Clio III rozvody - pomoc, rada
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Clio III rozvody - pomoc, rada
Zdravím renaulťáci,
prosím jestli máte někdo zkušenost s výměnou rozvodu u Clio III 1,2 16V 55kw.
Jednak se mi jedná, zda rozvody vydrží avizovaných 6let/120 000km dle servisní knížky nebo je třeba je vyměnit dříve jako u jiných modelů jiných značek? A následovně, jestli mi někdo můžete hodit udičku k výběru rozvodové sady. Když kouknu do katalogu, tak cenové rozpětí od 5000 - 9000kč a že bych z toho byl moudrej se zrovna dvakrát říct nedá. Popř. nějaký odhad doby (délky) a ceny práce?
Díky za všechny postřehy, zkušenosti, rady, tipy…
Y.
prosím jestli máte někdo zkušenost s výměnou rozvodu u Clio III 1,2 16V 55kw.
Jednak se mi jedná, zda rozvody vydrží avizovaných 6let/120 000km dle servisní knížky nebo je třeba je vyměnit dříve jako u jiných modelů jiných značek? A následovně, jestli mi někdo můžete hodit udičku k výběru rozvodové sady. Když kouknu do katalogu, tak cenové rozpětí od 5000 - 9000kč a že bych z toho byl moudrej se zrovna dvakrát říct nedá. Popř. nějaký odhad doby (délky) a ceny práce?
Díky za všechny postřehy, zkušenosti, rady, tipy…
Y.
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Jelikož je ten motor už nějaký pátek na trhu, tak není důvod intervalu nevěřit. Kdyby s ním byly problémy, tak ho výrobce zkrátí, to už by se za ty roky projevilo. Pokud to ale vyměníš ve 110 k km, tak rozhodně nic nepokazíš. Ty sady, na který se díváš - jsou všechy kompletní? Tj. kladky, řemen, vodní pumpa? Občas je u některých cena bez pumpy. Na tenhle motor jsou ty rozvodový sady bohužel docela drahý, ale zase ten interval 120 k km je fajn. Vzal bych Gates, SKF nebo BOSCH třeba. Jinak ptal jsi se na cenu sady v Renaultu? Všechno tam nemusí být dražší, než z druhovýroby.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Nejvíce mne překvapuje, že servis mi neustále tvrdí, že je třeba dodržovat interval kilometrů tj. 120k km nebo čas a to dle servisní knížky je 6let a oni tvrdí nekompromisně 5. V době kdy tato skutečnost nastane bude cca 95k km. Autorizované servisy mají cenu materiálu cca 7500,- + práce cca 2500 - 3000,- + výměna chladící kapaliny cca 600,-. Sady v cenovém rozpětí jsou kompletní. Bohužel mi to připomína situaci když jsem potřeboval vyměnit spodní čep. Autorizovaný servis materiál pouze celé rameno cca 2500,- + práce cca 1000,-. Nakonec jsem to sehnal s materiálem a nalisováním za 1400,-.
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Auto máš stejně po záruce, tak na to kašli a dej to někomu šikovnýmu do neautorizáku. Stejně je to kolikrát lepší... Dát 10 500 Kč za rozvody do benzínový 1.2 je trochu úlet.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
A čím by jsi se (ostatní) řídil nájezdem km bez ohledu na léta, čí dodržovat jimi tvrzený interval 5let nebo 120k km?
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Môj názor je taký Ak sa kilometre už blížia k limitu ,tak by som to menil aj časovo a teda 5r. Ale ak tam je remeň 5 rokov a za ten čas má najazdené len pár 10 000km že 30-40 000 km, tak by som sa nebál, a asi ho tam nechal aj dlhšie. Ale ho poriadne pozrel či ozaj nieje popraskaný aj hlavne z vnútra ako sú zuby . Ale zas to je len môj názor síce overený ( moje bývalé auto dnes cca 10r a remeň pôvodný čo viem a natočené do 45 000km. Ale pri dnešnej kvalite gumených vecí viď gumičky na stieračoch a pod, tesnítka ,hadičky a tak... možno to už dakto bude brať ako koledovanie o prúser...predsa len keď sa to zrazí tak to je pálka za opravu. Ale dovolím si tvrdiť že minimálne tretina vozov to má bežne prešvihnuté a jazdia ...Ak sa jazdí kľudnem a nevytáča motor do červeného alebo prudko sa ním nebrzdí , alebo že rozťahovať v zime alebo roztláčať tak by som sa toho nebál že to skočí.
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
- Ragnar_cz
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned dub 03, 2011 16:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Rozvody..toť otázka....mám najeto 51.000, a koupeno 07/2006....Pokud je řemen starší 5-ti let, tak určitě co nejdřív vyměnit, aneb měnil jsem jej letos v lednu na doporučení (příkaz) jednoho soukromého renault servisu. Je to známý, takže natáhnout mě určitě nechtěl. Řemen stojí 830,- kč + práce, takže myslím, že zase tak drahá investice to není a je potřeba.
Renault Clio III 2006 1.4 16V 100k Dynamique.
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Caute, menili ste uz niekto rozvody na 1,2TCE? Kolko vas to vyslo? Uz sa mi to blizi
Pripadne neviete presne ake sviecky idu do 1,2TCE rv 2007? Nechcem kupit a potom zistit, ze nepasuju, co sa obcas pri nasich katalogoch stava...
Pripadne neviete presne ake sviecky idu do 1,2TCE rv 2007? Nechcem kupit a potom zistit, ze nepasuju, co sa obcas pri nasich katalogoch stava...
Dacia Duster
Renault Clio II RS 172 PH1
Veeela Renaultov bolo a dufam, ze este bude
Renault CLIP
Renault Clio II RS 172 PH1
Veeela Renaultov bolo a dufam, ze este bude
Renault CLIP
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Sviecky som menil. Idu tam iridiove sviecky NGK ILKAR 7A7. Nemohol som ich zohnat u predajcov NGK, kupil som ich len ako original renault 17e/kus...
R-CLIO GRANDTOUR RIP CURL 1,2TCE
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Dakujem za odpoved, presne taketo nieco som cakal Este tie rozvody ak by niekto vedel..
Dacia Duster
Renault Clio II RS 172 PH1
Veeela Renaultov bolo a dufam, ze este bude
Renault CLIP
Renault Clio II RS 172 PH1
Veeela Renaultov bolo a dufam, ze este bude
Renault CLIP
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Sviečky sú trocha problém.Sú tam irídiové špeciálne nebežného rozmeru dlhé a tenké na 14ku kľúč a treba aby bol trubkový a pomerne dlhý najlepšie si navariť na obyčajný trubkový kľúč ešte tyčku alebo hneď Tečko. Bežnú predĺženú golu tam nestrčíš kvôli priemeru...A ani tie sviečky bežne v obchodoch nemajú.Čo som sa informoval minulý rok.Mali by tam byť ILKAR7A7. A cena je brutálna....cca 20e za kus. Ale vraj by sa mohli dať použiť aj obyčajné čo majú rovnaký tvar ale klasické elektródy a označenie majú LZKAR7....ale neskúšal som či nebude dajaký problém. Len viem že tvarovo sú rovnaké teda teoreticky by tam mohli byť. Ale tepelná hodnota zas nemusí presne pasovať. Inak ja tam mám furt origo.... mali by sa meniť po 50000km ale mne už presluhujú o cca 5000 a zatiať bez problému.Aj vizuálna kontrola bola Ok ,že by boli dajako moc opálené som nespozoroval.Kľudne ich tam ešte nechám . ak výrobca predpisuje 50000km tak má isto ešte rezervu.
Už ma dakto predbehol...ale dám to sem....
Už ma dakto predbehol...ale dám to sem....
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
ja ma predepsanou vymenu svicek po 60tis.
a ta cena me nepotesila, nastesti nemeni se tak casto...
a ta cena me nepotesila, nastesti nemeni se tak casto...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Aktuálně po výměně rozvodů: 101947km
Jak jsem informace nakoupil, tak prodávám dál.
Rozvodová sada Bosch 1987948093 (cena 1960,-)
Klínový řemen Gates 7PK1035 (450,-)
Práce 1500,-
Původní rozvodový řemen byl Dayco a kladka Ina. U klínového řemene nezjištěn výrobce (pouze logo Renault), ale byl slušně načatý a popraskaný.
Vodní pumpa původně zamýšlená Graf PA983. Neměněno, praxe je údajně po cca 200tkm nebo až začne téct. Jinak to údajně obnáší rozebrat polovinu motoru, tak doufám, že to bude až u případné příští výměny rozvodů.
Jak jsem informace nakoupil, tak prodávám dál.
Rozvodová sada Bosch 1987948093 (cena 1960,-)
Klínový řemen Gates 7PK1035 (450,-)
Práce 1500,-
Původní rozvodový řemen byl Dayco a kladka Ina. U klínového řemene nezjištěn výrobce (pouze logo Renault), ale byl slušně načatý a popraskaný.
Vodní pumpa původně zamýšlená Graf PA983. Neměněno, praxe je údajně po cca 200tkm nebo až začne téct. Jinak to údajně obnáší rozebrat polovinu motoru, tak doufám, že to bude až u případné příští výměny rozvodů.
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
yemen: jaky motor mas ? a jak stare rozvody byli ze byl popraskany
/ovsem klinovy je videt pohledem pod haubnu/
/ovsem klinovy je videt pohledem pod haubnu/
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Motor je 1.2 55kw D4F 740 r.v. 07/2007.
Rozvodový řemen vypadal dobře. Klínový na první pohled nevypadal zle, i při zkoušce tuhosti a jeho ohnutí podél osy to šlo max 40° a nepřetočil se, ale po sundání měl podélné trhlinky.
Rozvodový řemen vypadal dobře. Klínový na první pohled nevypadal zle, i při zkoušce tuhosti a jeho ohnutí podél osy to šlo max 40° a nepřetočil se, ale po sundání měl podélné trhlinky.
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
yemen prosim ta a kde si kupoval tieto diely? na internete najdem vzdy iba drahsie ako uvadzas ty. a prosim ta nevies ci na motor 1.2 rv.12/2005 48kW pasuju tie iste??Yemen píše:Motor je 1.2 55kw D4F 740 r.v. 07/2007.
Rozvodový řemen vypadal dobře. Klínový na první pohled nevypadal zle, i při zkoušce tuhosti a jeho ohnutí podél osy to šlo max 40° a nepřetočil se, ale po sundání měl podélné trhlinky.
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Hledání bylo dlouhé a urputné. Obchody které mohu doporučit mnou zjištěných referencí nebo cen přikládám níže. Zapalovací svíčky a klínový řemen mi sháněl kamarád a on odebíra od http://cz.trost.com/ .leviticus píše:yemen prosim ta a kde si kupoval tieto diely? na internete najdem vzdy iba drahsie ako uvadzas ty. a prosim ta nevies ci na motor 1.2 rv.12/2005 48kW pasuju tie iste??Yemen píše:Motor je 1.2 55kw D4F 740 r.v. 07/2007.
Rozvodový řemen vypadal dobře. Klínový na první pohled nevypadal zle, i při zkoušce tuhosti a jeho ohnutí podél osy to šlo max 40° a nepřetočil se, ale po sundání měl podélné trhlinky.
Rozvodová sada byla tato http://autodily.mjauto.cz/renault/clio- ... 48769.html (Řemen + kladka 1960,- + náhrada za vodní pumpu ze setu Graf PA983 1300,-). Koukám, že nekteré ceny se již trochu liší, ale není to taková katastrofa.
Obávám se, že na tvé auto to bude jiné, ale nedaří se mi dohledat dle tvých infromací model. Buď jsou to 1.2 43kw, 44kw apod. nebo až 1.5dci 48kw. Jinak doporučuji ověřit na stránkách výrobce nebo u jiných prodejců kompatibilutu. Několikrát jsem narazil na použití uplně do jiných vozů než požadovaného, tak snad ti to pomůže.
http://www.auto-pilot.cz/
http://www.autodilycz.cz/
http://www.mjauto.cz/
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Yemen píše:Aktuálně po výměně rozvodů: 101947km
Jak jsem informace nakoupil, tak prodávám dál.
Rozvodová sada Bosch 1987948093 (cena 1960,-)
Klínový řemen Gates 7PK1035 (450,-)
Práce 1500,-
Původní rozvodový řemen byl Dayco a kladka Ina. U klínového řemene nezjištěn výrobce (pouze logo Renault), ale byl slušně načatý a popraskaný.
Vodní pumpa původně zamýšlená Graf PA983. Neměněno, praxe je údajně po cca 200tkm nebo až začne téct. Jinak to údajně obnáší rozebrat polovinu motoru, tak doufám, že to bude až u případné příští výměny rozvodů.
a zkusil jsi 605 017 962, 605 017 994 euroautodily a jejich ceny?
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Tak toto jsem opravdu nezkoušel. Snad někdy příště. , ale nevypadá to zle.venca91 píše:Yemen píše:Aktuálně po výměně rozvodů: 101947km
Jak jsem informace nakoupil, tak prodávám dál.
Rozvodová sada Bosch 1987948093 (cena 1960,-)
Klínový řemen Gates 7PK1035 (450,-)
Práce 1500,-
Původní rozvodový řemen byl Dayco a kladka Ina. U klínového řemene nezjištěn výrobce (pouze logo Renault), ale byl slušně načatý a popraskaný.
Vodní pumpa původně zamýšlená Graf PA983. Neměněno, praxe je údajně po cca 200tkm nebo až začne téct. Jinak to údajně obnáší rozebrat polovinu motoru, tak doufám, že to bude až u případné příští výměny rozvodů.
a zkusil jsi 605 017 962, 605 017 994 euroautodily a jejich ceny?
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Dobrý den.
Jdu se podívat na ojeté Clio Grandtour Dynamique, 1.2 16V, 2008.
Mohli byste mi prosím poradit na co se podívat, zaměřit a na co si dát pozor??
A podle mých informací je motor 1.2 75k jsou rozvody řešené řemenem (bohužel ne řetězem). Můžete mi napsat kdy km/roky kdy se mění rozvody (doufám, že to je tak 120tis km nebo 10 let). A např. celková cena (materiál+práce) za rozvody??
Jdu se podívat na ojeté Clio Grandtour Dynamique, 1.2 16V, 2008.
Mohli byste mi prosím poradit na co se podívat, zaměřit a na co si dát pozor??
A podle mých informací je motor 1.2 75k jsou rozvody řešené řemenem (bohužel ne řetězem). Můžete mi napsat kdy km/roky kdy se mění rozvody (doufám, že to je tak 120tis km nebo 10 let). A např. celková cena (materiál+práce) za rozvody??
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Rozvody su 120,000km alebo 5 rokov. Nic extra zvlastne pri cliu nie je. Treba pozriet ako pri kazdom beznom aute stav opotrebenia, ci bolo burane, servisna historia atd. Rozvody neviem presne ale nie je to tak drahe, ako na kazdom inom aute.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Jak píše septim - rozvody jsou po 120 000km a nebo 5 let (servisní knížka říká 6let). Zaplať pánbůh za ty dary, že je tady řemen a né řetěz. Sada Bosch stála necelé 2000,- + cca 100,- vodní pumpa, ale informace jsem psa výše vč práce. Vodní pumpa se neměnila a buď to přežije do další výměny a nebo ne, ale je připravená. Co bych Vám po svých zkušenostech a cca 115 000 najetých km na tomhle autě. Svíčky po 60k km, olej každý rok nebo cca 15k km, filtr kabiny každý rok, vzduchový filtr říká servisní knížka po 60k km, chladící kapalina po 120k km, brdová kapalina též 120k km.
Kdybych si dnes šel koupit ojetinu, tak bych se v tom asi moc šťoural, ale mé poznatky u mého vozu.
1.) Praskající spoje střechy - výrobní vada (opravováno a neodstraněno)
2.) Bubliny laku (již bez nároku na záruku)
3.) Povolující se patice předních směrových světel (v rámci záruky měneno - neodstraněno)
4.) Krapatící se (přední) sedačky - (reklamace neuznána - údajně špatně sedím a nasedám)
5.) Reznoucí lyžyny pojezdu předních sedaček (zjevně bez antikorozní ochrany) - (reklamováno - neopraveno)
6.) Ovládací panel topení - původní pogumovaný a časem se oloupal (reklamováno - uznáno - zamítnuto a když bylo zle, tak uznáno)
7.) Zatékáni do vozu přes topení (přední část) - reklamováno - placená opravda - zanešeno špínou
8.) Občasně rnčící výfuk - (reklamováno - neuznáno - nezjištěno apod.) - zjevně konstrukční slabost
9.) Táhla řízení KO - reklamováno - uznáno
10.) Občasné zasekávání rychlostí - reklamováno - nezjištěno - slíbené rozebrání převodovky - následně zamítnuto a bez zásahu - přestalo - občas jde hůř, ale dávám to do souvislosti nedokonalosti výrobce
11.) Při přepínání - tlumená/dálková docházelo k problikávání - reklamaováno - vyměněno
12.) Protáčející se startér - hrozně nepříjemný zvuk - reklamováno - uznáno
13.) Přední spodní čepy
14.) Čepy řízení
15.) Protékání chladící kapaliny skrz hadici od topení
16.) Nefunkční klimatizace - zatím nikdo netuší proč
Tak jsme si spolu navzájem užili, ale co šlo se odstranilo v záruce ať kladně nebo zamítavě. Všechno ostatní jsou standardní provozní věci. Spodní čepy vydržely skoro 100k km a čepy řízení téměř 115k km. Nicméně by to nemělo odradit, ale já bych si na ty věci dnes dal pozor . Když to vezmu z té duhé strany, tak jsem naprosto spokojen. 5let a nikdy jsem nikde nezůstal ať bylo 45°C nebo -30°C. Manévrovací schopnost úžasná a dynamika je dle potřeb každého z nás, ale 3k km po dálnici ve čtyřech se dá vydržel a končil jsem se spotřebou 6,6l/100km bez klimatizace. Nechť to pomůže u výběru .
Kdybych si dnes šel koupit ojetinu, tak bych se v tom asi moc šťoural, ale mé poznatky u mého vozu.
1.) Praskající spoje střechy - výrobní vada (opravováno a neodstraněno)
2.) Bubliny laku (již bez nároku na záruku)
3.) Povolující se patice předních směrových světel (v rámci záruky měneno - neodstraněno)
4.) Krapatící se (přední) sedačky - (reklamace neuznána - údajně špatně sedím a nasedám)
5.) Reznoucí lyžyny pojezdu předních sedaček (zjevně bez antikorozní ochrany) - (reklamováno - neopraveno)
6.) Ovládací panel topení - původní pogumovaný a časem se oloupal (reklamováno - uznáno - zamítnuto a když bylo zle, tak uznáno)
7.) Zatékáni do vozu přes topení (přední část) - reklamováno - placená opravda - zanešeno špínou
8.) Občasně rnčící výfuk - (reklamováno - neuznáno - nezjištěno apod.) - zjevně konstrukční slabost
9.) Táhla řízení KO - reklamováno - uznáno
10.) Občasné zasekávání rychlostí - reklamováno - nezjištěno - slíbené rozebrání převodovky - následně zamítnuto a bez zásahu - přestalo - občas jde hůř, ale dávám to do souvislosti nedokonalosti výrobce
11.) Při přepínání - tlumená/dálková docházelo k problikávání - reklamaováno - vyměněno
12.) Protáčející se startér - hrozně nepříjemný zvuk - reklamováno - uznáno
13.) Přední spodní čepy
14.) Čepy řízení
15.) Protékání chladící kapaliny skrz hadici od topení
16.) Nefunkční klimatizace - zatím nikdo netuší proč
Tak jsme si spolu navzájem užili, ale co šlo se odstranilo v záruce ať kladně nebo zamítavě. Všechno ostatní jsou standardní provozní věci. Spodní čepy vydržely skoro 100k km a čepy řízení téměř 115k km. Nicméně by to nemělo odradit, ale já bych si na ty věci dnes dal pozor . Když to vezmu z té duhé strany, tak jsem naprosto spokojen. 5let a nikdy jsem nikde nezůstal ať bylo 45°C nebo -30°C. Manévrovací schopnost úžasná a dynamika je dle potřeb každého z nás, ale 3k km po dálnici ve čtyřech se dá vydržel a končil jsem se spotřebou 6,6l/100km bez klimatizace. Nechť to pomůže u výběru .
Clio III 1.2 16V 55kw D4F740 r.v 2008
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Čus lidi máte někdo nějakej manuál na tu 1,2 16V 55kw ? Kámoš chce udělat rozvody má 69 najeto ale už sedm let tak mu to chci nějak zfouknout. Pumpu tam nejspíš nechám starou vodní jen drářkovej klín a napínačku. Díky.
Jirka - autooprava
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Akurat som dostal ponuku zo servisu <> . Komplet výmena sady rozvodového a drážkového remeňa pohonu príslušenstva, vodného čerpadla,
výmena chladiacej kvapaliny praca 380,- € Myslim, ze nie je co spekulovat a dat to urobit u nich ci?
výmena chladiacej kvapaliny praca 380,- € Myslim, ze nie je co spekulovat a dat to urobit u nich ci?
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Ahojte. Dnes vymena komplet rozvody a aj vodna pumpa. Najazdene 94 tis km. Len pre zaujimavost vodna pumpa menena v hodine dvanastej Tak som rad, ze som to dal urobit komplet.. Klijko nevykazovalo ziadne problemy motor isiel bez problemov.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů