Tak som späť. Bol som pracovne preč, tak som len krátko písal.
Ano ma to viec kladov. Este nemam vela najazdene. Zmizla aj dlha odozva na plyn. Takze plyn reaguje ovela lepsie. Este si motor sada s novym programom RJ, takze sa to stale zlepsuje.
Coskoro bude na nete graf z motorovej brzdy. Keby sme prisli znova na meranie dajme tomu po 500km, zas by boli ine hodnoty kedze by sa uz mali nastavit adaptacne hodnoty po resete RJ.
Motor reaguje okamzite lepsie na plyn ako na volnobeh tak aj pri zatazi. Najvacsi narast je samozrejme tam kde to renault priskrtil a to od 4000ot kde je ozaj citelny rozdiel cez 15Nm oproti povodnej verzii.
Samozrejme mozete ist aj dalej, da sa robit aj ondividualna uprava RJ ale to je ina cena, potom by sa dalo ist az ku 61kW ako pisu na zahranicnych webstrankach, ale trosku inde je aj cena. My sme spokojny za danu cenu na dany vykon. Mame parametre este lepsie ako 80k verzia s quickshift prevodovkou. Myslim ze na 1.2 atmo benzin je to realna hranica, kde sa uz neoplati ist vyssie vzhladom na cenu a zivotnost uprav motora, jedine ine auto.
Ale rozhodne teraz sa da bezpecnejsie predbiehat kamion ci ine auto a to rozdielne lepsie. Ked najazdime viac km pridame dalsie skusenosti. Mna caka este vymena filtra zo sisky na vlozku ale penazi je malo, takze chce to cas.
Kolesa som vyriesil tak, ze kedze nikto nebol schopny dodat kruzky, spravil som si ich sam a auto uz netrasie. Ale nepytajte sa ako.
Zatial tolko. Odporucame a pytajte sa dalej.