Štartovanie
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Štartovanie
Zdravím,
Ako vidím su toho plné fora so štartovaním clia a thalie 1,2 pretože maju vraj rovnaké motory.
V lete keď je u nas 30°a viac ne a ne za boha naštartovať na prvý pokus až na druhý. V chladnejšom období to štartuje zprvej kedy ako ....
Bol som na diagnostike a perfektný stav nič neukazalo som z toho idiot teraz.
Mechanik mi povedal že to už par krát riešil a že to len v renaulte môžu preprogramovať software ECU čo je drahý špás cca 200 € - 6000 SK čo je moc moc za chybu ktoru som nespravil ja ale oni pakare vo Francii.
Čo som spravil aby som vyriešil problem?
- vymenil batériu
- vymenil sviečky
- vyčistil škrtiacu klapku
- vyčistil mass air flow sensor (senzor prietoku vzduchu alebo ľudovo povedané váha vzduchu)
To je asi všetko... Ešte tu čítam crankshaft position sensor čo je vlastne ten motýlik ale bojím sa toho tam rozobrať keby niekto natočil video tak by sa to dalo.
Ako vidím su toho plné fora so štartovaním clia a thalie 1,2 pretože maju vraj rovnaké motory.
V lete keď je u nas 30°a viac ne a ne za boha naštartovať na prvý pokus až na druhý. V chladnejšom období to štartuje zprvej kedy ako ....
Bol som na diagnostike a perfektný stav nič neukazalo som z toho idiot teraz.
Mechanik mi povedal že to už par krát riešil a že to len v renaulte môžu preprogramovať software ECU čo je drahý špás cca 200 € - 6000 SK čo je moc moc za chybu ktoru som nespravil ja ale oni pakare vo Francii.
Čo som spravil aby som vyriešil problem?
- vymenil batériu
- vymenil sviečky
- vyčistil škrtiacu klapku
- vyčistil mass air flow sensor (senzor prietoku vzduchu alebo ľudovo povedané váha vzduchu)
To je asi všetko... Ešte tu čítam crankshaft position sensor čo je vlastne ten motýlik ale bojím sa toho tam rozobrať keby niekto natočil video tak by sa to dalo.
Renault Clio III (2009) 1,2 D4F 48kw
Re: Štartovanie
Skús tankovať OMW sem tam pridaj pohlcovač vody v benzine
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Štartovanie
Výměna snímače klikové hřídele je na YouTube. Moc pěkné video. Nic na tom není, nedá se to zkazit. Ale obávám se, že to asi nepomůže.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Štartovanie
Pochybujem že to stojí 200€. Max hodina hodina a pol diagnostiky cca 30€/normohodina
Re: Štartovanie
Omv je už oničom. Sama voda.
Ja som mal tiež problém so štartovanim.
V jazdí všetko až na rezervu a potom natankuj plnú nádrž shell v-power a uvidíš potom.
Ja som mal tiež problém so štartovanim.
V jazdí všetko až na rezervu a potom natankuj plnú nádrž shell v-power a uvidíš potom.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Štartovanie
ja som v zime na cliu 1.2 55kw sa snažil mať vždy plnú nádrž aby som predišiel kondenzácii v nádrži a tankoval som 98 natural... nebol problém, prestal som tankovať 98 a na jar sa raz stalo, že opäť žiadna šanca naštartovať... asi až na tretí pokus a potom zase pokoj. Tento problém sa nedá vyriešiť nijako na 100%
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Štartovanie
Tenhle problém má obrovské množství motorů 1,2 16V, které plní Euro5. Je to dáno softwarem řízení motoru. Prostě chyba z výroby. Holka to má na Cliu taky.
Nemá cenu to řešit - cokoli jsou jen vyhozené peníze.
