Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Ahoj,
jeden známý teď dostal od syna Clio iii Grandtour s 1,2l 55 kw a protože ho mám taky, tak se mě ptal, jak se mi daří se rozjíždět do kopce. Já měl vždy slabší auta a tak vcelku automaticky často používám ruční brzdu. Jenže on měl Renaulta 21 a je zvyklý na volnoběh pouštět spojku do záběru a pak pustit brzdu a přidat plyn. Nadává, že Clio při tom chcípe. Rozjíždíte se někdo tak jako on a daří se Vám to?
jeden známý teď dostal od syna Clio iii Grandtour s 1,2l 55 kw a protože ho mám taky, tak se mě ptal, jak se mi daří se rozjíždět do kopce. Já měl vždy slabší auta a tak vcelku automaticky často používám ruční brzdu. Jenže on měl Renaulta 21 a je zvyklý na volnoběh pouštět spojku do záběru a pak pustit brzdu a přidat plyn. Nadává, že Clio při tom chcípe. Rozjíždíte se někdo tak jako on a daří se Vám to?
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
Re: Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Jako slo by to, ale chce to vice cviku a ano, na to je ten motor moc slaby…
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Do prdele, dokázali jste to se stovkou embéčkem, tak co fňukáte??? Naučte se jezdit!!! Asi tohle bych mu odpověděl.....
S každým autem se rozjedeš do kopce přes spojku. Samozřejmě, že to úplně v klidu jde i s tímto motorem v Cliu. Ale proč? S ruční brzdou je to bezpečnější a na jistotu.
S každým autem se rozjedeš do kopce přes spojku. Samozřejmě, že to úplně v klidu jde i s tímto motorem v Cliu. Ale proč? S ruční brzdou je to bezpečnější a na jistotu.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Já si to kvůli němu schválně zkoušel a sice jsem to zvládl, ale bylo to trochu trápení pro mě i pro auto. Nemám v tom ale cvik.
Však on si také zvykne, jako když děda přesedl z dvoulitrové Warzsawy do Trabanta.
Však on si také zvykne, jako když děda přesedl z dvoulitrové Warzsawy do Trabanta.
Clio Grandtour Advantage, 1,2l, 55 kW
Re: Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Grandtoura1.2 jsem pořídil před rokem tchýni a musím napsat, že i ona se s ním dokáže rozjet celkem dobře a když to dokáže ona, tak to musí umět snad každý. Ale jo, je to slabší motor a chce to trochu plynu, ale znám na rozjezdy horší auta. Vše je o zvyku, za chvíli mu to už nepřijde.
Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 96 kW, 2008 - prodáno
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Renault Grand Espace IV 2.0 dCi 127 kW, automat, 2010
Renault Clio III Grandtour 1.2 55 kW, 2009
Re: Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Nedávno jsem měl toto Clio od táty půjčené, stěžoval si, že s tím neumí pořád jezdit, že prý zlatá Felicie a nemůže si zvyknout.
Potřebovali jsme jet asi 20 km někam a zpět, tak mi to dal a řekl, tak se s tím projedeš ty. Mimo jiné měl podezření na ložiska, což se nepotvrdilo.
Samozřejmě, že i když mám JEN svojí Natálku stokoňovku, tak menší výkon jednadvojky je zatraceně znát, ale pokud člověk má pro auta cit a není to totální surovec, tak se za pár kilometrů sladí v podstatě s čímkoliv.
Rozjezd na spojku s brzdou je samozřejmě i s tímto vozem podle mého názoru naprosto v pohodě, nevidím v tom sebemenší problém. To, že volnoběh nemá takovou sílu je snad samozřejmé a nezbývá, než si pomáhat plynovým pedálem. Na ručku pak nemusím vůbec sáhnout.
Přál bych Vám sedět za volantem autobusu s manuálem, mít za prdelí lidi a rozjíždět se bez ručky do stoupání s busem ze zastávky.
Tedy resumé, tohle není rozhodně věc vozu či motoru, ale je to o tom, kdo to řídí.
Doporučuji kondiční jízdy jako spolehlivé řešení a konec konců to není špatné ani na osvěžení novinek v oblasti silničních předpisů.
Potřebovali jsme jet asi 20 km někam a zpět, tak mi to dal a řekl, tak se s tím projedeš ty. Mimo jiné měl podezření na ložiska, což se nepotvrdilo.
Samozřejmě, že i když mám JEN svojí Natálku stokoňovku, tak menší výkon jednadvojky je zatraceně znát, ale pokud člověk má pro auta cit a není to totální surovec, tak se za pár kilometrů sladí v podstatě s čímkoliv.
Rozjezd na spojku s brzdou je samozřejmě i s tímto vozem podle mého názoru naprosto v pohodě, nevidím v tom sebemenší problém. To, že volnoběh nemá takovou sílu je snad samozřejmé a nezbývá, než si pomáhat plynovým pedálem. Na ručku pak nemusím vůbec sáhnout.
Přál bych Vám sedět za volantem autobusu s manuálem, mít za prdelí lidi a rozjíždět se bez ručky do stoupání s busem ze zastávky.
Tedy resumé, tohle není rozhodně věc vozu či motoru, ale je to o tom, kdo to řídí.
Doporučuji kondiční jízdy jako spolehlivé řešení a konec konců to není špatné ani na osvěžení novinek v oblasti silničních předpisů.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Grandtour 1,2 55kw rozjezd do kopce
Souhlas...
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů