Problém štartovania zohriateho motora

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Bakic
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pát led 26, 2018 18:41

Problém štartovania zohriateho motora

Příspěvek od Bakic » pát led 26, 2018 19:06

Zdravím, otec má problém s autom, tak skúsim či tu nenájdem riešenie. Ide o Renault Clio Grandtour 1.5 dci 55kW, 2009, kód motora KR1G0H. Problém: Auto prešlo trasu asi 20km, následne 30min v obchode a auto už nešlo. Po naštartovaní zdochlo. Následne po pár hodinách opäť naskočilo, bez problémov zase 20km. Na druhý deň naskočilo a zopakovalo sa to, 20km, vypnutie a auto opäť naštartovalo až po pár hodinách. Následne sa mi na to pozrel kamarát a zistil: elektromagnet ktorý riadi tlakový snímač - idú tam dva káble. Pri vypnutom aute je tam 12V, čiže OK, no po otočení kľúča nastáva problém s káblom ktorý ide na kostru, vzniká tam prerušovaný prúd. Káble sú OK, skontrolované. Má pocit že niečo dáva podnet riadiacej jednotke aby tento prúd na kostru prerušovala, ale nevie vôbec čo by to mohlo byť.

Momentálne som na tom tak, že neviem čo ďalej. Cez víkend sa k elektrikárovi nedostanem, ak by sme prišli na to čo to je poradili by sme si už, takže budem vĎačný za každú radu.

Ešte pridám zoznam chýb:
DF024 - nízky tlak, elektormagnet/obvod
- skrat na kostru alebo rperušovaný obvod,
- prerušovaný

DF053 - funkce regulace tlaku v rozvodnom potrubí,
- vysoká úroveň, prúd nad maximom
- prerušovaný

0170 - neznýmy chybový kód

Ďakujem

duska007
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát zář 04, 2020 14:05

Re: Problém štartovania zohriateho motora

Příspěvek od duska007 » pát zář 04, 2020 17:29

dobry den
potreboval bych poradit kdo se zajima o renaouty jedna se o Renault scenic 1.5 dci 74 kw rok 2004
vypsalo mi to tyhle zavady
DF014 rizeni elektromagnetickeho ventilu egr blokovany ventil
DF010 snimac polohy klapky ventilurecilkulace spalin egr nad maximalni urovni
DF053funkce regulace tlaku v rozvodnem potrubi na maximalni mezi
DF015 obvod rizeni hlavniho rele trvale nizka uroven
DF010 snimac polohy klapky recilkulacespalin egr skrat na kostru nebo preruseny obvod
DF016rizeni elektromagnetickeho ventiluegr zkrat na kostru nebo preruseny obvod
DF089 snimac tlaku tlaku v sacim potrubi na maximalni mezi
DF054 elektromagneticky ventil regulace preplnovani na minimalni urovni


vse je prerusovane
novy egr repasovane vstrikovace a cerpadlo auto jede ale ne tak jak by melo nevite cim by to mohlo vse byt
dekuji za kazdo radu duska007
jeste hlaska check injektion ktera se po chvili strati

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů