Problém se startováním

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
shamanm
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 30, 2010 07:00
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od shamanm » pát srp 27, 2010 08:39

no tak uz sa moje clio dozvedelo o tejto moznosti a tiez zacalo sporadicky blbnut a teda sem tam nechyti na 1x :evil:
pytal som sa v renaulte (BA oproti ruzinovskemu cmitru) co to asi moze byt a dostal som presne tu odpoved co vsetci:
doneste, odskusame, diagnostika...blablabla....
Clio 3-2 09, 1.2 chip 80k, priemer 5,4L (pomala jazda) 6L (normalna jazda) [img]http://i10.tinypic.com/2nk1cvk.png[/img]

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pát srp 27, 2010 09:04

Já si stejně myslím, že bude zakopanej pes v tom čerpadle. Budu týden první nastartování po noci dělat "na dvakrát" a pak zase normálně. Pokud to ten týden nebude dělat a pak zase jo, tak je to jasný. Dělá mi to celkem často. S tím benzínem prostě nevim, střídám omw, benzina a shell ve větších městech, nevím, co víc bych pro to mohl udělat.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Jiri15
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 22, 2007 08:08
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiri15 » pát srp 27, 2010 13:12

Presne tak ako to opísal Milan Kaffka dvakrát otočit klučikom a startovanie je Normalne aspoň umňa uvidím či to vydrží
Renault Clio Grantour Expression 1,2 16V 55 kW/75 k 2009 6,2l


Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » pát srp 27, 2010 16:15

Asi si sa pomýlil ! Ja som nič také nepísal, že mi to pomáha,práve naopak -nepomaha otočiť 2x kľúčom. :shock:
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

Uživatelský avatar
Jiri15
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 22, 2007 08:08
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiri15 » pát srp 27, 2010 17:04

Prepáč omluvam sa zle som to pochopil ale skúsil som zapnúť kľúčik nechal som zhasnúť všetky kontrolky vypol som kľúčik a zase zapol a ono to hneď lepšie štartuje aj keď mi to chytalo na prví sup ale prvé štartovanie ráno mi to doslova dusilo teraz som dva dni skúšal dvakrat vypnúť kľúčik a lepšie štartuje uvidím po týždni čí to pôjde teraz štartuje ako za nova žeby náhoda ?
Renault Clio Grantour Expression 1,2 16V 55 kW/75 k 2009 6,2l


Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
Jiri15
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: sob zář 22, 2007 08:08
Bydliště: Žilina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jiri15 » sob zář 04, 2010 16:37

Tak som sa predčasne tesil povedal bi som keď vypnem dvakrat kľúčik že je to ešte horšie
Renault Clio Grantour Expression 1,2 16V 55 kW/75 k 2009 6,2l


Uploaded with ImageShack.us

Majko
Junior member
Příspěvky: 153
Registrován: pát pro 18, 2009 21:16

problem

Příspěvek od Majko » sob zář 04, 2010 18:02

všimol som si že to štartovanie je problémom motorov 1,2 55 kw aj tu http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... &start=100
na thalia fore majú problem a tiež iba s týmto motorom 1,4 im tam štartujú ok možno bude nejaký problem v softweri a zrejme za vlhka

Uživatelský avatar
defuckto
Grafoman
Příspěvky: 2553
Registrován: pát pro 25, 2009 02:26
Bydliště: Tuchoměřice ---------- Praha-Západ

Příspěvek od defuckto » sob zář 04, 2010 18:48

Musím vám říct, že i já mám občas problémy se stejným motorem, ale zase Clio II.. :/
Moje: Citroën C5 I 2.2 HDi Exclusive
Doma: Renault Clio IIB 1.2 16v, Renault Mégane I Coupé 1.6 16v, Renault Mégane I break 1.9 dCi Privilége
ObrázekObrázek

miloss21
Advanced member
Příspěvky: 260
Registrován: úte črc 07, 2009 07:23

Příspěvek od miloss21 » pon zář 06, 2010 09:49

startovanie vyriešene.... uz startujem zasa na prvy krat.... cakam lez mi zhasnu všetky kontrolky a ked zhasnu tak este chvilku cakam cerpadlo tak nataha dostatok benzinu a nastartujem naprvy krat.... len ho bolo treba nechat dlhsiu dobu natahat nestaci ten cas lez zhasnu kontrolky
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale

Uživatelský avatar
Petr346
Advanced member
Příspěvky: 373
Registrován: sob čer 06, 2009 07:38
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od Petr346 » úte zář 07, 2010 08:42

miloss21 píše:startovanie vyriešene.... uz startujem zasa na prvy krat.... cakam lez mi zhasnu všetky kontrolky a ked zhasnu tak este chvilku cakam cerpadlo tak nataha dostatok benzinu a nastartujem naprvy krat.... len ho bolo treba nechat dlhsiu dobu natahat nestaci ten cas lez zhasnu kontrolky
Tak to považuji za samozřejmost. Vždycky čekám, až mi všechny zhasnou a pak startuju na poprvé a bez problémů. Dělal jsem to takhle vždycky a na všech autech.
Renault Clio Grandtour Expression 1.2 Quickshift 80k 9/2009

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte zář 07, 2010 09:51

Cakanie nepomaha. niekedy nastartuje, niekedy treba dlhsie drzat starter a potom sa pomaly rozbehne motor akoby na par valcov a potom naskoci. Cakanie a 2 x otocenie klucom sa neosvedcili, motor startuje ako chce a kedy chce.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » úte zář 07, 2010 21:36

To iste čo SEPTIM :cx14:
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

miloss21
Advanced member
Příspěvky: 260
Registrován: úte črc 07, 2009 07:23

Příspěvek od miloss21 » čtv zář 09, 2010 05:53

Petr346 píše:
miloss21 píše:startovanie vyriešene.... uz startujem zasa na prvy krat.... cakam lez mi zhasnu všetky kontrolky a ked zhasnu tak este chvilku cakam cerpadlo tak nataha dostatok benzinu a nastartujem naprvy krat.... len ho bolo treba nechat dlhsiu dobu natahat nestaci ten cas lez zhasnu kontrolky
Tak to považuji za samozřejmost. Vždycky čekám, až mi všechny zhasnou a pak startuju na poprvé a bez problémů. Dělal jsem to takhle vždycky a na všech autech.
no ano ale ked zhasnu všetky tak este chvilku musim cakat.... samozrejme ze aj ja cakam na všetkych autach lez zhasnu musia s apredsa aktivovat tie systemy a všetko mozne a az potom startujem ale na tomto ked su uz zhasnute tak to este chvilu necham cakat a chyti mi na prvy krat(ked zhasnu idem si dat pas a potom mi to chyti hned)
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale

miloss21
Advanced member
Příspěvky: 260
Registrován: úte črc 07, 2009 07:23

Příspěvek od miloss21 » čtv zář 09, 2010 05:56

u mna je to tymto sposob co pisem vyssie zatial super.... motor naskocil zatial stale tak odkedy som to skusil.... inak kolega mi poradil nech skusim pri startovani otvorit nadrz ze co ak nevie kvoli tomu cerpadlo natahat dostatok benzinu a ma tam podtlak trochu.... neviem ci to moze robit ja som to neskusal kedze mi to uz slape ako hodinky teda zatial KLOP KLOP KLOP ale za skusku clovek nic neda
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » čtv zář 09, 2010 07:03

U mě zatím zase taky funguje, ale stejně si prostě myslím, že tam někde nějaký problém je, tohle normální není...
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » pon zář 20, 2010 14:56

Dnes som bol v servise,urobili diagnostiku-nič-všetko O.K.
Mám im to tam nechať,na druhý deň nadstavia ventily, a že tesnenie vymenia,no som zvedavý,ako dopadnem(TT-CAR TRNAVA) :ups:
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pon zář 20, 2010 16:08

Jaký těsnění vyměněj?
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » pon zář 20, 2010 19:33

No ja sa tomu nerozumiem, ale asi pod hlavou :scratch: Popýtam sa, keď to tam dám... :smajlici6:
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » úte zář 21, 2010 07:08

Těsnění pod hlavou Ti určitě měnit nebudou, tak se jich pak zeptej, co to měnili, dík.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » stř zář 22, 2010 07:36

Jinak teda jsem momentálně více méně zakotvil na obyčejným naturalu 95 ze shellky a problémy se startováním už se neobjevily. Nicméně se mi už nepodařilo za žádných okolností dosáhnout líbezných hodnot spotřeby, co jsem měl s carrerou 95, jenže na tu to zase škubalo a blbě startovalo, takže těžký výběr :)
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Mikoj
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: sob kvě 02, 2009 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikoj » stř zář 22, 2010 10:31

Momentalne (asi tak uz mesiac) uz so startovanim nemam problemy :D . Co som v poslednom mesiaci zmenil je benzin - natankoval som obycajny Shell 95 + snazim sa motor pri akceleracii drzat vo vyssich otackach (2500-3000). Sice mi podla PP stupla spotreba (7,8 v meste, predtym <7) ale tu uz v poslednej dobe neriesim.
Renault Clio III Phase II 1,2 48kW ICE
[img]http://images.spritmonitor.de/361192.png[/img]

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » stř zář 22, 2010 11:01

Takže koukám, že jsi přešel na stejný benzín... Příjde mi, že pokud se ten motor netočí a dýl se s ním jezdí v nižších otáčkách, tak je pak "divnej".
Clio Expression 1.2/55kW 2010

shamanm
Starting member
Příspěvky: 9
Registrován: pát dub 30, 2010 07:00
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od shamanm » stř zář 22, 2010 19:32

tak toto som zistil aj ja.....tankoval som na lukoile....co je dobry benzin podla mna tiez a sem tam to blblo...davam tam agip 95 a musim povedat, ze to pekne startuje.....vytacat to nevytacam, jazdim tak normalne a spotreba klasicky = cca 5.5 8) jasne, ze ked som sa tocil po meste len, po ulickach a 1,2,3 rychlost iba tak sla spotreba aj na 6L..
tak uvidim, budem to sledovat,
skor sa mi minule stalo ked prsalo a hodil som 5ku (cca pri 60ke, von z dediny), tak to tak jemne zatrhalo ako ked zacnu blbnut sviecky :shock: a to mam cca 13700km..ale potom sa mi to uz neopakovalo.. :?:
Clio 3-2 09, 1.2 chip 80k, priemer 5,4L (pomala jazda) 6L (normalna jazda) [img]http://i10.tinypic.com/2nk1cvk.png[/img]

mira18
Junior member
Příspěvky: 160
Registrován: pát úno 05, 2010 19:54
Bydliště: Litovel

Příspěvek od mira18 » čtv říj 07, 2010 21:36

Stejný problém se startováním a vyřešily sme to po svém protože v servise na nic nepřišli. Zapneme klíč necháme nasát palivo a šlapneme na plyn jednou a pustíme. Pak startujeme a zatím to chytlo pokaždé. Připadá mi to jako systém š120 našlapat a jedem :-D
Renault Laguna RT 2,0 83Kw, Liftback 120000km
http://moje.auto.cz/mira18/renault-laguna.
Renault Thalia 2004 1,4 55Kw 61000km konečně jsem se ji zbavil a zakoupil toto
Renault Laguna RXE 2,0 83 kw, Liftback 1995

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pát říj 08, 2010 11:20

Jelikož je ten plyn elektronickej, tak silně pochybuju, že to šlápnutí před nastartováním má nějakej efekt, kromě dobrýho pocitu :)
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti