minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dci
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dci
Zdravím pánové i dámy...
Už delší dobu mě trápí jedna záležitost a to rozsvěcení kontrolky žhavení (auto má zničeho nic zvuk jak traktor). Po připojení na diagnostiku v paměti chyba p0203 - minimální hodnota na vstřikovači třetího válce. -_- Po smazání (auto jede zase krásně potichu) se po ujetí 100-500 km znova objeví z ničeho nic. Chyba bude nejspíš ve vadném konektoru třetího vstřiku takže bych viděl jako nejadekvátnější opravu výměnu konektorů na všech (pro jistotu) a teď k mým otázkám.... U clia se počítají válce od setrváku nebo od rozvodů?? a nesetkal se s tím už někdo resp. nekupoval někdo už ty konektory a pokud jo tak kde a za kolik?? :-O na netu sem je našel jen ze zahraničí většinou čínu a autorizák je poslední možnost protože tam budou chtít určo raketu...
Předem děkuji za odpověď
Už delší dobu mě trápí jedna záležitost a to rozsvěcení kontrolky žhavení (auto má zničeho nic zvuk jak traktor). Po připojení na diagnostiku v paměti chyba p0203 - minimální hodnota na vstřikovači třetího válce. -_- Po smazání (auto jede zase krásně potichu) se po ujetí 100-500 km znova objeví z ničeho nic. Chyba bude nejspíš ve vadném konektoru třetího vstřiku takže bych viděl jako nejadekvátnější opravu výměnu konektorů na všech (pro jistotu) a teď k mým otázkám.... U clia se počítají válce od setrváku nebo od rozvodů?? a nesetkal se s tím už někdo resp. nekupoval někdo už ty konektory a pokud jo tak kde a za kolik?? :-O na netu sem je našel jen ze zahraničí většinou čínu a autorizák je poslední možnost protože tam budou chtít určo raketu...
Předem děkuji za odpověď
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Zkus přehodit vstřik 3.válce na jiný vstřik. Pokud se chyba přesune, tak je vadný vstřikovač. Pokud chyba zůstane, dělá to snímač vibrací. Kdyby byla vada v konektoru vstřiku, psalo by to závadu okruhu ovládání vstřikovače. Tahle závada znamená to, že řj měří skrz snímač vibrací množství paliva vstříknutého do válce. Na základě snímače vibrací mění korekce pro vstřikovač a pokud už to nejde, tak vypíše tuhle závadu.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Snímač vibrací je asi snímač klepání jestli sem to pochopil správně a ten je asi čtrnáct dní novej jinak pokud by byl v XXXXvstřikovac nevyskocila by ta chyba znovu hned po smazání?? Btw test akčních členů sem dělal a hodnoty na všech vstřikovacich sou v pořádku i tlak v Railu :-/ ale zkusím eště přehodit ty vstřiky a pak se uvidí
Naposledy upravil(a) krt.ecek dne úte čer 02, 2015 14:08, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Prosím úpozor na slovník, děkuji
Důvod: Prosím úpozor na slovník, děkuji
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Po smazání se můžou změnit nastavení korekční hodnoty pro vstřikovač. Takže po smazání to má nějakou jinou korekční hodnotu a chvilku trvá, než se to nastaví podle snímače vibrací. Snímač klepání je něco jiného. Zkus přehodit ty vstřiky a uvidíš.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
jen tak pro info teda... válce sou normal od rozvodů 1-2-3-4 a kde najdu ten snímač vybrací?? :-O
Předem díky
Předem díky
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Mělo by to být, že u setrvačníku je 1. Snímač vibrací je asi tam, kdes našel ten snímač klepání. Nafta totiž snímač klepání nemá.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
takže sem dneska objel pár známých a jednoho dosti zkušeného a dobrého diagnostika nicméně mi v podstatě všichni oznámili tu stejnou věc... -> je to v prd*li -_-
zatím sem to měl jen na bosch ktsce ale začátkem příštího týdne zajedu na clip a konzultaci dalšího postupu s tím problémem... korekce sem si nenapsal ani nezapamatoval takže si teď vůbec nejsem jistej (den blb*c) nicméně mrknu se do paliváku jestli nenajdu nějaké špony z čerpadla resp. modlím se abych je nanašel a bude asi následovat zkouška vstřiků na stolici abych aspoň v jednom měl jistotu.... ještě chci poděkovat uživateli Zefek za pohotovou a srozumitelnou pomoc/odpověď
a když sme u toho nemá někdo ponětí v jaké cenové relaci se pohybují nové/repasované vstřiky a nové/repasované čerpadlo?? předem dík za odpověď
zatím sem to měl jen na bosch ktsce ale začátkem příštího týdne zajedu na clip a konzultaci dalšího postupu s tím problémem... korekce sem si nenapsal ani nezapamatoval takže si teď vůbec nejsem jistej (den blb*c) nicméně mrknu se do paliváku jestli nenajdu nějaké špony z čerpadla resp. modlím se abych je nanašel a bude asi následovat zkouška vstřiků na stolici abych aspoň v jednom měl jistotu.... ještě chci poděkovat uživateli Zefek za pohotovou a srozumitelnou pomoc/odpověď
a když sme u toho nemá někdo ponětí v jaké cenové relaci se pohybují nové/repasované vstřiky a nové/repasované čerpadlo?? předem dík za odpověď
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
V polsku se dají repasy sehnat kolem 350-400 zlotých (cca krát 7 na koruny) za kus. Ty máš na té 48kw korekce pro vstřiky? My ji máme taky, ale na clipu žádné korekce nejsou. Prakticky tak nelze říct v jakém stavu vstřik je. Motory K9K 700 to myslím ani neumí zjistit.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
a vyplatí se to brát z polska?? o.O btw na kts to něco ukazovalo ale nejsem si jistej dneska sem uplně mimo celej den a vubec mi to nemyslí jestli píšu kraviny tak se omlouvám :-/
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
tak po delší době k mému problému.... po úžasné radě jednoho známého "jestli si nejseš jistej tím že sou v prd*li konektory a hýbou se tak to utahni na ku*vu zdrhama a uvidíš jestli se něco změní" sem provedl opravu za 0,50 kč a čtyřma zdrhama sem přitahnul konektory na všech vstřikovačích.... světe div se asi 1200 km za mnou a žádný problém )) takže až se mi bude chtít objednám nový konektory, vyměním a snad bude klid
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Takže po dlouhé době zase up. S autem se najelo od posledního příspěvku cca. 10 tisíc km spis víc než míň bez problémů a teď ... Znova kontrolka -> smazáno -> 200km +- -> zase kontrolka atd atd. Není mi jasné co je sakra za problém a docela mi přijde že v tom autě nic nefunguje logicky nicméně jsem nasel na netu názor ze může tuto chybu způsobovat nějaký vnější podnět snímače vybraci.. Něco do něj klepne např. Uvolněná trubka, svazek kabelu atd. Zkusím prověřit když tak napíšu chyba porad stejná -> minimální hodnota na vstrikovaci 3.valce dosazena... Není mi jasné jak to může najet 10k + bez problémů a pak se to zas z ničeho nic vrátit.. Tím bych docela vyloučil čerpadlo resp. Vstřiky protože kdyby byli po smrti tak to nebude furt to samy resp. Nejelo by to tak dlouho bez chyb... Nafta tankovana kvalitní zatím bez aditiv v blízké době ještě vytáhnu a vyměním palivak a zkontroluju jestli tam nejsou piliny
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Přečti si ještě jednou můj druhý příspěvek.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Tak zase problémy Zefek děkuji za reakci ale pokud se nemýlím a dobře si pamatuju konverzaci se známým tak vstřiky jsou kódované v řj i s pozicí toho kterého válce tzn. přehození nic moc neřeší ale jestli to tak není vyveď mě z omylu...
Novinka v chybách je problém na regulátoru tlaku.... nestihl sem přesně přečíst chybu protože sem to řešil ve spěchu ale taky jsem došel na to že mi padá nafta... tudíž zruším balonek a půjdu opět cestou nejmenšího odporu resp. nákladů mluvil sem s bývalím spolužákem který už nějaký pátek dělá s CR a říkal že problém na tom vstřikovači může způsobovat i to zavzdušnění soustavy.... tzn. v railu kolísá tlak zkrz to že regulátor neví co má dělat protože tam jde pořád vzduch ... pokud se vzduch dostane až ke vstřiku a proletí bublina tak to zahlásí chybovku že je vstřik nedokrmený... zní mi to docela logicky takže nějak postupně budu laborovat a pokud se něco zdaří budu informovat mimo to mi ještě poradil vyměnit těsnění na vstřikách což je pár korun takže to zrovna taky zfouknu
Novinka v chybách je problém na regulátoru tlaku.... nestihl sem přesně přečíst chybu protože sem to řešil ve spěchu ale taky jsem došel na to že mi padá nafta... tudíž zruším balonek a půjdu opět cestou nejmenšího odporu resp. nákladů mluvil sem s bývalím spolužákem který už nějaký pátek dělá s CR a říkal že problém na tom vstřikovači může způsobovat i to zavzdušnění soustavy.... tzn. v railu kolísá tlak zkrz to že regulátor neví co má dělat protože tam jde pořád vzduch ... pokud se vzduch dostane až ke vstřiku a proletí bublina tak to zahlásí chybovku že je vstřik nedokrmený... zní mi to docela logicky takže nějak postupně budu laborovat a pokud se něco zdaří budu informovat mimo to mi ještě poradil vyměnit těsnění na vstřikách což je pár korun takže to zrovna taky zfouknu
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Takže ještě jednou? Vstřik je kódovaný. No a co? Přehodíš vstřiky a přehodíš i kódy v řj. Projedeš to a vyskytne se chyba. Před tím byla na druhém, po výměně je na třetím válci. Super, to je jasná informace o tom, že je vadný vstřik. Proč? Před výměnou: Řj měří skutečnou dávku paliva skrz snímač vibrací. Podle toho nastavuje korekční hodnotu doby otevření vstřikovače. Pokud na nějakém vstřiku zaznamená paliva hodně, snižuje dobu otevření vstřiku, až dosáhne minima, kdy už vstřik na kratší dobu prostě otevřít nemůže (co já vím, třeba do doby otevření 0ms a pořád dostává signál, že je překrmeno). Stejným způsobem je horní korekce - doba otevření vstřiku asi nemůže být delší, než trvá jeden pracovní cyklus válce.
Kontrolní otázka: Přehodíš vstřik (přehození vstřiku znamená i přehození kódu v řj) z válce 2 na válec 3 a vynuluješ korekce (vymažeš chyby). Pokud je vstřik vadný, na kterém válci bude řj měnit korekci? Na druhém, nebo na třetím? Když před tím neměnila nic na válci 3, proč by teď měla měnit korekci na válci 2, když podle snímače dostává informaci o chybné dávce paliva od válce 3?
Teorie s přisáváním vzduchu je sice hezká, ale asi by byl problém to vůbec nastartovat. V hadicích by byly vidět bublinky vzduchu. A pak ... chyba by byla pokaždé na jiném válci. Nebo si myslíš, že se vzduchová bublinka vždycky trefí do jednoho a toho samého válce? Na základě čeho si ten válec vybere? Tohle bych zahodil ...
Takže přehodím vstřiky, přehodím kódy a chyba zůstane na stejném válci. Něco je špatně, protože vstřikovač, který byl vadný je na jiném válci, ale chyba je na válci, kde je teď vstřikovač dobrý, případně by byla na úplně jiném válci.
Pokud je problém na regulátoru tlaku, tak je to buď tlak nad požadovaný, nebo pod požadovaný. Můžou tam být ještě i další možnosti, ale nejčastěji je tohle. Pokud je tlak nad požadovaný, může být vadný regulátor. Chtělo by to závadu víc prozkoumat, protože je potřeba zjistit, jak se to chová, pokud je požadavek na plný tlak, je je to schopné tlak udržet, jakou hodnotu maximálního tlaku atd, atd ... Prostě místo čtení statických hodnot to chce měřit dynamicky, za jízdy. Na thálii 1.5, což je ten stejný motor mám u statického čtení hodnot tlak 230+-2-5 barů. Vypadá to jako super. Při plném plynu a natlakování okruhu se vyskytují špičky 1400+-200barů. Což je úplně na houby. Projevuje se to při uvolnění plynu, takže to vypadá na zaseklý regulátor a nemožnost rychle odtlakovat soustavu. Těch možností je tam více, ale projeví se to právě při dynamické zkoušce.
Balonek úplně zrušit nemůžeš, protože ti bude nafta padat i nadále a jen se to tím zhorší. Musí tam být zpětný ventil.
Kontrolní otázka: Přehodíš vstřik (přehození vstřiku znamená i přehození kódu v řj) z válce 2 na válec 3 a vynuluješ korekce (vymažeš chyby). Pokud je vstřik vadný, na kterém válci bude řj měnit korekci? Na druhém, nebo na třetím? Když před tím neměnila nic na válci 3, proč by teď měla měnit korekci na válci 2, když podle snímače dostává informaci o chybné dávce paliva od válce 3?
Teorie s přisáváním vzduchu je sice hezká, ale asi by byl problém to vůbec nastartovat. V hadicích by byly vidět bublinky vzduchu. A pak ... chyba by byla pokaždé na jiném válci. Nebo si myslíš, že se vzduchová bublinka vždycky trefí do jednoho a toho samého válce? Na základě čeho si ten válec vybere? Tohle bych zahodil ...
Takže přehodím vstřiky, přehodím kódy a chyba zůstane na stejném válci. Něco je špatně, protože vstřikovač, který byl vadný je na jiném válci, ale chyba je na válci, kde je teď vstřikovač dobrý, případně by byla na úplně jiném válci.
Pokud je problém na regulátoru tlaku, tak je to buď tlak nad požadovaný, nebo pod požadovaný. Můžou tam být ještě i další možnosti, ale nejčastěji je tohle. Pokud je tlak nad požadovaný, může být vadný regulátor. Chtělo by to závadu víc prozkoumat, protože je potřeba zjistit, jak se to chová, pokud je požadavek na plný tlak, je je to schopné tlak udržet, jakou hodnotu maximálního tlaku atd, atd ... Prostě místo čtení statických hodnot to chce měřit dynamicky, za jízdy. Na thálii 1.5, což je ten stejný motor mám u statického čtení hodnot tlak 230+-2-5 barů. Vypadá to jako super. Při plném plynu a natlakování okruhu se vyskytují špičky 1400+-200barů. Což je úplně na houby. Projevuje se to při uvolnění plynu, takže to vypadá na zaseklý regulátor a nemožnost rychle odtlakovat soustavu. Těch možností je tam více, ale projeví se to právě při dynamické zkoušce.
Balonek úplně zrušit nemůžeš, protože ti bude nafta padat i nadále a jen se to tím zhorší. Musí tam být zpětný ventil.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Zefek děkuji moc za tvoje názory a rady.... docela mi to pomáhá .... no abych se dostal k tématu tak jsem koupil v autorizáku nový balónek vzhledem k tomu že sem nikde druhovýrobu snad ani nenašel... cena byla necelých 2500,- takže za kus plastu docela paráda nicméně pořád padá nafta.... po delším stání bublina v hadičce co de do čerpadla a přepad z5 do nádrže z filtru je skoro celej bez nafty....podotýkám že filtr nový a bolonek s vedením do filtru a z5 do nádrže taky nový takže kde to může brát vzduch? těsnění na rychlospojkách??
když motor dýl stojí tak točí cca 3-5 vteřin než naskočí... jak se to projede tak chytne na brnk... a když zamačkám balonkem uplně neztvrdne ale začne jakoby prskat do zpětneho vedení do nádrže....
co se týká chyby tak pořád vyskakuje chyba toho vstřiku takže se chystám sehnat jinej a vyměnit
když motor dýl stojí tak točí cca 3-5 vteřin než naskočí... jak se to projede tak chytne na brnk... a když zamačkám balonkem uplně neztvrdne ale začne jakoby prskat do zpětneho vedení do nádrže....
co se týká chyby tak pořád vyskakuje chyba toho vstřiku takže se chystám sehnat jinej a vyměnit
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Vim, ze to bude vypadat divne, ale zkus odpojit rychlospojky na tom filtru a zmerit suplerou jejich prumer, mel by byt tusim 8mm, me se kdysi stalo to samy co tobe, nameril jsem na tom cca o tri desetiny min (na novym filtru), vymenil jsem ho za ten s 8mm a bylo po problemu..
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
taky mě napadly ty těsněníčka co sou na těch rychlospojkách (sundám změřím a uvidíme) a zkusil sem po asi třech hodinách stání zamačkat balonkem a nastartovat a motor chytl na 3tí otočení takže v podstatě hned takže to někde kolem filtru bude chytat vzduch...
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Zmer ty natrubky (vyvody) na tom filtru, blbe jsem to v predchozim prispevku definoval. Taky jsem to kdysi chtel prekrouzkovat, pak jsem to ale zmeril a celkem me to prekvapilo, holt neni zamena, jako zamena.. Zkus a dej vedet.
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
novinky ve světě problémů s cliem... jednoho dne cca měsíc z5 auto v pohodě jelo a druhý den ráno konec.... motor točil jak magor ale ani snaha škytnout.... odvezeno na diagnostiku... nulový tlak na liště.... vyhodnoceno jako vadné čerpadlo tak sem sehnal druhé z čerstvé bouračky.... čerpadlo bylo pod naftou podotýkám takže pohoda... vyměněno a auto chytlo na brnk.... najeto cca 2300 km a stejný problém... jeden den studené/teplé starty v podstatě na brnk a druhý den ráno ani ťuk... začíná mě to už docela slušně vytáčet protože se na to auto člověk nemůže ani trochu spolehnout... btw tankováno na stejných benzinkách co celou dobu + každé druhé tankování vifko... auto najede 500-1000km týdně takže nafta se točí nestojí v nádrži...
nejde mi do palice aby umřelo druhé čerpadlo po takové chvilce když podle diag po výměně okamžitě 300bar při startu a motor na brnk celou dobu chytal... jediná věc co mě napadá že se to stalo přes noc vždycky když trochu víc zamrzlo (dejme tomu mezi -7 až -12°C ) tím chci říct není v čerpadle nějaký ventil resp. něco co by dokázalo ovlivnit tak paliva na výstup... teda kromě regulátoru ale ten je taky druhý (není nový dostal sem ho s čerpadlem)?
už mě to fakt sere to auto ale potřebuju aby ještě jezdilo...
někdo nějaký nápad resp. čím se dá změřit popřípadě jak ten regulátor.... případně jestli pracuje na napěťové nebo frekvenční úrovni...
a ještě poznámka ve starým čerpadle nebyli špony ani ve filtru ani ve vedení (bubliny do čerpadla taky nejdou)
díky za každoou odpověď resp. nasměrování )))
nejde mi do palice aby umřelo druhé čerpadlo po takové chvilce když podle diag po výměně okamžitě 300bar při startu a motor na brnk celou dobu chytal... jediná věc co mě napadá že se to stalo přes noc vždycky když trochu víc zamrzlo (dejme tomu mezi -7 až -12°C ) tím chci říct není v čerpadle nějaký ventil resp. něco co by dokázalo ovlivnit tak paliva na výstup... teda kromě regulátoru ale ten je taky druhý (není nový dostal sem ho s čerpadlem)?
už mě to fakt sere to auto ale potřebuju aby ještě jezdilo...
někdo nějaký nápad resp. čím se dá změřit popřípadě jak ten regulátor.... případně jestli pracuje na napěťové nebo frekvenční úrovni...
a ještě poznámka ve starým čerpadle nebyli špony ani ve filtru ani ve vedení (bubliny do čerpadla taky nejdou)
díky za každoou odpověď resp. nasměrování )))
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
ještě mě napadlo co vlastně ovládá regulaci tlaku nafty... řj vstřikování? ta by měla asi podle nějaké charakteristiky ovládat přes relé pokud je to frekvenčně závyslé onen regulátor tzn. pokud by jednotka / relé byli v hajzlu (teda spíš oxidace / studený spoj)regulátor by všechno posílal do přepadu což by vysvětlovalo 0 tlak na liště... je moje úvaha správná?
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
takže clio necháno přes noc v teple... druhý den nastartovalo s obtížema potom v průběhu dne starty na brnk... chyba pouze něco o nízkém tlaku což si myslím že jednotka zapsala při delším startování.... pak necháno auto přes noc venku... teplota cca -8 ... ráno příjdu nažhavím a chytlo to na brnk... auto celý den jezdilo... vyjetá většina nafty -> dotankoval sem u benziny top diesel + vif cca 15 litrů přijel jsem domů v noci -20 cca a auto samozřejmě ráno nestartuje... už mě to fakt nebaví začínám chápat že to je vlivem teploty ale co je teda špatně... příjde mi jako by přimrzl regulátor a pouštěl všecko do vratky z nízkotlaku protože to nemá ani snahu škytnout... ted na to zacalo svítit slunko (cca +6) tak jsem zvědavej co odpoledne
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Nafta není benzín - pokud nenatlakuje určitý tlak, tak vstřikovač neotevře. Vstřikovač není otevírán elektrickým impulzem, ale rozdílem tlaku nafty, tzn. aby vstřikovač otevřel, musí tlak nafty překonat sílu pružiny. Elektrickým impulzem je řešen jen vznik rozdílu tlaku nad a pod jehlou.
Jinak to může být cokoliv, nízká dodávka paliva od nádrže přes filtr, vada na čerpadle, vstřikovačích, ...
Jinak to může být cokoliv, nízká dodávka paliva od nádrže přes filtr, vada na čerpadle, vstřikovačích, ...
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
říkám že jak zamrzne tak nejde z čerpadla nic (1-2 bar měřeno diagnostikou) resp. vysokotlak nefaká tzn. buď nejde nic ani na nízkotlak -> problém před čerpadlem (ale pumpovat balonkem šlo) nebo se sekne nízkotlak a nedá nic do vysokotlaku nebo se sekne (zamrzne) regulátor resp. zamrzne elektrika co ho řídí jinak už fakt nevím co to může být... včera ráno po celonočním stání venku ukazoval teploměr -8°C a auto chytlo po prvním nažhavení na brnk...... dneska -20 a mrtvola.... :/ nafta je podle mě dobrá (benzina topq diesel + vif) a navíc včera auto jelo jak hodinky... mě spíš zajímá jestli reps. co ovládá napětí na regulátoru tlaku nafty.... pokud je to relé popřemýšlím o výměně jestli to jde z řj skontroluju kabeláž...
jak funguje vstřikování vím jo jenže jaká závada na čerpadle by toto způsobovala? zamrzlé lopatky na nízkotlaku? zamrzající regulátor co se nezavře a všechen tlak vrací do nádrže? třeba mi není souzeno startovat v mrazech
jak funguje vstřikování vím jo jenže jaká závada na čerpadle by toto způsobovala? zamrzlé lopatky na nízkotlaku? zamrzající regulátor co se nezavře a všechen tlak vrací do nádrže? třeba mi není souzeno startovat v mrazech
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
5-10 minut sem čerpadlo nahrival horkovzduskou a světě div se auto chytlo ja už nevím
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Může být i vada v čerpadle. Regulátor ovládá přímo řj, přes relé by to nešlo. Tyhle motory mají nízkotlaké čerpadlo uvnitř vysokotlakého, ale pokud to tlačí do přepadu, tak tohle čerpadlo bude ok. Pokud bylo něco špatně s regulátorem čerpadla, nejspíš bys ani nenastartoval. Ve výchozím stavu to totiž tlačí do vysokotlaku a s vyšším napětím to pouští do přepadu. Pokud je porucha na obvodu regulátoru, nespustí se startér z důvodu možného přetlakování vysokotlaku.
Takže připni na ty dva dráty od regulátoru (hnědý konektor) a měř napětí. Čím nižší, tím více je regulátor uzavřen. Podle toho poznáš, co to vlastně dělá, jestli to otevírá regulátor záměrně, muselo by se přijít na to, z jakého důvodu. Pokud bude regulátor zavřený a do vysokotlaku nejde nafta, bude problém v okruhu čerpadla.
Takže připni na ty dva dráty od regulátoru (hnědý konektor) a měř napětí. Čím nižší, tím více je regulátor uzavřen. Podle toho poznáš, co to vlastně dělá, jestli to otevírá regulátor záměrně, muselo by se přijít na to, z jakého důvodu. Pokud bude regulátor zavřený a do vysokotlaku nejde nafta, bude problém v okruhu čerpadla.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů