Starší CLIO 1.5 CDI
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Starší CLIO 1.5 CDI
Dobrý den,
včera jsem pořídil CLIO 1.5 CDI - 63 kW r.v. 2009 s převodovkou QUICK SHIFT. Auto pro manželka, aby se naučila jezdit. QUICK SHIFT byl podmínkou. Za 12 let se nenaučila řadit. Auto je v ucházejícím stavu. Najeto 136 000 km. Potřebuji prosím jen objasnit a poradit pár věcí.
Má motor 1.5 CDI 63 kW PDF filtr? Pokud ano, jaky princip vypalování Renault používá?
Má QUICK SHIFT samostatný okruh hydraulického oleje na ovládání mechatroniky, nebo spojený okruh s brzdovou kapalinou. Druhé řešení používá OPEL a je vždy nutné nechat vyměnit brzdovou kapalinu u odborníků, nebo dojde k poškození mechatroniky.
Děkuji za první rady.
včera jsem pořídil CLIO 1.5 CDI - 63 kW r.v. 2009 s převodovkou QUICK SHIFT. Auto pro manželka, aby se naučila jezdit. QUICK SHIFT byl podmínkou. Za 12 let se nenaučila řadit. Auto je v ucházejícím stavu. Najeto 136 000 km. Potřebuji prosím jen objasnit a poradit pár věcí.
Má motor 1.5 CDI 63 kW PDF filtr? Pokud ano, jaky princip vypalování Renault používá?
Má QUICK SHIFT samostatný okruh hydraulického oleje na ovládání mechatroniky, nebo spojený okruh s brzdovou kapalinou. Druhé řešení používá OPEL a je vždy nutné nechat vyměnit brzdovou kapalinu u odborníků, nebo dojde k poškození mechatroniky.
Děkuji za první rady.
Naposledy upravil(a) maxnuke dne sob pro 29, 2018 12:27, celkem upraveno 1 x.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Starší CLIO 1.5 CDI
Jaký je to rok výroby?
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Starší CLIO 1.5 CDI
Rok 2009. Jinak jsem našel schéma převodovky a má to vlastní okruh hydraulicke kapaliny.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Starší CLIO 1.5 CDI
Rok 2009 už pravděpodobně má filtr pevných částic. Ale s jistotou to poznáš jedině kontrolou přímo na voze.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Starší CLIO 1.5 CDI
První otázky jsou za mnou. DPF by na autě nemělo být. Pro 63 kW nikde není jako náhradní díl filtr částic. Vše se, ale potvrdí na evidenční kontrole.
Mám ale další otázky:
Na autě jsou originální lité kola. Na maticích je kryt a ten má pojistný šroub. Šroub nemůžu nikde najít, ale našel jsem obchod kde je za 200 Kč prodávají. Jak se dá přesně identifikovat číslo klíče, které potřebuji.
Stejný problém je i s tažným. Klíčky nikdy.
PS: všechny tyto drobnosti mě pomohli snížit cenu auta.
Děkuji za rady, pokud jste to už řešili.
Mám ale další otázky:
Na autě jsou originální lité kola. Na maticích je kryt a ten má pojistný šroub. Šroub nemůžu nikde najít, ale našel jsem obchod kde je za 200 Kč prodávají. Jak se dá přesně identifikovat číslo klíče, které potřebuji.
Stejný problém je i s tažným. Klíčky nikdy.
PS: všechny tyto drobnosti mě pomohli snížit cenu auta.
Děkuji za rady, pokud jste to už řešili.
- marek230177
- Grafoman
- Příspěvky: 2030
- Registrován: úte čer 14, 2016 09:07
Re: Starší CLIO 1.5 CDI
Klička na lité disky je na všech autech Renault a Opel stejná - tři kovové hroty po 120 stupních. Mám tři Renaulty a ani v jednom ta klička nebyla. Kupoval jsem je v Číně za pár korun.
RENAULT Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW K9K732 (*2008)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
RENAULT Scenic III 1,4TCe 96kW H4J700 (*2012)
RENAULT Master IV 2,3dCi 132kW M9T716 (*2020)
Re: Starší CLIO 1.5 CDI
Děkuji už jsem našel na ebay.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů