Podivný rozjezd...
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Podivný rozjezd...
Mám clioIII 1.2 55kw necelé dva roky - 39000km. Od začátku mám problém s rozjezdem, ale byl jsem v servise odbýván záběhem auta. Když se rozjíždím na jedničku, tak mi to trochu zacuká (asi 3-4krát) pak to jede normálně dál - to když je to teplý. Studený to někdy začne cukat tak, že se auto celý rozvibruje a já musím znovu vymáčknout spojku a rozjet se znovu. To samé se někdy stane při rozjezdu i při zařazení 2.kvaltu a jsou to dokonce ještě horší vibrace - auto se celé klepe. Děje se to při záběru spojky a pomůže ji znovu vymáčknout. Podotýkám, že to je dost nebezpečný, když se chci rychle odpíchnout a auto takhle zaváhá... Stává se to nepravidelně a je to někdy lepší a někdy horší. Taky při rozjezdu na jedničku a studeném motoru se rozjedu a motor vzápětí jakoby ztratí výkon a hned zase zabere. Je to jen na tu jedničku a vypadá to jak rozjezd v autoškole kdy auto poskakuje a lidi koukaj co za lamu to řídí - řeším to co nejčasnějším zařazením dvojky, ale o rychlém rozjezdu pak nemůže být řeč...V servise se tím zabývali asi před rokem a na nic nepřišli - už mě mají za potížistu. V současnosti to nedělá tak často, ale vždy v tu nejblbější chvíli! Podotýkám, že mám zkušenosti s mnoha typy aut a naježdíno dost km - rozjíždět se umím Předem dík za nějaký typ - v červnu mi končí záruka a chtěl bych to mít vyřešené...
Clio III 1.2 55kW
No to máš ťažké ,ked ani samotný servis ti s tým nedokáže pomôcť . To vyzerá ako keby bolo neskoro dodané palivo. (Inak mojej manželke toto robí tiež od začiatku až doteraz ). Ak ti s tým v servise neurobia nič ,tak by som skusil ,nejakú lepšiu firmu ,ktorá robí chiptuning- možno bude stačiť upraviť riadiacu jednotku ,len to už nebudeš mať zdarma. Ešte Septim by ti v tomto asi vedel lepšie poradiť.
CLIO III 1.2 55 Kw
[img]http://gallery.pcraj.com/out.php/i8756_podpisclio.jpg[/img]
[img]http://gallery.pcraj.com/out.php/i8756_podpisclio.jpg[/img]
Na začiatku ked som kupil auto, robilo mi to trochu podobne. Ja som mal aj problem startovat, nechytalo na 1x. Bol som v servise, nic nenasli na diagnostike. Podali vysvetlenie, ze je to zlym benzinom a ze malo jazdim co aj bola pravda. Zmenil som pumpy v mojom meste jazdil castejsie a problem zmizol, ale... ked na studenom motore pridam, najprv akoby nejde a potom sa pohne a vystartuje. Prisudzujem to elektrickemu plynu. Obcas sa mi stava ze za studena mi trha motor, vynechava hlavne na vysom prev stupni a pri istej zatazi. No jazdim teraz stale malo, tak 2 x tyzdenne autom a potom 5 dni stoji v garazi. Startovanie je OK.
Skusil by som sa pozriet na benzin, kde tankujes, potom palivovy filter ale ci ni je vadny kabel VN, ten robieva taketo voloviny, pripadne sviecka s prasknutym izolatorom to je tiez tazka finta. Mohli ju od prvovyrobi pri montazi prasknut a potom obcas pusta bludivu iskru inam.
Takze diagnoza nie je lahka, ale mas aspon par tipov na zaciatok. Potom sa ozvi co dalej.
Skusil by som sa pozriet na benzin, kde tankujes, potom palivovy filter ale ci ni je vadny kabel VN, ten robieva taketo voloviny, pripadne sviecka s prasknutym izolatorom to je tiez tazka finta. Mohli ju od prvovyrobi pri montazi prasknut a potom obcas pusta bludivu iskru inam.
Takze diagnoza nie je lahka, ale mas aspon par tipov na zaciatok. Potom sa ozvi co dalej.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Se startováním jsem si taky užil. Nepsal jsem to, protože je tady na to jiné vlákno, kde je i řešení. Nicméně mě velmi překvapila reakce servisu. Když jsem tam byl už potřetí s tím že mi to nestartuje napoprvé a po jejich radách na změnu pumpy apod. když diagnostika jednou ukázala čidlo a podruhé ne odmítli ho vyměnit. Pak tady na fóru čtu, jak velkého počtu lidí se tenhle problém týká, že běžně diagnostika nic neukáže a oni se tvářili, jako bych byl první, kdo tam s tím je... Trápilo mě to čtyři měsíce (začalo to hned po první garančce ) a naštěstí to naráz přestalo. Když se to vrátí aspoň už vím, díky tomuto fóru, co s tím.
Clio III 1.2 55kW
Jednoznacne by som ich bombardoval auto je v zaruke a nejde tak ako ma. Je to smutne, ze nas takto beru. Len si kupte auto a viacej nas neotravujte. Ja som takto pochodil s kufrom. Musim viacej buchnut a to sa mne nepaci. Ked som bol v servise skusali 3 Clia a presviedcali ma, ze na kazdom sa musi tak bachnut kufrom, aby sa zatvoril. Vobec ma to nepotesilo. Ked trochu slniecko bude viacej hriat pozrem si to sam. Kufor, ale nie je motor.
Skor by som povedal,ze sa nechceli s tym pohrat. Tak sa v tvojom pripade necudujem, ze ked im diagnostika nic neukazala tak sa na to vys.... tak ako sa na mna.
Niekde v inej teme sme ten moj kufor rozoberali a niekto napisal, ze mu staci tak 30cm a jemne pustit a zavrie sa mu krasne.
Ale k tvojej teme Jednoznacne by som ziadal o odstranenie takehoto stavu!!!
Skor by som povedal,ze sa nechceli s tym pohrat. Tak sa v tvojom pripade necudujem, ze ked im diagnostika nic neukazala tak sa na to vys.... tak ako sa na mna.
Niekde v inej teme sme ten moj kufor rozoberali a niekto napisal, ze mu staci tak 30cm a jemne pustit a zavrie sa mu krasne.
Ale k tvojej teme Jednoznacne by som ziadal o odstranenie takehoto stavu!!!
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Další problém, který mám také za studena auto cuká, přesně jak to tu autor popsal - rozjezdy v autoškole, motor vynechá, pak se zase chytne a pěkně to cukne. Občas při startu studeného motoru a následného přidání plynu začnou otáčky padat a růst v rozmezí cca 500 ot. s teplým motorem problémy nemívám.. v servisu mě odbyli diagnostikou, kterou mi pak taky naúčtovali (590 kč) a s odůvodněním že je vše v pořádku vyprovodili..
Čímž mě jen utvrdili v mém názoru - tohle je můj první a poslední Renault, jak ho splatím, tak ahoj.. a vracím se k VW nebo Škodovce...
Čímž mě jen utvrdili v mém názoru - tohle je můj první a poslední Renault, jak ho splatím, tak ahoj.. a vracím se k VW nebo Škodovce...
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1
-
- Starting member
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon bře 15, 2010 19:46
Ahojabcman píše:Další problém, který mám také za studena auto cuká, přesně jak to tu autor popsal - rozjezdy v autoškole, motor vynechá, pak se zase chytne a pěkně to cukne. Občas při startu studeného motoru a následného přidání plynu začnou otáčky padat a růst v rozmezí cca 500 ot. s teplým motorem problémy nemívám.. v servisu mě odbyli diagnostikou, kterou mi pak taky naúčtovali (590 kč) a s odůvodněním že je vše v pořádku vyprovodili..
Čímž mě jen utvrdili v mém názoru - tohle je můj první a poslední Renault, jak ho splatím, tak ahoj.. a vracím se k VW nebo Škodovce...
Renault Clio Grandtour Expression 1.2 Quickshift 80k 9/2009
podivnost
Ahoj ,
Nechtěl jsem založit nové téma, toto postačí.
Prosím o nějaké objasnění kdyby někdo z vás měl podobnou zkušenost.
Po přezutí - výměně alu (zimní sada originál alu 16") sem auto sundal z heveru dotáhnul všechny šrouby, nastartoval a hle nešlo se rozjet,jako bych tam měl ruční brzdu, stalo se mi to i loni, respektive při každé výměně.
Letní alu mám také 16", nedovedu si to vysvětlit, myslel jsem si ,že se nějak kously brzdiče do kotoučů.
Udělal jsem rozhodnutí a prostě se rozjel jako bych překonal nějakou překážku a pak uplně vpořádku po 1Ometrech.
děkuju za reakce
ps: mam lagyII 2003
Nechtěl jsem založit nové téma, toto postačí.
Prosím o nějaké objasnění kdyby někdo z vás měl podobnou zkušenost.
Po přezutí - výměně alu (zimní sada originál alu 16") sem auto sundal z heveru dotáhnul všechny šrouby, nastartoval a hle nešlo se rozjet,jako bych tam měl ruční brzdu, stalo se mi to i loni, respektive při každé výměně.
Letní alu mám také 16", nedovedu si to vysvětlit, myslel jsem si ,že se nějak kously brzdiče do kotoučů.
Udělal jsem rozhodnutí a prostě se rozjel jako bych překonal nějakou překážku a pak uplně vpořádku po 1Ometrech.
děkuju za reakce
ps: mam lagyII 2003
Renault Laguna II
1.9 dci (88kw)
1.9 dci (88kw)
Ja som kúpil mojej žene od kamoša Clio III. On ho kupoval čisto nové. Sem tam sme sa stretli a spomínal že toto je najnevydarenejšie clio z celkovej generácie CLIÍ. Odjazdil všetky a na každom asi 100.oookm. Rozhodol sa kupiť ediciu RIP CURL 74kw 1.2TCE. Teraz má auto 113.ooo km. Všetky tieto chyby čo popisujete zažívame spolu s vami kamoši. Zlé štarty aj na 5 krát a na 6 s plynom a až potom chytí. Toto trhanie sa miksovanie na 1notke sme začali pociťovať pred 2 týždňami ako ostalo zima. Skáču otačky, vynecháva motor až keď sa zohreje po 2 min tak ide pekne. Potom "no problem".Bol som s tým servise a povedali mi, že vynecháva 4 valec a že treba nastaviť ventily. Majú mi to naceniť, ak to bude nejaká rozumná cena tak to dám urobiť ale ak to bude ako cena za rozvody tak sa na to viete čo. Kamoš dal za to auto 550.ooo sk v 10/2007. Poviem Vám úprimne že toto auto nestojí ani za 150.ooo sk ako nové... Tieto tzv. chybičky krási su velmi dôvežité. Mal som pred tým 2x 206ku ako mladý chalanisko a na každej som odjazdil od novoty asi 100.oookm denno denne. Ale toto vôbec nerobilo. Som sklamaný a Renault už viac nekúpim.
in nomine spiritus sancti Renault
in nomine spiritus sancti Renault
Jamesnr: jestli by to bylo jen nastavenim ventilu tak by to jeste byla dobra zavada, nevim jak je to u 1.2 TCE narocne, ale u 1.2 16V mi rikali v neuatorizovanem servise cca 1500kc... v renaultu to stalo snad 2000-2500kc co si matne pamatuju...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
-
- Junior member
- Příspěvky: 161
- Registrován: ned srp 10, 2008 11:21
- Bydliště: Nitra
Moj nazor na renault ako taky je, ze auta su to neni zle, ale zabija to servis. Ked tak citam prispevky na servis a aj z vlastnej skusenosti vidim, ze servisna politika renoltu je velice zla. A k tomu problemu s trhanim za studena: Ono predsalen pokial nie je motor v pracovnej teplote nemozete od neho cakat plny vykon. Moj recept na studene rozjazdy je, drzat otacky na minimalne 2000 a prudko nepridavat. Ja som si k mojmu autu vytvoril urcity vstah a prisposobil som sa jeho spravaniu pri roznych situaciach. Napriklad je zdrave po nastartovani nechat asi minutku bezat auto na volnobeh (samozrejme ked sa jedna o studeny start). Chvilu totizto trva kym sa zohreje turbo a co je dolezite hlavne olej.
CLIO III 2009 Dynamique, 5 dv, 1.2 TCE 74kW (101k)
- mephistophele
- Starting member
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 12, 2010 23:12
Mslim, ze kamos je rad, ze si ho od neho kupil...! A je to super "kamos", ked ti potom aspon uprimne povie, ze to je najnevydarenejsie Clio zo vsetkych...Jamesnr píše:Ja som kúpil mojej žene od kamoša Clio III. On ho kupoval čisto nové. Sem tam sme sa stretli a spomínal že toto je najnevydarenejšie clio z celkovej generácie CLIÍ. Odjazdil všetky a na každom asi 100.oookm. Rozhodol sa kupiť ediciu RIP CURL 74kw 1.2TCE. Teraz má auto 113.ooo km. Všetky tieto chyby čo popisujete zažívame spolu s vami kamoši. Zlé štarty aj na 5 krát a na 6 s plynom a až potom chytí. Toto trhanie sa miksovanie na 1notke sme začali pociťovať pred 2 týždňami ako ostalo zima. Skáču otačky, vynecháva motor až keď sa zohreje po 2 min tak ide pekne. Potom "no problem".Bol som s tým servise a povedali mi, že vynecháva 4 valec a že treba nastaviť ventily. Majú mi to naceniť, ak to bude nejaká rozumná cena tak to dám urobiť ale ak to bude ako cena za rozvody tak sa na to viete čo. Kamoš dal za to auto 550.ooo sk v 10/2007. Poviem Vám úprimne že toto auto nestojí ani za 150.ooo sk ako nové... Tieto tzv. chybičky krási su velmi dôvežité. Mal som pred tým 2x 206ku ako mladý chalanisko a na každej som odjazdil od novoty asi 100.oookm denno denne. Ale toto vôbec nerobilo. Som sklamaný a Renault už viac nekúpim.
in nomine spiritus sancti Renault
CLIO Grandtour 1.2 TCE, Ice - 03/2010
mephistophele: to se uz tesim na nove clio, preci jen ja budu moct porovnavat zdali je lepsi nez Clio II.
Ale studeny motor necham taky minutku na volnobehu a pak se rozjizdim pozvolna, motor nevytacim ani nepodtacim...
Ale studeny motor necham taky minutku na volnobehu a pak se rozjizdim pozvolna, motor nevytacim ani nepodtacim...
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000
Ja som tiež kvôli trhaným rozjazdom nechal urobiť diagnostiku v orig.servise (1.2 TCe) a jasné, že nič neobjavili (ale aspoň som za to neplatil). No tak som to vyriešil po svojom, začal som tankovať prémiové benzíny (Carrera a pod.) a "tuk-tuk" rozjazdy sú bez najmenšieho trhania
A aj spotreba klesla (momentálne 5,8 l / 100 km)...
A aj spotreba klesla (momentálne 5,8 l / 100 km)...
- mephistophele
- Starting member
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 12, 2010 23:12
Chlapi, ja musim zatial "tuk-tuk" zaklopat si po cele, najazdenych 18 000, startuje na prvy tuk (aj teraz ked je vonku minus), netrha, dokonca mam pocit, ze mu chlad prospieva... Normalne sa mu chce tahat! Inak co sa tyka benzinu, cital som rozne fora, lebo raz som natankoval klasicku 95 na OMV a horor... Na internete to mnohi rozoberali, vsetci na Slovensku beru benziny od Slovnaftu a dalej si ich, poviem vulgarne "pancuju"... Iba Shell dovaza priamo z Belgicka a to V-Power Racing 100+ oktanov a udajne v BA na pumpach OMV je benzin vozeny priamo z Rakuska... Benzin V-Power 95 oktanov je len benzin od Slovnaftu+pridava si tam Shell svoje aditivum... Ja som mal svojho casu velke predsudky voci pumpam Slovnaft, dnes tankujem iba tam a to benzin Tempo 95+, je to ich zakladny benzin ale obsahuje uz aditiva ako V-Power 95 na Shell, ale je za cenu inych 95 oktanovych bezinov na inych pumpach... Usudok nech si spravi kazdy sam svoj, tot moja skusenost a neklamem aj spokojnost! Inak si raz spominam, pri nakupe v Tescu mi za nakup davali velkoryso kupon na zlavu za natankovanie na ich pumpe... Ja som nato: "Dakujem,neprosim!!!" Trochu som odbocil, ale myslim, ze aj to suvisi s temou.Slipka píše:Ja som tiež kvôli trhaným rozjazdom nechal urobiť diagnostiku v orig.servise (1.2 TCe) a jasné, že nič neobjavili (ale aspoň som za to neplatil). No tak som to vyriešil po svojom, začal som tankovať prémiové benzíny (Carrera a pod.) a "tuk-tuk" rozjazdy sú bez najmenšieho trhania
A aj spotreba klesla (momentálne 5,8 l / 100 km)...
Mam znameho v tom "nestastnom" servise Renault a hovoril mi, ako neuznali chlapikovi s Koleosom dCi reklamaciu,a ze co mechanici videli ked to rozobrali a zistili aku naftu tankoval... Proste chcel usetrit par drobnych na nafte a radsej si spravil skodu za niekolko tisic...
CLIO Grandtour 1.2 TCE, Ice - 03/2010
mephistophele: Ved mas verziu ICE tak zima mu stimuje Este, ze aby sa mu zima nepacila. Ja som na klasickej 95 od Shell a zatial tiez bez problemov. Skusal som aj ten drachsi nakoniec som sa vratil k povodnemu ziaden efekt. Inak tiez ho nechavam chvilku nastartovane, ked je na cerstvom vzduchu, az potom pokracujem v jazde. A ked idem z garaze tak klasika pokial sa nepozatvara garaz brana hned su to aj 2-3 minutky. To uz moze ist bez dalsieho cakania.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Auto som kupoval za zostatkovú cenu po leasingu... zato by som nekúpil ani felíciu... takže išlo o to že som potreboval auto pre ženu, ktoré nebolo burané, kupované na SR s pravidelným servisom len Reanult ! Auto je po tejto stránke "parada" len ako píšem má chybičky krásy hlavne to o čom píšem hore. No ale zistil som aj to že v servisoch pekne OJE..ajú. Jeden technik povie tak druhý tak, samozrejme v rovnakom servise. Ale to je iná tema. Ale môj nazor je renault už nekupim...mephistophele píše:Mslim, ze kamos je rad, ze si ho od neho kupil...! A je to super "kamos", ked ti potom aspon uprimne povie, ze to je najnevydarenejsie Clio zo vsetkych...Jamesnr píše:Ja som kúpil mojej žene od kamoša Clio III. On ho kupoval čisto nové. Sem tam sme sa stretli a spomínal že toto je najnevydarenejšie clio z celkovej generácie CLIÍ. Odjazdil všetky a na každom asi 100.oookm. Rozhodol sa kupiť ediciu RIP CURL 74kw 1.2TCE. Teraz má auto 113.ooo km. Všetky tieto chyby čo popisujete zažívame spolu s vami kamoši. Zlé štarty aj na 5 krát a na 6 s plynom a až potom chytí. Toto trhanie sa miksovanie na 1notke sme začali pociťovať pred 2 týždňami ako ostalo zima. Skáču otačky, vynecháva motor až keď sa zohreje po 2 min tak ide pekne. Potom "no problem".Bol som s tým servise a povedali mi, že vynecháva 4 valec a že treba nastaviť ventily. Majú mi to naceniť, ak to bude nejaká rozumná cena tak to dám urobiť ale ak to bude ako cena za rozvody tak sa na to viete čo. Kamoš dal za to auto 550.ooo sk v 10/2007. Poviem Vám úprimne že toto auto nestojí ani za 150.ooo sk ako nové... Tieto tzv. chybičky krási su velmi dôvežité. Mal som pred tým 2x 206ku ako mladý chalanisko a na každej som odjazdil od novoty asi 100.oookm denno denne. Ale toto vôbec nerobilo. Som sklamaný a Renault už viac nekúpim.
in nomine spiritus sancti Renault
- mephistophele
- Starting member
- Příspěvky: 96
- Registrován: úte led 12, 2010 23:12
Auto som kupoval za zostatkovú cenu po leasingu... zato by som nekúpil ani felíciu... takže išlo o to že som potreboval auto pre ženu, ktoré nebolo burané, kupované na SR s pravidelným servisom len Reanult ! Auto je po tejto stránke "parada" len ako píšem má chybičky krásy hlavne to o čom píšem hore. No ale zistil som aj to že v servisoch pekne OJE..ajú. Jeden technik povie tak druhý tak, samozrejme v rovnakom servise. Ale to je iná tema. Ale môj nazor je renault už nekupim...[/quote]
Predstav si, ja som mal pred tym Toyotu a novu! Pekne ma v BA v servise s nou naoj....vali! Drncal vyfuk a nevedeli nato prist ze preco... Kolega s Oplom v zaruke, nesli mu vypnut svetla, ze nevedia nato prist kde je pricina... Tak to uz je silna kava, normalne nejaky cas fungoval tak, ze odpajal kabel od autobaterie! Nuz, myslim ze je to hlavne tym, ze sme na Slovensku... Treba mat kopec stastia v tejto krajine, vo vsetkom-najlepsie je neochoriet, neprist o pracu,aby sa auto nahodou nepokazilo... Inak...
Predstav si, ja som mal pred tym Toyotu a novu! Pekne ma v BA v servise s nou naoj....vali! Drncal vyfuk a nevedeli nato prist ze preco... Kolega s Oplom v zaruke, nesli mu vypnut svetla, ze nevedia nato prist kde je pricina... Tak to uz je silna kava, normalne nejaky cas fungoval tak, ze odpajal kabel od autobaterie! Nuz, myslim ze je to hlavne tym, ze sme na Slovensku... Treba mat kopec stastia v tejto krajine, vo vsetkom-najlepsie je neochoriet, neprist o pracu,aby sa auto nahodou nepokazilo... Inak...
CLIO Grandtour 1.2 TCE, Ice - 03/2010
ja nastastie takto problem zatial nemam auto ma nieco vyse roka najazdených cez 32 000 km....a zatial necuka... startovanie je uz tiez v poriadku startuje na prvy krat a aj rozbehy mam v poriadku aj za studena aj za tepla.... no keby som mal taky problem ako ty tak by som ich urcite otravoval s tym ze nech sa na to pozru poriadne
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
Re: Podivný rozjezd...
Škubanie a zle alebo žiadne štarty mi robil motylik na kluke. Robil to aj na dastri
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů