Identifikace kabelů v motoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
PepazOstravy
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: čtv čer 28, 2012 17:49

Identifikace kabelů v motoru

Příspěvek od PepazOstravy » čtv čer 28, 2012 17:57

Dobrý den, potřebuji poradit co jsou ty věci v kroužcích na obrázku. Nechtíc jsme s tím pohýbali (dlouhá historie) a teď máme problém se startováním. Možná je to jen náhoda, a vůbec to s tím nesouvisí. Nejsem technik, takže netuším, která bije. A než se mi na to přijede kamarád podívat, tak mě zajímá, jestli to může být v tom. Je to motor 1.2, ale to je asi jedno.

Obrázek

VLADY
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř kvě 16, 2007 21:45
Bydliště: BA-SK

Re: Identifikace kabelů v motoru

Příspěvek od VLADY » pát čer 29, 2012 09:26

To naľavo by mal byť nejaký ELMG ventil tuším na odvetranie palivových výparov, z uhlíkového filtra ...a to druhé ak dobre pozerám , ak to je na vzduchovom filtri? tak to bude najskorej snímač podtlaku. Alebo snímač teploty vzduchu. Ale tým že sa pohýbe by sa nemalo nič poškodiť.....ak sú káble OK a niesu poškodené alebo vyskratované alebo sa nepoškodil samotný snímač....ak sa len vybral samotný snímač a dal zas nazad alebo rozpojil a zapojil nazad konektor tak to ničomu nevadí.....ak sa tie konektor rozpojili za chodu motora tak maximálne to bude zapísané ako sporadická chyba v RJ. Ale po ďalšom štarte ich RJ načíta ako pripojené a nemal by byť problém.max tak skúsiť na pár 10 min odpojiť baterku. POZOR na kód od rádia.
A ký je to motor nieje moc jedno, pretože na TCE ako mám ja to celé vypadá úplne inak...takže to čo som napísal treba brať troška z rezervou. :shock: