ahoj,
rád bych nejdřív napsal sem, jestli budete mít nějakou zkušenost, než to rovnou řešit se servisem, má zkušenost, že mi předem nikdy nic v servisu neřeknou, prostě prvně musí jít auto na diagnostiku a pak se uvidí.
Můj první problém je startování - Clio II. rok výroby 2000.
Je to tak měsíc nebo dva zpátky, kdy mi přestalo jít hladce startovat (tím myslím, když bylo auto studené tak cca do 1-2s chytlo a když zahřáté tak okamžitě), nebyl s tím vůbec žádný problém, ale nyní auto nechce nastartovat vůbec, prostě stále točí a až třeba napotřetí, co klíček otočím do první pozice a znovu chci startovat tak naskočí a to už opět rychle a bez problému.
Přijde mi to jako problém s imobilizérem, už asi před 5 lety mi přestal fungovat jeden klíček od auta a to i blikala rychle červená kontrolka na palubce, pak měnili ten čip v obou klíčcích.
Zkusil jsem vyměnit za druhý klíček, ale ten dělá naprosto to samé, takže klíčkem to asi není.
Jinak jsem v březnu 2015 nechával měnit palivový filtr a asi před rokem mi odešla baterka, tak jsem měnil i jí, ale žádné problémy jsem až do cca 2-3 měsíce zpátky neměl.
Současně se mi taky stává (dříve více, třeba i ve 130), že mi přestal reagovat plynový pedál, vyměnili mi čidlo teploty, které se objevilo na diagnostice a ve vysokých rychlostech už to nedělá, ale stává se mi teď něco podobného, co popisuje kolega zde http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=38&t=85831 a také pouze když je motor studený a skoro vždycky při zařazení dvojky
předem díky za nějaké tipy a rady, co s tím, možná by to šlo vyřešit tím postupem, co jsem tady někde četl na spárování klíčku (držení tlačítka zamykání a současné držení tlačítka klíčku v zapalování)?
Startování a plyn
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Startování a plyn
LIVE HARD, DIE HARD !
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů