Motor 1.2 TCE

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od Jean ViC » stř říj 16, 2013 12:58

ja krome par prvnich nadrzi vervy 100 (98okt)
jezdim vyhradne na N95

jinak nevedel by ste nekdo zdali se serizuji ventilove vule manualne ?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

Uživatelský avatar
CyberDeath
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř dub 08, 2009 18:31

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od CyberDeath » stř říj 16, 2013 15:22

Poustel se tu nekdo do prestavby/upravy. Vymeny svodu od motoru az po vyfuk (vcetne vseho spolu s tim spojene), svicky , sani vzduchu .... a nasledny chiptuning/poradne odlazeni motoru ? Dle infa na netu by se jen pouhym chiptuningem dalo dostat na 90kw ... pomohly by dalsi upravy dalsim 10-15kw ?

Bez ohledu na zivotnost motoru ? Kdzy vydrzi 150tisic budu spokojeny.
Clio III 3dv. rv2007 1.2TCE

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od septim » stř říj 16, 2013 16:22

Prudko nerentabilne a na CZ SK pochybujem ze niekto take nieco robil, kedze tu na to nikto asi nema budget. Mozno tak v nemecku aj tam idu skor do chipu co dost znizuje zivotnost nieto este dalsie upravy. Zober si aky je to prcek motor a aky vykon podava, ma toho dost...
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » stř říj 16, 2013 19:13

CyberDeath píše:Poustel se tu nekdo do prestavby/upravy. Vymeny svodu od motoru az po vyfuk (vcetne vseho spolu s tim spojene), svicky , sani vzduchu .... a nasledny chiptuning/poradne odlazeni motoru ? Dle infa na netu by se jen pouhym chiptuningem dalo dostat na 90kw ... pomohly by dalsi upravy dalsim 10-15kw ?

Bez ohledu na zivotnost motoru ? Kdzy vydrzi 150tisic budu spokojeny.
hezká profilová fotka, nějak špatně obrácená :-D.
U těchhle úprav vždy vychází levněji pořídit silnější auto (nejen levněji, ale i trvanlivěji). Ale pokud to máš jen jako koníčka a prostě to udělat chceš (a máš balík peněz), tak by to jistě šlo. Vyměnit turbo a vstřikovače, sání, výfuk komplet, možná ventily (nevím, zdali jsou sodíkové), případně k tomu dát racing ECU, a můžeš si hrát :-). Počítej tak se 150000kč a hromadou výkonu navíc :-)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
septim
Senior member
Příspěvky: 1130
Registrován: čtv dub 30, 2009 08:40
Bydliště: DS - BA

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od septim » čtv říj 17, 2013 08:48

TCe ma sodikove ventily, ale ozaj nevidim zmysel naprasit do toho auto povedzme 10,000€, to si kup rovno clio RS. To nie je len o tom vytlacit z motora 150PS, ale co podvozok, brzdy, sedadla? To chces iba na letisku rovnym smerom zrychlovat, alebo si ten vykon chces uzit aj na ceste?
Treba rozmyslat komplexne.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » čtv říj 17, 2013 11:07

my nemusime resit smysl, pokud on chce, tak proste chce, a my mu to rozmlouvat nebudem :)
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
CyberDeath
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř dub 08, 2009 18:31

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od CyberDeath » čtv říj 17, 2013 15:25

Foto profilu ... a nikdo neveri ze sem nejel ani 50km/h :-D :-D

Na RS sem se byl uz na jedno i divat dokonce o rok mladsi :-) ... cca 70tisic doplatek z moji strany.

Proto do clia premyslim max nad 70tisic investici s toho cca 10litru musi jit na chiptuning . Brzdy problem nejsou , stabilitu auta uz mam taky vyresnou s minimalnima investicema (vetsinu veci mam nebo sezenu za dekuji)jen to da praci ...

a Nepotrebuju zrovna 200 koni ... tech 140-150by cca stacilo :-) ... uz mam vymyslene snizeni vahy o cca 100Kg jen na zbytecnostech v aute (odhlucneni atd ) :-) , bez vyrazneho snizeni komfortu. To tomu taky pomuze.

Skorepiny myslim taky sou jeste v garazi kdyz na to pride :-) ... ale kupodivu semi ve standartnich sdackach sedi dobre.

A taky muj motor ma tet nalitano jen 30 tisic :-) ... ten v tom RS bude mit 150-200.
Clio III 3dv. rv2007 1.2TCE

Uživatelský avatar
Jean ViC
Člen RCČR
Příspěvky: 2075
Registrován: úte úno 22, 2005 19:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od Jean ViC » čtv čer 11, 2015 12:02

tak jak si dopadl s ladenim?

nicmene jak vam ostatni slapou clia tce? asi dobre nikdo si nestezuje :)
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 Obrázek
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010 Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv. Obrázek
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000 Obrázek

niki66
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv srp 12, 2010 17:53
Bydliště: Košice

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od niki66 » sob čer 27, 2015 14:05

tak moje TCE po nastartovani a zohriati sa sliape tak ako ma :) som spoko celkom. Jediny problem ktory sa mi zacal objavovat, je ohladom startovania, ale to patri do inej kategorie. Akonahle uz bezi motorcek, tak je to radost pocuvat, hlavne turbo, nakolko som ho nechal čipnuť :) 120k, 180mn :)))

bopol
Junior member
Příspěvky: 151
Registrován: pon úno 21, 2011 19:38

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od bopol » pon bře 07, 2016 16:47

Vie mi niekto povedat ci je vidiet z vrchu motora olejovy filter?Nemozem ho neako najst pohladom.dik

niki66
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: čtv srp 12, 2010 17:53
Bydliště: Košice

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od niki66 » pon bře 07, 2016 21:01

Netusim ci vidno, ale uz ked som tu, tak sa rad podelim s mojim problémom, ktory sa mi po roku opat objavil. Netusim ci to suvisy s dlhsou cestou cca 600km pri vyssej rychlosti po dialnici, ale je takym spolocnym menovatelom. Ide o to, ze ked pridavam plyn pri vyssom stupni, a motor taha odspodu, tak mi cukne alebo trhne motor, prestane tahat, potom opat taha a trhne, atd az pokial bud nepreradim na nizzsi stupen a nevytocim motor, alebo nepresiahnem otacky cca 2000/min. Niekedy ale taha v pohode aj odspodu, aj ked ho vytacam, robi si to nepravidelne, no najcastejsie vtedy, ked je na vyssom stupni, a musi tahat odspodu, napr pri zaradenej 4-5ke a idem cca 60km/h a chcem zrychlit pomaly. Ak to takto sekne, cukne po sebe niekolko krat, tak mi vyhodi check injection a motor ide v núdzovom rezime az pokial ho nevypnem a opat nenastartujem. Pred rokom som bol v Budapesti, tam dali na diagnostiku, a nic nezistili, vraj nejaka magneticka hadicka by to mohla byt. Ini tvrdia ze nejake cidlo teploty, ini ze vaha vzduchu. No nikto nevie na isto co to je. Prisiel som nejak domov z Buda, v servise nic nezistili samozrejme, robilo to dalej. Potom dali opat na diagnostiku a vymazali chybu ktora tam svietila, a odvtedy to akokeby prestalo az doteraz. Niekto sa nestretol s tymto problémom? Tankujem 99ku na slovnaftke, dokial som nesiel opat na dlhsiu cestu vkuse po dialnici, tak motor siel v pohode, tahal aj odspodu. Po navrate domov, sa to objavilo. Nalial som cistic palivovej sustavy do nadrze, tak neviem. Dikes za reakcie.

mír
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: sob srp 20, 2011 17:15

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od mír » pon bře 07, 2016 21:52

bopol píše:Vie mi niekto povedat ci je vidiet z vrchu motora olejovy filter?Nemozem ho neako najst pohladom.dik
myslím že vidět není nachází se na spodku motoru
Obrázek

sikula
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: stř úno 25, 2009 14:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od sikula » úte bře 08, 2016 08:37

niki66 píše:Netusim ci vidno, ale uz ked som tu, tak sa rad podelim s mojim problémom, ktory sa mi po roku opat objavil. Netusim ci to suvisy s dlhsou cestou cca 600km pri vyssej rychlosti po dialnici, ale je takym spolocnym menovatelom. Ide o to, ze ked pridavam plyn pri vyssom stupni, a motor taha odspodu, tak mi cukne alebo trhne motor, prestane tahat, potom opat taha a trhne, atd az pokial bud nepreradim na nizzsi stupen a nevytocim motor, alebo nepresiahnem otacky cca 2000/min. Niekedy ale taha v pohode aj odspodu, aj ked ho vytacam, robi si to nepravidelne, no najcastejsie vtedy, ked je na vyssom stupni, a musi tahat odspodu, napr pri zaradenej 4-5ke a idem cca 60km/h a chcem zrychlit pomaly. Ak to takto sekne, cukne po sebe niekolko krat, tak mi vyhodi check injection a motor ide v núdzovom rezime az pokial ho nevypnem a opat nenastartujem. Pred rokom som bol v Budapesti, tam dali na diagnostiku, a nic nezistili, vraj nejaka magneticka hadicka by to mohla byt. Ini tvrdia ze nejake cidlo teploty, ini ze vaha vzduchu. No nikto nevie na isto co to je. Prisiel som nejak domov z Buda, v servise nic nezistili samozrejme, robilo to dalej. Potom dali opat na diagnostiku a vymazali chybu ktora tam svietila, a odvtedy to akokeby prestalo az doteraz. Niekto sa nestretol s tymto problémom? Tankujem 99ku na slovnaftke, dokial som nesiel opat na dlhsiu cestu vkuse po dialnici, tak motor siel v pohode, tahal aj odspodu. Po navrate domov, sa to objavilo. Nalial som cistic palivovej sustavy do nadrze, tak neviem. Dikes za reakcie.
Asi se nebudu vyjadřovat přímo k problému, ale kdo ví. Je to už spoustu let, kdy jsem dvakrát na Moravě načerpal do služebního vozidla u Slovnaftu, vždy jsem musel oproti normálu podřazovat o jeden stupeň, motor netáhl. Jaký je současný stav nevím, protože od té doby Slovnaft NE!

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » úte bře 08, 2016 08:45

Ja bych to videl spis na civku ;). Problem je v tom, ze nevis, jaka chyba na diagnostice vyskocila. Pokud blikal check engine, chyba tam byt musela. Pokud by byla chyba vynechavani treba tretiho valce, zkusil bych prestehovat civku mezi druhym a tretim valcem (pokud ma motor jednu civku na valec) a nebo prohodit zapalovaci kabely (pokud ma motor jednu civku na dva valce).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1317
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od Renaulťák » úte bře 08, 2016 16:56

mír píše:
bopol píše:Vie mi niekto povedat ci je vidiet z vrchu motora olejovy filter?Nemozem ho neako najst pohladom.dik
myslím že vidět není nachází se na spodku motoru
Obrázek
Ta konzerva vpravo dole je co?
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » úte bře 08, 2016 16:59

Drzák na sardinky :D. Takže je umístěný stejně jako u klasické atmosférické 1.2 16V.
A koukám, že má klasické zapalovací kabely, takže bych při tom cukání zkusil vyčíst chybu, na kterém je to válci (ELM327 stačí) a pak přehodit kabely, případně i svíčku.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

krt.ecek
Moderátor
Příspěvky: 11271
Registrován: úte čer 14, 2005 20:14

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od krt.ecek » úte bře 08, 2016 18:59

1,2 Tce má olejový filtr zespodu, máme jej v modusu a jinak než sundat spodní kryt motoru, lehnout pod a sundat nelze...
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 Obrázek; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » úte bře 08, 2016 20:19

A k tomu bonus v podobe olejove masaze ksichtu ;). Vzdycky na to spotrebuju milion textilii, at nezkapu cele auto. Jeste jsem neprisel, jak ten filtr sundat tak, aby z neho nechcal olej...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

mylys
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon črc 25, 2016 21:05

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od mylys » pon črc 25, 2016 21:29

Nevěděl by někdo k čemu slouží tato hadice a popř. její objednací číslo, kód nebo něco podobného?

Obrázek

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » pon črc 25, 2016 21:46

Koukam ze to bude na palivove rampe ne? Takze privod nebo zpatecka.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od Zefek » úte črc 26, 2016 13:31

Nene, to je odvětrávání olejových par. Často se to na druhé straně ulomí, je to problém těchto motorů.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5792
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od kotasekh » úte črc 26, 2016 13:40

A to se to lame v "konektoru" nebo v ohybu hadice?
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

mylys
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pon črc 25, 2016 21:05

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od mylys » úte črc 26, 2016 13:57

Jo jo, je tam na druhé straně utržená guma, která je přesazená přes plastovou trubku a vražená do motoru.
Pravděpodobně kus té gumy spadl dovnitř.
Netušíš prosímtě "Zefek" nebo někdo jak se to řeší? Jde to nějak snadno vytáhnout nebo je to už rozšmelcovaný . . .

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od Shenkyy » sob zář 24, 2016 09:40

Tak jak vám funguje 1.2TCe? Kolik máte najeto? :)
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

Uživatelský avatar
Shenkyy
Junior member
Příspěvky: 240
Registrován: úte dub 03, 2012 20:31
Bydliště: Jindřichův Hradec
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.2 TCE

Příspěvek od Shenkyy » úte zář 27, 2016 20:53

Nikdo nic?
Renault Megane Grandtour III 1.4TCe 96kw
Hyundai Galloper 2.5TD 73kw
Suzuki Samurai 1.3i offroad special
ex Renault Clio III 1.2TCe 74kwRip Curl
ex Renault Megane II 2005, 1.9 dCi 88kw, 270nm.

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů