Výběr vozu - Clio III nebo Fabia II

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Pandora
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: stř čer 03, 2009 21:07

Výběr vozu - Clio III nebo Fabia II

Příspěvek od Pandora » ned led 24, 2010 12:21

Rozhoduji se mezi dvěmi vozy - FII a Clio III 1,2 TCE.
Mě Clio III zajímá především kvůli TCE motoru, pokud se mi podaří uhádat slevu - 11 000,- co nabízeli loni, tak 5 dveřové mně vyjde s příplatkem za ESP na 286 900,- a Dynamamic se slevou - 12 500 + 8 000,- za ESP na 310 400,-

Druhý kandidát je Fabie II, jenže ta má buď motor 1,2 HTP, který sice hezky táhne odspodu (ostřikovače má ve formě rozprašovače), jenže zvuk při akceleraci je otřesný a na dálnici už je v autě hluk. Motor 1,4 16V zase netáhne odspodu a nově představený motor 1,2 TSI asi bude o dost dražší. A FII se zase více krade než Clio III.

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abcman » ned led 24, 2010 13:16

No když budu mluvit čistě za sebe, z hlediska vzhledovýho jednoznačně Clio protože Fabia II. je dle mýho názoru nejhnusnější auto co kdy škodovka vyrobila a jezdit v tom by pro mě bylo za trest. Nicmene z hlediska kvality bych si troufl říct, že ta škodovka na tom bude zase o něco líp. Pak tu máme cenu, u toho Clia je cena i s motorem 1,2TCE docela bezkonkurenční. Tohle byly přesně fakta, kvůli kterým jsem se rozhodl právě pro Renault + skladový vozidlo s výbavou přesně dle mýho gusta se slevou téměř 90 tis (bral jsem to v únoru 09).
Po ročním užívání vozu už nevím zda bych se takhle rozhodoval podruhé, mimo blbých ostřikovačů a stěračů na nevalné úrovni co jsem zmiňoval mi do prvních 20 tis začal bouchat zámek 5. dvěří (řešeno v servisu), pískat brzdovej pedál (řešeno v rámci prohlídky po 20tis.), při pomalém pojíždění nepříjemné pískavé zvuky od PZ kola (řešeno v servisu a ted se to opět vrací), docela hlasité pískání brzd při dobržďování (opět řešeno v servisu a opět se vrací) no a pak asi největší problém z hlediska motoru - při odstavení teplého motoru a potom nastartování poloteplého motoru se motor při přidání plynu začne dusit, kuckat a má velkou tendenci chcípat. Opět řešeno v servise (údajně ucpaný vzduchový filtr - výměna) nicméně opět se závada začíná projevovat, tkaže mě čeká znovu servis...
Prostě tolik závad na necelej rok starý auto je pro mě velký zklamání..
Nechci tím poškozovat značku renault, možná jen mám štěstí na kus..
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » ned led 24, 2010 13:34

Co napisat. Zacinal som 105S kou autom ktore sa volalo DODO dorob si doma. Kolko veci moj otec na tom aute dorabal ... ,ale zato posluzilo. Jazdil som potom Favoritom, Feliciou, Fabiou a teraz jazdim Roomstera. Vsetky auta sluzobne. Nakoniec som
od svokra zobral 17r. Favorita a pojazdil dva roky.
Ked u nas nastal bum srotovne bolo nam luto zosrotovat auto ktore bolo garazovane v zime nejazdene a bez hrdze. Tak sme si ho teda nezosrotovali. V lete sme snim boli pri mori a ked sme sa vratili jednoznacne padlo rozhodnutie zohnat srot. papiere
a kupit nove auto. Nastal druhy problem ake? Ked sme zohnali papiere. Skoda, Peugeot, Renault. Peugeot zbytocne drahe. Na Skodovku som si povedal uz stacilo treba skusit nieco nove. Vyhral jednoznacne Renault. Cena, motor, vybava, batozinovy priestor. Tie prkotiny, ze nerozprasuje, ked ostrekuje a ine drobnosti neriesim. Som nadmieru spokojny a aj mamina. A to ako zamestnanec f. mame v Skodovke -10% zlavu na pracu a nahradne diely a servis cca 3km od domu. Renault mam najblizsie servis cca 60km a ziadna zlava a predsa vyhral. Je na kazdom ako sa rozhodne.
Naposledy upravil(a) jurajc dne ned led 24, 2010 13:45, celkem upraveno 2 x.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Pandora
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: stř čer 03, 2009 21:07

Příspěvek od Pandora » ned led 24, 2010 13:40

Jurajc - zatím žádné závady se neobjevily? Pískání brzd, špatné ostřikovače atd.?

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » ned led 24, 2010 14:03

Nic. Ja mam auto cca 2 mesiace. Zatial slape perfektne. Jedine co mam, ze musim silnejsie buchnut kufor. Tu pisali, ze treba trochu posunut ten hacik co zapada do zamku. Dam to v servise urobit. Na Roomsterovi musim tak svacnut, ze az sklo sa zatrasie :lol:. U mna spokojnost.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Pandora
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: stř čer 03, 2009 21:07

Příspěvek od Pandora » ned led 24, 2010 14:28

Já chci jezdit tak 3x - 4x ročně do Belgie sám a na to je myslím 1,2 TCE ideální, pokud se budu sunout 110 - 120 km/h, takby mohla být spotřeba dobrá. U toho HTP už bych neměl žádnou rezervu a kdyby vjel v kopci přede mě kamion, tak jsem zbržděnej celej kopec.

Jinak při testovací jízdě mně přišel brzdový pedál, že je dost vysoko, že se jej dotýkám jen špičkou boty....

Jurajc - jak hodnotíš ergonomii vnitřku vozu, když máš zkušenosti s Roomsterem i Cliem III?

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » ned led 24, 2010 15:49

mne začalo vadiť to ,že ked sa chcem pohodlne usadiť ,to znamená ,že viac sklopiť operadlo smerom dozadu a posunúť sedačku takisto viac do zadu, tak vtedy mi chyba pozdlžne nastavenie volantu ,už ho mam potom daleko a ešte aj opierky hlavy mi vobec nevyhovuju v takej polohe lebo ked sa o nu opriem tak mam hlavu v zaklone ,inak ta opierka mi nesedí v nijakej polohe je proste umiestnena príliš vzadu ,rozmyslam že si zoženiem tie čo su aj vo verzii Dynamique ,podla obrazkov sa zda ,že su viac v predu. čo sa týka ostatnej ergonomie ,tak nemam žiadne vyhrady. Osobne sa cítim v cliu ,lepšie ako vo fabii . ešte by som mohol spomenuť ,že odkladacia plocha vo dverach je vymyslena naozaj debilne mohlo tam byť raz tolko miesta , ale mne to nevadí lebo to prakticky takmer nevyužívam . čo sa týka toho brzdoveho pedalu to som nepostrehol ,že by mi vadila vyška . zvykať som si musel iba na to ,že v pole ako aj vo fabke zaberala spojka hned od spodu a na cliu až skoro na konci drahy ,ale da sa na to zvyknuť celkom dobre lebo ta draha spojky je celkom kratka. Prevodovka je podla mna určite lepšia vo fabii a v pole ani nehovorím tam bola uplne dokonalá. no a tie ostrekovače mi zo začiatku tiež nevadili ale čím dalej tým viac mi to vadí ,lebo ked mam špinavé okno ,kým sa dostane kvaplina všade tak parkrat zotrie stierač ten bordel na sucho. V blízkej dobe to budem určite riešiť. no a ked porovnam motor tce som skušal iba chvilu , a ked porovnam s tým čo mam 1.2 55 Kw , tak sa mi zdal ten HTP 51 Kw po meste a do 90 KM/h určite lepší ovela lepšie akceleroval pri nižších otáčkach a lepšie reagoval na stlačenie plynu ,ale zase porovnavať to s motorom TCE nema zmysel ,ten je určite lepší v akomkolvek ohlade. Ak by som si kupoval clio na tvojom mieste by som kupil Dynamique . Sedel som aj v nom a ten pocit z interieru bol niekde celkom inde ako v tom mojom. Už len kvoli tým sedačkam sa to oplatí ,lebo je tam aj nastovovanie bedrovej opierky. už ma nič nenapadá , o designe tu písať nebudem, ak sa niekomu fabia páči tak je to jeho vec, ja osobne ee.

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » ned led 24, 2010 16:12

Roomster je zbytocne tazky, vysoky ak ides nad 90km mame 1.4ku hroza des stale ides nadspotrebu. Ked sa rozbehne uz ide, ale nepredbieham snim. Motor nepotiahne. Mozna keby bol silnejsi motor. Brali sme to koli kufru do firmy. Lenze ak sa dala mreza tak to tiez des. Sedacky zadne sa krasne vyberaju, ale pokial posunies mrezu stravis 20 min najmenej. Vzadu je vyhlad jako v kine. V predu dost priestoru. Kedze jazdim na servis tak netrebujem s nim jazdit F1.
Ked som isiel skusobnu jazdu v Clio 1.2 TCe nieco nadherne za chvilu tam bola 100ka a to som isiel tak na stvrt plynu. Perfektne zrychlenie nato, ze je to 1.2ka. Priestor vpredu pre mna postacujuci vyhlad dobry nie je problem pridvyhnut sedadlo :D. Vozime sa 2ja + 2 deti. Cez tyzden jazdieva na nom mamina do prace. Pochvalila sa, ze sa snim uz zoznamila a uz si odskusala tempomat a obmedzvac. Nevie si to vynachvalit da 52km a davaj ho cez dediny. Ako pisem kazdy mame nejaky vkus a naroky. Pre nas je toto idealne auticko. Ak nieco sa chces este opytat kludne nie je problem. ;)
Naposledy upravil(a) jurajc dne ned led 24, 2010 16:56, celkem upraveno 1 x.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

1,2 TCE

Příspěvek od abcman » ned led 24, 2010 16:54

No hele, když takhle plánuješ ty dálniční přesuny, nechtělo by to se spíš podívat po naftě? Co tu lidi píšou tak s tou 1,5 dci jezdí fakt za pusu.
Nicmene proti tomu 1,2TCE nemuzu rict nic, motor je to dobrej, akorat spotřebu děláš z 90% pedálem, dokáže jet za 6 (ale těžko) a taky za 10...
Při 130 na dálnici počítej něco přes 8, při 110 to ale bere jen 6,5 - 7...
Pak teda v těchto mrazech a na zimních pneu co mám (16 kola) to bere ještě o litr víc..
Nicmene co se týká výkonu tak ten většinou úplně stačí.
A když tu tak srovnáváte, já před Cliem měl taky favorit, ale to se přece nedá takhle srovnávat...doma máme ještě golfa 5. generace a tam je ta kvalita zase na úplně jiným levelu než to clio (je 3. rok starej a závada zatím žádná, oproti tomu Cliu co jsem vypsal ) :wink:
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » ned led 24, 2010 17:10

Na dlhe trasy je to dobre. Ked som vyberal upozornoval ma servisak, ze aby som bral radsej benzin. Dovod ktory uviedol povedal: Trocha horsia nafta a je problem. Ked som to povedal predajcovi priznal, ze mavaju problem, ale iba ked sa tam fakt da zla nafta.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » ned led 24, 2010 17:20

Ja nevidím nikde ,že by to tu niekto porovnával s Favoritom , to by bola ozaj blbosť. U nas ma golfa tiež dosť ludí ,ale nie každý je taky spokojny ako ty , susedovi sa neustale kazil až nakoniec stratil trpezlivosť a predal ho ,kupil Seat leon a je spokojny. Ono je to o tom ako si spomínal vyššie ,zaleží na aký kus natrafíš. Ja mam zatial asi 4200 Km ,tak to sa ešte hodnotiť nedá ,ale zatial šlape ako hodinky ,no uvidíme ako bude dalej...
No ešte jedna vec ,keby že mam dať 300 000 Czk ,tak neviem ,ale Clio by to nebolo ,ved tam už je v tej cene aj Megan , síce spotreba vyššia ,ale to už zaleží na Pandore ,čo viac preferuje.
Teraz som pozeral cenu Megana 314 900 aj s ESP ,to už by som o cliu ani neuvažoval.
Naposledy upravil(a) angelo dne ned led 24, 2010 17:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned led 24, 2010 17:35

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... 2068-voda/ Třeba ti to při rozhodování pomůže.. A ikdyby to ničemu nevadilo, že to protýká, tak chování prodejce je zcela odporné.. :roll:
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

st. Spider
Junior member
Příspěvky: 161
Registrován: ned srp 10, 2008 11:21
Bydliště: Nitra

Příspěvek od st. Spider » ned led 24, 2010 18:09

Angelo, povedz mi prosim ta kde mam hladat to nastavenie bedrovej opierky, pretoze take tam nic nieje. Na dlhe trasy clio moc nie je, ale ak by predsa to Belgicko, tak jednoznacne kup dCi, tu najsilnejsiu 105k verziu, Hlavne koli 6. stupnovej prevodovke. TCe ma len 5 stupnovu, co je velka skoda, pretoze pri jazde po dialnici 140-tkou to spapa cez 10 litrov pri 4000 otackach na 5 stupni. A to je na 1,2 silno moc. Fabia HTP je cele zle a s Cliom TCe sa neda zrovnavat. Inak skus sa v renolte popytat na novy FLUENCE, vypada naozaj slubne aj cenovo (velmi podobna Cliu) aj co sa vybavy (lepsia nez u Clia) tyka a ani design nema zly.
CLIO III 2009 Dynamique, 5 dv, 1.2 TCE 74kW (101k)

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » ned led 24, 2010 18:27

Tak sorry ak som dal zlu informaciu ohladom tej bedrovej opierky ja som sedel vo verzii Dynamique pred faceliftom a ten to mal vo vybave , vidím že niektore dobre veci po facelifte vymizli.
Fluence je už limuzína, však to je o viac ako pol metra dlhšie auto , nevyzera zle ,ale ten Megan by som radšej bral.
Naposledy upravil(a) angelo dne ned led 24, 2010 19:01, celkem upraveno 1 x.

capino1
Starting member
Příspěvky: 68
Registrován: stř dub 30, 2008 14:43

Příspěvek od capino1 » ned led 24, 2010 18:50

Ten Fluence vypadá fakt dobre

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » ned led 24, 2010 20:34

Fluence je dobrej, ale je to oproti Cliu krok do neznáma..
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Petr346
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: sob čer 06, 2009 07:38
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od Petr346 » ned led 24, 2010 20:46

defuckto píše:Fluence je dobrej, ale je to oproti Cliu krok do neznáma..
Mě se fakt líbí, ale má to jeden pro mě dost hrubý nedostatek. Je to sedan a tedy pro mě nepoužitelný.
Renault Clio Grandtour Expression 1.2 Quickshift 80k 9/2009

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » ned led 24, 2010 20:53

Neviem ja som si na hlavove opierky nikdy nezvykol. Keby som si oprel hlavu dozadu urcite by som zaspal :D. Tazko hladat nejake zapory u mna na aute. Ako som pisal mam ho cca 2 mesiace za ten cas na neho nemozem dopustit. Paci sa aj po dizajnovej stranke aj motorickej. Inak, ked som mal v praci feliciu combi 1.6 by som to motoricky nejak porovnal. Co sa tykalo toho, ked si slapol na plyn tak si citil, ze to auto fakt ide a nemas boja, ze netaha a nestihnes predbehnut auto. Takze ak sme trochu prispeli k rozhodnutiu som rad. Posledne rozhodnutie je len na tebe samom. Keby som sa spatne pozrel a mal sa znovu rozhodnut jednoznacne by som sa rozhodol pre Clio.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abcman » ned led 24, 2010 22:08

No je fakt že ty hlavové opěrky jsou tam taky spíš z hlediska bezpečnosti jak komfortu, ale to souvisí i s tím typickým Renaultáčkým posazem za volantem, jak už tu někdo psal. Dá se na to zvyknout. Opěrku používám na dálnici, protože držet několik hodin hlavu jen tak by nebylo ok :?
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » ned led 24, 2010 22:17

presne ako píšeš ,až ked som išiel dlhšiu trasu tak mi začala vadiť ta ergonomia , a v tejto nižšej vybave sa mi to zda ešte horšie .

Pandora
Junior member
Příspěvky: 108
Registrován: stř čer 03, 2009 21:07

Příspěvek od Pandora » ned led 24, 2010 23:39

Díky za odpovědi, zkusím porovnat někde ty opěrky mezi Expression a Dynamique, fakt je, že se mi líbí, když jsou opěrky trochu vystrčené dopředu a člověk si může opřít hlavu a krk aniž by hlavu zakláněl. Navíc u Expression nejdou nastavit výškově.

Akorát Dynamique 5 dv., červená nemetalická s ESP bez zámku řazení vyjde na nějakých 311 000,- :(

Benzín mě zajímá proto, že to bude auto na nákupy, na dojížděšní do práce a jediné delší cesty bude párkrát ročně Belgie. Ono by se do Belgie dalo dojet i tou fabií HTP 51 kW. :lol:

Uživatelský avatar
HB
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: stř zář 16, 2009 12:18

Příspěvek od HB » pon led 25, 2010 00:41

Ja nevim, ale zavady jako piskani apod. zminovane nekym na zacatku topicu, jsou celkem malickosti (ikdyz otravne).
Proste nejake ty vule a licovani, neni to idealni, ale zadna katastrofa. To treba s takovym Fiat Punto Grande jezdi pulka majitelu do servisu porad a zavady jsou to malinko vaznejsi.
Otec mel predeslou Fabii a byl s ni v servisu taky celkem casto, az mi prislo, ze to auto bylo celkem smejd. Po nalitani cca 100 000 km je v ni vse rozvrzane a prijemne svezeni to neni (to tak ale bude u vetsiny aut).
Fabie je neoriginalni, nezajimave, nudne, tuctove, predrazene auto (kdyz jsem vybiral auto ja, tak abych se dostal ve stejne vybave a motorizaci u Fabky na cenu Clia, museli by ji slevnit o 30 000 Kč. Abych se dostal na cenu včetně slevy, kterou mi na Clio nabidli, museli by Fabku slevit celkem o 40 000 Kč).
Se spolehlivosti na tom neni vyrazne lepe nez Clio.
Ale hlavne, jak jsi spravne zminil, casto se krade na nahradni dily.
Mit hnusne auto a jeste se kazdy vecer strachovat, ze hi ho nekdo corne a prodelam na tom, je uzasny pocit...
Jeste ti poradim, pokud nekupujes auto v hotovosti, porovnej i nabidky financovani, preplatek za uver/leasing se muze u Fabky a Clia lisit.

Pro me bylo Clio pri vyberu maleho auta za cenu lehce pres 200 000 celkem jasna volba.

PS: Vybirej to auto taky trochu srdcem ;)
Renault Clio 2009, 1.2 16V 48 kW/65 k

medwidek
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: čtv lis 19, 2009 08:55

Příspěvek od medwidek » pon led 25, 2010 07:15

No, já jsem taky čekatelem na clio, konkrétně clio grandtour, 1,2 TCE expression. Při rozhodování, co za auto, jsem jako první zavrho auto od Škodovky. A to, protože:
1)Totálně předražené
2)U nás na firmě škodovky máme a pořád jsou v servise
3)Za cenu motoru HTP mám u clia TCE a ještě výbavu o které se škodovce za tu cenu ani nesní...
4)Občas chci zajet někam dál, ale potom, co jsem byl nucen jezdit chvíli ve fabii HTP na firmě, opravdu myslím, že ten motor HTP je akorát pro ženské na nákup.

Na firmě máme několik fábií, z nichž je jedna 1,2 HTP a prostě nejede to a moc to žere. Když chcete aby to jelo do kopečka aspoň těch 70, tak je to o nervy a potom ta spotřeba - 8-9 litrů. A to je opravdu hrůza...
Potom když připočtu neustále praskající žárovky, měněnou převodovku, vadné spalování, vadné nějaké vačkové hřídele atd atd....
Myslím, že se soudruhům něco nepovedlo...

Octavia je na tom o poznání lépe - jenom žárovky a převodovka.

No a potom ty servisy, taky žádná výhra. Takže uvidím co bude u clia, ale podle mých zkušeností, horší než fábka to snad být nemůže... Jsem zvědavý, ale vesměs si ho tu všichni chválí až na malé drobnosti.

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abcman » pon led 25, 2010 08:59

Ale tak já taky nemůžu říct že bych koupi Clia litoval, to rozhodně né, většinu těch věcí se podařilo vyřešit a když ještě v servise dořešíme ten občas kuckající motor tak to bude uplně v pořádku.
+ jak jsem říkal, v dané cenové ten motor 1,2 TCE nemá cenovou konkurenci..
A protože jsem starej rejpal, nedá mi to nezmínit ještě naprosto debilní systém vyhřívání předních sedaček na Cliu - tlačítka utopená kdesi na sedadle (to jsem u žádného auta ještě neviděl) a hlavně bez jakékoli možnosti regulace, prostě zapnout, pak to topí než člověku hoří zadek a pak se to (asi přehřeje) a samo vypne... Opravdu toho kdo tohle vymejšlel by patřilo nakopat do pr...
(to že když chce člověk vypnout vyhřívání spolujezdce se musí nahnout až kamsi doprčic raději nebudu zmiňovat
:lol:
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1

arnost
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř bře 18, 2009 22:46

Příspěvek od arnost » pon led 25, 2010 09:21

Mam Clio cca 9 mesicu, najeto pres 18 tisic a nemenil bych. Rozhodne ne za FII. Kdyz jsem auto loni kupoval, sedel jsem a projel hodne aut na trhu a Clio vyhralo. Pomer cena/vykon byl jednoznacne nejlepsi. FII vypadla jako prvni - protoze nema motor, je nepohodla, uzka ... motory HTP jsou dobre do mesta, ale jinam opravdu ne.

Moje zkusenosti z provozu jsou dobre, spotreba 6,59 (vedu si zazamy o tankovani). Ted v zime je spotreba cca 6,8. Jezdim prevazne takove polomesto - dojizdeni do prace, 50km denne. Spotreba u (kazdeho) turba je hodne zavisla na stylu jizdy, ale pri pohode, otacky 1800 - 3000 je to parada. No a kdyz clovek potrebuje, ma dostatecnou rezervu. Pri normalni jizde v podstate nema cenu tocit motor na 3500 otacek. Na dalnici je pri 130 tacho na tempomat spotreba na D1 nekde mezi 7,0 - 7,5 litry. A hlavne netoci pres 4000 otacek. TCE ma totiz delsi prevodovku.

Co se tyka zminovanych "zavad". Jojo, ted v zime mi brzdy taky trochu piskaji, pri lehkem dobrzdovani, pokud se slapne vic tak prestane. Pricitam to primarne bordelu na kotoucich (sluzebni F dela to same). Co se tyka ostrikovacu - to je pseudo problem, dulezity je dobry sterac.

Co me bavi je moznost oprit si hlavu o operku - coz u F proste nejde - divam se pak do stropu. Pri jizde po dalnici uzasna vec. A pak taky to, ze pravou nohu (koleno) mam oprene o stredovy sloupek a nemam v nem diru jako ve F.

Co se tyka kvality, tak podle meho jsou na tom dnes vsechny automobilky +/- stejne. Ty rozdily jsou minimalni a spis muze mit clovek smulu na spatny kus. Nepatrim k osahavacum mekcenych plastu, ja se v aute drzim volantu a na palubovku maximalne koukam ocima. Z vlastnich zkusenosti mohu doporucit jedno - domluvit predvadecku, v aute se svezt a to ktere padne koupit.
Clio III Grandtour 1,2 TCE

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů