Na Spořilově , chtel jsem tam jezdit pravidelne protoze to mam na Budejovickou kousek,ale ted uz moc nevim Prijde mi ze jak jsem jim rekl at tu brzdu nedelaji tak to proste odflakly a caukrt.ecek píše:bylo to na spořilově, nebo v Malešicích??
AMOS-OTAVA, Praha
Moderátor: Moderators General
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
dík, dle popisu jsem si to myslel a souhlasí to s mou vlastní zkušeností kdo může tomuto servisu ať se vyhne naproti tomu na Limuzské je Amos v pohodě
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
krt.ecek píše:dík, dle popisu jsem si to myslel a souhlasí to s mou vlastní zkušeností kdo může tomuto servisu ať se vyhne naproti tomu na Limuzské je Amos v pohodě
Mno pozde
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Hele možná chyba jednotlivce, ale přetrhané dráty, omačkané plasty šroubovákem, neschopnost diagnostikovat problém.... Je to cca 7 let, tak už všechno nevím, ale vím, že tam už nepojedu
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Tak fakt je, že když jsem chtěl nechat lakovat levé přední dveře po výlevu závisti a oni si řekli o 15k tak jsem jen nevěřícně polknul, protože jsem čekal, že se vejdeme do 10k a strčit to "lakovny", co na ní koukám za 3, toliko odvahy jsem neměl.
Kdo to přebíral/předával? (mám štěstí na pana Meškana, ale nemyslím, že na tom něco dělá)
Kdo to přebíral/předával? (mám štěstí na pana Meškana, ale nemyslím, že na tom něco dělá)
Renault Megane Grandtour 1,6 16V, 2007
Takze problem vyresen k me spokojenosti
Jako kompenzace za spatnou diagnozu a naslednou spatnou kontrolu mi byla nabidnuta vymena prednich brzd ktere meli cca 2000km dojezd
Kompletni vymena prednich kotoucu + desticek na Lagunu ll V6 za krasnych 3069,- CZK
Rekl bych ze to neni spatna cena
Opet se mi nekolikrat omluvily a vse probehlo velmi prijemne
Jako kompenzace za spatnou diagnozu a naslednou spatnou kontrolu mi byla nabidnuta vymena prednich brzd ktere meli cca 2000km dojezd
Kompletni vymena prednich kotoucu + desticek na Lagunu ll V6 za krasnych 3069,- CZK
Rekl bych ze to neni spatna cena
Opet se mi nekolikrat omluvily a vse probehlo velmi prijemne
Lukas
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
Modus 1,4 72Kw
Espace IV 2,0T 125Kw
Sandero Stepway
bylo: Laguna I 1,8 , 19 cabrio 1,7 , Megane I 1,6 , Laguna II 3,0 ,Clio II 1,2 ,Smart Cabrio 0,6T, Smart ForTwo cabrio 0,7T
- ToJa
- Grafoman
- Příspěvky: 2232
- Registrován: čtv črc 19, 2007 18:48
- Bydliště: Lipov
- Kontaktovat uživatele:
Noooo super jen tak dal:)
Renault Laguna Baccara 3.0 12v Automat r.v. 1995 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v r.v. 2006 Prodána,Renault Laguna Initiale Paris 1.9dci r.v.2000 Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.0dci r.v.2003 Prodány,Renault Laguna Dynamique 2.0 16v r.v.2007 lpg Prodána,Renault Vel Satis Initiale Paris 3.5 24v r.v.2002 Lpg Prodaný,Renault Laguna Privilege 2.0 16v automat r.v.2002 Prodaná,Renault Laguna Dynamique 1.9dci r.v.2005 facelift Prodaná,Renault Laguna Initiale Paris 3.0 24v LPG r.v.2005 facelift...
AMOS-OTAVA, Praha - no nevím ...
Ahoj,
shrnu tady svoje zatímní zkušenosti s tímto servisem, obrázek ať si udělá každý sám:
Sobota
V sobotu dopoledne jsem si šel převzít nové auto. Při předávání bylo všechno OK (několik skvrn na karoserii bez připomínek vyčistili), nějaké chyby v dokumentaci se vyřešily také na místě, až na to, že nefungovalo denní svícení, resp. po nastartování auta se automaticky rozsvítila tlumená světla včetně zadních červených a nešlo to ani nijak upravit v menu PP. Žárovky pro daylight nesvítily vůbec. Když jsem na tuto skutečnost upozornil paní, která mi auto předávala, po krátké poradě s kolegyní šla za někým ze servisu. Přišel servisní poradce, vše prohlédl, zkontroloval, a řekl mi, že to v podstatě funkci denního svícení plní. Argumentoval jsem tím, že: a) jsou tam žárovky pro denní svícení - joo, to tam je u všech, ale někdy jsou jen na okrasu a nejsou zapojené b) vůz v této výbavě má funkci denního svícení - dlouhé zkoumání v ceníku atd. - nenalezeno, zda mám pravdu či ne c) vůz v této výbavě má světelný senzor, a pokud stále svítí tlumená světla, je světelný senzor nefunkční (logika, která odzbrojuje ) no vidíte, to je pravda ... a závěr: Víte co, přijeďte s tím v pondělí, teď tu nikdo není, kdo by s tím byl schopen něco udělat. Asi tam máte v ŘJ nahranou Skandinávii, možná to Renault změnil, to víte, my se to tady vždycky dozvíme jako poslední.
V sobotu večer mi upadlo zpětné zrcátko v interiéru - viz Zpětné zrcátko - možná horkem, nevím, najeto 20 km.
Pondělí
V pondělí ráno jsem přijel do servisu, vysvětlil upadlé zrcátko, denní svícení atd. Není problém, opravíme, během dopoledne zavoláme, jak to vypadá. Dopoledne ... nic. Odpoledne ... nic. Volám tedy kolem 17h a ptám se, jak to vypadá. Objednali jsme speciální lepidlo, zítra ráno tu bude, během zítřka zavolám, světla jsou opravená, přehráli jsme software v ŘJ
Úterý
Kolem poledne telefon: Lepidlo přišlo, ráno to tam technik nalepil, odpoledne můžete přijít
OK, před čtvrtou odpoledne jsem si šel auto vyzvednout: Ano, chvliku strpení, do poslední chvíle to máme podepřený, aby se to ani nehnulo, technik to hned připraví, zatím mi tady mi podepište protokol, abychom se pak nezdržovali
Při předávání auta: Zrcátko je přibližně nastavené, ale 24 hodin by mělo tvrdnout, tak s tím moc nehýbejte. Požádal jsem tedy servisního technika o mírnou úpravu polohy zrcátka - vydrželo. Nastartoval jsem ... a rozsvítila se tlumená světla ... ... to není možné, na dílně jsme to zkoušeli, fungovalo to ... přivolán mechanik, dotazy, zda vše zapojil atd. .. počkejte, vezmu to na dílnu, to vyřešíme ... a na dílně po cca 20 minutách koumání a dumání zjištěno, že: a) mechanik nezapojil při lepení zrcátka kabel do světelného senzoru, a nemohl tedy fungovat daylight - opraveno ihned b) nikdo neví, zda v menu PP má být pro mou verzi výbavy volba vypnutí a zapnutí denního svícení ... zjistíme u importéra, dáme vědět ...
A závěr: denní svícení a světelný senzor fungují, a konečně vím, jak funguje tento autorizovaný servis ... je to značkou nebo lidmi ?
Update: zhruba v polovině října (najeto asi 4000 km) jsem začal mít problém se zařazením pětky - zařadit šla, ale velmi ztuha. Po předchozích zkušenostech jsem se rozhodl pro změnu servisu a opravu svěřil Freibergu ve Střešovicích. Výsledek ? Pátý převodový stupeň jde špatně zařadit kvůli chybné montáži Defend locku, provedené v A.M.O.S. OTAVA na Spořilově ! Tušená neprofesionalita tohoto servisu se tedy opakuje ... Možnosti řešení ? Reklamace na Spořilově nebo zaplacení opravy ve Freibergu. Radši jsem tedy zaplatil opravu ve Freibergu a vím, že do A.M.O.S OTAVA už nikdy nepojedu.
shrnu tady svoje zatímní zkušenosti s tímto servisem, obrázek ať si udělá každý sám:
Sobota
V sobotu dopoledne jsem si šel převzít nové auto. Při předávání bylo všechno OK (několik skvrn na karoserii bez připomínek vyčistili), nějaké chyby v dokumentaci se vyřešily také na místě, až na to, že nefungovalo denní svícení, resp. po nastartování auta se automaticky rozsvítila tlumená světla včetně zadních červených a nešlo to ani nijak upravit v menu PP. Žárovky pro daylight nesvítily vůbec. Když jsem na tuto skutečnost upozornil paní, která mi auto předávala, po krátké poradě s kolegyní šla za někým ze servisu. Přišel servisní poradce, vše prohlédl, zkontroloval, a řekl mi, že to v podstatě funkci denního svícení plní. Argumentoval jsem tím, že: a) jsou tam žárovky pro denní svícení - joo, to tam je u všech, ale někdy jsou jen na okrasu a nejsou zapojené b) vůz v této výbavě má funkci denního svícení - dlouhé zkoumání v ceníku atd. - nenalezeno, zda mám pravdu či ne c) vůz v této výbavě má světelný senzor, a pokud stále svítí tlumená světla, je světelný senzor nefunkční (logika, která odzbrojuje ) no vidíte, to je pravda ... a závěr: Víte co, přijeďte s tím v pondělí, teď tu nikdo není, kdo by s tím byl schopen něco udělat. Asi tam máte v ŘJ nahranou Skandinávii, možná to Renault změnil, to víte, my se to tady vždycky dozvíme jako poslední.
V sobotu večer mi upadlo zpětné zrcátko v interiéru - viz Zpětné zrcátko - možná horkem, nevím, najeto 20 km.
Pondělí
V pondělí ráno jsem přijel do servisu, vysvětlil upadlé zrcátko, denní svícení atd. Není problém, opravíme, během dopoledne zavoláme, jak to vypadá. Dopoledne ... nic. Odpoledne ... nic. Volám tedy kolem 17h a ptám se, jak to vypadá. Objednali jsme speciální lepidlo, zítra ráno tu bude, během zítřka zavolám, světla jsou opravená, přehráli jsme software v ŘJ
Úterý
Kolem poledne telefon: Lepidlo přišlo, ráno to tam technik nalepil, odpoledne můžete přijít
OK, před čtvrtou odpoledne jsem si šel auto vyzvednout: Ano, chvliku strpení, do poslední chvíle to máme podepřený, aby se to ani nehnulo, technik to hned připraví, zatím mi tady mi podepište protokol, abychom se pak nezdržovali
Při předávání auta: Zrcátko je přibližně nastavené, ale 24 hodin by mělo tvrdnout, tak s tím moc nehýbejte. Požádal jsem tedy servisního technika o mírnou úpravu polohy zrcátka - vydrželo. Nastartoval jsem ... a rozsvítila se tlumená světla ... ... to není možné, na dílně jsme to zkoušeli, fungovalo to ... přivolán mechanik, dotazy, zda vše zapojil atd. .. počkejte, vezmu to na dílnu, to vyřešíme ... a na dílně po cca 20 minutách koumání a dumání zjištěno, že: a) mechanik nezapojil při lepení zrcátka kabel do světelného senzoru, a nemohl tedy fungovat daylight - opraveno ihned b) nikdo neví, zda v menu PP má být pro mou verzi výbavy volba vypnutí a zapnutí denního svícení ... zjistíme u importéra, dáme vědět ...
A závěr: denní svícení a světelný senzor fungují, a konečně vím, jak funguje tento autorizovaný servis ... je to značkou nebo lidmi ?
Update: zhruba v polovině října (najeto asi 4000 km) jsem začal mít problém se zařazením pětky - zařadit šla, ale velmi ztuha. Po předchozích zkušenostech jsem se rozhodl pro změnu servisu a opravu svěřil Freibergu ve Střešovicích. Výsledek ? Pátý převodový stupeň jde špatně zařadit kvůli chybné montáži Defend locku, provedené v A.M.O.S. OTAVA na Spořilově ! Tušená neprofesionalita tohoto servisu se tedy opakuje ... Možnosti řešení ? Reklamace na Spořilově nebo zaplacení opravy ve Freibergu. Radši jsem tedy zaplatil opravu ve Freibergu a vím, že do A.M.O.S OTAVA už nikdy nepojedu.
Naposledy upravil(a) Grille dne úte lis 08, 2011 12:03, celkem upraveno 1 x.
Re: AMOS-OTAVA, Praha
V AMOSu jsem v létě koupil Mégana Advantage a jak je u této řady pravidlem, nefungovala funkce denního svícení.
Mailem jsem problém popsal panu Brychnáčovi a domluvil si, za dva dny, návštěvu. O problému evidentně věděl a bez okolků funkci v rámci záruky aktivovali... Vzhledem ke zkušenostem zde na fóru jsem se obával obstrukcí, avšak vše šlo hladce.
Nicméně pokud porovnám hodinové sazby tak se mi vyplatí jezdit např. do Kladna, kde jsem nechával montovat park senzory za cenu o cca 200 Kč/hod. nižší
Mailem jsem problém popsal panu Brychnáčovi a domluvil si, za dva dny, návštěvu. O problému evidentně věděl a bez okolků funkci v rámci záruky aktivovali... Vzhledem ke zkušenostem zde na fóru jsem se obával obstrukcí, avšak vše šlo hladce.
Nicméně pokud porovnám hodinové sazby tak se mi vyplatí jezdit např. do Kladna, kde jsem nechával montovat park senzory za cenu o cca 200 Kč/hod. nižší
Megane III Grandtour 1.6 100k Advantage šedá Eclipse 08/2011
ex HONDA Civic 1.6 110k ES SatinSilverMetalic 03/2003
ex HONDA Civic 1.6 110k ES SatinSilverMetalic 03/2003
Re: AMOS-OTAVA, Praha
Já mám jednu malou, ale milou zkušenost. Asi dva měsíce zpátky jsem se zastavil na pobočce Spořilov, abych si ověřil nějaká OE čísla a ceny dílů pro Thalii, kterou ještě nemám v Dialogysu. Tedy přišel jsem rovnou s tím, že jdu jen otravovat dotazy, žádný kšeft nebude. Pán na příjmu byl velice milý, ochotný a i přidal nějakou tu radu pro úspěšnou výměnu dílu svépomocí.
Je to drobnost, ale velmi pozitivní.
Je to drobnost, ale velmi pozitivní.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: AMOS-OTAVA, Praha
Já jsem byl spokojený na Chodově ,protože nyní mají akci -20% a to je dobré.
Re: AMOS-OTAVA, Praha - no nevím ...
K tomuto jen jediné, dle webu renault.cz máš nárok na reklamaci (na práci) na kterékoliv pobočce renault, takže tě odrbali i tam A z vlastní zkušenosti vím, že to funguje (a záruku na práci dává renault rok, nikoliv jen půl jako ze zákona)Grille píše: Update: zhruba v polovině října (najeto asi 4000 km) jsem začal mít problém se zařazením pětky - zařadit šla, ale velmi ztuha. Po předchozích zkušenostech jsem se rozhodl pro změnu servisu a opravu svěřil Freibergu ve Střešovicích. Výsledek ? Pátý převodový stupeň jde špatně zařadit kvůli chybné montáži Defend locku, provedené v A.M.O.S. OTAVA na Spořilově ! Tušená neprofesionalita tohoto servisu se tedy opakuje ... Možnosti řešení ? Reklamace na Spořilově nebo zaplacení opravy ve Freibergu. Radši jsem tedy zaplatil opravu ve Freibergu a vím, že do A.M.O.S OTAVA už nikdy nepojedu.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: AMOS-OTAVA, Praha
Mám poměrně negativní zkušenost:
1. dal jsem tam auto, že mi pískají brzdy
2. vyměnili mi přední brzdové kotouče za nekřesťanské peníze a brzdy pískaly dál
3. po reklamaci se na to znovu podívali a pískání odstranili
4. když jsem se loučil, řekli, ať příště nejezdím, že nejsou na vozy LPG vybaveni
5. a zlatý hřeb na konec: když jsem šel na STK, tak zjistili, že levé přední kolo brzdí o 30% víc než pravé, takže jsem málem technickou neprošel - opravdu kvalitní práce tohoto servisu
Podtrženo sečteno - jsou strašně drazí, dělají chyby, jsou arogantní
1. dal jsem tam auto, že mi pískají brzdy
2. vyměnili mi přední brzdové kotouče za nekřesťanské peníze a brzdy pískaly dál
3. po reklamaci se na to znovu podívali a pískání odstranili
4. když jsem se loučil, řekli, ať příště nejezdím, že nejsou na vozy LPG vybaveni
5. a zlatý hřeb na konec: když jsem šel na STK, tak zjistili, že levé přední kolo brzdí o 30% víc než pravé, takže jsem málem technickou neprošel - opravdu kvalitní práce tohoto servisu
Podtrženo sečteno - jsou strašně drazí, dělají chyby, jsou arogantní
Renault Scénic 1.6 r.v. 2000
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon črc 09, 2012 14:29
Re: AMOS-OTAVA, Praha
AMOS Otava na Chodovci (Spořilově) rozhodně nedoporučuji. Nechával jsem si tam namontovat tažné zařízení. Během montáže přibyl na autě jeden škrábanec v interiéru a druhý v exteriéru. Do té doby nebylo na laku nic. Ten venku mi ještě rozleštili brusnou pastou, k tomu uvnitř na palubní desce se ale znát nechtěli - že to v žádném případě nemůže být od nich.
Za druhé mi prodali redukci ze 13ti kolíkové elektriky na 7mi kolíkovou, která jaksi nešla na to tažné zařízení nasadit. Je opravdu výborné shánět pak někde na vesnici v sobotu správnou redukci. Když jsem byl tu redukci vrátit, že jsem si musel koupit jinou, tak se teda snažili mi předvést že jsem jen nepochopil jak se to tam má dávat. Po chvíli marné shahy, mi narovnali klíček u zámku tažného zařízení, který mi zřivili při své "názorné ukázce", a s mírnými ofuky mi vrátili peníze za tu redukci.
Jinak kámoš má Hondu a tvrdí, že u těch je situace v Praze podobně tristní a nechává si raději auto servisovat při občasném výletu na Moravě. Takže asi tak - čím dál od Prahy, tíím lepší služby.
Za druhé mi prodali redukci ze 13ti kolíkové elektriky na 7mi kolíkovou, která jaksi nešla na to tažné zařízení nasadit. Je opravdu výborné shánět pak někde na vesnici v sobotu správnou redukci. Když jsem byl tu redukci vrátit, že jsem si musel koupit jinou, tak se teda snažili mi předvést že jsem jen nepochopil jak se to tam má dávat. Po chvíli marné shahy, mi narovnali klíček u zámku tažného zařízení, který mi zřivili při své "názorné ukázce", a s mírnými ofuky mi vrátili peníze za tu redukci.
Jinak kámoš má Hondu a tvrdí, že u těch je situace v Praze podobně tristní a nechává si raději auto servisovat při občasném výletu na Moravě. Takže asi tak - čím dál od Prahy, tíím lepší služby.
Naposledy upravil(a) zdenek.hrib dne pát dub 03, 2015 13:26, celkem upraveno 1 x.
Re: AMOS-OTAVA, Praha
Nevim jak servis, ale dily se tam daj sehnat za půlku od pana Merkla, supr chlapek je to sice bez účtu a pro větší věci se musi k němu do bráníka, ale i tak se to vyplatí!!!
Re: AMOS-OTAVA, Praha
Už nedoporučovat nemusíš, už není za sebe můžu říci, že jsem za to rád, protože s nimi nemám dobrou zkušenost. Na druhou stranu měl jsem je cestou a dali se tam nakupovat díly, teď se budu muset zajétzdenek.hrib píše:AMOS Otava na Chodovci (Spořilově) rozhodně nedoporučuji.
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMOS-OTAVA, Praha
pockej, jak neni? mel jsem vyhledlou lagunu u nich na bazaru (ale je fakt, ze stranky nefunguji)krt.ecek píše:Už nedoporučovat nemusíš, už není za sebe můžu říci, že jsem za to rád, protože s nimi nemám dobrou zkušenost. Na druhou stranu měl jsem je cestou a dali se tam nakupovat díly, teď se budu muset zajétzdenek.hrib píše:AMOS Otava na Chodovci (Spořilově) rozhodně nedoporučuji.
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Re: AMOS-OTAVA, Praha
no jezdím okolo autem i busem a cca měsíc je tam mercedes.... nevím zda ten na Limuzské funguje....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: AMOS-OTAVA, Praha
tak na stránkách renaultu ještě Limuzská je, takže jedině tam...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
- S3m8a
- Senior member
- Příspěvky: 1384
- Registrován: ned kvě 03, 2009 14:14
- Bydliště: Vysočina - ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMOS-OTAVA, Praha
ajoooo no na webu pisou, jak jsem rekl, ze stranky se pripravuji a na google je adresa Limuzinska...
kazdopadne teda jen tak do diskuse, at nejsem uplne OT, mluvil jsem po telefonu s panem (asi Langer - podle Sauto je to kontaktni osoba), ktery teda znel dost arogantne a nechtel resit zadne me dotazy na vuz bez osobni navstevy, jedine co, tak vysel vstric, ze mu mam zavolat az budu vyjizdet, ze kdyby se na to ten den nekdo ptal, ze jim rekne, ze se na to jedu podivat (ale tezko rict, jak by to dopadlo...)
kazdopadne, podle meho nazoru presne opacne jednani nez by melo byt, kdyz "lovi ovecku", ale treba se pletu a realita me pak prekvapi
kazdopadne teda jen tak do diskuse, at nejsem uplne OT, mluvil jsem po telefonu s panem (asi Langer - podle Sauto je to kontaktni osoba), ktery teda znel dost arogantne a nechtel resit zadne me dotazy na vuz bez osobni navstevy, jedine co, tak vysel vstric, ze mu mam zavolat az budu vyjizdet, ze kdyby se na to ten den nekdo ptal, ze jim rekne, ze se na to jedu podivat (ale tezko rict, jak by to dopadlo...)
kazdopadne, podle meho nazoru presne opacne jednani nez by melo byt, kdyz "lovi ovecku", ale treba se pletu a realita me pak prekvapi
Avantime V6 - BVM - Privilège - Nocturne
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
Avantime V6 - BVM - Privilege - illiade
Avantime V6 - BVM - Privilège - Taiga
Laguna 3 2,0T BVA Initiale Paris
Espace V 1,6dci EDC Initiale Paris
Safrane V6 BiTurbo
bylo:
VelSatis 2,2dCi 110kw
Jeste doma:
Master 2,5dCi 107kw 2008 L3H2
Master 2,3dCi 100kw 12/2015 L3H3
Safrane 3,0 V6 24 BVM5 "Boďa Edition"
-
- Člen RCČR
- Příspěvky: 572
- Registrován: pon led 05, 2004 08:41
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMOS-OTAVA, Praha
mno. mam u nich na limuzske ulozena zimni kola. To abych je vyzvedl... na strankach renaultu jsou aktualne sedivi bez funkcnich linku...
Vel Satis 3.0 dCi Initiale Paris 2005
Re: AMOS-OTAVA, Praha
Ted mi prisel email, ze
To jsem tam jeste v cervenci stihnul zarucni prohlidku s vymenou filtru a oleje za 8 tisic.Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás informovat, že společnost A.M.O.S.-Otava, a.s. ukončila svou činnost autorizovaného prodejce RENAULT a DACIA a autorizovaného servisu značek RENAULT a DACIA, jehož služeb jste v minulosti využil/a.
Renault Traffic Passenger 2.0 dCi, 115k, r.v. 2011
Re: AMOS-OTAVA, Praha
kem píše:Ted mi prisel email, ze
To jsem tam jeste v cervenci stihnul zarucni prohlidku s vymenou filtru a oleje za 8 tisic.Vážený zákazníku,
dovolujeme si Vás informovat, že společnost A.M.O.S.-Otava, a.s. ukončila svou činnost autorizovaného prodejce RENAULT a DACIA a autorizovaného servisu značek RENAULT a DACIA, jehož služeb jste v minulosti využil/a.
A jeste zajimavejsi je, ze ten pdf je datovany V Praze dne 12.května 2013 .
Renault Traffic Passenger 2.0 dCi, 115k, r.v. 2011
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů