Před pár lety jsem uvázl na sněhu a dobrák, co mne za zadek tahal, mi rozerval nárazník lanem. Holt netáhl v ose. O tom Frantici asi nevědí, že se to běžně dělá...
No a včera ještě větší malér. Neprozřetelně jsem chtěl zaparkovat na svahu, ale byla tam tráva a já nemohl ven! Je jako led, to poznávám až po 50 letech za volantem!
Jednomu chlápkoví jsem ohrožoval plot, tak mi přišel na pomoc. Chtěl jsem vytáhnout jeho Oktávkou, ale kde je oko na lano na mým Cliu III?? Až v návodu jsem našel kde je, jenže tam byl text a fotozo Clia II a Trojka to má jinak! Díra je pod pravým světlometem, ale musí se oddělat plast, snad i s SPZkpou, co se táhne po celé šířce čumáku'! Nevěděl jsem, jak ho odervat, nevíte?
Ale nakonec by to asi stejně nešlo, musel by mne tahat z cesty a lano by muselo být šikmo a to by tu trubku s okem a závitem ohnulo nebo vyrvalo...
Nakonec mi pomohly prkna, jež jsem namlátil pod kola, nasypal kaménky, natočil kola, aby šly šikmo na svah a ještě mě 4 tlačili...
Odtah je problém
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Odtah je problém
Dik, jedna je správně, ale proč to v knížce není?? No, nakonec je dobře, že jsem to nepoužil, na šíkmý tah to není, byla by to katastrofa...
způsob vyprošťování
Popisujete vyprošťování, ne odtah.
Uchycuje se za konstrukčně nosné části, což jsou poloosy nebo ramena závěsů kol.
Je to tak, v návodech se dnes dočteme, že dítě se nemá prát v automatické pračce a o vlastním užití, je uvedeno v desetině obsahu návodu.
V Clio je téměř vše zacvakávací, jako i v jiných vozidlech.
Dnes se vše řeší autojeřáby a popruhy umístěnými pod kabinou. Dáno požadavkem na bezpečnost. Tuhá je jen kabina s cestujícími, ostatní jsou měkké deformační zóny.
K doplnění. Spousta majitelů Fábií se nebyla schopna odtáhnout, protože neví, že tažné oko škodovky má levotočivý závit.
Uchycuje se za konstrukčně nosné části, což jsou poloosy nebo ramena závěsů kol.
Je to tak, v návodech se dnes dočteme, že dítě se nemá prát v automatické pračce a o vlastním užití, je uvedeno v desetině obsahu návodu.
V Clio je téměř vše zacvakávací, jako i v jiných vozidlech.
Dnes se vše řeší autojeřáby a popruhy umístěnými pod kabinou. Dáno požadavkem na bezpečnost. Tuhá je jen kabina s cestujícími, ostatní jsou měkké deformační zóny.
K doplnění. Spousta majitelů Fábií se nebyla schopna odtáhnout, protože neví, že tažné oko škodovky má levotočivý závit.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů