aktualní nabídka clii
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: aktualní nabídka clii
jasne muzes si manualne ridit: smer foukani a intenzitu tusim v 8 krocich, coz je oproti otocnemu ovladaci dalsi vyhodu... pripadne je jeste tlacitko odmlzeni oken, ktere vzdy pusti klimatizaci jen na okno na plnou intenzitu, coz me zatim vzdy stacilo jen par vterin na odmlzeni okna, napriklad na jare kdyz prsi a nastoupis do auta... pak jednim tlacitkem to zase vypnes a ventilator ustane a pripadne kdyz neni potreba AC tak se vypne i ta...
ono ted se bavime o lete, ale v zime to snad ma pro me jeste vetsi vyuziti, protoze ja nerad v aute pretopeno a timto se i to krasne reguluje, kdyz se motor lehce ohreje tak mam podezreni ze to zapne vnitrni okruh a zacne vice foukat, az se motor ohreje jeste vice tak to vnitrni okruh vypne, prijde mi ze je to znat na rychlosti ohrevu vzduchu v aute,, kdyz nenasava mrazivy vzduch z venku ale z kabiny kde uz nejake teplo je...
ono ted se bavime o lete, ale v zime to snad ma pro me jeste vetsi vyuziti, protoze ja nerad v aute pretopeno a timto se i to krasne reguluje, kdyz se motor lehce ohreje tak mam podezreni ze to zapne vnitrni okruh a zacne vice foukat, az se motor ohreje jeste vice tak to vnitrni okruh vypne, prijde mi ze je to znat na rychlosti ohrevu vzduchu v aute,, kdyz nenasava mrazivy vzduch z venku ale z kabiny kde uz nejake teplo je...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: aktualní nabídka clii
Zatím se spíše přikláním k té verzi Advantage, dávat za Clio 276 500,- už mně přijde celkem dost.
Ta mechanická klima, má proměnlivý výkon kompresoru nebo běží pořád stejně při zapnutí? V druhém případě to asi zatěžuje výkon a spotřebu, ne?
Ta mechanická klima, má proměnlivý výkon kompresoru nebo běží pořád stejně při zapnutí? V druhém případě to asi zatěžuje výkon a spotřebu, ne?
Re: aktualní nabídka clii
Proměnlivý výkon si myslím nemá, ale spotřebu to nijak tragicky neovlivňuje. Tak do 0,5 l/100km, což za nepocení se jako prase stojí Jinak samozřejmě, že automatická je lepší, daleko komfortnější, ale i s manuální se dá normálně žít, pokud nejsi lopata u občas trošku ten ovladač pošteluješ. Dva roky jsem měl auto s automatickou a s manuální nijak nestrádám. Tím ale neříkám, že bych jí nechtěl, už jen kvůli vzhledu
Clio Expression 1.2/55kW 2010
Re: aktualní nabídka clii
Ono aj tá manuálna má ale teplotný snímač vo výparníku a ak je moc namrazený z dôvodu že človek reguluje teplotu tak ako sa má , teda klapkou regulácie kúrenie-chladenie , a teda ide cez neho málo vzduchu ktorý musí vychladiť , tak kompresor sa vypína tak či tak ,aj ak je stále zapnutá tlačítkom na palubovke. Ale môžem sa mýliť ...možno že na Renaulte to tak nieje...Aspoň čo mám nejaké info od mechanika, čo mi plnil klímu tak že vraj to niektoré autá mávajú ...
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: aktualní nabídka clii
urcite to musi mit aby vyparnik zcela nezmrzl... a kdyby to hrozilo tak se rozpoji spojka na kompresoru klimatizace...
a to je pry mozne pocitit i za jizdy tusim ze tady nekdo nekam psal...
ja u automaticke kdyz ji mam zaplou tlacitkem AC a je nad 4-5°C tak bezi, jinak nebezi. v automatickem modu, podle pocasi ale vetsinou okolo 16°C si zapne AC...
ale ze by nekdy za jizdy se vypinal jsem jeste nepocitil, a to klimatizaci citim na vykone, zvlast kdyz je nad 30°C a nejvice je to asi slyset na zvuku, kompresor je docela hlucny, ale to sme uz probirali v jinem tematu tady.
a to je pry mozne pocitit i za jizdy tusim ze tady nekdo nekam psal...
ja u automaticke kdyz ji mam zaplou tlacitkem AC a je nad 4-5°C tak bezi, jinak nebezi. v automatickem modu, podle pocasi ale vetsinou okolo 16°C si zapne AC...
ale ze by nekdy za jizdy se vypinal jsem jeste nepocitil, a to klimatizaci citim na vykone, zvlast kdyz je nad 30°C a nejvice je to asi slyset na zvuku, kompresor je docela hlucny, ale to sme uz probirali v jinem tematu tady.
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: aktualní nabídka clii
Od zítřejšího dne dochází k dalšímu snížení ceny u Clia (vím o variantě TCE) o minus 10 000,-
I po tomto slevnění má dealer prostor pro snížení ceny, uvádím kalkulaci auta do výroby:
Clio 1,2 TCE 76 kW/152 Nm, 5 dveří, bezpříplatková barva, střední výbava Advantage
+ ESP, ASR,
+ tempomat
+ přední mlhovky
+ vyšší zatmavení zadních skel
cena po slevě 249 900,-
I po tomto slevnění má dealer prostor pro snížení ceny, uvádím kalkulaci auta do výroby:
Clio 1,2 TCE 76 kW/152 Nm, 5 dveří, bezpříplatková barva, střední výbava Advantage
+ ESP, ASR,
+ tempomat
+ přední mlhovky
+ vyšší zatmavení zadních skel
cena po slevě 249 900,-
Re: aktualní nabídka clii
cena je zajimava, jen pokud si pamatuju tak tam neni ten hezci interier, hlavne vyplne dveri atd. myslim ze sme to tady uz probirali, coz me se ten obyc dvere nelibi, ani ovladace manualni klimatizace.
jinak ohledne noveho tce, tak jsme neco probirali tady v diskuzi, ale jsem jen pres mobil a nechce se mi to hledat
jinak ohledne noveho tce, tak jsme neco probirali tady v diskuzi, ale jsem jen pres mobil a nechce se mi to hledat
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: aktualní nabídka clii
Co člověk to názor, mě zase automatická klima v autě vůbec nechybí a jezdím v pohodě s manuální. Kompresor zcela určitě pracuje variabilně podle okolní teploty - pod určitou teplotu se nespustí vůbec a oproti tomu v + 30° hučí jak vzteklej Ale chápu, že někomu nevyhovuje se hrabat v nastavení a raději si nastaví teplotu a jede. Já už mám něco odjeto i na automatech a stejně jsem do toho vždycky hrabal - protože mi bylo buď horko, nebo zima... Ono taky záleží na automobilce, nejlepší automat. klimu má asi VW - zejména dvouzónovka je super. Oproti tomu u Subaru, totální propadák.. Špatnej není taky Hyundai.. U Renaulta jsem automatickou klimu v ruce neměl
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1
Re: aktualní nabídka clii
abc: ja jsem psal ze se mi nelibi hlavne ty ovladace na palubce
jinak zatim nemam problemy s automatickou, neni urcite dokonala, nicmene teplotu menim jen velmi obcas a to bud 20° nebo 21°, kdyz jsem nemocnej a mam zimnici tak si dam 22°
joo a jedinej co je pro me nedostatek zatim za 11 mesicu skoro kazdodenniho pouzivani a najeti 32tis km na automaticke klime je ze v lete kdyz je poradne vedro tak po chvili to prestane foukat na plno / asi kvuli posadce aby to nehucelo na max / tak si zmacknutim tlacitka na pridani rychlosti ventilatoru zvednu otacky ventilatoru... pak jednim tlacitkem auto se to zase vrati...
hlavni vyhodu vidim mimo leto, kdyz vyhreje lehce kabinu a pak jen udrzuje teplotu, na manualni bych po nastartovani musel dat uplne na teplou, a pak ubirat... to same s ventilatorem, kdyz je vzduch studeny tak foukat minimalne, pak se motor ohreje tak pustit vice vzduchu a pak zase po dosahnuti optimalni teploty zeslabit ventilator a stahnout regulator tepleho vzduchu.... takhle se o to nestaram ....
jinak zatim nemam problemy s automatickou, neni urcite dokonala, nicmene teplotu menim jen velmi obcas a to bud 20° nebo 21°, kdyz jsem nemocnej a mam zimnici tak si dam 22°
joo a jedinej co je pro me nedostatek zatim za 11 mesicu skoro kazdodenniho pouzivani a najeti 32tis km na automaticke klime je ze v lete kdyz je poradne vedro tak po chvili to prestane foukat na plno / asi kvuli posadce aby to nehucelo na max / tak si zmacknutim tlacitka na pridani rychlosti ventilatoru zvednu otacky ventilatoru... pak jednim tlacitkem auto se to zase vrati...
hlavni vyhodu vidim mimo leto, kdyz vyhreje lehce kabinu a pak jen udrzuje teplotu, na manualni bych po nastartovani musel dat uplne na teplou, a pak ubirat... to same s ventilatorem, kdyz je vzduch studeny tak foukat minimalne, pak se motor ohreje tak pustit vice vzduchu a pak zase po dosahnuti optimalni teploty zeslabit ventilator a stahnout regulator tepleho vzduchu.... takhle se o to nestaram ....
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Re: aktualní nabídka clii
No, Clio v Night and Day s ESP a hlavovymi airbagy vyjde na 270 000. Je nejaky rozdil v rozmerech sedadel a tvaru mezi stredni a nejvyssi vybavou? Aspon v sezeni v krame me ve stredni vybave zacala bolet za chvili zada.
Re: aktualní nabídka clii
Ono Clio nemá podsvícení panelu radia? V prodejně se při zaplých světlech nepodsvítilo.
Re: aktualní nabídka clii
Samozřejmě, že má. Pokud je ale rádio vypnutý, tak je podsvícený je čudlík na zapnutí. Když je zapnutý, tak komplet panel.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
-
- Advanced member
- Příspěvky: 293
- Registrován: pát říj 02, 2015 19:58
Re: aktualní nabídka clii
Ja mam Clio ve výbavě F.F.R. nějaká speciální edice asi 20 000 kusů na světě tady je foto,mám bílé
http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů