Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Mikygsxr
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 24, 2024 16:56

Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Mikygsxr » sob úno 10, 2024 10:03

Zdravím všechny. Auto po týdnu stání teď v zimě: švagrová při vyjíždění z řady (první pohyb vozu) musela cca 50cm couvnout, vzadu se ozvala rána, jako by do něčeho narazila, ale nic, ani pod autem... s "ránou" se rozsvítily kontrolky ABS a ASR, od této doby jakmile motor překročí otáčky nad 1500 (volnoběh i zařazená rychlost) chcípne. Vizuální kontrolou kroužky i čidla jsou OK a kontrolou na diagnostice všechna čidla (ručním otáčením jednotlivých kol) v pořádku snímají... Od doby "rány" při couvnutí a rozsvícení kontrolek ABS/ASR diagnostika hlásí uvedené závady+ závadu vstřikování... Vizuální kontrolou (vytahováním jednotlivých vstřiků) všechny vstřiky dávají a rozprašují OK? Dokáže zde někdo relevantně poradit? PS: baterie 🔋 plně nabitá... Za skutečně relevantní rady děkuji
Naposledy upravil(a) Mikygsxr dne pon úno 12, 2024 00:22, celkem upraveno 2 x.

Renaulťák
Senior member
Příspěvky: 1318
Registrován: pon čer 15, 2015 20:19
Bydliště: Nitra

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Renaulťák » ned úno 11, 2024 10:41

Jedine co me napada, tak prilepena, nebo brimrzla brzda, co se utrhne a udela nejaky zvuk.
Rozsviceni ABS se mi podarilo, kdyz jsem kousek na mokrem listi popotahl se zatazenou rucni brzdou. Aby zhasla, musel jsem zastavit, vypnout a po rozjeti se za chvili vypla. Bylo to ale na starsim Traficu.
Laguna III Coupe 2,0 dCi, 4control, 131kW/180k, tmavě červená metalíza
Megane III CC, 1,4 TCe, 96kW/130k, černá metalíza
Trafic II L2, 9 míst, 1,9dCi, 74 kW, modtrá

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od marek230177 » ned úno 11, 2024 12:35

Dejme tomu, ale proč by motor chcípal po překročení patnácti set otáček? To přece spolu nijak nesouvisí.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Mikygsxr
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 24, 2024 16:56

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Mikygsxr » ned úno 11, 2024 15:31

Přimrzlé destičky mě taky napadly, ale ne od ručky, ta zatažena nebyla, nepoužívá ji... Přimrzlé destičky by odpovídaly té "ráně", ale proč v tom samém okamžiku ABS i ASR a proč už nemožnost další jízdy (nad 1500 otáček chcípnutí)???

KaJe
Advanced member
Příspěvky: 261
Registrován: sob srp 31, 2019 01:40

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od KaJe » ned úno 11, 2024 15:37

A jaké pak závady ta diagnostika přesně píše?
Má 1.5 dCi čerpadlo v nádrži?
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od marek230177 » ned úno 11, 2024 15:46

Nemá.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Mikygsxr
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 24, 2024 16:56

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Mikygsxr » pon úno 12, 2024 00:07

Nejdřív se musím omluvit za chybu při zadávání, nejedná se o TDI, ale DCI, jinak souhlasí... diagnostika hlásí "chyba vstřiků, příliš slabý tlak - přerušovaný" a "chyba snímače otáček motoru", ale už nehlásí jestli na klice, nebo vačce... dále už zhasla varovná kontrolka závady ABS, stále ale svítí kontrolka ASR, ovšem o těchto závadách diagnostika mlčí, prý vše OK...🤔🤔🤔 A co se týká čerpadla v nádrži - taky jsme si mysleli, že má pouze el. plovák, ovšem u toho bych předpokládal přívod třech vodičů, ovšem tady je vodičů pět, což vypadá i na čerpadlo 🤷🏻🤔 Tady mám dilema, při vadném čerpadle bych předpokládal spadávání nafty a dlouhé startování, než se palivo nasaje podtlakem, ale auto chytá téměř hned 🤷🏻🤔

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od marek230177 » pon úno 12, 2024 05:18

Já u svého auta žádné čerpadlo v nádrží nemám. Mám stejný motor.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Mikygsxr
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 24, 2024 16:56

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Mikygsxr » pon úno 12, 2024 09:27

>marek230177: Já se k autu dostanu až v sobotu, pak přidám foto...pod zadním sedadlem mi do konektoru plováku vede 5 drátů. Proč, když by se jednalo pouze o plovák s potenciometrem pro stav hladiny paliva v nádrži? Tam bych v tomto případě předpokládal jen 3 dráty???

Osly
Junior member
Příspěvky: 159
Registrován: úte zář 13, 2011 10:59
Bydliště: okr. Zlín

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Osly » pon úno 12, 2024 13:23

Zadní ránu klidně přimrzlé destičky. ABS/ASR...máte dost brzdovky? Co třeba kuna? nepřekousala nějaký káblík? Víc mne asi nenapadá :(

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od marek230177 » pon úno 12, 2024 13:41

Mikygsxr píše:
pon úno 12, 2024 09:27
>marek230177: Já se k autu dostanu až v sobotu, pak přidám foto...pod zadním sedadlem mi do konektoru plováku vede 5 drátů. Proč, když by se jednalo pouze o plovák s potenciometrem pro stav hladiny paliva v nádrži? Tam bych v tomto případě předpokládal jen 3 dráty???
Hele, možná to Clio má jinak než Mégane. Ale říkám si, proč?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Mikygsxr
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: stř led 24, 2024 16:56

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od Mikygsxr » úte úno 13, 2024 08:51

>marek230177: Nooo, otázku "proč" si pokládám u více věcí... Například dával jsem nový palivový filtr, ten snad 100 let nikdo neměnil...nelze jinak, než sundat kolo, ale i plastový kryt podběhu, jinak není přístup 😱🤦🏻🤦🏻🤦🏻 Nějak se začínám utvrzovat v přesvědčení, že ♦️ patří do postele, ne na silnici...🤷🏻👻🫣 Ale ono je to dnes asi u všech značek 😡 Pamatuju časy, kdy si člověk (snad jen mimo výbrusu) udělal GO motoru na ulici před barákem...🤔

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio III, 1.5 TDI, 78kW 2007

Příspěvek od marek230177 » úte úno 13, 2024 12:59

Bohužel, tak to dneska je.....
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů