Problém se startováním

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pon srp 16, 2010 18:00

Tak jsem kluci psal na zastoupení rencku, jak nás trápí startování a jsem zvědavej, co napíšou, teda jestli vůbec napíšou :D Ale snad by to nemuseli vyignorovat, když jsem poznamenal, že nás je vícero...
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
DarkTower
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
Bydliště: Brezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkTower » pon srp 16, 2010 22:22

Marv_S píše:Tak jsem kluci psal na zastoupení rencku, jak nás trápí startování a jsem zvědavej, co napíšou, teda jestli vůbec napíšou :D Ale snad by to nemuseli vyignorovat, když jsem poznamenal, že nás je vícero...
Tak si ma predbehol, tiez som sa chystal napisat. Mozno na nieco pridu. Ako som tak cital, tak postup maju v kazdom servise rovnaky - diagnostika, vycistenie a kontrola sviecok -> co na nejkay cas pomoze; v pripade recidivy, pristavit auto na pozorovanie. Tak daleko sa este asi nikto nedostal :) Som zvedavy, ci vobec zareaguju...

djlaco
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte srp 10, 2010 18:16
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od djlaco » úte srp 17, 2010 15:28

som zvedavi čo napišu ved nikomu sa nechce nechavat auto na servise ked ho clovek potrebuje kazdy den. Neviete ako to je s nahradným vozidlom či je povinnost servisu dat nahradné vozdlo ked je vozidlo v zaruke?
BMW 325 105 kW
Clio 1,2 48kW eco

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » úte srp 17, 2010 17:36

djlaco píše:som zvedavi čo napišu ved nikomu sa nechce nechavat auto na servise ked ho clovek potrebuje kazdy den. Neviete ako to je s nahradným vozidlom či je povinnost servisu dat nahradné vozdlo ked je vozidlo v zaruke?
Za nahradne vozidlo sa plati. Ale niekdy davaju nahradne vozidlo, zalezi na predajcovi nakolko je ochotny a ustretovi. Ako je to v zaruke napisane neviem.

Importet v Cechach uz dal vyjadrenie ze je to ok. V mojom servise povedali, ze nikto sa na clia v nicom nestazuje. Toz nevim kde je pravda...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

djlaco
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte srp 10, 2010 18:16
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od djlaco » ned srp 22, 2010 08:04

no tak ten importer je nejaky neznali ved to viacerim blbne tak to nemôze len tak ignorovat. No hruuuza
BMW 325 105 kW
Clio 1,2 48kW eco

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » ned srp 22, 2010 11:06

Tak jsem se dočkal odpovědi, ale dejme si ruku na srdce, kdo čekal jinou :D České zastoupení žádné problémy se startováním neregistruje a byla mi zaslaná mapa servisů ČR, ať nějaký navštívím, kde mi řeknou, že diagnostika nic neukazuje, takže je vše super, jupííí :D
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pon srp 23, 2010 10:54

Zas sa to zhorsilo. Uz kazde ranne startovanie ide iba na 2 pokus. Uz ani motor nezakasle, len drzim starter a nic. Na 2x hned chyti. To mi pripada ako vadna startovacia davka paliva, ale nedostatok tlaku pri prvom starte. Proste akoby po stati padol benzin a motor ho nenatiahne dostatocne. Nieco ako padajuca nafta u dislov alebo prazdna komora u karburatora po dlhsom stani. Skusim urobit pokua a 2x otocit klucom pred prvym startom rano. Ak potom chyti na 1x, je to tato chyba... :idea: :?:
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pon srp 23, 2010 20:21

Já tomu teď víc šlapu na krk a nedělá to. Podotýkám, že normálně to nepodtáčím, nejezdím skoro vůbec pod 2000 ot. Každopádně mě nebaví s tím furt lítat, to pak 1.2 postrádá smysl, protože už to celkem chlastá. Stejně je to ale na nic, je to prostě auto do města, tak to normálně musí fungovat na krátký vzdálenosti, přece to není na každodenní ježdění po dálnici, abych s tím jezdil pomalu v omezovači.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » pon srp 23, 2010 21:57

2x otočiť kĹúčikom pred prvým štartom nepomáha,nenaštartuje na prvý pokus.Odskúšané :evil: K...A s autom.
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

nepent
Starting member
Příspěvky: 38
Registrován: čtv kvě 14, 2009 13:11

Příspěvek od nepent » pon srp 23, 2010 22:41

No je to zvlastne. Problem so startovanim sa ale urcite tyka len niektorych kusov. U mna po cca 1.5 roku auto nastartovalo vzdy na 1. krat, raz sa stalo, ze sa po nastartovani dusil, ale po pridani plynu bez problemov.
Podotykam, ze auto stalo niekedy aj 2-3 tyzdne a start vzdy na prvy tuk.
Pozn. mam clio pred faceliftom.
Clio Grandtour ICE 1.2 75k

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pon srp 23, 2010 22:58

Já se právě obávám, že je problém v tom faceliftu. Takový rozumný starší mechanik mi v rencku říkal, že tyhle nový "eco" verze spalujou strašně chudou směs a jestli je to třeba na hranici únosnosti motoru, tak to může třeba při tom startování takhle blbnout. Ale jen moje domněnka..
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pon srp 23, 2010 22:59

Jen přípomínám, jak jsem zde zmiňoval, tak jsem měl možnost v servisu mrknout na ne eco2 kangoo 55kW a volnoběh byl naprostej samet oproti cliu.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

miloss21
Advanced member
Příspěvky: 260
Registrován: úte črc 07, 2009 07:23

Příspěvek od miloss21 » úte srp 24, 2010 06:58

presne tak ako septimovi to startuje aj mne :( ....cely den je to v pohode pocas dna vzdy nastartuje na prvy krat aj ked stojim 8 hodim v pracia ked idem domov tak bez problemov nastartujem ale ked celu noc stojim tak mi to chyti az na druhy krat.... asi sa na to pojdem popýtat aj ja možno su v Nitre ochotnejsi uvidim.. vkazdom pripade Vas budem informovat co a ako
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale

djlaco
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: úte srp 10, 2010 18:16
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od djlaco » úte srp 24, 2010 14:38

to prve startovanie aj u mna to iste v poslednej dobe ale uz startuje na prvy krat ale dusiho nechce sa mu nastartovat ale ide to aj mne sa tak zda ze to môze byt to chudšou zmesou. No ved predsa eco nie :)
BMW 325 105 kW
Clio 1,2 48kW eco

Uživatelský avatar
Tomlu
Junior member
Příspěvky: 192
Registrován: pát říj 31, 2008 11:21
Bydliště: Kolínsko

Příspěvek od Tomlu » úte srp 24, 2010 16:22

Marv_S píše:Já se právě obávám, že je problém v tom faceliftu. Takový rozumný starší mechanik mi v rencku říkal, že tyhle nový "eco" verze spalujou strašně chudou směs a jestli je to třeba na hranici únosnosti motoru, tak to může třeba při tom startování takhle blbnout. Ale jen moje domněnka..
no možná si odhalil závadu, mám předfaceliftový clio grandtour a motor úplně v pohodě - žádný špatný startování ani cukání řešit nemusim :-)

Takže vám s faceliftem asi nezbyde nic jinýho než se s tím "smířit" :? jako s daní za příliš ekologické vozidlo
Renault CLIO V 1.0 TCe 67kW Intens - rv. 08/2021
Renault CLIO Grandtour 1.2 TCe 87kW Intens/BOSE - rv. 02/2018, červená flamme, LED Pure Vision, R-link Evolution
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Intens - rv. 03/2015 - R.I.P.
Renault CLIO Grandtour 1.2 16V 55kW Expresion - rv. 10/2008 - R.I.P.

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » úte srp 24, 2010 21:09

Skvělá daň za zelenou nálepku na zadním okně:) Hlavně, že jedeme na zelené vlně, která je v reálu stejně k....
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
jurajc
Experienced member
Příspěvky: 685
Registrován: pon srp 10, 2009 13:17

Příspěvek od jurajc » úte srp 24, 2010 21:56

Tak asi to bude tou zelenou nalepkou :lol:
Ked som ju mal tak nam to tiez nenastartovalo na 1x asi dva krat na druhe otocenie klucika.
Odkedy je nalepka fuc a su tam folie na sklach startuje na prvy tuk. :smajlici19:
Kiez by to bola pravda :oops: Bohuzial nie je.
Ale startujeme tuk, tuk, tuk na prve otocenie ;) zatial.
Clio Grandtour - Expression 1.2 TCe, 74 kW, r.v.XII/2009
Obrázek

Uživatelský avatar
DarkTower
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
Bydliště: Brezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkTower » čtv srp 26, 2010 07:17

Nakoniec som neodolal a napisal im tiez. Mam vyjadrenie slovenskeho zastupenia Renaultu (aj ked tipujem, ze je to Cesko-Slovenske zastupenie :))), takisto potvrdili, ze postup diagnostika, vycistenie sviecok, nastavenie ventilov je spravny a v pripade, ze to nezabera, ide auto na prazdniny k babicke do servisu. Na otazku, ci nemoze ist o systemovu, ci vyrobnu vadu (odvolal som sa na neblahe skusenosti viacerych uzivatelov) - udajne overovali u vyrobcu a ten ziadnu podobnu zavadu neeviduje.

Inak zatial od navstevy v servise 'milasek' startuje na prvy tuk. Dufam, ze mu to zostane... A nalepku na zadnom skle mam tiez, asi dam spravit folie... Uz sa na to aj tak dlhsiu dobu chystam...

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » čtv srp 26, 2010 08:30

Tak jsem to zakřiknul, včera jsem zase nenastartoval :( Byl jsem u mýho prodejce a ten mi řekl, že taky nic takovýho neevidujou a že bych tam auto musel nechat přes noc, jenže to nedělá pravidelně, takže nejhorší varianta. Stejně nevím, k čemu by jim to bylo. Jen by si ověřili, že vážně nekecám a nestartuje to, ale po tom prvním startováním už to přece jde normálně, takže tak jako tak musí hledat závadu a ne že by si jen každý ráno nastartovali a řekli hmm, važně to nejde. Přijímací technik hádal, že by to mohl být nějaký ventilek u čerpadla, nebo něco obecně s tím čerpadlem.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » čtv srp 26, 2010 08:31

Dejte to už někdo do servisu, ať to tam pak jen můžu přivést a říct, co to bylo :D Btw možná kdyby každý, kdo tady s tím má problémy napsal na to zastoupení, tak by je trochu trklo.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
Milan Kaffka
Starting member
Příspěvky: 70
Registrován: stř úno 10, 2010 19:13

Příspěvek od Milan Kaffka » čtv srp 26, 2010 16:07

Mali by sme sa dať dokopy ,koľko nás je,a poslať hromadnú sťažnosť nech sa zobudia v RENAULTE :rr6:
CLIO GRANDTOUR 1.2l/75k-01/2010

Majko
Junior member
Příspěvky: 153
Registrován: pát pro 18, 2009 21:16

startováni

Příspěvek od Majko » čtv srp 26, 2010 21:14

komu to zle štartuje skuste vyjazdiť benzín a natankovať 98 oktanov
zaujmalo by ma či vám to bude stále zle štartovať pretože ja so štartovaním zatím problemy nemám a dnes ráno bol u nás 1 stupeň a ok

Uživatelský avatar
Marv_S
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: úte led 12, 2010 07:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marv_S » pát srp 27, 2010 06:53

VŠICHNI, KTERÝM TO ŠPATNĚ STARTUJE, ČTĚTE :D Zkuste ráno otočit normálně na kontrolky, aby natáhlo čerpadlo, pak přiměřeně rychle vraťte klíč na 0 a otočte znova, aby čerpadlo natáhlo "dvakrát" a normálně nastartuje. Když to takhle udělám, tak to nastartuje dobře. Pokud to tak bude u většiny z těch, co jim to blbne, tak je alespoň víceméně jasné, že to bude v čerpadle a hned to bude v servisu lehčí.

Btw. natural 98 nepomůže, dokonce mi to na něj jezdilo hůř a bylo mi doporučeno, ať kupuju 95.
Clio Expression 1.2/55kW 2010

Uživatelský avatar
DarkTower
Starting member
Příspěvky: 71
Registrován: pon čer 14, 2010 12:50
Bydliště: Brezno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarkTower » pát srp 27, 2010 07:01

To s tym startovanim mi v servise poradili tiez (spominali nieco o natlakovani), ale kedze od navstevy v servise mi to startuje normalne, nejako som na to pozabudol. Jo a ked si tak spominam, tak tie dva tyzdne co som mal problemy so startovanim, som tankoval Shell V-Power. Potom som dal normalnu 95-ku (OMV, Slovnaft) a slape...
Marv_S píše:VŠICHNI, KTERÝM TO ŠPATNĚ STARTUJE, ČTĚTE :D Zkuste ráno otočit normálně na kontrolky, aby natáhlo čerpadlo, pak přiměřeně rychle vraťte klíč na 0 a otočte znova, aby čerpadlo natáhlo "dvakrát" a normálně nastartuje. Když to takhle udělám, tak to nastartuje dobře. Pokud to tak bude u většiny z těch, co jim to blbne, tak je alespoň víceméně jasné, že to bude v čerpadle a hned to bude v servisu lehčí.

Btw. natural 98 nepomůže, dokonce mi to na něj jezdilo hůř a bylo mi doporučeno, ať kupuju 95.

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Příspěvek od septim » pát srp 27, 2010 07:12

Naposledy som siel s autom v pondelok a vcera som ho umyval, takze som startoval. 2x otocenie klucom a ani si neprdol motor. 2. start ok ide. Takze to nepomaha. Je to nahodila chyba a asi nielen u nas.

Uz som rozmyslal aj o predaji auta, z roznych dovodov, tak citam aj ine fora. Napriklad opel astra 1.6 taktiez niektorym nestartuje na 1 x alebo aj dlho drzia starter, po par 10tis km zacina zrat olej atd... Skoda 1.2 TSI, niekomu no problema a niekto s tym ma problemy. Kazde auto ma nieco, takze tazko povedat. Asi kto ma ake stastie na aky kus.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů