Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- Sova
- Grafoman
- Příspěvky: 3227
- Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
- Bydliště: Markrabství Moravské
- Kontaktovat uživatele:
Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Zdravím
Jaké jsou intervaly výměn rozvodů při určitých tkm u motoru 1.2 TCe D4F?
Jaké jsou intervaly výměn rozvodů při určitých tkm u motoru 1.2 TCe D4F?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Pokud máš na mysli motor D4Ft 74kW, je tam ve všech případech 120.000 km. Je to ovšem limitováno i časově, pokud tolik kilometrů nenajedeš. Do roku 2008 včetně je to max. pět let provozu, od roku 2009 je to šest let.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
BLUD!!! ja mam 10 ročne auto a som nemenil ešte rozvody načo? pokiaľ nevidím opotrebenie praskliny a tak... Zbytočne kopa peňazi... Ako dobre beriem guma starne časom ale .... takisto pneu mam original z roku 2009 ešte a pohoda Bridgestone
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Já píšu, co je dáno výrobcem. Co si děláš Ty, je jen Tvoje věc. Pro mě a za mě si třeba naser na střechu.
Blud to rozhodně není. Viděl jsem celou řadu přetržených řemenů a vylámaných zubů na řemenech, které neměly ujeté kilometry, ale byly staré. A co si myslíš Ty, to je v tomhle případě úplně jedno.
Navíc nechápu, proč by to měla být zbytečně spousta peněz. Řemen stojí asi 12-18 eur, podle značky. Výměnu zvládne doma na parkovišti každý průměrně inteligentní hotentot za dvě hodiny.
Zbytečná spousta peněz to naopak bude v případě, že řemen nečekaně praskne. To se spolehni.
Blud to rozhodně není. Viděl jsem celou řadu přetržených řemenů a vylámaných zubů na řemenech, které neměly ujeté kilometry, ale byly staré. A co si myslíš Ty, to je v tomhle případě úplně jedno.
Navíc nechápu, proč by to měla být zbytečně spousta peněz. Řemen stojí asi 12-18 eur, podle značky. Výměnu zvládne doma na parkovišti každý průměrně inteligentní hotentot za dvě hodiny.
Zbytečná spousta peněz to naopak bude v případě, že řemen nečekaně praskne. To se spolehni.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
- renault841
- Experienced member
- Příspěvky: 543
- Registrován: úte lis 03, 2015 17:13
Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Každého věc, ale asi bych na to neměl nervy... Já teď měnil rozvody v létě, vzal jsem komplet i s pumpou a komplet sada = cca. 2000 Kč, řemen měl 5,5 roku a sice nebyl rozpraskaný, ale že by byl v kdovíjakém dobrém stavu už se taky nedalo říct. Nemluvě o napínací kladce a vodní pumpě.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2021
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Já chápu, že jsou lidi, kteří toho moc nenajedou. Tam dejme tomu je možné po šesti letech vyměnit jen řemen, když mají třeba kolem 50-60 tisíc km. A kladky s pumpou pak vyměnit při další výměně řemenu. Nicméně ten řemen opravdu dost stárne. Dokonce někdy je to taktak, že dělám řemen v intervalu a je před smrtí.
Ale je to skutečně každého věc, to bezpochyby.
Ale je to skutečně každého věc, to bezpochyby.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F
Pokud si nekdo nahodi nekvalitni sadu, tak je mozne, ze na tom bude hur, jako pred vymenou. Kladky a cerpadla neco vydrzi, pokud nekdo pouzil i kvalitni maziva a tady je vetsi problem stari, jak nabeh. Pokud je v tom sajrajt, co rychle degraduje, tak nepomuze meneni remenu kazdy rok.
Pokud chce mit nekdo jistotu, tak radeji zainvestovat a dat nekomu, kdo umi spravne napnout.
Doporuceni terminu a nabehy vyrobcem je stanoveno tak, aby byli maximalne kryty a na druhou stranu jde o nemaly kseft, protoze prodej originalnich dilu je nezanedbatelny prijem.
Je na kazdem, aby vyhodnotil ryzika, pripadne financni moznosti a se selskym rozumem se rozhodl.
Pokud chce mit nekdo jistotu, tak radeji zainvestovat a dat nekomu, kdo umi spravne napnout.
Doporuceni terminu a nabehy vyrobcem je stanoveno tak, aby byli maximalne kryty a na druhou stranu jde o nemaly kseft, protoze prodej originalnich dilu je nezanedbatelny prijem.
Je na kazdem, aby vyhodnotil ryzika, pripadne financni moznosti a se selskym rozumem se rozhodl.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti