Motory 1.2 atmo - výkon

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Uživatelský avatar
jajo
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pát kvě 15, 2009 13:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jajo » pon bře 08, 2010 15:52

Marv_S píše:Trocha OT nikdy neuškodí :D
Tak sa pridam, aby Pena... nebol sklamany,
momentalna moja spotreba je 7.5l, ale je to aj o style jazdy, proste mam uponahlane obdobie a na dialnici pod 140-150km/h idem len ked brzdim, alebo sa rozbieham :) detto mesto, ked sa da tak obieham, samozrejme ked som sam, ked je dieta v aute tak sa vleciem oklo 50km/h.
Predtym spotreba bezne 5.7-6.5 podla toho ci som sa ponahlal.
Ono strasne zavisi aj od toho ci jazdis dialnicu, ak nejazdis, mas nizsiu spotrebu, detto mesto ak jazdis okruh Bratislavi kde je 90-tka tak tam mam cca3.6l ak kramare, tak radsej nesledujem spotrebu v yapche do kopca :( motor 1.2 je motor 1.2 vypyta si viac v kopcoch a na dialnici.
Clio III facelift 09
R5 uz odpociva v pokoji

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte bře 09, 2010 07:56

Ja mam teraz 5,0L, ale to je extrém. Je to hlavne mimo mesto, v meste málo a som ozaj brzda premávky. Je to o nervy takto jazdit. Ono sa povie že keď na to nemáš nejazdi, ale aj tak človek musí jazdiť keď na to nemá, alebo má skôr na né ako na benzín. Plyn je tiež v pohode len keby nebola tak veľmoi drahá prestavba. Máme malé motory, to holt nezmeníme, možno až kúpime iné autá časom. Skúste sa ale pozrieť do diskusie u megane III a podobne a uvidíte že sa trápia s tým že prečo to nežerie pod 8,5L :!: :?: alebo minimum 6,5 pomalou jazdou. Takže zistíme, že sme na tom vlastne celkom dobre. Apropo u MIII sa stazuju ze má málo mista na kolená vzadu, takže okrem kufra tam veľmi nie je + pre megane.

Na Megane III funguju šípky nápoveda na preraďovanie a presne tak napovedajú jazdiť ako som písal. Pýtajú preradiť pri 2000ot a na 5ke aj pri 50km/h keď nezrýchluješ rýchlo. Takže tak. :?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » úte bře 09, 2010 08:40

Ještě jsem se chtěl zeptat, jaký kupujete benzín? Natural 98, nebo 95, no name benzinky, nebo známý řetězce. Já zatím beru v power na shell, nebo carrera 95 na omv.
Naposledy upravil(a) Marv_S dne úte bře 09, 2010 09:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte bře 09, 2010 08:44

Ja som skusal 98 Agip, ale na 95 to slo dobre a dokonca s nizsou spotrebou! Potom som zistil ze na Lukoil to ma dobru spotrebu aj vykon, takze chodim tam. Pokial mam menej kvalitny benzin, mam problem so startovanim.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
jajo
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pát kvě 15, 2009 13:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jajo » stř bře 10, 2010 11:53

septim, ak budes moct, tak zalos novy topik o prestavbe clia na LPG, celkom ma to zaujima, ci je to moc komplikovane, ci este stale vladne uradnicka birokracia,....a zaujima ma aj hlavne jedna otazka...DA SA BOMBA DAT MIESTO REZERVI, AK REZERVA JE RIESENA TAK ZE VYSI POD AUTOM?

postup vybavovania, ceny, komplikacie,...

vopred dik
Clio III facelift 09
R5 uz odpociva v pokoji

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » stř bře 10, 2010 13:45

jajo píše:septim, ak budes moct, tak zalos novy topik o prestavbe clia na LPG, celkom ma to zaujima, ci je to moc komplikovane, ci este stale vladne uradnicka birokracia,....a zaujima ma aj hlavne jedna otazka...DA SA BOMBA DAT MIESTO REZERVI, AK REZERVA JE RIESENA TAK ZE VYSI POD AUTOM?

postup vybavovania, ceny, komplikacie,...

vopred dik
Vytvorená téma. Nech sa páči.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » stř bře 10, 2010 14:23

jajo píše:septim, ak budes moct, tak zalos novy topik o prestavbe clia na LPG, celkom ma to zaujima, ci je to moc komplikovane, ci este stale vladne uradnicka birokracia,....a zaujima ma aj hlavne jedna otazka...DA SA BOMBA DAT MIESTO REZERVI, AK REZERVA JE RIESENA TAK ZE VYSI POD AUTOM?

postup vybavovania, ceny, komplikacie,...

vopred dik
Dá, řešil jsem to u 605 a toroid se dá umístit i pod auto. A můj tip, co se týče kvalitní zástavby bude 25-30 000 Kč, nádrž pod autem bývá za příplatek cca 3 000 Kč. Myslím, že při tom, kolik to auto žere a co s ním většina lidí najezdí ta přestavba nemá smysl, další otázka je tovární záruka.

Uživatelský avatar
jajo
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pát kvě 15, 2009 13:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jajo » ned bře 14, 2010 18:54

aby sa nepovedalo, tak som natankoval a vynuloval pocitadlo a cesta z Bratislavi do Povazskej Bystrice s plne nalozenim autickom, kocik, dieta, zena, pes, a ostatne hluposti co treba k malemu dietatku,....t.j. zahadzane aj predne spolujazcove sedadlo pri rychlosti cca 120km/h po dialnici mi vyrubalo priemernu spotrebu 6,6l....moj nazor na dialnicu tak akurat, podla pocitadla priemerna rychlost aj s jazdou po meste tesne pod 100km/h
Ak by som siel cca80-90km/h po dialnici spotreba by bola k zozratiu, raz som tak isiel ale s dietatom si to nemozem dovolit, kvoli papaniu a i tak sa mi takto po dialnici vliect nechce
Clio III facelift 09
R5 uz odpociva v pokoji

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pon bře 15, 2010 12:24

Tak to je parádní spotřeba :) Já jel včera cca 340 km a průměr 6.0. Fučel hodně vítr a posledni cca 30 km jsem se zamotal na takovejch pitomejch serpentinách, kde jsem jel 20, protože tam byla hromada štěrku. Btw příjde mi, že už si ten motor celkem sedá, má takovej klidnější chod.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » stř bře 17, 2010 17:24

V piatok ideme s oboma cliami na chip aj brzdu, tak nám držte palce nech všetko dobre dopadne. Samozrejme vás budem hneď informovať ako sme dopadli, ako to jazdí a najmä výsledky z brzdy, koľko kW bude mať motor. Tak netrpezlivo a zvedavo už čakáme. :?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » stř bře 17, 2010 17:37

Tak to som aj ja velmi zvedavý ,lebo tiež nad tým uvažujem, vraj by navýšili Nm zo 105 na 118 ,to by som už mal aj pocítiť , inak to by aj mňa zaujímalo ako je to s tým 48 a 55 Kw motorom ,lebo aj pri chipovaní sú tam tie rozdiely tomu odpovedajúce podla tabulky zmeny výkonu. No držím palce ,aby to neboli zbytočne vyhodené peniaze.
V každom prípade tu budú vďaka vám aspoň minimálne dve skúsenosti

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » stř bře 17, 2010 20:58

Tak nech to :t18:. Tesim sa na info ako to bude fungovat.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
jajo
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pát kvě 15, 2009 13:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jajo » čtv bře 18, 2010 10:40

angelo, no konecne si si zmenil fotku v podpise, lebo uz ma tie tvoje 2 pekne cliase stvali, ze aj ja nemam taky pekny trojdveracik :evil: smola, niesu peniazky na podporu mojho auticka :oops:

sorry za trosku OT
Clio III facelift 09
R5 uz odpociva v pokoji

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » čtv bře 18, 2010 19:15

:lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pát bře 19, 2010 07:47

Odchadzam na chip. Poobede vam dam vediet. Iste budete uz netrpezlivi, ze? :lol:
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
jajo
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pát kvě 15, 2009 13:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jajo » pát bře 19, 2010 10:20

septim píše:Odchadzam na chip. Poobede vam dam vediet. Iste budete uz netrpezlivi, ze? :lol:
uz teraz som netrpezlivy, skoda, ze nemas ten kvazi silnejsi motor bez turba, nech viem aky to ma efekt na mojom auticku
Clio III facelift 09
R5 uz odpociva v pokoji

Uživatelský avatar
Casey
Junior member
Příspěvky: 184
Registrován: pon led 26, 2009 11:44
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Casey » pát bře 19, 2010 13:59

chipovat motor bez turba je vyhodenych 500 euro.....lebo to prida max 7-8 koni....za tie peniaze by som si dal spravit komplet novy vyfuk a sanie.....a vysledok by bol o 100 % vyraznejsi ako pri chipe.......pri turbo motore je ten narast vykonu uz okolo 20-30 koni tak tam je to kazdopadne lepsia investicia.
Renault Clio Grandtour 1,2 TCE - spotreba ako 1,2, vykon ako 1,4 a krutak ako 1,6

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » pát bře 19, 2010 14:55

jeste ten chip upravit na ten vyfuk a sani to by bylo dobre :)
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pát bře 19, 2010 15:05

Takze som doma...
Uskutocnili sme 3 merania. Pred a 2x po chipe.

Pred chipom s filtrom K&N v boxe bol vykon 48,5kW a 107Nm

Po chipe bol vykon 57,5kW a 110Nm cca, ona sa totiz este adaptuje RJ a pri 3. merani stupol vykon. Vyrazny rozdiel nastava po 4000ot. Na pocit je to akoby sa otvorila 2. komora karburatora, proste auto ozije vystreli a akceleracia je neporovnatelna. Nm narastaju pri tychto otackach o 15Nm co je super a za cenu 200E si myslim neni o com. Mame teda 80koni ako najvyssia ponuka renaultu a zatial sme spokojny, uvidime co bude dalej.

Odporucam teda mmracing v BA :idea:

No a ja mam zas problem, ze nemam strediace kruzky na elektronoch, som zle kupil a neda sa to spravit... takze dobry aj zly den naraz... :(
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » pát bře 19, 2010 16:41

Tie tvoje disky majú aký priemer otvoru ? Alebo rovno pozri tu či ich nemajú http://www.kolesa.sk/index.php?PageID=2 ... tCount=100

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » pát bře 19, 2010 16:53

Ešte sa chcem spýtať ,urobili niečo aj s tou oneskorenou odozvou na stlačenie plynu? či to ide rovnako ako predtým.

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » pát bře 19, 2010 17:43

Tak gratulujem 80 konikov pod kapotazou pekne. Inak, ked som nedavno kupoval tie disky hned som si do foroty zajednal tie kruzky. Jeden stal 2€.
Takze, ked pozeram tamtie ceny tak :shock: pucim. Keby si nevedel, kde - Nitra centrumkolies.sk
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » sob bře 20, 2010 18:29

Tak som späť. Bol som pracovne preč, tak som len krátko písal.

Ano ma to viec kladov. Este nemam vela najazdene. Zmizla aj dlha odozva na plyn. Takze plyn reaguje ovela lepsie. Este si motor sada s novym programom RJ, takze sa to stale zlepsuje.

Coskoro bude na nete graf z motorovej brzdy. Keby sme prisli znova na meranie dajme tomu po 500km, zas by boli ine hodnoty kedze by sa uz mali nastavit adaptacne hodnoty po resete RJ.

Motor reaguje okamzite lepsie na plyn ako na volnobeh tak aj pri zatazi. Najvacsi narast je samozrejme tam kde to renault priskrtil a to od 4000ot kde je ozaj citelny rozdiel cez 15Nm oproti povodnej verzii.

Samozrejme mozete ist aj dalej, da sa robit aj ondividualna uprava RJ ale to je ina cena, potom by sa dalo ist az ku 61kW ako pisu na zahranicnych webstrankach, ale trosku inde je aj cena. My sme spokojny za danu cenu na dany vykon. Mame parametre este lepsie ako 80k verzia s quickshift prevodovkou. Myslim ze na 1.2 atmo benzin je to realna hranica, kde sa uz neoplati ist vyssie vzhladom na cenu a zivotnost uprav motora, jedine ine auto.

Ale rozhodne teraz sa da bezpecnejsie predbiehat kamion ci ine auto a to rozdielne lepsie. Ked najazdime viac km pridame dalsie skusenosti. Mna caka este vymena filtra zo sisky na vlozku ale penazi je malo, takze chce to cas.

Kolesa som vyriesil tak, ze kedze nikto nebol schopny dodat kruzky, spravil som si ich sam a auto uz netrasie. Ale nepytajte sa ako. :lol:

Zatial tolko. Odporucame a pytajte sa dalej. 8)
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
jajo
Junior member
Příspěvky: 187
Registrován: pát kvě 15, 2009 13:04
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od jajo » ned bře 21, 2010 10:40

septim spytam sa, a robi to aj nejaku usporu paliva?
lebo ak si brzda premavky, tak nad 4000ot. nechodis, tym padom nevyuzijes ten vykon, co ti pribudol prave v tomto rozmedzi.
Ak budes mat cas, tak zisti okamzitu spotrebu pri cca 4000ot, 4100 ot. atd. proste, dialnica pri piatom prevodovom stupni a cca 120km/h 130, 140,150 atd.
ale iba ak mas chut to pomerat.

PS: Este jedna otazocka, nam by to pridalo 5konikov, ak tie motori su identicke, len ten tvoj bol priskrteny?
Clio III facelift 09
R5 uz odpociva v pokoji

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » ned bře 21, 2010 11:14

Ved ma v podpise ,že aky ma motor a aj o tom píše ,ja som pozeral jednu firmu a tam bolo písané pri 55 Kw motore navýšenie na 63KW a točivý na 118 Nm. No ked tak na to teraz pozeram ,tak bolo škoda priplacať za ten silnejší motor . Idealne by bolo mať možnosť to niekedy vyskušať a porovnať ,čo ty na to septim?

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů