Motory 1.2 atmo - výkon

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Motory 1.2 atmo - výkon

Příspěvek od septim » čtv pro 03, 2009 09:40

Zdravím všetkých. Chcel by som založiť trošku dlhodobejšiu tému, kde by sme a venovali týmto motorčekom. Ide mi o to, aký je rozdiel medzi motormi 65k a 75k. Ide o mechanický rozdiel, alebo len rozdiel v softwari? Aké sú moznosti chipovania týchto motorov. Aký môže byť rozdiel spotreby?

JA dokončujem zábeh môjho motora, ale pri predbiehaní jednoducho chýba výkon na bezpečné predbiehanie. Viem mal som si kúpiť s turbom, ale nechcel som tolko peňazí investovať, trebalo aj na iné.

Na nete som našiel najmä v čechách nejaké firmy, ale pri chipoch vidno rozdiel, že 65k verzia sa nedá nachipovať rovnako ako 75k verzia. Podla rôznych firiem by sa malo dať zvýšiť výkon o 6kW a krútiaci moment na hodnotu okolo 112-117Nm. Čo si o tom myslíte?

JA som si dával robiť chip od cimbu na feldu, ale necitil som rozdiel, akurat to klopalo na vsetko okrem Shell 100oktanov. Ale to je iny motor.

Píšte prosím len seriózne názory, prípadné skúsenosti. Ďakujem a prajem všetkým veľa šťastných km. :D
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » čtv pro 03, 2009 11:58

Napisal som si tabulku vykonov z grafou renault na motory 48kW a 55kW a vyšlo mi to, že sú rovnaké do 4000ot/min, teda by nemali mať mechanické rozdiely. Uvádzam tabuľku z grafou na reno stránkach:
48kW 55kW
Otáčky kW Nm kW Nm

1500 14 92 14 92
2000 19 95 20 94
2500 25 97 25 97
3000 32 100 32 100
3500 37 102 37 102
4000 44 105 44 105
4500 46 100 50 103
5000 47 92 53 101
5500 48 82 55 95
6000 47 75 53 82

Upozorňujem, že som to vypisoval z tých grafov, kt sú tak malé, preto sa to nedalo úplne presne, berte to len ako informatívny charakter. Tabulka v editore vyzerá dobre, ale potom to veľmi slabo ukáže keď to uploadujem.

Ešte som počítal, že pri 1500ot/min je k dispozícii 87,6% točivého momentu, teda dá sa aj v nízkych otáčkach jazdiť, nebyť tej prikrátkej prevodovke. Bola by aj nižšia spotreba. Čo už. Treba dať z diesla :twisted:
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » čtv pro 03, 2009 13:09

kde si našiel tie grafy nejak ich neviem nájsť

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » čtv pro 03, 2009 14:08

Akurat dnes som to pozeral, na nových stránkach to nemajú, ja som si to stiahol z bývalých stránok ešte keď som vyberal auto. Preto som zobral tento motor, lebo 20tis za rozdiel nad 4250ot sa mi zdal vela, tam malokedy vytacam a jazdim a reku casom chipnem ak bude treba. Potreboval som peniaze na zariadovanie domu.

Tu som našiel zaujímavú ponuku, ale nie na SK:

http://www.maxpower.cz/index.php?chiptu ... odel-/4285
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » čtv pro 03, 2009 19:15

No ja viem, ze kamarat kupil na skodovku novy motor z totalky cca 50 000 Km. Motor potreboval lebo mu viacej zral uz oleja ako benzinu. Ten stary mal najazdene cca vyse 350 000 Km. Ten motor bol na skodovke co bola nizsej triedy kW a dal ho do svojeho. Motor bez problemov mu funguje. Ten vyssi vykon kW mu robi prave riadiaca jednotka. Ten motor je rovnaky, ale montoval sa aj do nizsej triedy. Inak to mu poradil kamarat servisak zo skodovky. Takze nemusel zhanat take auto s motorom lebo ich bolo velmi malo vyrobenych.
Ako to funguje u Renault-u to neviem.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
maco.m
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: čtv dub 09, 2009 08:57
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maco.m » čtv pro 03, 2009 22:07

Mna by zaujimalo ci je najaky rozdiel v spotrebe. Ja na svojej 48 nemam problem jazdit dlhsie trasy 5.1 l/100 a to je normalna jazda...keby som velmi chcel verim tomu ze pojdem aj nizsie, zaujimala by ma spotreba na 55kach... info:auto mam uz po zabehu
clio III facelift 1.2 48kW

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » čtv pro 03, 2009 23:52

No ked sa držím do 90km/h ,tak viem tiež jazdiť za 5 litrov ,ale ja ten motor rad točím , priemer mavam tých 6,3 a na letných 195/50/16 aj 7 litrov,to už ale dosť agresívne pridávam plyn.

Uživatelský avatar
Petr346
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: sob čer 06, 2009 07:38
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od Petr346 » pát pro 04, 2009 07:33

Od 5,5 do 5,9l/100km, jak kdy a měřeno výpočtem podle tankování, ne podle PP, kde to ukazuje ještě o něco málo méně. Převážně město a na zimních gumách. A to jezdím normálně, občas zaakceleruji, ale žádná divočina. Najeto 2600 km.
Renault Clio Grandtour Expression 1.2 Quickshift 80k 9/2009

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pát pro 04, 2009 07:49

Ja mam spotrebu priemer 5,9, ale mam este len 2000km. Pri 90 je spotreba okolo 5,5 - 6L. Na 98 okt benal je to viac, mal som priemer 6,3L. JAzdim pomaly, usporne. Motor nevytacam nad 3000ot, jazdim max 95km/h. No ked potrebujem surne predbehnut kamion je to problem, nie je tam rezerva. Spotrebu maju rovnaku motory 48 a 55kW, dokonca aj turbo ak sa nenahana velmi.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » sob led 09, 2010 17:40

Tak po dlhsej dobe zase prispievam sem sam. Urobil som prieskum v chipovani clia na SK aj v zahranici. Ked nasetrim planujem do mesiaca ist na chipnutie aj s brzdou a budem vediet na com som. Malo by to hodit max 7kW a 10Nm + vykon.

Dalsia zaujimava vec ktoru som zistil je, ze clio po facelifte uz nema odlisne kody motorov ako pred faceliftom. Teda D4F D7 pre pôvodne 55kW motor je uz aj na 48kW motore oznacenie namiesto pôvodneho D4F, D4F G7. Asi nikto z vas nema viac vedomosti o tomto ze?

Apropo planujem kupit stresny spojler na piate dvere, nemate s tym niekto skusenosti?
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » čtv úno 11, 2010 15:40

Tak si tu veselo ďalej píšem sám. V renaulte som sa bol opýtať na kód motora, pretože mi nesedí kód motora s tým čo mám v TP. Aký máte kód motore? JE na bloku po sviečkami, dá sa na to posvietiť za alternátorom. Ja mám kód D4F 740 čo je podľa homologácie na LPG EHK 115 motor 55kW. Moje podozrenia sa čoraz viac potvrdzujú, že sa jedná o identické motory priškrtené elektronicky. Chcete 55kW? Priplaťte si v Reno 20.000skk.

Potom som bol v Reno a povedal mi servisak, že nevie o tom, že by boli iné diely motora na 48kW a 55kW. Že rozdiel je v RJ, ale jedným dychom dodal, že neodporúča žiadny chiptuning, blablabla...

Vykonal som zatial 1. fázu úpravy motora, a to som zatiaľ na skúšku namontoval KD filter priamo na klapku. Zvuk motora je pekny, na plný plyn viac hučí, inak pohoda. Akurát ten elektronický plyn je paskvil, všetko kazí, hrozne je to spomalené s tým. Zatial mám minimálne nižšiu spotrebu, ale zato motor pomerne výrazne ožil. Je oveľa ochotnejší ťahať a aj nad 4000ot. Dosť sa zlepšilo pružné zrýchlenie. V Tomto čase neviem odmerať O-100, potrebujem na to aj 2 ľudí a nemám.

Možno o jeden 2 mesiace už zrealizujem ten chip s brzdou a potom vám dám vedieť. Teraz som kupoval elektróny, takže výdavkou je dosť.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » čtv úno 11, 2010 16:52

Neboj ja sledujem kazdu temu ohladom Clio III. Sice sem nepisem lebo mam 74kW motor, ale citam vsetko. Ake si kupil disky ja chcem tiez kupit este sa rozhodujem ake. Daj typ. Dik J.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » čtv úno 11, 2010 16:54

Z autobazarov, nemam na nove. Klasika 5 lucove, casom pridam foto. 6J ET 37. Ked budem mat viac km, hodim aj ten chip a som velmi zvedavi kolko budem mat kW.

Ved za 150 maju 2 typy origo elektronov na clio na bazaroch 5sad. Mozes si kupit tam. Mne sa ale nepacili, preto som si zobral ine. V podstate mi sedi vsetko okrem ET, ale uz kaslem na to, je to na zadnej strane elektronu, nikto to nebude vidiet a nove auta aj tak moc nebuzeruju.
Naposledy upravil(a) septim dne čtv úno 11, 2010 17:26, celkem upraveno 1 x.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » čtv úno 11, 2010 17:22

Ved aj ja zhanam vsade mozne po internete. Mam prislub od jedneho chlapika ktory dovaza Renaulty od Frantikov, ze sa pozrie po origos nejakych peknych tak uvidim ci sa to zrealizuje. Preto nechcem zostat na prazdno na jar. Teraz mam zimne na plechacoch. Cele ma na novych odradza to, ze nesedia rozmery, ktore su v TP a nechce sa mi behat po uradoch na zapisanie novych rozmerov. Ked sa nebude dat inak, tak to budem musiet absolvovat. :(
Tak pokracuj pozeram ako sa bude darit tebe v tuningu :t18:
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte úno 16, 2010 17:01

Takže konečne pridávam fotky z mojej fázy 1 úpravy. Momentálne mám spotrebu 5,1L benzinu podla PC, ale jazdím cez dediny veľa.

Popri tom som zrealizoval na bratovom identickom cliu inu fázu 1 a to montáž K&N filtra vložky do origo boxu. Zatial sa testuje od pondelka, výsledky pridám neskôr.

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pát úno 26, 2010 12:00

Takze pridavam dalsie skusenosti. U mna sa drzi spotreba na hranici 5,2L, ale budem tankovat a nulovat pocitadlo, to je este jazda po snehu. (teraz jazdim malo).

Druhe clio s K&N filtrom ma teraz spotrebu kombinovanu BA-mimomesto okolo 4,9-5L benzinu, takze dobre skusenosti s filtrom a spotrebou (predtym 5,5-5,6L), tak isto velmi pozitivny narast vykonu oproti standardnemu filtru.

Po tankovani pridam moju spotrebu a tak budeme moct porovnat rozdiel medzi hribom a vlozkou. Zatial je rozdiel zvukovy, mozno trosku viac vykonu na siske, ale je zima, v lete bude asi problem s horucim vzduchom v motore.

Zatial stale cakame na dokoncenie zabehu motorov a vahame s chipom, ked to bude iste sa ozveme. Zdar vsetkým!
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pát úno 26, 2010 13:10

Přemýšlel jsem o tomto, ale říkám si, jestli to není zbytečný a co by mi na to řekli v Renaultu, jestli by to nemělo nějaký vliv na záruku... http://tuning.autodoplnky.cz/filtry-gre ... smid-6384/

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pát úno 26, 2010 13:44

To je predrazene. Nekupuj to. Sisku kupis aj za menej a ked uz, tak si zober radsej vlozku KN mas to do 100E a mas k tomu aj zaruku od nich ze to nerusi zaruku od renaultu. Je to na takej nalepke. Co sa tyka renaultu, tak ti zrusia zaruku aj vtedy ked si prdnes do sedacky a presedi sa. To mas vsade. To iste robia vsetci predajcovia.
Okrem toho zivotnost je u nich 1 600 000km a nie 100.000km ako pisu tam. Vykon a spotreba spokojnost. Ale samozrejme necakaj 10kW. :roll:
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » pát úno 26, 2010 13:50

Daj link na tie filtre ,čo si kupoval.

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pát úno 26, 2010 13:51

Můžeš hodit pls odkaz na nějaký KN pro tu 1.2 55kW? Právě se mi nedařilo najít, všechno bylo pro jiný motorizace, co jsem zahlídl. Jasně, vím, že na výkonu to přidá nula nula nic.

Uživatelský avatar
angelo
Experienced member
Příspěvky: 518
Registrován: pát kvě 15, 2009 20:01

Příspěvek od angelo » pon bře 01, 2010 21:57

Septim ,čo ten link? Prosím ťa hod sem odkaz na ten KD filter .

Uživatelský avatar
deekay
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte dub 10, 2007 15:01
Bydliště: Nové zámky

Příspěvek od deekay » pon bře 01, 2010 23:52

No neviem, ja som ohladne filtrov skepticky.... a trochu sa tu rozpisem :D
Pri neupravenom motore to nema zmysel podla mna.

A ze klesla spotreba filtrom o pol litra? To zrejme len zosalel pocitac inym prietokom vzduchu do vahy. Nehovoriac o tom, ze teraz sa saje vzduch z motoroveho priestoru kde je teplejsi, co samo o sebe znizuje vykon.

Ma tu asi zabijete hosi, ale ked chcem vacsi vykon, kupim si vykonnejsi motor... (teraz neberem do uvahy ten isty motor + ina riadiaca jednotka, tam samozrejme kupit slaby, a prehodit RJ/chipnut ;D - ak sa to ale v konecnom dosledku este nepredrazi)

Ked som sa znameho v renaulte pytal, ake clia sa najviac predavaju, tak vravel ze tie 48kW.
Ved to je smiesne. To auto vazi o 300kg viac ako skoda favorit a vykon ma mensi ako BMM verzia (50kW).
Tonovy vykon favorita je tiez niekde uplne inde. Co v konecnom dosledku znamena, ze dve dekady stare komunisticke auto pri sprinte z krizovatky len tak prefci okolo novucickeho 48kW clia, a fabie 1,2HataTitlaPower.
A potom sa este dakto rozculuje, ze to moc neide so zapnutou klimatizaciou :)

Vaha je dolezity udaj ktory si malo kto pozera:
Nove auta (celkovo) pridavaju sice vykon ale nie rychlost. Golf Gti spred 80teho je rovnako rychly ako Gti spred 3 rokov a staci mu na to polovicny vykon.

Teraz tie nove clia stoja neskutocne malo oproti dobe ked sme my kupovali. Je nezmysel kupovat najslabsie motory... V konecnom dosledku sa to obrati proti majtelovi - na dialnici sa potom viac trapi, musi byt rychlejsie sprevodovany, cim stupne spotreba, cely cas ide na vyssi vykon, cim je jeho zivtonost mensia, a spotreba vyssia...
Na tej nasej 1,4 74kW sa da jazdit za 5 a nieco ked clovek nema tazku nohu na plyne a na dialnici ma mensiu spotrebu ako 1,2.

Nevravim teraz, kupte si Clio sport :D ale zlaty stred je dobry, teraz by som volil 1,2tce, hoci tam ked sa vysype turbo, amen tma...
Ved vymena poistky - 20e...

Vsetko toto myslim samozrejme v dobrom. Su to veci, ktore su tak ale preco by vam to marketeri vesali na nos?
Tak isto ak BMW so zadnym nahonom nepouzitelne pri 1cm snehu, ked sa nevyhrabe z parkoviska, ale nikto si to nepripusti, ved je to BMW a kazdy mlady kkt, pardon, tuner po nom tuzi ;) A o Xkovej rade ani nezacnem... :lol:

Dufam ze nevyvolam ziaden flamewar :)
Peace a pustite sa do mna :D
Clio III - 1,4 16V - 74kW, 2006, cca 50 tisic km
Megane I - 1,4e RT - momentálne zadretý...
http://benzinaci.mc2.sk

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte bře 02, 2010 07:43

http://www.toptuning.sk/category.php?id_category=175

cena s postou do 100E.

Deekay: Ja viem co pises a mas pravdu. Ale. Uz par rokov experimentujem s tymito vecami tak mam vlastne skusenosti. Filter na druhom aute je v origoboxe som pisal, takze nema co tahat teply vzduch. Moje fotky su docasne riesenie, pretoze som len testoval ci bude rozdiel. A poviem ti ze ten rozdiel je riadny. Ver alebo never, ale auto ide nie subjektivne lepsie.

S tymto filtrom na fotkach som zacal cca jazdit pred 5-6 rokmi na favorite. Tam to moc nepsravilo ale uslo to. Potom som to dal na feliciu BMM aj s LPG! (favo bolo tiez na lpg) a jazdil som v lete opakovane za 4,2- 5L LPG na felicii, celorocny priemer som mal okolo 5,7L LPG kade tade po slovensku. Takze tam nebol ziadny PC co by mi ukazoval blbosti, spotrebu som ratal podla tankovania. Ked som dal naspät standardny filter bolo zase ako stupat na blatovi plyn, tupy tah motora.

Ad clio a motory. Ano je to podmotorovane, ale fabia je este horsia. Ak si kupis 55kW verziu nie si na tom lepsie, pretoze vykon ma vyssi az od 4250 otacok a krutak rovnaky. Prevodovka rovnaka. Na turbo vela ludi nema peniaze a boja sa toho. Vacsi motor nie je v ponuke, takze tolko o tom. PReto vacsina ludi berie tento motor. Aj ja som len preto kupoval nove auto, lebo som si to mohol kupit na srotovne a akurat za tolko. Apropo s chipom z toho mam ked chcem za 55kW, ale prevodovka je kratka aj tak. A ked aa niekomu naozaj XXXXXXX turbo amen opravy. Vsetko na turbo motore je drahsie, to nie je len turbo. A chcem si to spravit na plyn, takze dalsi dovod proti turbu.

Ad favorit. S favom som svoje odjazdil a poviem ti sice ten motor mal akoze 50kW, ale bol to prd. Ver mi ze 1.2 clio ho da dole kludne. Nezabudni aj na pruznost motora a kratku prevodovku. Favo fela maju dlhe kvalty a dynamika je zabita tym a darmo tocis trojku ci stvorku, nic moc. Mam na tom svoje odjazdene...

A na zaver nikoho nepresviedcam a ni nenutim aby si nieco robili na aute. Ja sa tu len snazim podelit o svoej skusenosti a know-how co viem a co sa mi osvedcilo. Kto chce, nech sa pride presvdcit na mojom aute.

Peace.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
deekay
Starting member
Příspěvky: 50
Registrován: úte dub 10, 2007 15:01
Bydliště: Nové zámky

Příspěvek od deekay » úte bře 02, 2010 09:17

Clovece, ja ta tusim poznam :D nechodieval si kedysi na skoda techweb? :D Aj ten filter z favorita si pamatam.
Ja mam stale toho bieleho favorita :D a nikto ma nedonuti ho za ziadne peniaze zosrotovat!! :lol:

Inac samozrejme s tebou suhlasim.
Ale favo felda su naozaj rychlejsie, aj podla papierov, od fabie HTP urcite (favo 14s, fabia 16s) a ta ma identicky vykon.
Odskusali sme to v reale :D : http://www.mc2.sk/benzinaci/2/

Na pocit to naozaj nie je (favoritu pomalsie stupaju otacky kvoli dlhsej prevodovke a neochote ist do otacok) ale do tych 100km je to naozaj v prospech deduskov :)
Potom uz prichadza na rad aerodynamika, velke odpory, primitivne vsetrekovanie ... a vdaka tomu na dialnici nic moc. A maximalka nie je obmedzena maximalnymi otackami ako na cliu ale tym ze to proste uz neide viac :D

Tak prajem vela uspechov a zdaru s experimentami ;)

A mohli by sme teda dat nejaky Clio/renault SK zraz, neviem ako to tu chodi, ci byvaju nejake, kde, ako casto....
Clio III - 1,4 16V - 74kW, 2006, cca 50 tisic km
Megane I - 1,4e RT - momentálne zadretý...
http://benzinaci.mc2.sk

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte bře 02, 2010 09:49

Hej, aj na TKS som pisal, ale tam ma iny nick a na techwebe. Aj tam sa cudovali co som dosiahol na felicii s upravami. Apropo ten upraveny motor stale dodnes jazdi vo felde amajitel je spokojny.

Ano prevodovka je kratka na cliu, to mi vadi, ale dat tam z tce by stalo velky spas, iste dobre drahe, inak by to teoreticky malo pasovat a pri 90 by to tocilo cca 2500ot tusim co by motor zvladol po chipe.

Teraz bojujem s tym, ze to chcem hodit na plyn ale na SVK je vsetko nenormalne komplikovane az z toho pukne hlava. Kombinacia chip + lpg vela nerobi, ale urcite pomoze minimalne uprava predstihu pri plyne. Zlepsuje to pruznost motora a znizuje spotrebu. Ked som kupil feldu, zrala 9-10 litrov plynu, ked som ju pridusil maximalne 8-9L, kes som ju komplet prerobil a prestavil 4,2 - 6L a to si nevymyslam, nemam to za potreby. Medajlu za to nedostanem.

Podobne su rezervy aj na tomto cliu. S prevodovkou sice nic nespravim, ale s priskrtenym motorom ano. Uvidim ako dnes dopadnem pri vybavovani plynu, ak nijako pojdem na ten chip a brzdu, nech mam na papiery co to umi a nebudeme sa tu hadat ci to ide lepsie alebo nie.

Zdar!
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů