Problém se startováním
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- DarkTower
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
- Bydliště: Brezno
- Kontaktovat uživatele:
Tak si ma predbehol, tiez som sa chystal napisat. Mozno na nieco pridu. Ako som tak cital, tak postup maju v kazdom servise rovnaky - diagnostika, vycistenie a kontrola sviecok -> co na nejkay cas pomoze; v pripade recidivy, pristavit auto na pozorovanie. Tak daleko sa este asi nikto nedostal Som zvedavy, ci vobec zareaguju...Marv_S píše:Tak jsem kluci psal na zastoupení rencku, jak nás trápí startování a jsem zvědavej, co napíšou, teda jestli vůbec napíšou Ale snad by to nemuseli vyignorovat, když jsem poznamenal, že nás je vícero...
Za nahradne vozidlo sa plati. Ale niekdy davaju nahradne vozidlo, zalezi na predajcovi nakolko je ochotny a ustretovi. Ako je to v zaruke napisane neviem.djlaco píše:som zvedavi čo napišu ved nikomu sa nechce nechavat auto na servise ked ho clovek potrebuje kazdy den. Neviete ako to je s nahradným vozidlom či je povinnost servisu dat nahradné vozdlo ked je vozidlo v zaruke?
Importet v Cechach uz dal vyjadrenie ze je to ok. V mojom servise povedali, ze nikto sa na clia v nicom nestazuje. Toz nevim kde je pravda...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Zas sa to zhorsilo. Uz kazde ranne startovanie ide iba na 2 pokus. Uz ani motor nezakasle, len drzim starter a nic. Na 2x hned chyti. To mi pripada ako vadna startovacia davka paliva, ale nedostatok tlaku pri prvom starte. Proste akoby po stati padol benzin a motor ho nenatiahne dostatocne. Nieco ako padajuca nafta u dislov alebo prazdna komora u karburatora po dlhsom stani. Skusim urobit pokua a 2x otocit klucom pred prvym startom rano. Ak potom chyti na 1x, je to tato chyba...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Já tomu teď víc šlapu na krk a nedělá to. Podotýkám, že normálně to nepodtáčím, nejezdím skoro vůbec pod 2000 ot. Každopádně mě nebaví s tím furt lítat, to pak 1.2 postrádá smysl, protože už to celkem chlastá. Stejně je to ale na nic, je to prostě auto do města, tak to normálně musí fungovat na krátký vzdálenosti, přece to není na každodenní ježdění po dálnici, abych s tím jezdil pomalu v omezovači.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
- Milan Kaffka
- Starting member
- Příspěvky: 70
- Registrován: stř úno 10, 2010 19:13
No je to zvlastne. Problem so startovanim sa ale urcite tyka len niektorych kusov. U mna po cca 1.5 roku auto nastartovalo vzdy na 1. krat, raz sa stalo, ze sa po nastartovani dusil, ale po pridani plynu bez problemov.
Podotykam, ze auto stalo niekedy aj 2-3 tyzdne a start vzdy na prvy tuk.
Pozn. mam clio pred faceliftom.
Podotykam, ze auto stalo niekedy aj 2-3 tyzdne a start vzdy na prvy tuk.
Pozn. mam clio pred faceliftom.
Clio Grandtour ICE 1.2 75k
Já se právě obávám, že je problém v tom faceliftu. Takový rozumný starší mechanik mi v rencku říkal, že tyhle nový "eco" verze spalujou strašně chudou směs a jestli je to třeba na hranici únosnosti motoru, tak to může třeba při tom startování takhle blbnout. Ale jen moje domněnka..
Clio Expression 1.2/55kW 2010
presne tak ako septimovi to startuje aj mne ....cely den je to v pohode pocas dna vzdy nastartuje na prvy krat aj ked stojim 8 hodim v pracia ked idem domov tak bez problemov nastartujem ale ked celu noc stojim tak mi to chyti az na druhy krat.... asi sa na to pojdem popýtat aj ja možno su v Nitre ochotnejsi uvidim.. vkazdom pripade Vas budem informovat co a ako
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
no možná si odhalil závadu, mám předfaceliftový clio grandtour a motor úplně v pohodě - žádný špatný startování ani cukání řešit nemusimMarv_S píše:Já se právě obávám, že je problém v tom faceliftu. Takový rozumný starší mechanik mi v rencku říkal, že tyhle nový "eco" verze spalujou strašně chudou směs a jestli je to třeba na hranici únosnosti motoru, tak to může třeba při tom startování takhle blbnout. Ale jen moje domněnka..
Takže vám s faceliftem asi nezbyde nic jinýho než se s tím "smířit" jako s daní za příliš ekologické vozidlo
Renault CLIO V 1.0 TCe 67kW Intens - rv. 08/2021
Renault CLIO Grandtour 1.2 TCe 87kW Intens/BOSE - rv. 02/2018, červená flamme, LED Pure Vision, R-link Evolution
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Intens - rv. 03/2015 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Expresion - rv. 10/2008 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 TCe 87kW Intens/BOSE - rv. 02/2018, červená flamme, LED Pure Vision, R-link Evolution
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Intens - rv. 03/2015 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Expresion - rv. 10/2008 - R.I.P.
Tak asi to bude tou zelenou nalepkou
Ked som ju mal tak nam to tiez nenastartovalo na 1x asi dva krat na druhe otocenie klucika.
Odkedy je nalepka fuc a su tam folie na sklach startuje na prvy tuk.
Kiez by to bola pravda Bohuzial nie je.
Ale startujeme tuk, tuk, tuk na prve otocenie zatial.
Ked som ju mal tak nam to tiez nenastartovalo na 1x asi dva krat na druhe otocenie klucika.
Odkedy je nalepka fuc a su tam folie na sklach startuje na prvy tuk.
Kiez by to bola pravda Bohuzial nie je.
Ale startujeme tuk, tuk, tuk na prve otocenie zatial.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
- DarkTower
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
- Bydliště: Brezno
- Kontaktovat uživatele:
Nakoniec som neodolal a napisal im tiez. Mam vyjadrenie slovenskeho zastupenia Renaultu (aj ked tipujem, ze je to Cesko-Slovenske zastupenie )), takisto potvrdili, ze postup diagnostika, vycistenie sviecok, nastavenie ventilov je spravny a v pripade, ze to nezabera, ide auto na prazdniny k babicke do servisu. Na otazku, ci nemoze ist o systemovu, ci vyrobnu vadu (odvolal som sa na neblahe skusenosti viacerych uzivatelov) - udajne overovali u vyrobcu a ten ziadnu podobnu zavadu neeviduje.
Inak zatial od navstevy v servise 'milasek' startuje na prvy tuk. Dufam, ze mu to zostane... A nalepku na zadnom skle mam tiez, asi dam spravit folie... Uz sa na to aj tak dlhsiu dobu chystam...
Inak zatial od navstevy v servise 'milasek' startuje na prvy tuk. Dufam, ze mu to zostane... A nalepku na zadnom skle mam tiez, asi dam spravit folie... Uz sa na to aj tak dlhsiu dobu chystam...
Tak jsem to zakřiknul, včera jsem zase nenastartoval Byl jsem u mýho prodejce a ten mi řekl, že taky nic takovýho neevidujou a že bych tam auto musel nechat přes noc, jenže to nedělá pravidelně, takže nejhorší varianta. Stejně nevím, k čemu by jim to bylo. Jen by si ověřili, že vážně nekecám a nestartuje to, ale po tom prvním startováním už to přece jde normálně, takže tak jako tak musí hledat závadu a ne že by si jen každý ráno nastartovali a řekli hmm, važně to nejde. Přijímací technik hádal, že by to mohl být nějaký ventilek u čerpadla, nebo něco obecně s tím čerpadlem.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
- Milan Kaffka
- Starting member
- Příspěvky: 70
- Registrován: stř úno 10, 2010 19:13
startováni
komu to zle štartuje skuste vyjazdiť benzín a natankovať 98 oktanov
zaujmalo by ma či vám to bude stále zle štartovať pretože ja so štartovaním zatím problemy nemám a dnes ráno bol u nás 1 stupeň a ok
zaujmalo by ma či vám to bude stále zle štartovať pretože ja so štartovaním zatím problemy nemám a dnes ráno bol u nás 1 stupeň a ok
VŠICHNI, KTERÝM TO ŠPATNĚ STARTUJE, ČTĚTE Zkuste ráno otočit normálně na kontrolky, aby natáhlo čerpadlo, pak přiměřeně rychle vraťte klíč na 0 a otočte znova, aby čerpadlo natáhlo "dvakrát" a normálně nastartuje. Když to takhle udělám, tak to nastartuje dobře. Pokud to tak bude u většiny z těch, co jim to blbne, tak je alespoň víceméně jasné, že to bude v čerpadle a hned to bude v servisu lehčí.
Btw. natural 98 nepomůže, dokonce mi to na něj jezdilo hůř a bylo mi doporučeno, ať kupuju 95.
Btw. natural 98 nepomůže, dokonce mi to na něj jezdilo hůř a bylo mi doporučeno, ať kupuju 95.
Clio Expression 1.2/55kW 2010
- DarkTower
- Starting member
- Příspěvky: 71
- Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
- Bydliště: Brezno
- Kontaktovat uživatele:
To s tym startovanim mi v servise poradili tiez (spominali nieco o natlakovani), ale kedze od navstevy v servise mi to startuje normalne, nejako som na to pozabudol. Jo a ked si tak spominam, tak tie dva tyzdne co som mal problemy so startovanim, som tankoval Shell V-Power. Potom som dal normalnu 95-ku (OMV, Slovnaft) a slape...
Marv_S píše:VŠICHNI, KTERÝM TO ŠPATNĚ STARTUJE, ČTĚTE Zkuste ráno otočit normálně na kontrolky, aby natáhlo čerpadlo, pak přiměřeně rychle vraťte klíč na 0 a otočte znova, aby čerpadlo natáhlo "dvakrát" a normálně nastartuje. Když to takhle udělám, tak to nastartuje dobře. Pokud to tak bude u většiny z těch, co jim to blbne, tak je alespoň víceméně jasné, že to bude v čerpadle a hned to bude v servisu lehčí.
Btw. natural 98 nepomůže, dokonce mi to na něj jezdilo hůř a bylo mi doporučeno, ať kupuju 95.
Naposledy som siel s autom v pondelok a vcera som ho umyval, takze som startoval. 2x otocenie klucom a ani si neprdol motor. 2. start ok ide. Takze to nepomaha. Je to nahodila chyba a asi nielen u nas.
Uz som rozmyslal aj o predaji auta, z roznych dovodov, tak citam aj ine fora. Napriklad opel astra 1.6 taktiez niektorym nestartuje na 1 x alebo aj dlho drzia starter, po par 10tis km zacina zrat olej atd... Skoda 1.2 TSI, niekomu no problema a niekto s tym ma problemy. Kazde auto ma nieco, takze tazko povedat. Asi kto ma ake stastie na aky kus.
Uz som rozmyslal aj o predaji auta, z roznych dovodov, tak citam aj ine fora. Napriklad opel astra 1.6 taktiez niektorym nestartuje na 1 x alebo aj dlho drzia starter, po par 10tis km zacina zrat olej atd... Skoda 1.2 TSI, niekomu no problema a niekto s tym ma problemy. Kazde auto ma nieco, takze tazko povedat. Asi kto ma ake stastie na aky kus.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů