Problém se startováním

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » pát říj 08, 2010 12:55

Tak nechal som to v servise TT-CAR 3 dni,reku nech skusia aj studene štarty,nadstavili ventily ,vraj vymenili tesnenie,neviem aké.Auto ide 2 týždne na prvý tuk.Zmotavali že náš benzin 95 nemá oktány,vraj 98 má u nás 95 oktánov..... východný blok.... bla bla.....atď :shock:
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

mira18
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: pát úno 05, 2010 19:54
Bydliště: Litovel

Příspěvek od mira18 » pát říj 08, 2010 19:38

musíš mít zaplý zapalování pak klapka fakčí
Renault Laguna RT 2,0 83Kw, Liftback 120000km
http://moje.auto.cz/mira18/renault-laguna.
Renault Thalia 2004 1,4 55Kw 61000km konečně jsem se ji zbavil a zakoupil toto
Renault Laguna RXE 2,0 83 kw, Liftback 1995

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abcman » čtv říj 14, 2010 21:13

Já minule po ránu startoval dokonce na 3x auto točilo točilo a ne a ne chytit... :lol:
A po startu mě motor kucká, pokud je venku kolem 10°C a startuju studenej motor.. Podle mě mají blbě udělanej sw co řídí palivovou směs.. Ale nějak víc to neřeším.. Renault bude mít vždycky nějakou tu mouchu.. :lol:
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1

Uživatelský avatar
DarkTower
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
Bydliště: Brezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkTower » ned říj 17, 2010 16:26

Tomu s tym bezinom by som moc neveril. Ja som mal tie problemy prave ked som tankoval 98-ku. Potom som prestal, davam tam obycajnu 95-ku a slape to... Zoparkrat som sa uz ponahlal a vobec som necakal, kym pozhasinaju vsetky kontrolky. Proste som strcil klucik, otocil a nastartoval...

Uživatelský avatar
mephistophele
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte led 12, 2010 23:12

Příspěvek od mephistophele » ned říj 17, 2010 21:12

abcman píše:Já minule po ránu startoval dokonce na 3x auto točilo točilo a ne a ne chytit... :lol:
A po startu mě motor kucká, pokud je venku kolem 10°C a startuju studenej motor.. Podle mě mají blbě udělanej sw co řídí palivovou směs.. Ale nějak víc to neřeším.. Renault bude mít vždycky nějakou tu mouchu.. :lol:
Kolko mas prosim ta nabehanych kilometrov? Kedy a pri akom stave kilometrov ti to zacalo tak startovat? Predpokladam, ze od nova ti to nerobilo... Hm, ja som nechal teraz pri robote auto asi 4 dni, dnes som prisiel zo sluzobky, sadnem do auta a skocilo ako zatial vzdy na prvy tuk, mam ale len na nom 14 000 km... To ma tiez cakaju take trable so startovanim do buducna? :cry:
CLIO Grandtour 1.2 TCE, Ice - 03/2010

Uživatelský avatar
abcman
Junior member
Příspěvky: 158
Registrován: stř úno 18, 2009 21:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od abcman » ned říj 17, 2010 23:10

mephistophele:
Člověče já už mám něco přes 50 000.. ale neřekl bych, že to dělá od nějakýho konkrétního počtu kilometrů - stejně jako to nedělá pravidelně, prostě většinou to šlape jak hodinky a z toho to začne blbnout.. Takže to neřeším.. Motor občas blbne jen za studena, jak se trochu zahřeje tak zase ok.. takže bych se toho být tebou neobával.. :wink:
Je to Renault..tam bude vždycky něco :lol:
R. Clio III, 1.2 TCE, RipCurl2, phase 1

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » pon říj 18, 2010 09:56

Kazde auto ma svoje muchy. U nas kolega musi auto nechat chvilu nastartovane. Za studena mu motor tiez strajkuje (Fabia). V servise diagnostia neukazuje nic odporucenie nastartovat a nechat motor zohriat.
Pretoze, ked sa zohreje funguje ok.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Příspěvek od Jean ViC » čtv pro 23, 2010 09:06

abcman píše:Já minule po ránu startoval dokonce na 3x auto točilo točilo a ne a ne chytit... :lol:
A po startu mě motor kucká, pokud je venku kolem 10°C a startuju studenej motor.. Podle mě mají blbě udělanej sw co řídí palivovou směs.. Ale nějak víc to neřeším.. Renault bude mít vždycky nějakou tu mouchu.. :lol:
ja dneska jsem taky tocil jak divej na prvni pokus a nic, tak druhy pokus, zase toceni jak u naftaka bez nazhaveni a motor se rozkaslal, po pul sec. kaslani okolo 600ot motor se uklidnil a zvysil otacky lehce pres 1000ot, tak jsem mohl odjet...
a to mam najeto 1500km... joo asi holt renault... ale jestli se to bude zhorsovat tak asi budu muset opruzovat v servisu...

EDIT: kontrolky nechavam zhasnout, tankuji Vervu 100....
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pát pro 31, 2010 10:09

Kupuj jinej benzín :wink: Delší dobu mě to to taky trápilo, ale po změně paliva už se nikdy žádný špatný startování, ani kuckání neukázalo :) A ta verva pro tenhle motor nemá stejné žádnej význam. Taky jsem kupoval carreru na omv a efekt byl, že to nestartovalo. Prostě normální natural 95 na nějaký solidní pumpě (shell, omv, agip atd..). Jo a trvalo mi to tak 2 až 3 full nádrže tý 95tky, než si to sedlo.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Emilianio
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 03, 2010 14:27

moje problemy so startovanim

Příspěvek od Emilianio » pát pro 31, 2010 12:54

zial patrim medzi, tych nestastnikov, ktorych trapia problemy so startovanim (zatial iba 2krat na 2. pokus, raz vobec).
jazdim clio grandtour 1.2 tce, od 8/2010, nove
tankujem iba shell 95
do prace 14km, jazdim denne, dlhsie trasy nad 100 km, po meste zasadne nejazdim, ziadne trasy kratsie ako 5km

prvy problem so startovanim, este niekedy zaciatkom 10/2010, nastartovalo na 2. krat
startovanie v zime pri -20 bez problemov, na 1.krat
prvy problem v polovici 12/2010 pri 5456 km, den predtym start pri -20, rano aj vecer, aj ked pocitovo trosku dlhsie 1,5 sekundy namiesto 1s, ale na 1.krat, 14km jazda, v sobotu bolo teplejsie = -10, a rano velmi vlhko,
nenastartoval som ani na 8. pokus !, ani v nedelu poobede, az v pondelok rano (+1 C), na 1. krat iba 2 valce, na 2. krat normalne (odtahovka prisla podla dohody ale zbytocke), mozno cievky, al.iba zahadzane sviecky?
diagnostika o.k., odporucane niekolkonasobne otocenie klucom v zapalovani pred startovanim, v pripade dalsich problemov opat servis, ziaden podpis ci zaznam do statistiky - preto sa v renaulte tvaria, ze sa nic nedeje
dnes rano na 1. krat opat nic (vlastne iba dusenie), 3-4 krat zapnutie a vypnutie zapalovania, 2. pokus, trosku tazsie ale predsa natocil. Rozdiel medzi vcerajsim a dnesnym pocasim podobny ako predtym, oteplenie z -20 na -10, vlhko.
auto nie je garazovane

moj scenar: 1. pri kratkych trasach (mojich 14km) a nizkych teplotach (dlhodobo -15 a menej) sa motorovy priestor a okolie dobre neprehreje a vodna para niekde kondenzuje - nevysvetluje vase problemy v teplom pocasi
2. mrzne elektronika, zle vyhodnoti podmienky startovania, soft. chyba
3. nedostatocny tlak paliva - preco aj ked je teplejsie?
4. sviecky, cievky - viacery skusali rozne sviecky, ich cistenie a podobne

myslim si, ze je to tlakom paliva, pretoze pri 8. nenastartovani som stale necitil "vonu" benzinu v blizkosti auta. Moze to byt filtrom paliva, ci cerpadlom, ale myslim, ze nie typom paliva

uvidime ci sa dostanem z prace (31.12.)

doplnene: tankujem vzdy prazdnu (6-10 l) do plna, stava sa to pri skoro prazdnej 10-15 l paliva)

Uživatelský avatar
mephistophele
Starting member
Příspěvky: 96
Registrován: úte led 12, 2010 23:12

Příspěvek od mephistophele » pát pro 31, 2010 14:33

Emilianio:

Uf! Viem si predstavit ako sa citis! :evil: Ja som mal minule akoze zavadu, vibrovalo mi riadenie, tak som hned myslel ze som rozbil teraz na nasich "krasnych" cestach riadenie alebo pokrivil disk a mam osmicku na kolese. Hybaj hned do Renaultu, s riadenim a brzdami predsa nie su srandy, tak som na nich potlacil a technik sa so mnou hned siel previezt, soferoval, sam usudil ze je to zle, hned ho dvihli, za 5 min. ma zavolal, ukazal, ze z vnutornych stran kolies mam nabity zamrznutay sneh, vysvetlil, ze pri prevazovani kolies sa davaju zavazia na gramy aj ja mam na kolesach aj pol kilove kusy zamrznuteho snehu. Vycistil, poradil a odporucil, ze ked ho nemam garazovany, obcas je dobre ho nechat cely den v takych mrazoch ako teraz v nejakych temperovanych podzemnych garazach nech "stecie"! Takze super, ide ako hodiny, KLOP - KLOP !
Odbocil som od temy, mozno aj k tvojmu problemu, aj ked tankujes na "znackovych" pumpach, nikdy netusis ako je to u nich s priesakmi a centralnymi nadrzami. Cital som nedavno o tom niekde na nete a riesili chlapi aj s benzinovymi motormi jedno aditivum : http://www.vasoil.cz/detail/sheron-aqua ... aquafobin/
Podobne vraj ako u dieslov aj u benzinu moze dojst prave u poloprazdnych a prazdnych benzinovych nadrzi problem prave v chladnejsom obdobi. Neviem, ak chces skus, ja som ten pripravok videl u nas Kauflande, cena cca. 5 eur. Drzim palce! :twisted:
CLIO Grandtour 1.2 TCE, Ice - 03/2010

rispekt
Junior member
Příspěvky: 129
Registrován: čtv srp 12, 2010 17:58

Re: Problém se startováním

Příspěvek od rispekt » sob led 01, 2011 13:15

Tak ja tankujem odkedy som kupil auto, co bolo v juny, vacsinou len OMV carrera, obcas som dal obycajnu 95ku. So startovanim som zatial problem nemal, stale to dalo na prve otocenie klucom, ci mam plnu alebo som na rezerve. Mozno je to nahodou, mozno to dojde aj namna, ale zatial mozem povedat ze som spokojny.
Clio 3, 20th 1,2Tce

skriatok
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: ned led 02, 2011 11:25

Re: Problém se startováním

Příspěvek od skriatok » ned led 02, 2011 11:30

Mam 1,2 tce a tento problem som mal tiez, prvy ranny start bol vzdy problem, ale startovaval som bez zaradeneho rychlostneho stupna. Od kedy som zacal startovat vyhradne na zaradenom stupni uz sa mi tento problem nevyskytol a to je uz viac ako rok a viac ako 30 000 km. skusal som pôvodne aj cakanie na zhasnutie kontroliek, ale to nemalo ziadny ucinok.

Emilianio
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: stř úno 03, 2010 14:27

Re: Problém se startováním

Příspěvek od Emilianio » úte led 04, 2011 21:05

A stalo sa to znova

dnes rano som opat (uz 2. krat) nenastartoval. Asi po 15 minutach vybavovania renault assistance som to opat skusil, naskocil hned, ale po 4-5 sekundach skapal. Den predtym: startovanie pri -20 bez problemov, jazda 14 km prevazne dole kopcom, ziadne stupanie. Motor sa nezohrial aj ked teplomer ukazoval, ze je zohriaty. Pri vypinani som si vsimol, ze volnobezne otacky neklesli pod 1000 (normalne po studenom starte, ale nie 14km).
Po prijazde odtahovej sluzby to este sofer skusil aj so sosliapnutim plynu, neuspesne. V servise zlozili auto, mechanikovi som odovzdal kluce. Nastartoval na prvy krat. Myslel som, ze ma porazi. Teplota vonku stupla z -17 na -8. Diagnostika opat nic neukazala.

Zaver: zacinam si byt isty, ze zamrza palivovy privod, pri trvalych teplotach pod -10 stupnov, sa to vnutri nabaluje, Cele to vyvrcholi ak sa motorovy priestor dostatocne neprehreje. Niekde tam bude slabsie miesto. Skusim prisadu do paliva ako napisal mephistophele. Neviem co budem robit, ked sa to zopakuje v lete.

mephistophele: mal som rovnaky problem, s tym rozdielom, ze som o tom uz pocul :D, ale bolo to hrozne ked sa pri predbiehani v 90 km/h roztriaslo cele auto

rispekt: tankujem Shell 95 iba na 2 cerpackach, LE, KK
uz neplati, ze sa to stava skor pri prazdnej, bola takmer plna
skriatok: nenapada ma logicky suvis, len nech startuje

miloss21
Advanced member
Příspěvky: 260
Registrován: úte črc 07, 2009 07:23

Re: Problém se startováním

Příspěvek od miloss21 » pát led 07, 2011 21:14

ja zatial nemam ziedny problem so startovanim necham zhasnut vsetky kontrolky co maju vratane palivoveho cerpadla a bez problemov nastartuje na prvy krat ci je vonku nenormalna zima alebo nie....... ja som s tym mojim velmi spokojny(asi vydareny kusok)..... ja sa on staram ako len viem a ono sa mi odvdacuje zatial maximalnou bezproblemovostou...... musim povedat ze zatial je dokonale.... KLOP KLOP KLOP
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale

VLADY
Junior member
Příspěvky: 212
Registrován: stř kvě 16, 2007 21:45
Bydliště: BA-SK

Re: Problém se startováním

Příspěvek od VLADY » ned úno 06, 2011 22:41

Tento náš , (teda teraz už viacmenej môj) štartuje bez problému či je teplý alebo studený alebo je zima alebo leto. Len ešte keď na ňom jazdila manželka tak sa jej párkrát stalo, že po naštartovaní to ako keby pár sekúnd išlo na 3 valce , ale potom sa to chytilo a nebol problém. A mne sa to stalo tiež ale len raz za celý čas čo ho máme . Ale že je ten voľnobeh s tými malými otáčkami ozaj na doraz spravený, aspoň mne sa zdá ...mi to dakedy aj vadí...ak nedám pozor pri rozbiehaní že mi to aj skape.... A hlavne ak idem pár krát po sebe s manželkiným terajším dieslom ,tak ten ako každý správny nafťák ozaj nemá problém rozbiehať sa aj bez plynu, takže strácam tie správne návyky.A potom prestúpim do Clia a jak začiatočník.A to mám vodičák cez 20 rokov.. Clio mi dakedy príde, ako keď som mal voľakedy š100 a hlavne cez zimu za studena bolo potrebné najprv poriadne roztočiť motor ,a až potom púšťať opatrno spojku... :lol:
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl

Uživatelský avatar
bodom.lukas
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
Bydliště: Milevsko

Re: Problém se startováním

Příspěvek od bodom.lukas » úte kvě 29, 2012 14:44

Po opravdu dlouhé době začínám registrovat, že moje Clio mělo problém nastartovat.Ze začátku jsem sice nějaké problémy měl, ale vyřešil je tankováním kvalitního benzínu.Potom dlouho nic a minulý týden hned 2x po sobě, za studena, jsem otočil klíčkem, nechám zhasnout kontrolky a oil ok, jako vždy a startuju a ono nic, tak znova provedu tento proces a nastartuje bez problému, druhý den to samé, až na to že motor aspon zakuckal, ale stejně zhasnul, druhý start bez problému, tento týden zatim nic.Natankovánou mám Vervu 95.V zimě při -20 starty bez problému a ted když je hezky, tak trošku zazlobilo.Jinak jsem pozoroval, že se mi to stává jakmile je tak kolem 20 a více stupnu navečer, zaparkuju, auto zhasnu a brzo ráno kdy jsou teploty kolem 10 a méně stupnu.
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Re: Problém se startováním

Příspěvek od jurajc » úte kvě 29, 2012 15:11

No startovanie zatial ok. Skor sa stane, ze otacky klesnu, ked je este studene a stane sa, ze aj zdochne a musi sa znovu nastartovat.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
bodom.lukas
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
Bydliště: Milevsko

Re: Problém se startováním

Příspěvek od bodom.lukas » stř kvě 30, 2012 17:10

Tenhle týden taky OK, třeba to bylo jen nahodne, že něchtělo startovat.Tak to je normální že otáčky po nastartování studeného motoru jsou vyšší a během deseti sekund pomalu padaji na volnoběžné otáčky, ale aby mi to zdechlo to se mi nestalo.
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009

ivcop
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: stř říj 28, 2009 13:02
Bydliště: Praha 9

Re: Problém se startováním

Příspěvek od ivcop » pon čer 25, 2012 12:30


Uživatelský avatar
bodom.lukas
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
Bydliště: Milevsko

Re: Problém se startováním

Příspěvek od bodom.lukas » pon čer 25, 2012 17:42

Co tím autor chtěl říci?
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: Problém se startováním

Příspěvek od Jean ViC » úte čer 26, 2012 11:41

tak hlasim ze to tady cist nebudu...
jak jsem to precetl tak v sobotu a v pondeli mi to nejak divne nastartovalo, asi vterinu to okolo 500 otacek / a nejspise ne na vsechny valce / pak to chytlo a OK ale uz jsem mel strach :)
tak snad nebudu muset dale prispivat
dnes rano OK
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startováním

Příspěvek od Marv_S » úte čer 26, 2012 14:45

Posledních pár týdnů s tím mám při prvním ranním startu taky problém, objevilo se to zase po dvou letech. Jen pro rekapitulaci - měl jsem s tím problém hned od koupi, tankoval jsem pouze na OMV, jakmile jsem změnil čerpačku tak to na pořád přestalo, všechno bylo v klidu, až do teď.

Takže ráno nastartuju, auto se dusí odhadem na 2-3 válce v nějakých 350-500 otáčkách za minutu, po cca 5 vteřinách to přestane a motor běží normálně. Druhá varianta je, že to poprvý nechytne vubec, druhý pokus je vždycky ok. Dělá to jen první start po noci, nikdy přes den už ne, nehledě na to, jak dlouho se s auteme nejede.

V pátek jedu na dovolenou, až se vrátím tak jdu na servisku v 60 000 km, kdy se měnej i svíčky, tak jsem zvědavej, jestli to přestane.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém se startováním

Příspěvek od Marv_S » úte čer 26, 2012 14:48

Ještě malé doplnění - jak to začalo škubat, tak jsem vzal dvě nádrže shell fuel save nebo jak se ten super šetřivej benzin jmenuje a bylo to ještě horší, auto do cca 2200 otáček škubalo.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
bodom.lukas
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
Bydliště: Milevsko

Re: Problém se startováním

Příspěvek od bodom.lukas » úte čer 26, 2012 14:59

Marv_S píše:Posledních pár týdnů s tím mám při prvním ranním startu taky problém, objevilo se to zase po dvou letech. Jen pro rekapitulaci - měl jsem s tím problém hned od koupi, tankoval jsem pouze na OMV, jakmile jsem změnil čerpačku tak to na pořád přestalo, všechno bylo v klidu, až do teď.

Takže ráno nastartuju, auto se dusí odhadem na 2-3 válce v nějakých 350-500 otáčkách za minutu, po cca 5 vteřinách to přestane a motor běží normálně. Druhá varianta je, že to poprvý nechytne vubec, druhý pokus je vždycky ok. Dělá to jen první start po noci, nikdy přes den už ne, nehledě na to, jak dlouho se s auteme nejede.

V pátek jedu na dovolenou, až se vrátím tak jdu na servisku v 60 000 km, kdy se měnej i svíčky, tak jsem zvědavej, jestli to přestane.
Přesně to samé bych mohl napsat taky, akorát já tankuju jen u Benziny, svíčky mě napadly taky vyměnit, sice mám necelých 50000 najeto, ale možná by se to mohlo zkusit.
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů