Ahoj, nemá někdo tip na levnou variantu předělání druhého klíče na dálkový centrál? Mám jen jeden, a o ten sem pochopitelně prohrál diskuzi s paní spolubydlící, takže já jak vůl odemykám klíčkem a musím mačkat to tlačítko které je inteligentně umístěné uprostřed
Poptával sem u autorizovaných prodejců, ale 3500,-kč fakt dávat z hloupý klíč nechci
Nelze to nějak pořešit levněji?
Díky za rady.
Klíč na centrál
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: Klíč na centrál
Třeba tady ho máš za 1200 Kč:
https://www.sbazar.cz/autoklicpha/detai ... tertraffic
https://www.sbazar.cz/autoklicpha/detai ... tertraffic
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Re: Klíč na centrál
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Re: Klíč na centrál
tam pak musím vyměnit ten samotný kovový klíč a nějak spárovat s autem?
Re: Klíč na centrál
Klíč Ti v každém zámečnictví vypilují z toho polotovaru, co si koupíš, na počkání do půl minuty. A spárují také, pokud tu službu nabízí (a pokud to jde a umí to). Pokud ale nechceš mít takové klíče 2, tak to myslím lze prohodit bez servisu (že bude fungovat buď ten nový nebo starý), ale nezkoušel jsem to ještě, našel jsem toto:
verze A: V autě podržet knoflík pro zamknutí a pak tlačítko na druhém klíči, tak se načte poslední klíč, ale ten předchozí přestane fungovat.
verze B: Vložím klíček do spínačky, otočím a zmačknu jako na odemknutí centrálu. Zamknou a odemknou se dveře a hotovo. Je to v počítači načtené.
Na každý pád ve značkovém servisu by Ti to měli umět spárovat a přidat určitě (pamět v centrálu je prý až na 10 klíčů), ale bude to stát ranec.
verze A: V autě podržet knoflík pro zamknutí a pak tlačítko na druhém klíči, tak se načte poslední klíč, ale ten předchozí přestane fungovat.
verze B: Vložím klíček do spínačky, otočím a zmačknu jako na odemknutí centrálu. Zamknou a odemknou se dveře a hotovo. Je to v počítači načtené.
Na každý pád ve značkovém servisu by Ti to měli umět spárovat a přidat určitě (pamět v centrálu je prý až na 10 klíčů), ale bude to stát ranec.
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Re: Klíč na centrál
Měl bych v souvislosti s klíčem dotaz.
Mám originální klíč, který funguje správně (nastartuje auto i funguje dálka), sehnal jsem si nový klíč, který ale vůbec nefunguje (nestartuje ani neotevírá dálkou dveře), tento nový klíč by měl mít novější střeva (pro novější imobilizér - čip v klíči je PCF7946AT, prý od roku 2000 výš) než mám já (já mám ještě něco staršího, takže ani starší čip PCF7947AT by mi prý nepomohl). Přitom auto je z února 2001...
Startování jsem vyřešil jiným čipem, který vypadá takto:
Není na něm žádné označení, ale podle tvaru mu odpovídá čip PCF7930AS, PCF7935AS, PCF7936AS apod.
V originálním klíči mám čip ID33 (U9280M), což by měl být PCF7931AS. Vypadá přesně takto:
https://auto-key.com.ua/?product=%D0%BA ... d33-u9280m
Takže je to Renault Clio / Kangoo / Master (1998-2002) — 434MHz, ID33 (čip U9280M), baterie CR2016, jenže tohle starší provedení klíče už nikde nemají...
Rád bych proto zprovoznil dálku u obou klíčů, co mám, je-li to možné - tenhle fígl mi nefunguje:
Mít otevřené dveře řidiče, zmáčknout a držet tlačítko centrálu (u řadicí páky) pro zamknutí (blíž k páce) a do toho mačkat tlačítko na klíči. Za chvíli to začne zamykat.
...akorát teda blíž k řadící páce mám odemykání, zamykání je na druhou stranu (blíž k motoru). Zkoušel jsem dlouho obě varianty (držet zamknutí i držet odemknutí a klíč stejně nefunguje).
Neví někdo ještě nějaký fígl nebo kde by mohla být chyba v postupu či klíči? Ten klíč stačí držet v ruce nebo musí být ve startéru?
Děkuji za jakýkoliv nápad...
Mám originální klíč, který funguje správně (nastartuje auto i funguje dálka), sehnal jsem si nový klíč, který ale vůbec nefunguje (nestartuje ani neotevírá dálkou dveře), tento nový klíč by měl mít novější střeva (pro novější imobilizér - čip v klíči je PCF7946AT, prý od roku 2000 výš) než mám já (já mám ještě něco staršího, takže ani starší čip PCF7947AT by mi prý nepomohl). Přitom auto je z února 2001...
Startování jsem vyřešil jiným čipem, který vypadá takto:
Není na něm žádné označení, ale podle tvaru mu odpovídá čip PCF7930AS, PCF7935AS, PCF7936AS apod.
V originálním klíči mám čip ID33 (U9280M), což by měl být PCF7931AS. Vypadá přesně takto:
https://auto-key.com.ua/?product=%D0%BA ... d33-u9280m
Takže je to Renault Clio / Kangoo / Master (1998-2002) — 434MHz, ID33 (čip U9280M), baterie CR2016, jenže tohle starší provedení klíče už nikde nemají...
Rád bych proto zprovoznil dálku u obou klíčů, co mám, je-li to možné - tenhle fígl mi nefunguje:
Mít otevřené dveře řidiče, zmáčknout a držet tlačítko centrálu (u řadicí páky) pro zamknutí (blíž k páce) a do toho mačkat tlačítko na klíči. Za chvíli to začne zamykat.
...akorát teda blíž k řadící páce mám odemykání, zamykání je na druhou stranu (blíž k motoru). Zkoušel jsem dlouho obě varianty (držet zamknutí i držet odemknutí a klíč stejně nefunguje).
Neví někdo ještě nějaký fígl nebo kde by mohla být chyba v postupu či klíči? Ten klíč stačí držet v ruce nebo musí být ve startéru?
Děkuji za jakýkoliv nápad...
Renault Clio III Grandtour 1.2 (07/2010) • červená • 16V 55kW (D4FD7)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Daewoo Leganza 2.0 CDX (12/2002) • černá metalíza • 16V 93kW (T20SED)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů