
Klakson
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Klakson
po sundani narazniku bych tipoval...
ze mezi naraznikem a chladici, ale zdali to bylo u clia 3 nebo clia 2 si ted nevzpomenu...
jinak plne chapu ze to chces menit, troubi to jako ***
ze mezi naraznikem a chladici, ale zdali to bylo u clia 3 nebo clia 2 si ted nevzpomenu...
jinak plne chapu ze to chces menit, troubi to jako ***
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000

Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010

Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.

Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000

Re: Klakson
ja som menil klakson. ked uvolnis masku pdi chladici dokazes ju odtiahnut bezz demontaze naraznika. oskru sa ruky ale da sa. samozrejme trrba si prerobit napajania aj. ja ma 2x slimaka a je to to super.
Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
- bodom.lukas
- Junior member
- Příspěvky: 102
- Registrován: pon kvě 16, 2011 17:32
- Bydliště: Milevsko
Re: Klakson
Já radši netroubim
Renault Clio I 1.2 43KW RN,1997
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Renault Clio III 1.2 16V 55KW Expression,2009
Re: Klakson
mozno sa tomu povenujem aj ja raz ked niekde zozeniem druhy klakson za normalne peniaze...
clio 1.2 55kW/75k ICE modrá extreme metalíza
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
laguna II 1.9DCi 88kW/120k initiale
Re: Klakson
7€ za klakson sa t zda vela?? 2x slimak. Trubi to paradne 

Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Klakson
septim: popises prosimte detaily? co je nutne pro to udelat, clovek normalne nezrucny by to asi vymenil co?
CLIO IV GT 120 EDC Grandtour 2016 
Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010
Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.
Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000

Prodano: CLIO III 1.2 TCe 74kW 20th Anniversary 3dv. Glacier White 2010

Prodano: CLIO II 1.2 16V 55kW Authentique 2001 5dv.

Prodano: CLIO II 1.2 8V 43kW VAN 2000

Re: Klakson
No... Takze je to jednoduche ale trochu si amputujes ruky. Potrebujes drobne naradie a kluce a nieco ako krabicu od topanok.
Uz si to nepamatam uplne presne takze priblizne.
Otvoris kapotu.
Uvolnis 2 sroby a 2 poistky plastove zavlacky ci co to je na vrchu naraznika.
Naraznik poodtiahnes a podlozis krabicou aby ti zostal odtiahnuty. Potrebujes pomerne tenke ruky.
Klakson je hned na vrchu nad tou nasavacou strbinou naraznika hore.
Uvolnime šrob tusim č 13
rozpojime konektor s poistkou.
Pri kupe 2x slimak obdrzime aj 2 pliesky s 2 dierami na koncoch, tie si otvorime do pismena V aby sme mali 3 dierky spolu.
1. dierka uchytime klakson č 1, 2. dierka klakson č2 a 3. dierka uchyt na povodne miesto klaksona.
Vyrobime si rozbocku napajania paralelne nie seriovo, nenasobime prud! Všetko dobre zaizolujeme a skontrolujeme či to drží! Ja som použil nové nožové kontakty z autodielov a tým somprepájal elektriku + vš izolačkou izoloval. Je to pomerne chránené pred vodou ale predsa sa ta dostane.
Zapojime. zmontujeme, otestuje, doskladame a jazdime
Poistka na klakson je 15A slimaky su 2x 6A, takze bez dalsieho relatka mi to funguje dobre.
Slimaky je dobre odskusat este mimo auta či netreba doladit kotvy, aby nechrcali!
That´s all.
Enjoy.
Uz si to nepamatam uplne presne takze priblizne.
Otvoris kapotu.
Uvolnis 2 sroby a 2 poistky plastove zavlacky ci co to je na vrchu naraznika.
Naraznik poodtiahnes a podlozis krabicou aby ti zostal odtiahnuty. Potrebujes pomerne tenke ruky.
Klakson je hned na vrchu nad tou nasavacou strbinou naraznika hore.
Uvolnime šrob tusim č 13
rozpojime konektor s poistkou.
Pri kupe 2x slimak obdrzime aj 2 pliesky s 2 dierami na koncoch, tie si otvorime do pismena V aby sme mali 3 dierky spolu.
1. dierka uchytime klakson č 1, 2. dierka klakson č2 a 3. dierka uchyt na povodne miesto klaksona.
Vyrobime si rozbocku napajania paralelne nie seriovo, nenasobime prud! Všetko dobre zaizolujeme a skontrolujeme či to drží! Ja som použil nové nožové kontakty z autodielov a tým somprepájal elektriku + vš izolačkou izoloval. Je to pomerne chránené pred vodou ale predsa sa ta dostane.
Zapojime. zmontujeme, otestuje, doskladame a jazdime

Poistka na klakson je 15A slimaky su 2x 6A, takze bez dalsieho relatka mi to funguje dobre.
Slimaky je dobre odskusat este mimo auta či netreba doladit kotvy, aby nechrcali!
That´s all.

Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Klakson
no já na thalii sundal nárazník, ale když jsem to dělal, tak jsem to zapojil skrz relé (klakson je trvale napájen přes volant a to se mi nelíbilo, kdyby se cokoliv, aby tam šel tak velký proud), do původního konetoru jsem dal tenké faston a zalil tavnou pistolí, voda se tam nedostane 

Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009
; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009

Re: Klakson
Presne tak schvaľujem poriadne trúby sú v dnešnej dobe dosť podstatné ak ti dakto dačo vyparatí tak aby počul ak ho vytrúbiš ....Volakedy pred 10 rokmi keď som kupoval P206 tam boli origo slimáky už z fabriky ...Tu na Cliu som to ešte neriešil ale asi bude treba ..nieje týždňa kedy sa na mňa z boku dakto nenatláča ...asi nemajú tí ľudia zrkadlá??? nechápem.
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: Klakson
Dnes sú cesty plné dobytka a na dobytok treba trúúby 

Clio 3-2 09, 1.2 chip 77k, LPG, 47.382km, 6.71L LPG, predané
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Fluence 1.6 92kW chip, sivá platine, Techno Feel, LPG, KN air filter, 109.000km, 7,5L LPG Tartarini
Re: Klakson
NEtroubí to.
Houkadlo se po ohledání nachází pod světlem a leze se do něj tutově přes kryt podběhu. Ten se sundá a klakson je na světě. Seshora podle mě tak tenoučká slečinkovská ručička, a ne pořádná vyžraná chlapská lopata.
Mám pravdu?
Pojistka je v pohodě, takže buď odešel nějaký konektor nebo samotný slimejš.
Ani nepípne, přitom to roubilo jako kráva ještě před týdnem.
Nějaká rada, zkušenost?
Houkadlo se po ohledání nachází pod světlem a leze se do něj tutově přes kryt podběhu. Ten se sundá a klakson je na světě. Seshora podle mě tak tenoučká slečinkovská ručička, a ne pořádná vyžraná chlapská lopata.
Mám pravdu?
Pojistka je v pohodě, takže buď odešel nějaký konektor nebo samotný slimejš.
Ani nepípne, přitom to roubilo jako kráva ještě před týdnem.
Nějaká rada, zkušenost?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Klakson
Zdravím nejvíce to trpí nedostatečným kontaktem tím myslím z oxydovaný konektor na připojení ke klaksonu.Očištění bych začal.Ad.
Re: Klakson
Trochu videa, asi 9 minuta
https://www.youtube.com/watch?v=3reR7cJpuqQ
https://www.youtube.com/watch?v=1Bn_SbHw4ho
https://www.youtube.com/watch?v=3reR7cJpuqQ
https://www.youtube.com/watch?v=1Bn_SbHw4ho
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008 

Re: Klakson
Díkec za videjka, nicméně to umístění trubky je mi s podivem.
Dal bych palec za to, že jsem viděl heligónek nalevo pod světlem nad podběhem.
Je to Clio 2008 s tou starší maskou (levá a pravá štěrbina), ne to novější s jednou štěrbinou.
Je možný, že to bylo na předfaceliftovém modelu jinak?
Dal bych palec za to, že jsem viděl heligónek nalevo pod světlem nad podběhem.
Je to Clio 2008 s tou starší maskou (levá a pravá štěrbina), ne to novější s jednou štěrbinou.
Je možný, že to bylo na předfaceliftovém modelu jinak?
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Klakson
Tak palec už vlastně nemám, žádný heligónek tam totiž není.
Takže je opravdu před chladičem.





Takže je opravdu před chladičem.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Re: Klakson
Tak oprava klaksonu provedena, motivací byla blízká návštěva STK.
Povolili jsme dva šrouby pod víkem motoru, vyjmuli dva umělohmotné štefty a odklonili vrchní část nárazníku - masky.
Obnažili jsme tak onen heligónek, byl tam oproti nákresům v dílenské příručce jen jeden a vypadal poměrně solidně až nově. Kabeláž byla pravděpodobně v minulosti upravována nějakým profíkem, smrštitelné bužírky a podobné jevy.
Prověřili jsme tedy spínání od volantu a zjistili, že problém bude v samotném heligónku, ač vypadal jako nový.
Tatík coby elektro technk senior trubku rozdělal a ejhle, koroze na jednom z kontaktů včetně kousku vinutí cívky.
Trouba šla tedy na stůl, vinutí se maličko zkrátilo, kontakty se očistili, zatěsnili a heligónek opět troubí jako nový.
Byl tam dvouvývodový, na umělohmotné konzolce, tedy přivedená kostra i plus drátem, spíná se tam plus.
Přístup maličko těsnější, ale chlapská ruka se tam vešla, je to poměrně pružný, ta vrchní část nárazníku.
Povolili jsme dva šrouby pod víkem motoru, vyjmuli dva umělohmotné štefty a odklonili vrchní část nárazníku - masky.
Obnažili jsme tak onen heligónek, byl tam oproti nákresům v dílenské příručce jen jeden a vypadal poměrně solidně až nově. Kabeláž byla pravděpodobně v minulosti upravována nějakým profíkem, smrštitelné bužírky a podobné jevy.
Prověřili jsme tedy spínání od volantu a zjistili, že problém bude v samotném heligónku, ač vypadal jako nový.
Tatík coby elektro technk senior trubku rozdělal a ejhle, koroze na jednom z kontaktů včetně kousku vinutí cívky.
Trouba šla tedy na stůl, vinutí se maličko zkrátilo, kontakty se očistili, zatěsnili a heligónek opět troubí jako nový.
Byl tam dvouvývodový, na umělohmotné konzolce, tedy přivedená kostra i plus drátem, spíná se tam plus.
Přístup maličko těsnější, ale chlapská ruka se tam vešla, je to poměrně pružný, ta vrchní část nárazníku.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 345 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 250 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti