Auto Pokorný s.r.o. Brno

doporučení, kritika, rady kam se obrátit

Moderátor: Moderators General

vlastikd
Advanced member
Příspěvky: 303
Registrován: pon bře 14, 2011 08:43

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Příspěvek od vlastikd » úte čer 26, 2018 12:11

Servis jsem navštívil z důvodu vrzající zadní nápravy na mém vozidle, podotýkám že v tomto servisu jsem koupil již 3-tí auto a 8-mé v rodině, přijímací technik nechal pravděpodobně mistra z dílny se semnou projet, bylo naznáno, že se bude jednat o záruční opravu. Přijímací tachnik mi sdělil, že oprava bude trvat 3 dny a že mám nárok na náhradní auto pokud jej potřebuji. domluvili jsme se, že toho využiji, jelikož auto používám k práci. Bylo mi sděleno, že mi rezervuje Renault Talisman a domluvili jsme se na termínu. Potud jsem byl spokojený. Při následné návštěně byl u stolu jiný technik, ten mi řekl, že neví, jestli to skutečně bude záruční oprava a že nárok na náhradní auto nemám. Po mé intervenci, že již auto viděl někdo ze servisu řekl, že možná to tedy bude záruční oprava, ale na náhradní vozidlo nárok nemám. Po mé další intervenci, že mi ale jeho kolega tvrdil něco jiného a dokonce mi rezervoval Renault Talisman, dlouho něco hledal v počítači. Nakonec že tedy mi auto zdarma zapůjčí, ale že pouze po dobu opravy, tedy pokud nevrátím vozidlo ten den, kdy dokončí opravu, budu si jej platit. Trochu rozčarován ale OK souhlasim. Tečka nakonec byla ta že mi zapůjčil Renault Cilo. Jelikož jsem již chvátal a neměl čas řešit další nejasnosti nechal jsem to již takto, však můžu být rád že jsem vůbec nějaké auto dostal zapůjčené že?.
Po této zkušenosti jsou mé pocity z Renault Pokorný velmi smýšené.

Auto bylo do 3 dnů hotové, avšak čekal jsem, že mi jej vrátí umyté jak je zvykem u konkurence. Bohužel asi když mi půjčili auto, museli učetřit na myčce....
Renault megane IV Grandtour 2017 1,5dci 81 kW
Reanult grand espace IV phII 2010 2.0 dci 110 kW
bylo
Ford S-Max 2008 2,0 TDCI 103 kW
Renault scenic 2001 1,9 dci
renault megane II Grand 2006 1,5 dci
VW polo 2002 1.2 HTP
Fiat Palio 2001 1,9 TD
Citroen AX 1,4D

Uživatelský avatar
niky79
Senior member
Příspěvky: 1578
Registrován: ned lis 22, 2009 22:35

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Příspěvek od niky79 » úte čer 26, 2018 13:52

No ja bych asi nikomu nepodekoval, kdyby auto, ktere se myje zasadne bezkontaktne, nekdo projel treba kartacem :D
Megane IV Grandcoupé, 1.6 / 84 kW, Intens (+ packy Navigace plus, Easy Plus, Safety, Winter)
Megane II Sedan 1.4 / 72 kW, Authentique (2005-2017), LPG

Uživatelský avatar
JiřinBob
Starting member
Příspěvky: 58
Registrován: pát čer 22, 2018 04:16
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Příspěvek od JiřinBob » pát kvě 24, 2019 11:35

Rád bych se podělil právě o zkušenost s Auto Pokorný.
Odkaz na článek, který jsem nechal zveřejnit přes RNews.cz
https://www.facebook.com/27025111977974 ... 875023754/

Profesionální a zároveň velmi lidský přístup

Tak nějak by se mohl nazývat tento dokument nebo spíše článek, článek o tom, jak jsem si koupil zánovní vozidlo, se kterým bylo více starostí než radostí a jak jsem se s prodejcem dokázal domluvit, pro mě dosud nepochopitelně, na kompromisu, který doteď nechápe nikdo, komu jej řeknu. Ten prodejce není nikdo jiný, než Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia.

Než se dostanu k samotnému článku, chci zdůraznit a upozornit na to, že se nejedná o žádnou reklamu na firmu Auto Pokorný, ale o jakési vyjádření obrovského díky a poukázání na to, že i v dnešní době existují firmy a v nich lidé, kteří mají lidské cítění, pochopení a umí problémy řešit ke spokojenosti všech. Projekt RNews.cz jsem kontaktoval právě za možností veřejně poděkovat firmě Auto Pokorný s co největším dosahem široké veřejnosti.

Píše se únor roku 2018, kdy jsem se konečně rozhoupal pro koupi zánovního automobilu, který bude mít minimální nájezd kilometrů, bude starý maximálně 3 roky a bude v záruce. Po nahození požadovaných konfigurací do internetových vyhledávačů, jsem se rozhodoval doslova mezi pár kusy. Ve snech jsem po jednom dokonalém automobilu toužil a taky jej po chvíli našel právě v Brně u Pokorných. Stačilo pár telefonátů, emailů, zkušební jízda, dohodnutí konečných podmínek a mé vysněné vozidlo putovalo domů (záměrně v článku není uvedeno vozidlo, které jsem zakoupil). Konečně, sen se stal skutečností a já se začal těšit z každé jízdy, které jsem kolikrát prováděl úplně bezhlavě, za cílem vykouzlit si úsměv na tváři.

Bohužel radost velice rychle opadla ve chvíli, kdy se mi na palubní desce rozsvítila kontrolka servisu a hláška na palubním počítači. Auto jelo stále bez problému, ale ta kontrolka mi vážně vadila. Vzhledem k tomu, že Brno jsem od svého domova měl 150 km daleko, kontaktoval jsem zastoupení Renaultu právě u nás ve městě (záměrně neuvádím, o které město se jedná). Ve zkratce řečeno se celkem jednalo o 7 reklamací, výměnu několika dílů od filtrů, vstřiků, po lambda sondy a přehrání softwaru v řídících jednotkách. Samozřejmě jsem díky záruce neplatil ani korunu a dostával náhradní vozidla. Za 13 měsíců, kdy jsem auto vlastnil, stálo v servise cca 3-4 měsíce a určitě chápete, že takovéto vozidlo jsem si prostě nechat nechtěl.

Na začátku roku 2019 nastal nespočet telefonátů a emailů s Renault Česká republika a Auto Pokorný (konkrétně p. Zdeněk Pokorný ml.), kdy jsem chtěl auto za každou cenu vrátit, a to se také při schůzce s p. Pokorným domluvilo. Auto jsem již zanechal v Brně, nad rámec jsem dostal náhradní a čekal na vyjádření. Mimochodem, auto, které jsem v Brně nechal od doby mého vrácení, najelo několik tisíc kilometrů bez jakékoli závady (škoda, to auto jsem fakt miloval). Po 14 dnech následovala opět schůzka v Brně, kdy jsem dostal 4 návrhy, z nichž jeden bylo vrácení plné finanční částky, a další 3 byly jiná vozidla s doplatky.

Po pečlivém zvážení jsem se rozhodoval mezi vrácením peněz nebo doplacením menší částky za Megane GT 4. generace. Všichni jistě tušíte, jak jsem se rozhodl. Ano, rozhodl jsem se pro GT v nádherné modré barvě. Následoval převoz auta z Prahy (první majitel Renault ČR) právě do Brna, kde se řešila kosmetika z Pražských sídlišť a předprodejní servis. Před samotným servisem jsem byl pozván do Brna ke kontrole a zkušební jízdě vozidla. Následovalo další čekání a na konci dubna roku 2019 jsem se stal hrdým majitelem Megane 4 GT. Sen se opět stal skutečností a opět díky Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia. Podotýkám, že k autu jsem dostal původní ojeté zimní pneumatiky a úplně nové letní pneu Dunlop (vše v rámci dobrých vztahů – dokonalé)!

Tímto článkem chci vyjádřit obrovské díky právě firmě Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia a p. Pokornému ml., který má opravdu lidský přístup, lidské cítění a pro mě dosud nepochopitelný přístup a postoj k problematice, kterou jsme řešili. Po první schůzce jsem z Brna odjížděl plný emocí, pozitivních emocí. Připadal jsem si jak v Jiříkově vidění, jak v jiném světě. Takový přístup zažijete velmi, velmi málo a já jej zažil právě v Brně. Velké díky chci taky vyjádřit zastoupení Renault Česká republika, kteří právě ono modré GT poskytli.

Pokud přemýšlíte nad novým vozidlem Renault nebo Dacia, doporučuji právě firmu Auto Pokorný Brno - Váš dealer vozů Renault a Dacia. Pokud si ještě někdy koupím auto s diamantem ve znaku, obrátím se zase na rodinnou firmu do Brna.

Ještě jednou velké díky všem, kteří řešili můj problém s vozidlem, a hlavně přeji hodně úspěchů k Pokorným do Brna.
Laguna III ph 3 Initiale Paris, 110 kw, 2014, BOSE, 4control
Odbržděno 136 kw a 394 Nm
18" Sequence z Latitude
Volant Initiale Paris a budíky z Latitude
Originální parkovací kamera
RS monitor a Android auto
Vytlumení interiéru
GT volant a řadící páka
Denní svícení zadních světel
Rolety dveří a plata


Mégane Grandtour GT, 151 kw, 2016, BOSE
Mégane Grandtour GT220, 162 kw, 2015, BOSE
Opel Vectra B Caravan, 92 kw, 2001

CZ Derevil
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: sob čer 25, 2016 22:29

Re: Auto Pokorný s.r.o. Brno

Příspěvek od CZ Derevil » stř čer 23, 2021 16:51

Byl jsem tam jednou a naposledy. Jednání super, cena přijatelná ale nechal jsem si tam dělat tažné - říkal jsem si, je to autorizovaný servis, tak raději u nich, budou vědět, co dělají. Výsledek byl takový, že u Espace IV koberec v kufru nandali až po bočnicích, tj. na rozích se zlomil a i po opravě špatně lícuje. Dva šrouby v liště na nárazníku strhli a nechali nárazník ze shora prostě nepřišroubovaný. Odřeli mi zadní nárazník, ale není to tak hrozné, ale nové rýhy tam jsou. A do týdne mi spadlo okno u řidiče - řekl bych si souhra náhod, ale známé se to tam před půlrokem stalo také - asi si nechávají přední okno jen pootevřené a natahují se přes něj dovnitř a ten plast u Renaultu je takový, no, divný...

Rovnou mi i přehazovali pneu na nové disky - na dálnici to do volantu tak šíleně mlátilo, že jsem si to musel nechat převážit - nevím, co tam vyváděli.

Jediné kladné je, že mi udělali technickou i přesto, že jsem zapomněl nandat všechny zadní sedačky.
Renault Espace (prodloužená verze), r. v. 2011, 2.0 dCi, 110 kW

Odpovědět

Zpět na „Mé zkušenosti se servisy autorizovanými“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host