Nemá cenu to řešit - cokoli jsou jen vyhozené peníze.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Štartovanie
Nejen euro 5, ale i 4. A resi se to upgradem sw ridici jednotky (10 minut prace a rozhodne ne 200 €), pripadne tankovanim paliv bez etanolu (ETBE myslim...).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Štartovanie
Fajn. Tak kde se to dá upgradovat za cenu "rozhodně ne 200 eur"?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Štartovanie
Sezen nekoho, kdo ma diagnostiku Clip a zkusenosti. Tady na foru najdes jiste dost lidi. Neni k tomu treba renault servis, jde to udelat i doma.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Štartovanie
CLIPa mám, čili stačí, aby mi někdo řekl, jak na to.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Štartovanie
Ahoj všem. Mám Clio 1,2 III řady 2006 a občas mi nejde nastartovat. Nevypne se Immobilizer.
Mám krabičku do OBDII konektoru, takovou tu domácí přes Bluetoth, ELM327.
Problém:
Většinou po jízdě druhý den nebo odpoledne z práce nelze nastartovat. Kontrolka Immo zůstane svítit. Pokud vložím krabičku do konektoru, spáruju s mobilem, spustím na mobilu app inCarDoc free se zapnutýma datama, nemusím přes aplikaci mazat žádnou chybu a jednotka se odblokuje a já můžu nastartovat. Potom to jede i několik dní bez problému, ale teď poslední 3 dny po sobě jsem ráno odjel v poho, ale odpoledne jsem musel odblokovat výše uvedeným postupem.
Zkoušel jsem i v nefunkčním stavu odtáhnout do autorizovaného servisu, ale jak se auto zaklepalo při převozu tak se něco stalo a auto v servise jelo na první dobrou na oba klíče. Auto v servisu projížděli cca 10 dní, ale závada se neprojevila. Zkusmo mi vyměnili snímač kolem zamykací skříňky - snímač kodu, ale po 2 dnech co jsem s tím jezdil se závada opět projevila. Nyní hledám na vlastní pěst.
Dotaz:
Lze nějakým způsobem vyčíst závadu v domácích podmínkách (telefon, NTB), případně co je k tomu potřeba?
Lze trvale vypnout Immobilizer aby se tohle již nestávalo? S autem jezdí většinu času žena a ta se s tím babrat nebude.
Má někdo chuť se na to mrknout a poradit fyzicky? Opravit? Nějaky kontakt na ověřeného borca s diagnostikou? (Brno)
Děkuji.
Mám krabičku do OBDII konektoru, takovou tu domácí přes Bluetoth, ELM327.
Problém:
Většinou po jízdě druhý den nebo odpoledne z práce nelze nastartovat. Kontrolka Immo zůstane svítit. Pokud vložím krabičku do konektoru, spáruju s mobilem, spustím na mobilu app inCarDoc free se zapnutýma datama, nemusím přes aplikaci mazat žádnou chybu a jednotka se odblokuje a já můžu nastartovat. Potom to jede i několik dní bez problému, ale teď poslední 3 dny po sobě jsem ráno odjel v poho, ale odpoledne jsem musel odblokovat výše uvedeným postupem.
Zkoušel jsem i v nefunkčním stavu odtáhnout do autorizovaného servisu, ale jak se auto zaklepalo při převozu tak se něco stalo a auto v servise jelo na první dobrou na oba klíče. Auto v servisu projížděli cca 10 dní, ale závada se neprojevila. Zkusmo mi vyměnili snímač kolem zamykací skříňky - snímač kodu, ale po 2 dnech co jsem s tím jezdil se závada opět projevila. Nyní hledám na vlastní pěst.
Dotaz:
Lze nějakým způsobem vyčíst závadu v domácích podmínkách (telefon, NTB), případně co je k tomu potřeba?
Lze trvale vypnout Immobilizer aby se tohle již nestávalo? S autem jezdí většinu času žena a ta se s tím babrat nebude.
Má někdo chuť se na to mrknout a poradit fyzicky? Opravit? Nějaky kontakt na ověřeného borca s diagnostikou? (Brno)
Děkuji.
Clio 1,2 r.v.2006
Re: Štartovanie
Pres ELM funguje (ne 100%) diagnosticky program pyClip, coz je nahrada originalni diagnostiky, ktera se dokaze pripojit na vsechny jednotky v aute. Tim bych asi zacal.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů