Clio 3 1.6 16v. 65kw

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
chico13
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 05, 2023 09:59

Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od chico13 » ned lis 05, 2023 10:28

Ahoj.Nemůžu vyřešit problém s cliem 3 1.6 65kw od dovozu z Německa se vyskytuje problém kolísání otáček,auto nastartuje bez problému hned napoprvé problém začne po cca 2minutach kdy motor začne pohupovat a jde cítit z výfuku nespálený benzín když začne blikat kontrolka motoru chod se na 20sekund uklidní.

Proběhla výměna svíček a cívek, lambda sonda, vyčištění klapky chodí jak má, proměření čidel vše funkční až na čidlo v zrcátku na palubaku neukazuje, vyměněn vstřik který měl při testů tendenci vynechávat,kontrola sání a sacího potrubí.Přidán benzín s aditivy pořád bez změny.Nesetkal se někdo s podobnou závadou?

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od marek230177 » ned lis 05, 2023 17:38

Snímač otáček na klice.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

chico13
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: ned lis 05, 2023 09:59

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od chico13 » ned lis 05, 2023 19:42

Diagnostika píše DF436 detekce vynechávání zapalování

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od ZDENECEKCZ » ned lis 12, 2023 14:57

marek230177 píše:
ned lis 05, 2023 17:38
Snímač otáček na klice.
ten byl také vymeněn a stale to samé.
změřeny komprese. Po 4 denním stání byly na všech válcích v rozmezí okolo 7,5-7,8
blbca mě nanapadlo stříknout do každého z válců před měřením 10-20ml motorového oleje na vymezení vůle v suchych studených pistních kroužkach
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Osly
Junior member
Příspěvky: 159
Registrován: úte zář 13, 2011 10:59
Bydliště: okr. Zlín

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od Osly » úte lis 14, 2023 15:01

Zkusit přes diagnostiku "vyresetovat" klapku. Někdy to začne dělat pokud se vyčistí klapka. Případně to někde můžeš tahat falešný vzduch za klapkou do sání. Mění těsnění mezi těmi plastovými parohy i přímo za klapkou aby to netahalo falešný vzduch. Plus ještě rozvody, nejsou špatně načasované?

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od marek230177 » úte lis 14, 2023 15:14

Trochu nechápu, proč měříš kompresi na studeném motoru? Copak motor při práci je studený? Komprese se odjakživa měří na motoru v provozní teplotě, aby olej měl minimálně 80°C, musí být vymontované všechny svíčky a při měření musí být zcela otevřená klapka, čili plný plyn. A jsem přesvědčen, že hodnoty kompresního tlaku budou najednou úplně jiné. Odhaduji kolem 13-14 bar.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte lis 14, 2023 15:40

Osly píše:
úte lis 14, 2023 15:01
Zkusit přes diagnostiku "vyresetovat" klapku. Někdy to začne dělat pokud se vyčistí klapka. Případně to někde můžeš tahat falešný vzduch za klapkou do sání. Mění těsnění mezi těmi plastovými parohy i přímo za klapkou aby to netahalo falešný vzduch. Plus ještě rozvody, nejsou špatně načasované?
Klapka se samozřejmě resetovala
vzduch to nikde netahá--to by se otácky zvyšovaly- okroužky sice nejsou nové, ale jsou relativně pružné

no ze skočených rozvodů mám obavu, ale na ty nešeham bohužel.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte lis 14, 2023 15:47

marek230177 píše:
úte lis 14, 2023 15:14
Trochu nechápu, proč měříš kompresi na studeném motoru? Copak motor při práci je studený? Komprese se odjakživa měří na motoru v provozní teplotě, aby olej měl minimálně 80°C, musí být vymontované všechny svíčky a při měření musí být zcela otevřená klapka, čili plný plyn. A jsem přesvědčen, že hodnoty kompresního tlaku budou najednou úplně jiné. Odhaduji kolem 13-14 bar.
byl pátek a já sundal sání a testoval vstřiky a dva se objednavaly. Nechal jsem to tedy rozhozené. No a v nedělu jsem synovi řekl, at mi z práce vezme sadu měřáku na tlaky a ty jsem v uterý změřil na studeném motoru a hned se sada vracela. Ve čtvrtek došly vstřiky a pak až jsem to dával dokupy.
Ano souhlasim, že na teplém by byly o hodně vyšší, to bez debat.
mě šlo hlavně o zjistění rozdílu mezi jednotlivýma valcema, majitel mel podezření na netěsny některý ventil
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Uživatelský avatar
marek230177
Grafoman
Příspěvky: 2030
Registrován: úte čer 14, 2016 09:07

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od marek230177 » úte lis 14, 2023 18:45

A jaký problém byl s těmi vstřiky? Kapaly nebo pozdě zavíraly?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)

Uživatelský avatar
ZDENECEKCZ
Grafoman
Příspěvky: 3295
Registrován: pon pro 27, 2010 19:59
Bydliště: Krnov sev. mor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Clio 3 1.6 16v. 65kw

Příspěvek od ZDENECEKCZ » úte lis 14, 2023 19:05

marek230177 píše:
úte lis 14, 2023 18:45
A jaký problém byl s těmi vstřiky? Kapaly nebo pozdě zavíraly?
Jeden pri startovani vynechaval. Tri strikali krasne a jeden sem tam vynechal.
Pri napichnuti na externi zdroj s prerusovacem chvilku strikal a chvilku se zasekl. Jak jsem do nej klepl ruckou srubovaku, tak se zas na chbilu rozstrikal.
Moje rajče: https://zdenecekcz.rajce.idnes.cz/
Jawa pionýr rv58(asi)
ČZ 175 rv72
Škoda 1000MB rv67
Škoda 120 M rv89
Škoda Favorit 135LX rv93
Yamaha XJ-600S rv93
Suzuki GSF 600 S Bandit rv98
SUZUKI GSF 600 S Bandit rv00
Renault Laguna 2,2dt rv2000 naj-108250 až 177tis km- recyklace
Yamaha FZ 6 S Fazer 2005
Renault Mégane Grand Tour 1.9dci 88kw rv04 naj-272tis až 299,5tis km
teď:
Renault LAGUNA III 2.0dci 96kw kombi rv10/2008 naj 330400...nyní již přes 367tis
Honda CB 600 S Hornet 2001 červená s najezdem 54180km

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 18 hostů