Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon říj 24, 2011 18:37
Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
Dneska jsem zjistil, že při zamčeném autě mi nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže... Nevíte co s tím může být... ?
Děkuji za rady...
Děkuji za rady...
Re: Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
tady mne to potkalo taky vlákno závady na cliu,dopracuješ se až k fotkám http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=150
jar
jar
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon říj 24, 2011 18:37
Re: Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
Ahoj, díky za odpověď. Takže jediné řešení je zřejmě koupit nový motorek. Kolik tě stál? Výměna je přes dvířka k palivové nádrži nebo přes zavazadlový prostor?
Pavel
Pavel
Re: Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
Odchlípneš tapecírunk,motorek jsem tam dal z nějakého rozbitého autička,naletoval kontakty,stáhl a pak nalisoval pastorek na nový motorek a vložil do přívodu vypínač,zapínám jen když jdu tankovat,at to necvičí s každým zamykáním a odemykáním auta......JaS
Re: Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
Jelikož se seklo zavírání palivové nádrže, tak jsme museli přistoupit k nouzovému otevření zevnitř vozu.
Bylo to za pět minut vyřešeno.
Stačí odklapat ten tvrdotextilní boční kryt v zavazadlovém prostoru, pozor, u překryvu tohoto krytu se šedivým krytem za zadními sedadly je šroubek - hvězdička, který je nutno vyšroubovat.
Tomu napomůže, když se odtrhne s citem i plastový kryt vedle zadního opěradla.
Pak se naskytne pohled do boční kapsy, kde trčí onen motorek ovládající výsuvný zamykací trn.
Na konci motorku je takové malé umělohmotné držadélko tvaru T, za které se zatáhne a výsuvný trn se tím uvolní.
Po několika zataháních vše opět funguje, nicméně pro jistotu jsme navázali na toto Téčko provázek a protáhli jej do zavazadlového prostoru. Pokud čep nebude vybavovat, zatáhne obsluha vozu za onen nouzový provázek a je vyřešeno.
Motorek je upevňen pravděpodobně malou přírubičkou ze strany podběhu, musel by se demontovat kryt podběhu.
To jsme nedělali, protože nový motorek tam dávat nebudeme a zatím to bude otec provozovat s tímto motouzem.
Tak jen info pro ty z Vás, kterým toto téma skočí do oblasti možného řešení francouzského vynálezu.
Bylo to za pět minut vyřešeno.
Stačí odklapat ten tvrdotextilní boční kryt v zavazadlovém prostoru, pozor, u překryvu tohoto krytu se šedivým krytem za zadními sedadly je šroubek - hvězdička, který je nutno vyšroubovat.
Tomu napomůže, když se odtrhne s citem i plastový kryt vedle zadního opěradla.
Pak se naskytne pohled do boční kapsy, kde trčí onen motorek ovládající výsuvný zamykací trn.
Na konci motorku je takové malé umělohmotné držadélko tvaru T, za které se zatáhne a výsuvný trn se tím uvolní.
Po několika zataháních vše opět funguje, nicméně pro jistotu jsme navázali na toto Téčko provázek a protáhli jej do zavazadlového prostoru. Pokud čep nebude vybavovat, zatáhne obsluha vozu za onen nouzový provázek a je vyřešeno.
Motorek je upevňen pravděpodobně malou přírubičkou ze strany podběhu, musel by se demontovat kryt podběhu.
To jsme nedělali, protože nový motorek tam dávat nebudeme a zatím to bude otec provozovat s tímto motouzem.
Tak jen info pro ty z Vás, kterým toto téma skočí do oblasti možného řešení francouzského vynálezu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
zámek víka nádrže
foto u příspěvku od regine :
viewtopic.php?f=39&t=65444&p=1481079#p1481079
Nahrazeno provrtáním plastu zevnitř na průměr palce a ruční posouvání zámku.
viewtopic.php?f=39&t=65444&p=1481079#p1481079
Nahrazeno provrtáním plastu zevnitř na průměr palce a ruční posouvání zámku.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Re: Nefunguje uzamykání dvířek palivové nádrže...
U Grandtouru je to maličko asi jinak, tam je motorek v maličko jiné pozici, aspoň mi to tak podle těch tvých fotek připadá.
Navíc jsou odvětrávací žebrové otvory v tom bočním tvrdokobercovém polstrování, takže protáhnout provázek nebyl problém. Nicméně pazoura či fingrsy se tudy neprostrčí ani náhodou, motorek je příliš daleko.
Navíc jsou odvětrávací žebrové otvory v tom bočním tvrdokobercovém polstrování, takže protáhnout provázek nebyl problém. Nicméně pazoura či fingrsy se tudy neprostrčí ani náhodou, motorek je příliš daleko.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů