Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Sova
Grafoman
Příspěvky: 3231
Registrován: pát dub 21, 2006 20:49
Bydliště: Markrabství Moravské
Kontaktovat uživatele:

Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od Sova » ned čer 11, 2017 21:28

Zdravím
Jaké jsou intervaly výměn rozvodů při určitých tkm u motoru 1.2 TCe D4F?

Uživatelský avatar
marek230177
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od marek230177 » pon čer 12, 2017 06:33

Pokud máš na mysli motor D4Ft 74kW, je tam ve všech případech 120.000 km. Je to ovšem limitováno i časově, pokud tolik kilometrů nenajedeš. Do roku 2008 včetně je to max. pět let provozu, od roku 2009 je to šest let.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008) - já
RENAULT Master IV Furgon L3H2 2,3dCi Energy 132kW M9T716 (*2019) - já
RENAULT GrandScénic II 1,6i 82kW K4M812 (*2006) - manželka
RENAULT Scénic 1,6i 79kW K4M708 (*2001) - tchán
RENAULT Clio IV 1,2i 54kW D4F740 (*2015) - teta
RENAULT Clio III 1,2i 55kW D4F740 (*2012) - dcera
OPEL Corsa D 1,2i 63kW A12XER (*2013) - dcera (ale taky chtěla Renaulta.....)

Rob Mayth
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: úte pro 12, 2017 19:56

Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od Rob Mayth » ned lis 10, 2019 17:08

BLUD!!! ja mam 10 ročne auto a som nemenil ešte rozvody načo? pokiaľ nevidím opotrebenie praskliny a tak... Zbytočne kopa peňazi... Ako dobre beriem guma starne časom ale .... takisto pneu mam original z roku 2009 ešte a pohoda Bridgestone :)

Uživatelský avatar
marek230177
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od marek230177 » ned lis 10, 2019 19:51

Já píšu, co je dáno výrobcem. Co si děláš Ty, je jen Tvoje věc. Pro mě a za mě si třeba naser na střechu.

Blud to rozhodně není. Viděl jsem celou řadu přetržených řemenů a vylámaných zubů na řemenech, které neměly ujeté kilometry, ale byly staré. A co si myslíš Ty, to je v tomhle případě úplně jedno.

Navíc nechápu, proč by to měla být zbytečně spousta peněz. Řemen stojí asi 12-18 eur, podle značky. Výměnu zvládne doma na parkovišti každý průměrně inteligentní hotentot za dvě hodiny.

Zbytečná spousta peněz to naopak bude v případě, že řemen nečekaně praskne. To se spolehni.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008) - já
RENAULT Master IV Furgon L3H2 2,3dCi Energy 132kW M9T716 (*2019) - já
RENAULT GrandScénic II 1,6i 82kW K4M812 (*2006) - manželka
RENAULT Scénic 1,6i 79kW K4M708 (*2001) - tchán
RENAULT Clio IV 1,2i 54kW D4F740 (*2015) - teta
RENAULT Clio III 1,2i 55kW D4F740 (*2012) - dcera
OPEL Corsa D 1,2i 63kW A12XER (*2013) - dcera (ale taky chtěla Renaulta.....)

Uživatelský avatar
renault841
Advanced member
Příspěvky: 444
Registrován: úte lis 03, 2015 17:13

Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od renault841 » čtv lis 14, 2019 22:25

Každého věc, ale asi bych na to neměl nervy... Já teď měnil rozvody v létě, vzal jsem komplet i s pumpou a komplet sada = cca. 2000 Kč, řemen měl 5,5 roku a sice nebyl rozpraskaný, ale že by byl v kdovíjakém dobrém stavu už se taky nedalo říct. Nemluvě o napínací kladce a vodní pumpě.
<> Renault Grand Modus 1.2TCe LPG - D4Ft | Obrázek

Uživatelský avatar
marek230177
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od marek230177 » pát lis 15, 2019 09:40

Já chápu, že jsou lidi, kteří toho moc nenajedou. Tam dejme tomu je možné po šesti letech vyměnit jen řemen, když mají třeba kolem 50-60 tisíc km. A kladky s pumpou pak vyměnit při další výměně řemenu. Nicméně ten řemen opravdu dost stárne. Dokonce někdy je to taktak, že dělám řemen v intervalu a je před smrtí.

Ale je to skutečně každého věc, to bezpochyby.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008) - já
RENAULT Master IV Furgon L3H2 2,3dCi Energy 132kW M9T716 (*2019) - já
RENAULT GrandScénic II 1,6i 82kW K4M812 (*2006) - manželka
RENAULT Scénic 1,6i 79kW K4M708 (*2001) - tchán
RENAULT Clio IV 1,2i 54kW D4F740 (*2015) - teta
RENAULT Clio III 1,2i 55kW D4F740 (*2012) - dcera
OPEL Corsa D 1,2i 63kW A12XER (*2013) - dcera (ale taky chtěla Renaulta.....)

Renaulťák
Experienced member
Příspěvky: 796
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Intervaly výměn rozvodů u motoru 1.2 TCe D4F

Příspěvek od Renaulťák » pát lis 15, 2019 10:35

Pokud si nekdo nahodi nekvalitni sadu, tak je mozne, ze na tom bude hur, jako pred vymenou. Kladky a cerpadla neco vydrzi, pokud nekdo pouzil i kvalitni maziva a tady je vetsi problem stari, jak nabeh. Pokud je v tom sajrajt, co rychle degraduje, tak nepomuze meneni remenu kazdy rok.
Pokud chce mit nekdo jistotu, tak radeji zainvestovat a dat nekomu, kdo umi spravne napnout.
Doporuceni terminu a nabehy vyrobcem je stanoveno tak, aby byli maximalne kryty a na druhou stranu jde o nemaly kseft, protoze prodej originalnich dilu je nezanedbatelny prijem.
Je na kazdem, aby vyhodnotil ryzika, pripadne financni moznosti a se selskym rozumem se rozhodl.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti