Clio plasty
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Clio plasty
Vo všeobecnosti, čo nieje prišroubované, to je zväčša narazené na tých plastových štuplových uchytkách...takže len pajsrovať ....Len nikto nevie kde ak to robí prvý krát...ja viem .
Tie bočné plasty bývajú tiež narazené ale dakedy na takých hranatých štuploch a to ide ťažko von a veľakrát aj s tým že sa poškodia tie hrany a potom to už nechce držať , alebo ho rovno utrhneš .Alebo je tam systém, že z plastu trčí taký obdlžnik - perko a na ňom je ešte nasadená tvarovaná taká plechová U-sponka ktorá svojou pružnosťou drží v diere .
Sorry Clio som ešte nemusel rozoberať, takže len tak všeobecne píšem.
A zadný dekel z 5-dverí, zatiaľ na každom aute, čo som ho dával dole tak ak sa vybrali šrouby ak nejaké boli, tak zvyšok zas držal len na tých plastových štuploch. Takže zas len pajsrovať najlepšie plastový klin origo býva taký nástroj alebo niečo podobné vyrobiť aj z tvrdého dreva alebo potom jedálenský nôž ak má širokú čepel a podložiť lak aby sa neodral niečim ako tvrdý papier a pod.Šroubovák má malú plochu ten nieje moc OK .
Tie bočné plasty bývajú tiež narazené ale dakedy na takých hranatých štuploch a to ide ťažko von a veľakrát aj s tým že sa poškodia tie hrany a potom to už nechce držať , alebo ho rovno utrhneš .Alebo je tam systém, že z plastu trčí taký obdlžnik - perko a na ňom je ešte nasadená tvarovaná taká plechová U-sponka ktorá svojou pružnosťou drží v diere .
Sorry Clio som ešte nemusel rozoberať, takže len tak všeobecne píšem.
A zadný dekel z 5-dverí, zatiaľ na každom aute, čo som ho dával dole tak ak sa vybrali šrouby ak nejaké boli, tak zvyšok zas držal len na tých plastových štuploch. Takže zas len pajsrovať najlepšie plastový klin origo býva taký nástroj alebo niečo podobné vyrobiť aj z tvrdého dreva alebo potom jedálenský nôž ak má širokú čepel a podložiť lak aby sa neodral niečim ako tvrdý papier a pod.Šroubovák má malú plochu ten nieje moc OK .
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: Clio plasty
VLADY: Díky, no nemyslel som že to pôjde až tak ťažko, celkom som z toho prekvapený, zatial som rozoberal iba audi a tam ked sa všetko odtiahne tak bud to odpadne, alebo je to tam len nejako nasunuté...
No nič budem si musieť na to "vyrobiť" nejaké prípravky.
Jedná sa o priatelkine autíčko tak ho nechcem moc poškodiť, lebo je to ako jej kabelka
No nič budem si musieť na to "vyrobiť" nejaké prípravky.
Jedná sa o priatelkine autíčko tak ho nechcem moc poškodiť, lebo je to ako jej kabelka
Re: Clio plasty
No to poznám ja som zatiaľ tak moc do CLIA nerýpal...Ale manželke do MB-B som dával cúvacie senzory a tam som mal podobný problém dať dole bočný plast za zadným sedadlom a dostať sa ku konektorom od svetla...bolo to tam tiež tak nejak ponarážané a ešte všelijak pozacvakávané ako jednotlivé plasty na seba nadväzovali....bolo treba rozoberať len z jednej strany postupne....lebo to lícovalo z bočným čo zakrýva stĺpiky. A teiž tam bola nejaká taká finta že dakde dačo držalo a nevedel som zistiť že čo pokial som to pomerne nasilu neohol ten plast aby som sa dostal k tomu štuplu na ktorom to držalo.Niekde tu na fóre bol link na servisný manuál tam možno budú aj obrázky...Takže držím palec aby si nič nepolámal...hlavne nerobiť to vonku alebo ak je auto vychladené....kvôli tomu že plasty sú potom krehké.
Clio III-2007,1.2TCE, Rip Curl
Re: Clio plasty
Dobrý den,nemohl by někdo zaslat obrazkovy manual pro Renault Cloio 3 r.v.2007 na vymenu motorku zavírání nádrže.Zkoušel jsem demontovat vnitřní plasty,ale bojím se ,že něco utrhnu
zámek víka nádrže
2 obrázky - nutno si stáhnout - zde obrázková kapacita vyčerpána
oddělení krytí, trny - pohled od zadních dveří
https://ulozto.cz/file/fUzOYD2Q7JsW/zamek-vika-1-jpg
pohyb čerpadla:
https://ulozto.cz/file/lUpptipFdlF7/zamek-vika-2-jpg
Nutno řádně táhnout, pomoci si podebráním dlouhým šroubovákem.
Též zde:
viewtopic.php?f=39&t=119598&p=1457941#p1457941
oddělení krytí, trny - pohled od zadních dveří
https://ulozto.cz/file/fUzOYD2Q7JsW/zamek-vika-1-jpg
pohyb čerpadla:
https://ulozto.cz/file/lUpptipFdlF7/zamek-vika-2-jpg
Nutno řádně táhnout, pomoci si podebráním dlouhým šroubovákem.
Též zde:
viewtopic.php?f=39&t=119598&p=1457941#p1457941
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Re: Clio plasty
Jo, tak tento způsob zamykání nádrže je přesně na moje nervy. V úterý chci tankovat a víčko zamčené i když auto je odemčené. Tak jsem do strany vytáhnul tu krytku, a pak šroubovákem vypáčil ten plast a následně jsem ten zobáček zarazil někam do útrob podběhu aby neměl šanci vyjet zase ven. Nyní je teda nádrž neustále odemčena ale pokud mi budou chtít ukrást benzín tak na 99% provrtají nádrž.
Re: Clio plasty
Doporučuji přívod elektřiny k motorku odpojit a konce izolovat. Motorek je sice japonský výrobek Nissan, ale nikdo neví, zda časem vytvoří zkrat.
Renault Clio III 1.2 TCE Expression motor turbo D4F H7 z 2008
Re: Clio plasty
Tak se vítáme v klubu zavřených bezpaliváčů.
Tatík skoro na suchu a ona proklínaná super moderní konstrukční francouzská vychytávka nás vychytala.
Nezbývá, než se dostat k onomu Téčku a zatahat jej za pačesy.
Při hledání jsme ještě našli https://www.rnews.cz/selhani-zamku-vika-nadrze/, třeba to někomu i pomůže pro představu.
Tatík skoro na suchu a ona proklínaná super moderní konstrukční francouzská vychytávka nás vychytala.
Nezbývá, než se dostat k onomu Téčku a zatahat jej za pačesy.
Při hledání jsme ještě našli https://www.rnews.cz/selhani-zamku-vika-nadrze/, třeba to někomu i pomůže pro představu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
oddeklování kvůli nefungujícímu zamknutí víčka nádrže
Jelikož se seklo zavírání palivové nádrže, tak jsme museli přistoupit k nouzovému otevření zevnitř vozu.
Bylo to za pět minut vyřešeno.
Stačí odklapat ten tvrdotextilní boční kryt v zavazadlovém prostoru, pozor, u překryvu tohoto krytu se šedivým krytem za zadními sedadly je šroubek - hvězdička, který je nutno vyšroubovat.
Tomu napomůže, když se odtrhne s citem i plastový kryt vedle zadního opěradla.
Pak se naskytne pohled do boční kapsy, kde trčí onen motorek ovládající výsuvný zamykací trn.
Na konci motorku je takové malé umělohmotné držadélko tvaru T, za které se zatáhne a výsuvný trn se tím uvolní.
Po několika zataháních vše opět funguje, nicméně pro jistotu jsme navázali na toto Téčko provázek a protáhli jej do zavazadlového prostoru. Pokud čep nebude vybavovat, zatáhne obsluha vozu za onen nouzový provázek a je vyřešeno.
Motorek je upevňen pravděpodobně malou přírubičkou ze strany podběhu, musel by se demontovat kryt podběhu.
To jsme nedělali, protože nový motorek tam dávat nebudeme a zatím to bude otec provozovat s tímto motouzem.
Tak jen info pro ty z Vás, kterým toto téma skočí do oblasti možného řešení francouzského vynálezu.
Bylo to za pět minut vyřešeno.
Stačí odklapat ten tvrdotextilní boční kryt v zavazadlovém prostoru, pozor, u překryvu tohoto krytu se šedivým krytem za zadními sedadly je šroubek - hvězdička, který je nutno vyšroubovat.
Tomu napomůže, když se odtrhne s citem i plastový kryt vedle zadního opěradla.
Pak se naskytne pohled do boční kapsy, kde trčí onen motorek ovládající výsuvný zamykací trn.
Na konci motorku je takové malé umělohmotné držadélko tvaru T, za které se zatáhne a výsuvný trn se tím uvolní.
Po několika zataháních vše opět funguje, nicméně pro jistotu jsme navázali na toto Téčko provázek a protáhli jej do zavazadlového prostoru. Pokud čep nebude vybavovat, zatáhne obsluha vozu za onen nouzový provázek a je vyřešeno.
Motorek je upevňen pravděpodobně malou přírubičkou ze strany podběhu, musel by se demontovat kryt podběhu.
To jsme nedělali, protože nový motorek tam dávat nebudeme a zatím to bude otec provozovat s tímto motouzem.
Tak jen info pro ty z Vás, kterým toto téma skočí do oblasti možného řešení francouzského vynálezu.
Renault Thalia 1.4 16V Expression Clima, r.v.2005, pořízeno 10/2005, 360 tis. km
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Renault Clio III 1.2 16V Grandtour, r.v.2008, pořízeno 5/2021, 130 tis. km
Škoda Roomster r.v 2008, 1,4 MPI 63kW, pořízeno 2023, 110 tis. km
Škoda Felicia r.v 1997, 1,3 MPI 50kW, pořízeno 2002, 260 tis. km
Škoda Favorit r.v. 1993, 1,3i, 43 kW, pořízeno 1997, R.I.P.
Wartburg 353 alias dvoutaktní bramborák, 1994, R.I.P.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů