sem se ctvrtek nejdriv.
a tady mi rekli ze v pondeli odpo nebo utery dopo diagnostika, takze ta probehla v pondeli odpo, zjistena zavada odhadnuta tak na 6000, bylo to cidlo na privod paliva do motoru.
Dneska okolo jedne volali ze to je spraveny, cena 5700.
super, to sem necekal )))
onehda kdyz sem v brne potreboval diagnostiku v autorizovanym tak mi rekli ze tak za 14dni nejdriv, coz bylo skoro skandalni))
jeste sem zkousel jeden neautorizovanej jestli me vemou hned v pondeli, dozvedel sem se ctvrtek nejdriv.
a tady mi rekli ze v pondeli odpo nebo utery dopo diagnostika, takze ta probehla v pondeli odpo, zjistena zavada odhadnuta tak na 6000, bylo to cidlo na privod paliva do motoru.
Dneska okolo jedne volali ze to je spraveny, cena 5700.
super, to sem necekal )))
onehda kdyz sem v brne potreboval diagnostiku v autorizovanym tak mi rekli ze tak za 14dni nejdriv, coz bylo skoro skandalni))
Renault Trafic 2.0 L2H2P2 2011
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Renault Trafic 1.9D 2002 - bejvavalo
Renault Espace 2.2dt 1997 - z motorem z laguny 2.0)))))
Dnes jsem také kontaktoval AMOS-OTAVA v Türkově ulici.
Potřebuji z MeganaII odstranit lehké táhnutí doleva. Jak jsem se tu již na jiném místě dočetl, problém nejlépe vyřeší AMOS-OTAVA .
Zde je můj první dojem
Telefonicky jsem se s pánem ze servisu bez problémů dohodl na termínu mé návštěvy, postupu opravy, ceně za geometrii atd. Samozřejmě jsem náš hovor směřoval k pravděpodobné závadě, která je podrobně popsána v jiné sekci toho fóra.
Toť zatím vše. .Jakmile proběhně servis rád vás poinformuji co a jak
At máme další názor zda palec nahoru či dolů ...
.
.
.
Bohužel jsem tento týden "pracovně"(školení) zaneprázdněn, je má návštěva naplánována na příští týden. Nemůžu tedy hodnotit pružnost při nenadálé situaci ...
ADIOS
Potřebuji z MeganaII odstranit lehké táhnutí doleva. Jak jsem se tu již na jiném místě dočetl, problém nejlépe vyřeší AMOS-OTAVA .
Zde je můj první dojem
Telefonicky jsem se s pánem ze servisu bez problémů dohodl na termínu mé návštěvy, postupu opravy, ceně za geometrii atd. Samozřejmě jsem náš hovor směřoval k pravděpodobné závadě, která je podrobně popsána v jiné sekci toho fóra.
Toť zatím vše. .Jakmile proběhně servis rád vás poinformuji co a jak
At máme další názor zda palec nahoru či dolů ...
.
.
.
Bohužel jsem tento týden "pracovně"(školení) zaneprázdněn, je má návštěva naplánována na příští týden. Nemůžu tedy hodnotit pružnost při nenadálé situaci ...
ADIOS
Renault Megane II,1.416V,11/04,91tis.8,1l
- Giggo
- Experienced member
- Příspěvky: 535
- Registrován: čtv zář 11, 2008 12:20
- Bydliště: Praha 4
- Kontaktovat uživatele:
Minulý týden sem se rozhodl pořešit pár neduhů. Objednání trošku vázlo, ale dojel sem technik s mnou odcupital k autu, zeptal se jestli chci počkat. Prošel auto upozornil mě na pár dalších věcí, pár šroubků dotáhl atd.
Každopádně přístup v pohodě, milý a vstřícní lidi. I přes vyšší cenu autorizovanýho servisu můžu jen doporučit.
Každopádně přístup v pohodě, milý a vstřícní lidi. I přes vyšší cenu autorizovanýho servisu můžu jen doporučit.
UKRADENÁ Renault Laguna II; 1.9dCi 88kW@106kW; 2001
Zdravím,
chci se podělit o svou zkušenost s AMOS-OTAVA v Limuzské ulici. Koupil jsem si velmi zánovní CC v automatu. Protože na mne blikal obrázek "klíče" a já jsem starý XXX, jel jsem do zmíněného servisu na "roční" prohlídku a výměnu oleje. Po ujetí cca 500 km chcípnul automat v autě s najetými 12t !
Po první opravě jsem se vracel po ujetí 3km, závada trvá. Po druhé opravě jsem ujel 5 km - pořád stejné. Závěr byl, že musím vyměnit převodovku za 90tis. Přes původního majitele, jsem získal privilegium a do Prahy přijel zástupce Renault Čes. Budějovice Auto Linhart. Odborníci si to vyříkali a v AMOS dostali jasnou instrukci co vyměnit. Když to udělali, odjíždím ze servisu a bác - pořád stejné - musíte vyměnit převodovku. Každý servisní zásah jsem platil ! o nějaké reklamaci nechtěl nikdo nic slyšet. Takže pokusy za 17.000,-
Odvezl jsem auto do Budějovic, kde zjistili, že požadovanou výměnu v AMOS vůbec neprovedli. Závadu odstranil Auto Linhart ČB za 6.500,- !! Oslovil jsem právního zástupce, a po nějaké době se dověděl, že ze strany servisu nedošlo k žádnému pochybení.
A já s tím souhlasím ! kdybych jim věřil, dostali ze mne 100 000,- za převodovku kvůli jednomu ventilu a to ze strany servisu přece není žádná chyba.
chci se podělit o svou zkušenost s AMOS-OTAVA v Limuzské ulici. Koupil jsem si velmi zánovní CC v automatu. Protože na mne blikal obrázek "klíče" a já jsem starý XXX, jel jsem do zmíněného servisu na "roční" prohlídku a výměnu oleje. Po ujetí cca 500 km chcípnul automat v autě s najetými 12t !
Po první opravě jsem se vracel po ujetí 3km, závada trvá. Po druhé opravě jsem ujel 5 km - pořád stejné. Závěr byl, že musím vyměnit převodovku za 90tis. Přes původního majitele, jsem získal privilegium a do Prahy přijel zástupce Renault Čes. Budějovice Auto Linhart. Odborníci si to vyříkali a v AMOS dostali jasnou instrukci co vyměnit. Když to udělali, odjíždím ze servisu a bác - pořád stejné - musíte vyměnit převodovku. Každý servisní zásah jsem platil ! o nějaké reklamaci nechtěl nikdo nic slyšet. Takže pokusy za 17.000,-
Odvezl jsem auto do Budějovic, kde zjistili, že požadovanou výměnu v AMOS vůbec neprovedli. Závadu odstranil Auto Linhart ČB za 6.500,- !! Oslovil jsem právního zástupce, a po nějaké době se dověděl, že ze strany servisu nedošlo k žádnému pochybení.
A já s tím souhlasím ! kdybych jim věřil, dostali ze mne 100 000,- za převodovku kvůli jednomu ventilu a to ze strany servisu přece není žádná chyba.
Garančka
Tak zatím první a pozitivní zkušenost. Na telefonický dotaz garančka pro Megane II 1.6 po roce od koupě prý bude stát 6.500,-
Při vystavení protokolu o přebrání vozu předpokládaná cena 6.800,- což mě trochu rozladilo, ale při převzetí účtovaná částka 4.850,-
vstřícné jednání
Při vystavení protokolu o přebrání vozu předpokládaná cena 6.800,- což mě trochu rozladilo, ale při převzetí účtovaná částka 4.850,-
vstřícné jednání
Tak trochu zkusenost se servisem v Limuzske.
Musim uznat ze jsem znacnou dobu byl se zdejsimi sluzbami velmi spokojen. Koupil jsem zde byvale auto (Megane), pravidelne ho servisoval a byl spokojeny. Auto po prohlidce vypulirovane, jen radost pohledet.
Az do jednoho dne (cca pred rokem) kdy se nejakemu technikovi podarilo ulomit sani na motoru (nevim jak se to presne jmenuje, ale proste to do ceho vede trubice sani, takovy plastovy kus) a nasledne to prilepil epoxidem... Prislo se na to az v dobe, kdyz zminovany dil upadl za jizdy a auto ziskalo ponekud "sportovnejsi" zvuk.
Prijel jsem tedy do servisu, ze to zni velmi divne kdyz je pod plynem, rekli ze se na to podivaji a ja spokojene odjel. Kdyz jsem vuz prebiral, bylo mi sdeleno, ze nic nenalezli (dokazu uznat, ze takovej velkej dil jako byl tenhle se velice tezko zaznamena, ze jen tak visi dolu skrz motor...) ale i kdyby, tak snad mame usi a slysime, ze zvuk je ponekud divny. Na toto konto jsem se jel s technikem projet a primo jsem ho upozornoval, kdy je ten zvuk slyset (preci jen svoje auto kazdy slysi lepe). Po kratke prohlidce zjistil, ze je upadle sani a ze ho mohou objednat. Ptam se:"Upadle? Stava se to casto?" Pak mi k memu zdeseni bylo sdeleno, ze jsem si ho ulomil sam a prilepil. Bohuzel tezko jim dokazete ze jste si to opravdu neudelal sam, takze jsem musel dil zaplatit a nechat "odborne" vymenit.
Rikam si, dobra, dobra, muze se stata, no co...
Ale uplne nejvic me teda dodelalo kdyz jsem tam prijel s novym autem s takovou prkotinou jako je pichle kolo (jelikoz to mam po ceste, pneuservis moc ne). Ochotne ano, ano, zalepime... Kolo opravdu zalepili, zaplatil jsem cca 800,- (no dobra) a odjel. Za 14 dni cidla znovu hlasi maly tlak v penumatice. Rikam si, no to je tedy pech, po 2. pichnout to same kolo. Opet jsem zajel do meho oblibeneho servisu a nechal zalepit.
Takto se to opakovalo 4x Pokazde jsem se ptal: "Bylo to kolo pichle?" a pokazde jsem dostal odpoved: "No nevim jak to delate, ale zase hrebik" Nicmene statistika pravdepodobnost, ze v takto kratke dobe pichnu 4x to same kolo je proste 0,1*10^-90. Proto jsem se rozhodl zajet do penuservisu, kde mi rekli, ze to kolo bylo zalepene rychloopravnou sadou na pneumatiky a ze proste po chvili to prestane testnit ze je to jenom na dojezd? To mi ale nikdo pri "zalepeni" nerekl, takze ja si to klidne stradoval 200/h po nemecku s casovanou bombou na zadni naprave.
Takze celkova cena "lepeni" je 4x800 + 300 v pneuservisu.
Touto akci jsem s timto servisem skoncil, jelikoz kdyby rekli, ze to nemuzou zalepit, at si zajedu do pneuservisu, bylo by to daleko lepsi, nez toto. A to jsem k nim jezdil 5 let, takze me tam uz znali
Musim uznat ze jsem znacnou dobu byl se zdejsimi sluzbami velmi spokojen. Koupil jsem zde byvale auto (Megane), pravidelne ho servisoval a byl spokojeny. Auto po prohlidce vypulirovane, jen radost pohledet.
Az do jednoho dne (cca pred rokem) kdy se nejakemu technikovi podarilo ulomit sani na motoru (nevim jak se to presne jmenuje, ale proste to do ceho vede trubice sani, takovy plastovy kus) a nasledne to prilepil epoxidem... Prislo se na to az v dobe, kdyz zminovany dil upadl za jizdy a auto ziskalo ponekud "sportovnejsi" zvuk.
Prijel jsem tedy do servisu, ze to zni velmi divne kdyz je pod plynem, rekli ze se na to podivaji a ja spokojene odjel. Kdyz jsem vuz prebiral, bylo mi sdeleno, ze nic nenalezli (dokazu uznat, ze takovej velkej dil jako byl tenhle se velice tezko zaznamena, ze jen tak visi dolu skrz motor...) ale i kdyby, tak snad mame usi a slysime, ze zvuk je ponekud divny. Na toto konto jsem se jel s technikem projet a primo jsem ho upozornoval, kdy je ten zvuk slyset (preci jen svoje auto kazdy slysi lepe). Po kratke prohlidce zjistil, ze je upadle sani a ze ho mohou objednat. Ptam se:"Upadle? Stava se to casto?" Pak mi k memu zdeseni bylo sdeleno, ze jsem si ho ulomil sam a prilepil. Bohuzel tezko jim dokazete ze jste si to opravdu neudelal sam, takze jsem musel dil zaplatit a nechat "odborne" vymenit.
Rikam si, dobra, dobra, muze se stata, no co...
Ale uplne nejvic me teda dodelalo kdyz jsem tam prijel s novym autem s takovou prkotinou jako je pichle kolo (jelikoz to mam po ceste, pneuservis moc ne). Ochotne ano, ano, zalepime... Kolo opravdu zalepili, zaplatil jsem cca 800,- (no dobra) a odjel. Za 14 dni cidla znovu hlasi maly tlak v penumatice. Rikam si, no to je tedy pech, po 2. pichnout to same kolo. Opet jsem zajel do meho oblibeneho servisu a nechal zalepit.
Takto se to opakovalo 4x Pokazde jsem se ptal: "Bylo to kolo pichle?" a pokazde jsem dostal odpoved: "No nevim jak to delate, ale zase hrebik" Nicmene statistika pravdepodobnost, ze v takto kratke dobe pichnu 4x to same kolo je proste 0,1*10^-90. Proto jsem se rozhodl zajet do penuservisu, kde mi rekli, ze to kolo bylo zalepene rychloopravnou sadou na pneumatiky a ze proste po chvili to prestane testnit ze je to jenom na dojezd? To mi ale nikdo pri "zalepeni" nerekl, takze ja si to klidne stradoval 200/h po nemecku s casovanou bombou na zadni naprave.
Takze celkova cena "lepeni" je 4x800 + 300 v pneuservisu.
Touto akci jsem s timto servisem skoncil, jelikoz kdyby rekli, ze to nemuzou zalepit, at si zajedu do pneuservisu, bylo by to daleko lepsi, nez toto. A to jsem k nim jezdil 5 let, takze me tam uz znali
Tak musim pridat take negativni zkusenost Ve ctvrtek 07/10 jsem dal nove koupenou Lagunu na pokupni prohlidku abych vedel co je treba. Zjistili jsme nesrovnalost v kilometrech mezi palubni deskou a kartou auta a tak jsem je pozadal o zevrubnou prohlidku po 180 000 a vymenu vseho co k ni patri + vedel jsem ze je problem s automatickou ruckou. Predbezny odhad 10 000,-CZK Kolem 13:00 telefonat ze oprava rucky bude stat 13 000za novy servomotorek + prace ( jedna se jen o pretrzene lanko ) takze jsem s diky odmitl ze zkusim jinou alternativu. Prijel jsem si pro auto a dostal vypis zavad http://volflu.rajce.idnes.cz/Brzdy_Lagu ... 010611.jpg Za povsimnuti stoji hlavne zadni brzdy 30% Pri brzdeni bylo slyset prave zadni kolo a to dost,ale dle slov technika se jednalo jen o orezle kotouce. Vzhledem k vypisu jsem mu slepe uveril a spokojen jel z5 do prace vydelavat na rucni brzdu Jelikoz jsem od ctvrtka najel 200 km a zvuk od kola se nezlepsil zkusil jsem dnes sundat zadni kolo a malem mne trefilo.... http://volflu.rajce.idnes.cz/Brzdy_Lagu ... 101166.jpg Vnitrni zadni desticka na pravem kole sjeta az na kov Kotouc podrapany http://volflu.rajce.idnes.cz/Brzdy_Lagu ... 101164.jpg Okamzite jsem zavolal do Autokely a koupil nove desky a ihned je namontoval. V pondeli jedu z5 do servisu a jsem zvedavy co mi na to reknou Kdybych jim bezhlave veril ze je to jen orezly kotouc tak by netrvalo dlouho a probrzdim zbytek a pak pistkem do kotouce
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
bylo to na spořilově, nebo v Malešicích??
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů