Identifikace kabelů v motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
PepazOstravy
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: čtv čer 28, 2012 17:49

Identifikace kabelů v motoru

Příspěvek od PepazOstravy » čtv čer 28, 2012 17:57

Dobrý den, potřebuji poradit co jsou ty věci v kroužcích na obrázku. Nechtíc jsme s tím pohýbali (dlouhá historie) a teď máme problém se startováním. Možná je to jen náhoda, a vůbec to s tím nesouvisí. Nejsem technik, takže netuším, která bije. A než se mi na to přijede kamarád podívat, tak mě zajímá, jestli to může být v tom. Je to motor 1.2, ale to je asi jedno.

Obrázek

VLADY
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř kvě 16, 2007 21:45
Bydliště: BA-SK

Re: Identifikace kabelů v motoru

Příspěvek od VLADY » pát čer 29, 2012 09:26

To naľavo by mal byť nejaký ELMG ventil tuším na odvetranie palivových výparov, z uhlíkového filtra ...a to druhé ak dobre pozerám , ak to je na vzduchovom filtri? tak to bude najskorej snímač podtlaku. Alebo snímač teploty vzduchu. Ale tým že sa pohýbe by sa nemalo nič poškodiť.....ak sú káble OK a niesu poškodené alebo vyskratované alebo sa nepoškodil samotný snímač....ak sa len vybral samotný snímač a dal zas nazad alebo rozpojil a zapojil nazad konektor tak to ničomu nevadí.....ak sa tie konektor rozpojili za chodu motora tak maximálne to bude zapísané ako sporadická chyba v RJ. Ale po ďalšom štarte ich RJ načíta ako pripojené a nemal by byť problém.max tak skúsiť na pár 10 min odpojiť baterku. POZOR na kód od rádia.
A ký je to motor nieje moc jedno, pretože na TCE ako mám ja to celé vypadá úplne inak...takže to čo som napísal treba brať troška z rezervou. :shock:
Teraz som si všimol...ten konektor na vzduchovom filtri čo je snímač už bol nadpájaný? vidím tam omotanú izolačku a aj nadpájané káble tuším? neprehodili sa medzi sebou? nebolo to predtým dajako vyskratované? čo sa s tým dialo? Asi by to chcelo ísť na diagnostku že či to čidlo dáva signál .A či ho RJ vôbec registruje?
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl

PepazOstravy
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: čtv čer 28, 2012 17:49

Re: Identifikace kabelů v motoru

Příspěvek od PepazOstravy » sob čer 30, 2012 08:00

VLADY: Mám to auto chvilku, takže nevím, co se s tím dělo, ale jestli je to nějaké opravované, tak bude zrada asi v tom. Já bych si toho nevšim, takže díky :)

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Identifikace kabelů v motoru

Příspěvek od Zefek » pon črc 09, 2012 13:21

Trošku pozdě, ale to vlevo je odvětrávání palivových par, jak už je napsáno v příspěvku výše. To vpravo je snímač (pod)tlaku. Při poruše kabeláže obou bude svítit kontrolka emisí a auto bude psát, že chce do servisu. Na odvětrávání palivových par není co by se pokazilo. Je to jen jednoduchý ventil, který otevírá a zavírá a tím přepouští pohlcené palivové páry do motoru.
Snímač tlaku může být trošku problematičtější. Může kolem něj být netěsnost, jenže to by se projevovalo nerovnoměrným chodem motoru. Pak může dávat vadný signál. Auto by pravděpodobně nejelo a byla by extrémně zvýšená spotřeba. A u rozpojené kabeláže by to jelo, ale chovalo by se to taky divně. Mám zkušenost, že je přitom extrémně citlivý plynový pedál a s autem se téměř nedá rozjet.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů