Clio III rozvody - pomoc, rada
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
ahoj potrebujem radu mam Clio III 1.2 48kw jazdí od 2009 ma nabehané 65900 km. Moja otázka je potrebné urobiť výmenu rozvodov aj keď ma tak málo KM podľa servisnej knižky je potrebné urobiť výmenu rozvodom po 6 rokoch.
Čo mi odporučate?
Ďakujem
Čo mi odporučate?
Ďakujem
BMW 325 105 kW
Clio 1,2 48kW eco
Clio 1,2 48kW eco
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Vyměnit .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
urcite, rozvody nestarnou jen km ale casem...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Ahoj, chtěl bych se vás zeptat, plánuji nechat vyměnit u známého rozvodovou sadu a drážkový řemen (nejspíše i napínací kladku drážkového řemenu) na mém Cliu III 1,2 55kW r.v.2005. Narazil jsem, ale na problém s určením správného drážkového řemenu. Clio je vybaveno klimatizací. Řešil někdo podobnou otázku jestli je tam 7 žebrový řemen nebo 4 žebrový? Nějaké doporučení co nechat ještě vyměnit při 160 000 km? Předem díky za informaci.
Renault Clio III, 1.2 55kW, 2005 Authentique
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Díly zjistit ideálně podle VIN. Jinak bych vyměnil ještě vodní pumpu a chlad. kapalinu.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: čtv led 14, 2010 16:06
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Ahoj lidi,
také jsem si koupil Clio III 1,2 55kw kombi r.v. 2012 najeto 62000 km. Chystám se na rozvody, ale nikdy bych nedělal výměnu rozvodů bez vodní pumpy. Náhodou se zadře ložisko na pumpě a přeskočí rozvody. Pak je škoda daleko větší než nějaké 2000 kč. Tak že za mě jedině komplet i s v.pumpou?
Jinak to auto je velice příjemné a moc se mi líbí, až na to že je to takový žebrák línej.Ale to asi pro to že jsem bil zviklej na naftu, to byla jiná jízda?
také jsem si koupil Clio III 1,2 55kw kombi r.v. 2012 najeto 62000 km. Chystám se na rozvody, ale nikdy bych nedělal výměnu rozvodů bez vodní pumpy. Náhodou se zadře ložisko na pumpě a přeskočí rozvody. Pak je škoda daleko větší než nějaké 2000 kč. Tak že za mě jedině komplet i s v.pumpou?
Jinak to auto je velice příjemné a moc se mi líbí, až na to že je to takový žebrák línej.Ale to asi pro to že jsem bil zviklej na naftu, to byla jiná jízda?
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Pokud má motor najeto jen 62 tisíc km, klidně bych tam vodní čerpadlo nechal. Standardní výměnný interval rozvodů je 120 tisíc km (nebo 5 let). Ten pětiletý interval je platný pro řemen, který stárne, jinak kladky a pumpa bez problémů vydrží mnohem déle. Moje nejstarší holka má stejný motor, kde jsem při 128 tisících dělal rozvody a vodní pumpu jsem nechal původní. Motor jede a není problém.
Vodní pumpa se obvykle nezadře. Nejčastěji začne propouštět kapalinu, což včas poznáš tím, že bude ubývat.
Vodní čerpadlo u tohoto motoru není poháněno zuby, ale vnější stranou řemenu, má hladkou řemenici. Takže i kdyby se stalo to nejkatastrofičtější, že by se pumpa zadřela a zastavila, což se nestává, řemen by hned nepraskl, ale pískal. A to je takový rachot, že i kdybys předtím neodhalil poruchu čerpadla, tohle bys slyšel určitě .
Dělám motory přes 25 let a pouze jednou jedenkrát jsem řešil poškozené ložisko vodního čerpadla. A to bylo po cca 12 tisících km od výměny, nějaká noname značka, takže se ani nebylo moc co divit. Jinak pokud čerpadlo odešlo, vždy to bylo o úniku kapaliny.
Jestliže motor má 62 tisíc km, vyměnil bych pouze řemen, který stojí cca 300 korun, a ostatní bych nechal do další výměny rozvodů.
Vodní pumpa se obvykle nezadře. Nejčastěji začne propouštět kapalinu, což včas poznáš tím, že bude ubývat.
Vodní čerpadlo u tohoto motoru není poháněno zuby, ale vnější stranou řemenu, má hladkou řemenici. Takže i kdyby se stalo to nejkatastrofičtější, že by se pumpa zadřela a zastavila, což se nestává, řemen by hned nepraskl, ale pískal. A to je takový rachot, že i kdybys předtím neodhalil poruchu čerpadla, tohle bys slyšel určitě .
Dělám motory přes 25 let a pouze jednou jedenkrát jsem řešil poškozené ložisko vodního čerpadla. A to bylo po cca 12 tisících km od výměny, nějaká noname značka, takže se ani nebylo moc co divit. Jinak pokud čerpadlo odešlo, vždy to bylo o úniku kapaliny.
Jestliže motor má 62 tisíc km, vyměnil bych pouze řemen, který stojí cca 300 korun, a ostatní bych nechal do další výměny rozvodů.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Ahoj,
já nechal dělat rozvody před 3-mi týdny. Auto rok 2009, nájezd pouhých 47000!
Přesto mi již vodní pumpa tekla. Málo, úbytek vody takřka nebyl. Za celou dobu nebyla chladící kapalina dolévána. (auto znám od novoty = vlastnil ho otec, než jsem ho od něho odkoupil). Vždy hladina mezi ryskami. Teď při chladech jsem byl na spodní rysce, možná lehce pod - bral jsem to jako normál, vzhledem k mrazům a tepelné roztažnosti materiálů.
Vodní pumpa jen lehounce sákla okolo osy. Výsledek byl ten, že unikající kapalina se okolo řemenice vodní pumpy vysrážela a tvořila hmotu připomínající knedlík - vážně Okolo pumpy jsem měl vyrostlý "knedlík", kterým si jen řemen prořízl drážku Vypadalo to komicky. Nicméně osa vodní pumpy se již otáčela se značným odporem a bylo by to již jen otázkou času, co by se to projevilo více.
Chtěl jsem jí stejně měnit. Nicméně jsem do poslední chvíle (než se to rozebralo) žil v tom, že je vše OK a dělám rozvody jen preventivně.
Auto tedy o tři roky starší než "vlastanemecek", ale s menším nájezdem. Ta cena za kompletní rozvody zase není taková, abych na tom musel šetřit. Teď mi alespoň v hlavě nehlodá červík a vím, že mám zase na dalších 5-6 let (nebo km nájezd) pokoj. Díly jsem tedy bral přes kamaráda, který mi také servis provedl (účtoval si pouze práci, díly mi nechal bez přidané marže) - jeho nákupky jsou někde jinde, než nákupky běžného smrtelníka.
Pokud má někdo doma přípravky a zkušenosti jako "marek230177" pak se mu nedivím, že jde cestou nejmenších nákladů a mění jen řemen. Když odejde pumpa, tak si to během víkendu doma sám opraví. Já ne, motorový servis si nedělám. Proto chci mít v tomto ohledu jistotu a jsem pro udělat výměnu komplet. Nechal jsem i kontrolovat/seřídit vůli na ventilech (2 ventily se jemně doladily, nicméně byly ještě v toleranci).
já nechal dělat rozvody před 3-mi týdny. Auto rok 2009, nájezd pouhých 47000!
Přesto mi již vodní pumpa tekla. Málo, úbytek vody takřka nebyl. Za celou dobu nebyla chladící kapalina dolévána. (auto znám od novoty = vlastnil ho otec, než jsem ho od něho odkoupil). Vždy hladina mezi ryskami. Teď při chladech jsem byl na spodní rysce, možná lehce pod - bral jsem to jako normál, vzhledem k mrazům a tepelné roztažnosti materiálů.
Vodní pumpa jen lehounce sákla okolo osy. Výsledek byl ten, že unikající kapalina se okolo řemenice vodní pumpy vysrážela a tvořila hmotu připomínající knedlík - vážně Okolo pumpy jsem měl vyrostlý "knedlík", kterým si jen řemen prořízl drážku Vypadalo to komicky. Nicméně osa vodní pumpy se již otáčela se značným odporem a bylo by to již jen otázkou času, co by se to projevilo více.
Chtěl jsem jí stejně měnit. Nicméně jsem do poslední chvíle (než se to rozebralo) žil v tom, že je vše OK a dělám rozvody jen preventivně.
Auto tedy o tři roky starší než "vlastanemecek", ale s menším nájezdem. Ta cena za kompletní rozvody zase není taková, abych na tom musel šetřit. Teď mi alespoň v hlavě nehlodá červík a vím, že mám zase na dalších 5-6 let (nebo km nájezd) pokoj. Díly jsem tedy bral přes kamaráda, který mi také servis provedl (účtoval si pouze práci, díly mi nechal bez přidané marže) - jeho nákupky jsou někde jinde, než nákupky běžného smrtelníka.
Pokud má někdo doma přípravky a zkušenosti jako "marek230177" pak se mu nedivím, že jde cestou nejmenších nákladů a mění jen řemen. Když odejde pumpa, tak si to během víkendu doma sám opraví. Já ne, motorový servis si nedělám. Proto chci mít v tomto ohledu jistotu a jsem pro udělat výměnu komplet. Nechal jsem i kontrolovat/seřídit vůli na ventilech (2 ventily se jemně doladily, nicméně byly ještě v toleranci).
Clio III Grandtour facelift 2009; 1.2 58kW; quickshift; Dynamique výbava
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
No otázka je, jestli opravdu na té pumpě šetřit, když stojí tisíc korun. Jestli se ti to pak v případě závady bude chtít zase celý rozdělávat. Ale každýho věc.
My jsme teď domů tátovi pořizovali Dacii Sandero 1,2 16V z roku 2012, najeto 45 tis. A rozvody určitě budem dělat komplet, vždyť ty díly na to stojí pár korun. A bude zase 6 let klid.
My jsme teď domů tátovi pořizovali Dacii Sandero 1,2 16V z roku 2012, najeto 45 tis. A rozvody určitě budem dělat komplet, vždyť ty díly na to stojí pár korun. A bude zase 6 let klid.
Laguna III Grandtour 2013, BOSE, 4Control, 2.0 dCi 131 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Diagnostika vozidel Renault a Dacia (Renault Clip, Dialogys, VISU schémata)
ex Laguna II Grandtour 2005, Dynamique, 2.0 dCi 110 kW
ex Laguna I 2000, 1.9 dCi 79 kW
ex R19 1994, 1.8S, 66 kW
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
EfineSS - jsem stejného názoru. Pokud si to člověk neservisuje sám, jako například marek230177, pak bych měnil komplet
Clio III Grandtour facelift 2009; 1.2 58kW; quickshift; Dynamique výbava
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: čtv led 14, 2010 16:06
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Moje řeč, já si taky nechávám servisovat auto u kámoše. A nevím proč zbytečně platit dvakrát za jednu práci. Oni ani ti mechanici to nechtějí dělat bez té pumpy. Prý je to prasárna a bez záruky.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Tak proč se tady na to ptáš, když předem víš, jak to je???
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
-
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: čtv led 14, 2010 16:06
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Ale já se na nic neptal, jen jsem se zapojil do debaty a napsal svůj názor??????
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Dobrý den, zkusím se s dovolením zeptat zde. Dělal jsem teď rozvody na Cliu 3, 1.2 16V, 55kW (řemen Contitech, kladka INA, pumpa Graf) a od té doby to vydává takový zvuk podobný rezonanci viz zde https://youtu.be/JIoFwoZqNg0 - nejlépe slyšet od cca 15s. Kamarád automechanik co to dělal, tak to celé zkontroloval, napnutí kladky je přesně ve středu, nikde není nic co by nasvědčovalo chybě, klíňák to nedělá a zvuk se začně až když se ohřeje trošku motor a je to slyšet jen na volnoběh. Auto jako takové jede v pohodě. Jeho napadlo zkusit lehce povolit kladku, ale moc se mu do toho nechce. Děkuji za případně rady, vím že video dost bude zkreslovat zvuk, ale třeba se s tím někdo již setkal.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
To dělá vodní čerpadlo, přesněji řečeno grafitová ucpávka. Přestane to samo, sedne si to.
Co by mě jako majitele ovšem dost znepokojovalo, je to příšerné klepání. To neslyšíš? Koukej naladit vůle ventilů.....!
Co by mě jako majitele ovšem dost znepokojovalo, je to příšerné klepání. To neslyšíš? Koukej naladit vůle ventilů.....!
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Díky za radu, resp. info. Jinak pamatuji si cinkání ventilů např u škodovky když to člověk podtáčel ale zde jsem to neslyšel, ale je pravda že ty by se taky mohli udělat když se udělal x věcí. Nechci plevelit forum ale jste ochoten mi sdělit vůley jaký mají být? Je to Clio 2010 (po FL) motor D4F. Případně kam s tím v Praze aby veděli co dělají.
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
D4F ma vule zavisle podle drazky na vacce. Je potreba to dat nekam, kde opravdu vedi. Ja kdysi davno (kdyz jsem to jeste neumel...) nechal seridit ventily v autorizaku, vyslo to na cca 4000 kc se vsim, ale bylo to tak drahe kvuli slozitemu pristupu kvuli zastavbe lpg. Myslim ze do 3000 kc by ses mohl vlezt. Pokud si to udelas doma, pocitej cca 1000 kc za material (tesneni ventiloveho vika, tesnici tmel, tesneni sani). Pokud to das nekam, kde presne nevi, muze se ti obevit tarokovani motoru na volnobeh, ktere behem par desitek tisic km vede k destrukci sedel a ventilu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Já bych to tak dramaticky neviděl. V klidu za dvě hodiny s jednou rukou v řiti. Těsnění sání není potřeba, jsou tam břitové kroužky, a pod víko.......? No dejme tomu. To stojí asi 150 korun.
Jinak za 3000 Kč bych mu s tím seřízením ventilů udělal ještě rozvody, olej a brzdy. Co to je za ceny, pro kristapána.......? Ventily na tomhle motoru seřídím za pět stovek. Tak triviální maličkost za víc nestojí.
Jinak za 3000 Kč bych mu s tím seřízením ventilů udělal ještě rozvody, olej a brzdy. Co to je za ceny, pro kristapána.......? Ventily na tomhle motoru seřídím za pět stovek. Tak triviální maličkost za víc nestojí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Kdyby to bylo za 500,-Kč no tak to se ještě pokloním a poděkuji klidně 500,-Kč navíc. Bohužel ale čekám že v autorizáku nebude stačit ani 5tis A hlavně se budu modlit aby něco nepos*ali. Mám zkušenost se Škodovkou, kdy v době záruce jsem jim musel občas radit kde co mají hledat, nemluvě o cenách. No pokud to někdo opravdu poctivě udělá v Praze, nebo v okolí tak klidně dojedu.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Tak z Prahy ani okolí nejsem. Ovšem kdybychom se domluvili, tak i s výdaji za cestu by to bylo pořád za hubičku ve srovnání s těmi zlodějskými cenovkami servisů. Jsem cca 150 km od Prahy.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Tak jsem zkušebně napsal dvou autorizákum, jeden v Praze, a jeden v Písku. Uvidím jak se vyjádří a sdělí cenu. Případně bych se pak ozval, a zkusil se třeba nějak dohodnout.
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Seřídit ventily je jednoduché, ale přehlédnout drážku na vačce také a to způsobí ony problémy. Vím minimálně o třech případech tady na foru, kdy se řešilo mírné cukání na volnoběhu, které se objevilo po zásahu servisu. Vše v pořádku, nikde žádný problém, vše přeci nastaveno správně. Jen nastavili vůle něco kolem S 0.15 a V 0.2, což může být pro tento motor smrt. Můžou tam taky býti vůle S 0.3 a V 0.4, což se právě rozlišuje tou drážkou na třetím válci myslím. Můj motor umřel přesně na tuto mechanikovu chybu. Těsnění ventilového víka i těsnění sání se dává nové. To, že někdo použije původní, už je jeho boj a jeho zodpovědnost (taky jsem je používal vícekrát). Těsnění víka je za 270/350 kč (V. Reinz/Elring), těsnění sání za 200/300 kč (V. Reinz/Elring), tmel dle dostupnosti, většinou bývá už doma . A jestli nabízíš seřízení ventilů na tomto motoru za 500, mile rád za tebou přijedu, ale asi bys měl celkem frontu . Jak říkám, není na tom nic složitého, jen vědět, jaké vůle tam patří...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Tak stejné zvuky řeším po výměně rozvodů taky-sada INA. Při 62 tis. se čerpadlo skoro nedalo rukou točit. Těžko se identifikuje zdroj rezonance. Mám už na nich najeto 8 tis. a pořád je to stejné. Těžko říct, zda si to ještě sedne. A ke zvuku ventilů, možná to zkresluje i místo nahrávání. U altiku mi to klepe podobně, pokud poslouchám přímo u víka, není to tak hrozné. I když už taky uvažuju o jejich seřízení, ale kde to u nás nechat udělat za 500,- to nevím.flacek píše: ↑pon črc 15, 2019 19:19Dobrý den, zkusím se s dovolením zeptat zde. Dělal jsem teď rozvody na Cliu 3, 1.2 16V, 55kW (řemen Contitech, kladka INA, pumpa Graf) a od té doby to vydává takový zvuk podobný rezonanci viz zde https://youtu.be/JIoFwoZqNg0 - nejlépe slyšet od cca 15s. Kamarád automechanik co to dělal, tak to celé zkontroloval, napnutí kladky je přesně ve středu, nikde není nic co by nasvědčovalo chybě, klíňák to nedělá a zvuk se začně až když se ohřeje trošku motor a je to slyšet jen na volnoběh. Auto jako takové jede v pohodě. Jeho napadlo zkusit lehce povolit kladku, ale moc se mu do toho nechce. Děkuji za případně rady, vím že video dost bude zkreslovat zvuk, ale třeba se s tím někdo již setkal.
Naposledy upravil(a) Bumbeer dne pon črc 22, 2019 14:10, celkem upraveno 1 x.
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
No já k němu jedu ke konci sprna, auto je spíš okolo komína takže toho moc nenajede, tak uvidím jestli to utichne, nebo změní. Tak jako tak, asi se na to ještě podívá a případně bych referoval. Jinak ohledně zvuků ventilů, jak jsem psal, znám "cinkání" z dob Favoritů a tam to bylo slyšet, zde nic neslyším (neznamená, že nejsou fakt slyšet) ale i tak bych to chtěl zkontrolovat.
Zatím se mi ozval jeden autorizák a ceny jsou následovné:
Těsnění………………….658,-
Těsnění………………….673,-
Práce…3x726,-…….2178,-
Celkem……………….3509,-
EDIT: 24.7.2019
Další autorizák napsal jen +- 5.000,- bez rozepsání dílů a práce
Vůle jestli jsem tu dobře pohledal jsou:
S drážkou - Sací 0,25-0,32 / Výfuk 0,35-0,42
Bez drážky - Sací 0,10-0,17 / Výfuk 0,20-0,27
PS: Nechci ale plevelit vlákno Rozvody, případně to přesuneme do jiného vlákna:)
Zatím se mi ozval jeden autorizák a ceny jsou následovné:
Těsnění………………….658,-
Těsnění………………….673,-
Práce…3x726,-…….2178,-
Celkem……………….3509,-
EDIT: 24.7.2019
Další autorizák napsal jen +- 5.000,- bez rozepsání dílů a práce
Vůle jestli jsem tu dobře pohledal jsou:
S drážkou - Sací 0,25-0,32 / Výfuk 0,35-0,42
Bez drážky - Sací 0,10-0,17 / Výfuk 0,20-0,27
PS: Nechci ale plevelit vlákno Rozvody, případně to přesuneme do jiného vlákna:)
Re: Clio III rozvody - pomoc, rada
Rozvody primárně časují ventily, tak to zase úplně mimo téma snad není. Osobně si myslím, že pokud servis dělá rozvody, měl by poznat, zda případně nepotřebují seřídit, ať po výměně rozvodů nedělá motor větší hluk než předtím-jako v našem případě, ale to by museli vědět, že tam nejsou "hydroštely". Málo lidí má ty motory v uchu. U nás kolem Opavy jsem nikoho na Renaulty nesehnal a dávat to jen tak někomu je vždy risk, bych i někam dojel... udělám si na autě hodně, ale do ventilů se mi nechce.... Není to stodvacitka
Clio Grandtour 1.2TCe 74kW 2011 (KR0P)
RV 2011
70 tis. km
RV 2011
70 tis. km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů