Problém se startováním
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Problém se startováním
Mám takový poznatek k problému se startováním, který by nahrává mojí původní myšlence, že je problém v čerpadle, který je slabý, špatně nastavený nebo třeba moc citlivý na kvalitu paliva, těžko říct. Takže, kdo máte problém s prvním startem, tak normálně otočte na kotrolky, počkejte, než zhasnou, pak zase vypněte zapalování, znovu na kontrolky, počkat, než zhasnou, aby čerpadlo natáhlo jakoby dvakrát a nastartujte. Při týhle variantě je to vždycky ok. Tohle si myslím, že by popíralo problém ve svíčkách nebo kabelech.
Naposledy upravil(a) Marv_S dne stř črc 18, 2012 07:39, celkem upraveno 1 x.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
Re: Problém se startováním
Btw nereklamoval jste tohle někdo už? Mám záruku na poslední 3 000 km, což je na chvilku, tak bych to rád dořešil.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
- bodom.lukas
- Junior member
- Příspěvky: 102
- Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
- Bydliště: Milevsko
Re: Problém se startováním
Když mi to začlo blbnout, tak jsem taky přišel na to, že je lepší čerpadlo 2krát za sebou nechat natáhnout apak startovat.Ted poslední týden, ale startuju normálně na první otočení klíčkem a natažení čerpadla.Tak jsem ztoho fakt jelen, proč se tomu tak děje.Zkus stim zaject do servisu, ale podlě mě nic nezjistí.Mě se zdá, že už někdo psal na zastoupení Renaultu, o několik stránek níž.
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
- bodom.lukas
- Junior member
- Příspěvky: 102
- Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
- Bydliště: Milevsko
Re: Problém se startováním
Tak mě napadlo, minulí týden jsem byl na dovolené na Lipně, najeto něco přes 500km a jelikož je tam dost členitý terén, tak jsem motor točil více než normálně, někdy až 5000, tudíž jestli to take nemá vliv na tom lepšim startování.
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Re: Problém se startováním
U mna to urobilo na zaciatku. Klop, klop odvtedy klud. Skor ma teraz stve, ked je studene idu dole otacky a ked sa po 2 min. zohreje otacky sa dostanu do normalu a auto ide v pohode. Este mam 3000km pred vymenou oleja potom to nahlasim, ked pojdem na vymenu. Inak ak mu preslapnem plynom tak sa otacky skorej dostanu do normalu.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Re: Problém se startováním
Čítam to tu, lebo sa mi pozdáva Clio III 1.2/55kW ako dobrý pomer cena/hodnota, ale vidím, že tých problémikov zopár je (poznám, mám Scénic 1998 1.6e 66kW).
Len pre inšpiráciu: kolegyňa má od nova Golf V 1.4/16V 55kW a pri vyberaní z garáže jej po naštartovaní auto často išlo akoby na 3 valce (niekedy úplne triaslo motorom/celým autom, niekedy sa dokonca rozsvietila kontrolka elektroniky motora - chyby sa týkali nezapálenia zmesi na rôznych valcoch). Po chvíli sa to chytilo a už celý deň OK. Auto má garážované. servisované, jazdí takmer výlučne dlhé trasy.
Problém odstránila až aktualizácia SW v RJ motora vo VW servise. Odhadujem, že kvôli hnaniu sa za emisnými limitmi sú podcenené štartovacie mapy pre štart studeného motora za normálnych (t.j. nie nízkych) teplôt okolia.
Otázne je, či pre Clio III/problémové motory má Renault novší soft a či sú schopní v našich Renault servisoch soft aktualizovať (nemčinári, možno by stálo za pokus pregoogliť nemecké fóra, ako to riešia servisy tam).
Len pre inšpiráciu: kolegyňa má od nova Golf V 1.4/16V 55kW a pri vyberaní z garáže jej po naštartovaní auto často išlo akoby na 3 valce (niekedy úplne triaslo motorom/celým autom, niekedy sa dokonca rozsvietila kontrolka elektroniky motora - chyby sa týkali nezapálenia zmesi na rôznych valcoch). Po chvíli sa to chytilo a už celý deň OK. Auto má garážované. servisované, jazdí takmer výlučne dlhé trasy.
Problém odstránila až aktualizácia SW v RJ motora vo VW servise. Odhadujem, že kvôli hnaniu sa za emisnými limitmi sú podcenené štartovacie mapy pre štart studeného motora za normálnych (t.j. nie nízkych) teplôt okolia.
Otázne je, či pre Clio III/problémové motory má Renault novší soft a či sú schopní v našich Renault servisoch soft aktualizovať (nemčinári, možno by stálo za pokus pregoogliť nemecké fóra, ako to riešia servisy tam).
Renault Megane Scenic 1.6e 66kW 1998, JA0F, K7M 7/02
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Problém se startováním
Na Mégane II se mi děje taková záhadná věc. Auto startuje, všecko je super. Ale. Nastartuju, vyjedu ven z garáže, zhasnu a jdu něco na autě dělat, třeba ho umyju, ... Sednu, chci nastartovat a motor se pomaličku sbírá. Do 500 otáček mu pomáhá startér, který se pak odpojí a motor se pozvolným roztáčením dostane na 700 otáček, které má držet za tepla. Po chvilce se otáčky zvednou na klasické otáčky u studeného motoru. Děje se to každý druhý studený start. Stačí, aby se motor víc zahřál a už to neudělá.
Nevím, jak moc se tady orientujete v přesuvníku vačkové hřídele, ale občas se stane, že u prvního studeného startu se ozve rachot a motor sám od sebe zhasne. Může za to součátka zvaná přesuvník. Pokud ale motor zhasne takovým způsobem, druhý start je ukázkový (krom dalšího rachocení) co se týká otáček.
Zkusil jsem teď takovou fintu, kdy jsem zkoušel něco s přesuvníkem. Odpojil jsem cívky. Jsou napájené z jednoho konektoru, takže jsem měl v ruce jeden drát od čtyř cívek. Do konektoru jsem je připojil zpátky přes tlačítko - prostě jsem mezi cívky a konektor přidal tlačítko. Když je puštěné, nic se neděje, když je zmáčknuté, cívky fungují. Nechal jsem startér asi tři až čtyři vteřiny točit motorem a pak jsem stikl a držel tlačítko. Motor chytil, krásně vyskočil do otáček. Parádní start. Až na rachot přesuvníku. Lekl jsem se a tak jsem tlačítko pustil. Motor zhasl. Další start jsem opět nechal startér tři až čtyři vteřiny točit motorem a pak jsem opět stiskl tlačítko. Opět nádherný start. A zase se ozval přesuvník. Zapojil jsem cívky zpátky bez tlačítka a chtěl nastartovat. Motor se opět rozbíhal dost neochotně.
Myslím si, že pro start je v jednotce dána dost chudá směs. Zajímavé je, že se to děje jen u druhého studeného startu. Otázkou je, jestli i u dalšího, ale myslím si, že ne. Když jsem měl cívky odpojené, část paliva zůstala ve válci a když jsem pak cívky tlačítkem připojil, zapálilo se více paliva. Byl to typický ukázkový start do otáček 2 tisíce jako by na sytič.
Nevím, jak moc se tady orientujete v přesuvníku vačkové hřídele, ale občas se stane, že u prvního studeného startu se ozve rachot a motor sám od sebe zhasne. Může za to součátka zvaná přesuvník. Pokud ale motor zhasne takovým způsobem, druhý start je ukázkový (krom dalšího rachocení) co se týká otáček.
Zkusil jsem teď takovou fintu, kdy jsem zkoušel něco s přesuvníkem. Odpojil jsem cívky. Jsou napájené z jednoho konektoru, takže jsem měl v ruce jeden drát od čtyř cívek. Do konektoru jsem je připojil zpátky přes tlačítko - prostě jsem mezi cívky a konektor přidal tlačítko. Když je puštěné, nic se neděje, když je zmáčknuté, cívky fungují. Nechal jsem startér asi tři až čtyři vteřiny točit motorem a pak jsem stikl a držel tlačítko. Motor chytil, krásně vyskočil do otáček. Parádní start. Až na rachot přesuvníku. Lekl jsem se a tak jsem tlačítko pustil. Motor zhasl. Další start jsem opět nechal startér tři až čtyři vteřiny točit motorem a pak jsem opět stiskl tlačítko. Opět nádherný start. A zase se ozval přesuvník. Zapojil jsem cívky zpátky bez tlačítka a chtěl nastartovat. Motor se opět rozbíhal dost neochotně.
Myslím si, že pro start je v jednotce dána dost chudá směs. Zajímavé je, že se to děje jen u druhého studeného startu. Otázkou je, jestli i u dalšího, ale myslím si, že ne. Když jsem měl cívky odpojené, část paliva zůstala ve válci a když jsem pak cívky tlačítkem připojil, zapálilo se více paliva. Byl to typický ukázkový start do otáček 2 tisíce jako by na sytič.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Problém se startováním
Problemy so startovanim trapia aj mna. Clio mam cca 1,5 roka a nabehanych 22tisic km. Uz aj predtym sa mi stavalo, ze mi raz za dlhsi cas naskocil na druhkrat, ale poslednu dobu sa to celkom casto opakuje.
Raz sa mi to stalo, ked som isla rano do prace a auto toci toci, ale nenabehne, nastartovalo mozno na nejaky 8x! Isla som s tym samozrejme do Renault, kedze je v zaruke, napichli na diagnostiku, ale nevyhodilo ziadnu vadu. Vyhovorili sa na benzinku, ze mam striedat (tankujem na shellke). Kupila som od nich este aditiva a isla natankovat full na OMW. Auto slapalo v pohode asi tak 2 tyzdne a potom sa to zacalo zase obcas opakovat.
Auto mam garazovane, ale ono sa mi to stava aj pocas dna. Rano auto nastartuje v pohode na prvy sup a ked idem z prace domov, tak naskoci na druhy pokus. V ten isty den som sla vecer von a auto nie a nie naskocit.. Tocilo, ale nic... dokonca nastartovalo a potom hned zhaslo. Podarilo sa mi nastartovat opat na nejaky 8x a isla si spokojne svojou cestou.
V renaulte mi vraveli, ze ked sa to bude opakovat, tak mam auto pristavit, ze si ho tam nechaju. Ale zakon schvalnosti je, ze ja ho tam necham a auto bude slapat ako hodinky... presne tak, ako slapalo 2 tyzdne po tom, co vyslo z diagnostiky.
Posledne 2 ci 3 dni startuje na prvu supu, tak uvidim ako dalej... Este raz a ide do renaultu.... Ved nie je normalne, zeby 1,5rocne auto malo problemy so startovanim... Clovek aby sa bal niekam ist, ci vobec nastartuje.. Ale aj tak ho lubim
Raz sa mi to stalo, ked som isla rano do prace a auto toci toci, ale nenabehne, nastartovalo mozno na nejaky 8x! Isla som s tym samozrejme do Renault, kedze je v zaruke, napichli na diagnostiku, ale nevyhodilo ziadnu vadu. Vyhovorili sa na benzinku, ze mam striedat (tankujem na shellke). Kupila som od nich este aditiva a isla natankovat full na OMW. Auto slapalo v pohode asi tak 2 tyzdne a potom sa to zacalo zase obcas opakovat.
Auto mam garazovane, ale ono sa mi to stava aj pocas dna. Rano auto nastartuje v pohode na prvy sup a ked idem z prace domov, tak naskoci na druhy pokus. V ten isty den som sla vecer von a auto nie a nie naskocit.. Tocilo, ale nic... dokonca nastartovalo a potom hned zhaslo. Podarilo sa mi nastartovat opat na nejaky 8x a isla si spokojne svojou cestou.
V renaulte mi vraveli, ze ked sa to bude opakovat, tak mam auto pristavit, ze si ho tam nechaju. Ale zakon schvalnosti je, ze ja ho tam necham a auto bude slapat ako hodinky... presne tak, ako slapalo 2 tyzdne po tom, co vyslo z diagnostiky.
Posledne 2 ci 3 dni startuje na prvu supu, tak uvidim ako dalej... Este raz a ide do renaultu.... Ved nie je normalne, zeby 1,5rocne auto malo problemy so startovanim... Clovek aby sa bal niekam ist, ci vobec nastartuje.. Ale aj tak ho lubim
Renault Clio III.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Problém se startováním
takéto problémy mám aj ja a auto má nabehané 5.000km, takéto veci mi ale robí občas už od úplne prvých kilometrov.... možno raz za mesiac proste štartujem a nič - včera sa mi to stalo - 2x nič a na tretí krát naštartoval, ale ako keby šiel iba na 2-3 valce pár sekúnd a už potom pohoda.
tiež niekedy zase urobí to, že naštartujem v pohode, ale otáčky bežia cez 2.000 samé od seba bez pridania plynu - tiež do pár sekúnd sa to znormalizuje.
robí to každému, moja sestra má presne rovnaké Clio, rovnaký motor, má nabehané 8.000km a tiež jej od začiatku robí to isté, kupovala ho asi pol roka predomnou... proste je to bohužial bežné a ja to neriešim.
tiež niekedy zase urobí to, že naštartujem v pohode, ale otáčky bežia cez 2.000 samé od seba bez pridania plynu - tiež do pár sekúnd sa to znormalizuje.
robí to každému, moja sestra má presne rovnaké Clio, rovnaký motor, má nabehané 8.000km a tiež jej od začiatku robí to isté, kupovala ho asi pol roka predomnou... proste je to bohužial bežné a ja to neriešim.
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Re: Problém se startováním
Musim poklopat, ale od kedy som vystriedala benzinku, Clio slape jak hodinky. Tankovala som len na shellke a teraz som zacala na OMW (to mi odporucali aj v renaulte). A pri studenom starte nataham 2x benzin a startuje na prvy tuk.
Kupila som este aditiva, tak idem dnes priliat a dam mu plnu z OMW... Chcem verit, ze vystriedanim benzinky problemy so startom skoncili
Kupila som este aditiva, tak idem dnes priliat a dam mu plnu z OMW... Chcem verit, ze vystriedanim benzinky problemy so startom skoncili
Renault Clio III.
Re: Problém se startováním
Mne teraz už vyše mesiaca klop klop všetko vporiadku a to je aj zima ak vlhko a posledné dni aj sneh.A dokonca ešte som mu ani sviečky nemenil a to sú tam už skoro 60 000km ....skrátka asi mu vtedy vadilo že dlho cez leto stálo v garáži...asi si pavúky dakde pri škrtiacej klapke spravili hniezdo...
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Problém se startováním
Ja tankujem väčšinou na OMV a aj tak to urobí... minule som tankoval na Avanti vo Wolfsthale a raz som tankoval na Lukoile, ináč vždy OMV. Ešte aj v Chorvátsku som vyhľadával OMV na tankovanie... možno pomôže to striedať
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
Re: Problém se startováním
S benzínom to nemôže mať nič spoločné...pretože mal som už kopec iných áut a nerobilo takéto problémy ozaj žiadne z nich akurát Renautl. A to sme mali aj Clio 2 a to tiež občas takéto spravilo, takže ja vidím skorej problém tam, že zrejme je niekde chyba na strane auta a nie benzínu. A kedže sú v servise zväčša možno aj neschopáci a nechce sa im riešiť aj tak asi neriešiteľné, tak zamlžujú aby zákazníka uspokojili, a zvádzajú chybu na vybité baterky zlý benzín vodu v nádrži a tak....veď to poznáme, ja sám robím v sektore údržby a opráv síce ohľadom elektro ale viem aká je realita. Sú skrátka určité komponenty ktoré výrobca alebo lepšie povedané konštruktér nezvládol a bývajú problémové oveľa viac ako ostatok zariadenia. Ja netvrdím že sa nemôže stať že sa natankuje zlý benzín na určitej pumpe a následne je problém. Ale nie že natankujen ten istý benzín kvantum vozov a len môj má problém a ostatné idú v pohode. tak tam asi nebude benzín na vine. A ak by aj bol tak predsa bude mať motor problém že celý čas slabý výkon a pod. že to bude blbnúť pokiaľ tam ten zlý benzín v tej nádrži nevyjazdím, a nie že je problém so štartom,a následne už ide v poriadku a šlape jak predtým aj výkon má aj všetko jak má byť. Alebo že blbý štart sa bude prejavovať tiež stále pokiaľ tam ten benzín je . Ale to sa mi ešte nestalo, skrátka ja tankujem vždy tak že už ak začína rezerva a ručučka je dole idem na pumpu a dám dom plna. Takže cca 45L. A to aj zas trvá než to celé vyjazdím, a blbý štart mám raz dvakrát a následne potom celý čas všetko OK a pritom benzín v nádrži furt ten istý...
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
-
- Experienced member
- Příspěvky: 664
- Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
- Bydliště: Banská Bystrica
Re: Problém se startováním
máš pravdu, asi to benzínom nebude... ja to mám presne ako ty-stále auto chodí dobre len občas nenaštartuje na prvý krát... možno majú zlé riadiace jednotky, ktorá vyhodí nejakú chybu a nechce naštartovať, lebo ked mi nenaštartuje, vytiahnem kľúč von, dám ho naspat a už to ide, ako keby sa to resetlo alebo čo. no ale to majú problémy všetky cliá? myslel som, že len 55kw, ale ty máš TCe a tiež... clio II som mal - dCi - a nerobilo žiadny problém, štartovalo krásne vždy... teda pri -19 asi na tretí krát, lebo po naštartovaní aj 2x skapalo... ale nafta je niečo inšie
takže chyba je na strane výrobcu, vedia to aj v servisoch, ale berú to ako také malé zlo, ktoré až toľkých ľudí nenaštve, lebo auto chytí na 2-3krát a potom zase ide aj 100 štartov bez problémov... akože sa na to pozrú, odporučia nejaké aditíva a zbavia sa problému.
takže chyba je na strane výrobcu, vedia to aj v servisoch, ale berú to ako také malé zlo, ktoré až toľkých ľudí nenaštve, lebo auto chytí na 2-3krát a potom zase ide aj 100 štartov bez problémov... akože sa na to pozrú, odporučia nejaké aditíva a zbavia sa problému.
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008
- bodom.lukas
- Junior member
- Příspěvky: 102
- Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
- Bydliště: Milevsko
Re: Problém se startováním
v těchto případech jde jednoznačně o problém na straně výrobce, pokud netankujete u benzinky kterou vlastní Pepa z Horní Dolní, ale u renomovaných značek, kde je přeci jen menší riziko špatného paliva
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Re: Problém se startováním
Tak ste mi chlapci rozbili iluzie Momentalne štartuje bez problemov a chcela som veriť, že je to zmenou benzinky
Renault Clio III.
Re: Problém se startováním
Problem so startovanim sa zopakoval, ale teraz mi auto nenaskocilo vobec. Tocilo, tocilo ale nic a potom naskocil,ale motor hned zhasol. Vcera ho odtahovka zobrala do servisu, takze cakam na ich vyjadrenie...
Renault Clio III.
Re: Problém se startováním
Dostanes odpoved ze u nich to nespravilo a mala si zly benzin... obvykla reakcia v renolte...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Problém se startováním
Bola som dnes v renaulte. Auto už mam hotove, menili snimač otačok a už štartuje. Chceli si ho ešte do zajtra nechať a doobeda idem po ňho.
Renault Clio III.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon říj 24, 2011 18:37
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon říj 24, 2011 18:37
Re: Problém se startováním
Ahoj mám asi stejný problém jako ty, auto točí - naskočí a zdechne a někdy ještě několikrát a pak už drží... Jak jsi dopadla s opravou a v jakém servisu jsi byla? Opravdu to bylo snímačem otáček? Zdá se mi to jako velmi pravděpodobné, protože mě auto někdy zdechlo i za jízdy při přeřazování a po zařazení opět naskočilo...petuska píše:Bola som dnes v renaulte. Auto už mam hotove, menili snimač otačok a už štartuje. Chceli si ho ešte do zajtra nechať a doobeda idem po ňho.
Re: Problém se startováním
S tym som problem nemala, aby mi auto samo od seba zhaslo. Problem bol v tom, že raz naštartoval na prvykrat, potom na 8x, ale stale naskočil. Teraz nenatočil vôbec a ani v renaulte sa im ho nepodarilo naštartovať.
Najprv mi chceli zase preprogramovať RJ, ale keď som im povedala, že už mi ju raz preprogramovali, tak uznali, že chyba bude inde. V ten deň vraveli, že to vyzera byť na nejaku cievku, na druhy deň mi povedali, že menili snimač otačok a v papieroch mam nakoniec čidlo polohy piestu a snimač hornej uvrate. Tak si môžeš vybrať
Auto už štartuje na prvykrat, tak dufam, že chybu odstranili. Ak nie, tak si budem volať odťahovku pravidelne, veď je to na ich naklady, keďže auto je v zaruke.
Bola som v autorizovanom sevise, kde som Clio kupovala a oprava bola zdarma.
Snaď som aspoň trošku pomohla
Najprv mi chceli zase preprogramovať RJ, ale keď som im povedala, že už mi ju raz preprogramovali, tak uznali, že chyba bude inde. V ten deň vraveli, že to vyzera byť na nejaku cievku, na druhy deň mi povedali, že menili snimač otačok a v papieroch mam nakoniec čidlo polohy piestu a snimač hornej uvrate. Tak si môžeš vybrať
Auto už štartuje na prvykrat, tak dufam, že chybu odstranili. Ak nie, tak si budem volať odťahovku pravidelne, veď je to na ich naklady, keďže auto je v zaruke.
Bola som v autorizovanom sevise, kde som Clio kupovala a oprava bola zdarma.
Snaď som aspoň trošku pomohla
Renault Clio III.
-
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: pon říj 24, 2011 18:37
Re: Problém se startováním
Moc nepomohla , je to prostě Renault. Až teď po 5 letech mi začíná zlobit a zkušenosti z renault servis Olomouc, Přerov, Kroměříž nejsou vůbec, ale vůbec dobré. Příště budu volit škoda, vw nebo seat, i když každý má svou mouchu, ale ne takové anomálie.
Re: Problém se startováním
A dnes zase putovalo do servisu, ten isty problem. Uz je tam castejsie nez doma.
Renault Clio III.
Re: Problém se startováním
No Petuska, som zvedavy co ti zase nove objavia. Potom daj vediet co urobili ti "majstri" v servise. Ja si myslim, ze pri tejto zavade bude chyba v RJ motora, asi novy soft by bolo treba natiahnut. Mam taky dojem, akoby si RJ niekedy prestala pamatat nacitane udaje a potom zacina vyhodnocovat udaje (ucit sa) opat nanovo ...Ja mam od isteho casu podobny problem s Thaliou II.
R Thalia, 1.2 16V, Privilege, kupene nove 04/2009
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů