minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dci
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
No právě pokud vím tak je regulátor defaultně otevřen tzn. posílá všechno do vratky... tzn. když pumpuju balonkem tak se mi vrací nafta z5 vratkou do filtru... když je požadavek na start tak řj pošle napětí na regulátor a průtok přiškrtí takže čerpadlo dokáže vytvořit tlak v nízkotlaku tudíž potom i ve vysokotlaku.... takže pokud se regulátor nezavře tak jde všecko z nízkotlaku pryč tudíž nemá naftu ani vysokotlak takže nemůže vytvořit tlak proto na liště měřím 1-2 bary.... po zahřátí se regulátor rozmrazí/uvolní a je schopný zablokovat odtok nafty a tudíž pak auto nastartuje protože čerpadlo natlačí na lištu požadovaný tlak (na otočení 300 bar)... když je to zahřáté resp. i pokud je do -5 tak i studenej motor chytne na brnk... jak je víc dejme tomu -10 a víc tak je problém... říkám včera sem to nahřál horkovžduškou a až bylo čerpadlo na dotyk vlažné tak auto chytlo uplně v klidu... regulátor jsme fyzicky zkoušeli mimo čerpadlo a všecko v pohodě ale bylo to v teplé garáži po delším stání... odpor má kolem 5,5 ohmu což by mělo být dobře akorát si nejsem jistý kolik V ho ovládá... při 12V se celý uzavře ale někde na nějakým anglickým fóru jsem četl něco o 5V při startu tuším :/
a teda ještě mě napadá že v čerpadle je nízkotlaká část jen obyčejné odstředivé lopatkové čerpadlo tzn. tam by snad nic takovým způsobem zatuhnout nemělo... a i kdyby tak snad to tlačí na výstup přes vysokotlak divné hodnoty třeba 100 - 150 -80 nebo já nevím kolik bar ale né uplnou nulu jenže jak je to teplé tak to tlačí na otočení ful startovací tlak 300 bar jak z učebnice
a teda ještě mě napadá že v čerpadle je nízkotlaká část jen obyčejné odstředivé lopatkové čerpadlo tzn. tam by snad nic takovým způsobem zatuhnout nemělo... a i kdyby tak snad to tlačí na výstup přes vysokotlak divné hodnoty třeba 100 - 150 -80 nebo já nevím kolik bar ale né uplnou nulu jenže jak je to teplé tak to tlačí na otočení ful startovací tlak 300 bar jak z učebnice
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Mám za to, že takto to funguje u motorů 1.9dci, ale u 1.5 to funguje tak, že ve výchozím stavu je ventil zavřený a nepouští nic do nízkotlaku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
takže nakonec vstřiky i čerpadlo na stolici... zatím nevím verdikt ale podle toho co jsem se bavil s člověkem u kterého to mám a dělá delphi tak říkal že ty starty jsou normální u těchto čerpadel.... jak nafta trochu ztuhne nízkotlak není schopný dostatečně natlačit tudíž nevytvroří nic ani vysokotlak.... nicméně celý problém může spůsobovat i zasekávající se egr ventil resp. blbnutí některého ze snímačů na motoru konkrétně klika/hlava... na klice je novej na hlavě nemám čím změřit protože osciloskop se mi dostane do ruk až za čtrnáct dní.... takže teď jdu vytahnout komplet sání i s turbem a znovu vyčistit (poslední čištění bylo cca 60k km z5) takže počítám že bude zasranej protože i vstřiky byly dost očouzené....
řešení tedy momentálně takové že pokud se zjistí že sou vstřiky aspoň jakš takš ok tak problém dělalo buď tuhnutí nafty v nízkotlaku nebo zasekávající se egr nebo jedno z čidel otáček nic jinýho start jako takový neovlivní.... (podotýkám že komprese je v pořádku/ žhaviče zánovní/ nafta nepadá atd.)
tak snad se to už vyřeší resp. dám se potom vědět co a jak
řešení tedy momentálně takové že pokud se zjistí že sou vstřiky aspoň jakš takš ok tak problém dělalo buď tuhnutí nafty v nízkotlaku nebo zasekávající se egr nebo jedno z čidel otáček nic jinýho start jako takový neovlivní.... (podotýkám že komprese je v pořádku/ žhaviče zánovní/ nafta nepadá atd.)
tak snad se to už vyřeší resp. dám se potom vědět co a jak
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
ja zatial nemozem povedat na delphi ani jedneho kriveho slova, mam auto druhym rokom a ma najazdene vyse 210t km a sudiac podla stavu v akom som auto kupil silne pochybujem ze niekto nieco so vstrekovanim robil, som 6ty majitel...
Renault Clio 2002 1,5dCi 60 kW Privilege Šedá Boreal
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Tak.... Vstriky po repasu... 16k v prdeli ale myslím že cena i tak luxusní..
(pozn. Dva brutálně tekly do přepadu a dva měli špatně emise)
Co mě teď trápí tak že mám všecko z5 (vstriky jsou namontovane ale nejsou zapojené ani na pin ani na trubky) a trubky mám navolno abych prolil trubky, Rail a čerpadlo naftou... Novej filtr který sem zalil a v trubkach k čerpadlu je nafta jenže když zastartuju tak z čerpadla nejde ani kapka... Nějak teď mám hrozně málo času tam mě nenapadlo zkusit jestli to všechno valí do přepadu ale při startování je odpojen regulátor aby to natlacilo hned všecko ven (vysokotlak) ale prostě nic nejde... Sucho.... Mám pocit že čerpadlo není plně nafty takže není schopno ani nizkotlak pořádně nasát takže na vysokotlak taky nic nejde... (balónem sem pumpoval jak blázen asi dvě minuty a měl by být dobrej je tam asi 10k km novej origo) Pravda nebo? Pokud ani tak jakým způsobem čerpadlo zalít naftou? Napumpovat externím čerpadlem? Pokud ne je čerpadlo ko? Už mě ta francouzská mrdka nebaví... Je v ní asi 70k celkově už a furt nejede.... Pozn. Sání/turbo /egr vyčištěno, nový pal filtr, nové rozvody (správně namontovane) nové zhavice, nové náplně vč filtrů, nové přepady, nové snímače (klika, hlava) a já nevím už co všechno... :/
(pozn. Dva brutálně tekly do přepadu a dva měli špatně emise)
Co mě teď trápí tak že mám všecko z5 (vstriky jsou namontovane ale nejsou zapojené ani na pin ani na trubky) a trubky mám navolno abych prolil trubky, Rail a čerpadlo naftou... Novej filtr který sem zalil a v trubkach k čerpadlu je nafta jenže když zastartuju tak z čerpadla nejde ani kapka... Nějak teď mám hrozně málo času tam mě nenapadlo zkusit jestli to všechno valí do přepadu ale při startování je odpojen regulátor aby to natlacilo hned všecko ven (vysokotlak) ale prostě nic nejde... Sucho.... Mám pocit že čerpadlo není plně nafty takže není schopno ani nizkotlak pořádně nasát takže na vysokotlak taky nic nejde... (balónem sem pumpoval jak blázen asi dvě minuty a měl by být dobrej je tam asi 10k km novej origo) Pravda nebo? Pokud ani tak jakým způsobem čerpadlo zalít naftou? Napumpovat externím čerpadlem? Pokud ne je čerpadlo ko? Už mě ta francouzská mrdka nebaví... Je v ní asi 70k celkově už a furt nejede.... Pozn. Sání/turbo /egr vyčištěno, nový pal filtr, nové rozvody (správně namontovane) nové zhavice, nové náplně vč filtrů, nové přepady, nové snímače (klika, hlava) a já nevím už co všechno... :/
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Čau Luckys prosím tě mám podobnej problém ze startem taky netlačí čerpadlo do vysoko tlaku chci se tě zeptat jak si zkoušel ten regulátor tlaku je tam hnědej a černej kabel a jak si vůbec dopadl Šedys.hodně bys mi pomohl děkuji.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Hnědý konektor je od regulátoru a zelený od snímače teploty paliva... O černým nevím :-O jedinej další snímač je na liště na tlak... Nicméně zatím jsem nepokrocil zítra když budu mít čas tak s tím zkusím něco udělat... A myslím že čerpadlo jako takové v háji být nemůže protože stejnou věc mi udělalo i původní a nevím jaké % náhody může být že by se dvě čerpadla posrali stejně po mesici
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Přehodim zítra druhý regulátor a zkusím do čerpadla nějakým způsobem natlacit naftu... Resp. Zalít ho... Potom uvidím co to udělá když zkusím startovat přímo starterem
. Tak jako tak dám vědět
. Tak jako tak dám vědět
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
taak nové poznatky... čerpadlo tahá na nízkotlak jako divé ale do vysokotlaku nejde ani kapka... tudíž to co nasaje jde vratkou z5 do filtru... po debatě s pár lidma zjištěno že regulátor tlaku paliva jako takový by u těchto čerpadel měl mít funkci právě toho rozdělení a regulace paliva z nízkotlaku do vysokotlaku... mimochodem je to prý dost častá závada a regulátory se mění často.... v defaultním stavu je zavřený tudíž nepouští do vysokotlaku nic.... v otevřeném stavu by měl taktovat podle frekvence a napětí dávky do vysokotlaké části z které to pak jde do railu -> vstřiků....
že by bylo čerpadlo v hajzlu... konkrétně druhé čerpadlo v rámci cca 2-3 týdnů se stejnou závadou se mi nechce věřit... osobně už ani nevím který regulátor jsem tam měl (mám dva) ale po výměně čerpadla jelo auto 14 dní (starty na brnk teplé/studené) a pak umřelo s tím že nešlo vůbec nastartovat... podle diag tlak na railu 0 nic... tudíž i kdyby to čerpadlo umřelo přece to něco málo aspoň natlačí... je to víceméně mechanické čerpadlo s pouze jedním elektromagnetickým regulačním prvkem což je právě regulátor tlaku...
zítra zkusíme oba regulátory frekvenčním modulátorem a uvidíme co dělají resp. nedělají... prozatím pouze hledání problému a žádná změna... :/
dám vědět jak něco dál zjistím
že by bylo čerpadlo v hajzlu... konkrétně druhé čerpadlo v rámci cca 2-3 týdnů se stejnou závadou se mi nechce věřit... osobně už ani nevím který regulátor jsem tam měl (mám dva) ale po výměně čerpadla jelo auto 14 dní (starty na brnk teplé/studené) a pak umřelo s tím že nešlo vůbec nastartovat... podle diag tlak na railu 0 nic... tudíž i kdyby to čerpadlo umřelo přece to něco málo aspoň natlačí... je to víceméně mechanické čerpadlo s pouze jedním elektromagnetickým regulačním prvkem což je právě regulátor tlaku...
zítra zkusíme oba regulátory frekvenčním modulátorem a uvidíme co dělají resp. nedělají... prozatím pouze hledání problému a žádná změna... :/
dám vědět jak něco dál zjistím
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
znova zkoušení hromady různých verzí co s tím ale žádná změna... regulátor má asi více funkcí z ohledu toho že jsem zjistil že mimo sací resp. vstupní otvor z nízkotlakého čerpadla jsou ve vysokotlaké části ještě dva další otvory (výstupy) takže už sem z toho uplně debil... další člověk kterého jsem otravoval mi řekl že musím připojit rail na vstřiky a startovat že čerpadlo musí mít jakoby protitlak... ten jsme zkoušeli uměle vytvořit ale nic se nezměnilo...
edit.: kdyby někdo chtěl dokumentaci k čerpadlu tak mi napište sz... není to nic extra a není to vyložene diagnostická příručka ale dá se z ní docela dobře pobrat jak to čerpadlo funguje a co se v něm děje (resp. kam se zaměřit při hledání konkrétního problému) mmj. je bohužel v angličtině takže si to člověk musí přelouskat
edit.: kdyby někdo chtěl dokumentaci k čerpadlu tak mi napište sz... není to nic extra a není to vyložene diagnostická příručka ale dá se z ní docela dobře pobrat jak to čerpadlo funguje a co se v něm děje (resp. kam se zaměřit při hledání konkrétního problému) mmj. je bohužel v angličtině takže si to člověk musí přelouskat
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Čau Lucky tak ,jak si dopadl já už to mám obědnané na dignostiku prej to může dělat řj.buď motoru ,nebo čerpadla dám vědět ,jak dopadnu zatim.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
ahoj
tak u mě ač nechtěně zjištěno že jsou v celém okruhu špony... takže jedno z čerpadel mi popravilo vstřiky a bylo zdrojem problémů... takže nádrž/trubky/rail jdou dolů a na vyčištění + nové čerpadlo
edit: tak si říkám jaký já měl vůl štěstí že nepřipojil ty zrepasované vstřiky na trubky
co se týká toho problémů s nulovým tlakem tak systém jako takový musí být uzavřený a řj musí mít informace od každého členu tzn. snímač tlaku/ vstřiky/ regulátor atd. podle jednoho pána s kterým teď konzultuju stačí i menší únik tlaku jako takového a řj okamžitě odstaví čerpadlo.... můžou to dělat i špatné vstřiky které nadměrně tečou do přepadu.... nebo špatný regulátor.... chce to napichnout a zjistit ideálně udělej test přepadů a mrkni se taky do nádrže jen tak pro info....
stačí sundat zadní sedák za spolujezdcem, sundat černej dekl, odpojit trubky a povolit tu velkou převlečnou matici.... pak vytáhneš sací koš s plovákem a uvidíš naftu... vem si ideálně ledkovou lampu a posviť tak abys viděl na dno... nádrž je docela plítká takže uvidíš... a pokud se ti na dně budou lesknout jakoby třpitky tak víš na čem seš
já už jsem se smířil s osudem a jen čekám co bude stát čerpadlo
tak u mě ač nechtěně zjištěno že jsou v celém okruhu špony... takže jedno z čerpadel mi popravilo vstřiky a bylo zdrojem problémů... takže nádrž/trubky/rail jdou dolů a na vyčištění + nové čerpadlo
edit: tak si říkám jaký já měl vůl štěstí že nepřipojil ty zrepasované vstřiky na trubky
co se týká toho problémů s nulovým tlakem tak systém jako takový musí být uzavřený a řj musí mít informace od každého členu tzn. snímač tlaku/ vstřiky/ regulátor atd. podle jednoho pána s kterým teď konzultuju stačí i menší únik tlaku jako takového a řj okamžitě odstaví čerpadlo.... můžou to dělat i špatné vstřiky které nadměrně tečou do přepadu.... nebo špatný regulátor.... chce to napichnout a zjistit ideálně udělej test přepadů a mrkni se taky do nádrže jen tak pro info....
stačí sundat zadní sedák za spolujezdcem, sundat černej dekl, odpojit trubky a povolit tu velkou převlečnou matici.... pak vytáhneš sací koš s plovákem a uvidíš naftu... vem si ideálně ledkovou lampu a posviť tak abys viděl na dno... nádrž je docela plítká takže uvidíš... a pokud se ti na dně budou lesknout jakoby třpitky tak víš na čem seš
já už jsem se smířil s osudem a jen čekám co bude stát čerpadlo
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Čau luckys tak auto už mi chitá ,ale hned mi zase chcípne tak už to asi vzdám a auto pujde na vrakáč škoda když jelo tak ok.paráda ještě zkusím vše projíd a pak kaput jo dělal mi to regulátor tlaku zejtra se jdu mrknout na tu nádrž dám vědět zatím čau sydes.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
tak doma je nové (repasované) čerpadlo s 12ti měsíční zárukou - 7850,- bez vratné zálohy (posílal jsem první staré čerpadla do firmy) a 600,- mi vrátí za výkup druhého čerpadla.... v nádrži byli po lepším prozkoumání nalezené piliny tak se nádrž včetně všech trubek vytáhla a čistila.... v nádřži byli piliny hlavně v místě kde se sací koš opírá o dno nádrže... z toho místa jsem je musel opatrně kobercákem vydloubnout a potom vybrousit do čista aby byl vidět jen plast... potom jsem nádrž vypláchl asi 10x různýma přípravkama a potom asi 20x čistou vodou + jsem ji ještě vystříkal čističem brzd jako ostatně i zbytek trubek
dneska jsem to všechno naházel z5 na auto... zároveň opravil pár detailů co se při té práci naskytli a zítra se bude kompletovat od filtru po vstřiky + bych chtěl autem konecně odjet...
Takže mě čeká montáž čerpadla + nastavení rozvodů/ montáž railu + vysokotlakých trubek/ odvzdušnění a potom start ... ale vzhledem k tomu že už to mám komplet nové tak rovnou připojím trubky na vstřiky a čerpadlo ať je okruh uzavřený a jen nechám povolený matice u vstřiků aby se to odvzdušnilo
Docela porod celé toto absolvovat ale zase nadruhou stranu i když to sežralo pár desítek tisíc korun tak vím co v tom autě mám a teď by měl být nějakej ten pátek klid
dneska jsem to všechno naházel z5 na auto... zároveň opravil pár detailů co se při té práci naskytli a zítra se bude kompletovat od filtru po vstřiky + bych chtěl autem konecně odjet...
Takže mě čeká montáž čerpadla + nastavení rozvodů/ montáž railu + vysokotlakých trubek/ odvzdušnění a potom start ... ale vzhledem k tomu že už to mám komplet nové tak rovnou připojím trubky na vstřiky a čerpadlo ať je okruh uzavřený a jen nechám povolený matice u vstřiků aby se to odvzdušnilo
Docela porod celé toto absolvovat ale zase nadruhou stranu i když to sežralo pár desítek tisíc korun tak vím co v tom autě mám a teď by měl být nějakej ten pátek klid
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Přidávám foto špon co jsem tahal z nádrže... pro představu má šroubovák průměr 3mm
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Včera nahozena nádrž s trubkama a vším příslušným... Docela fajn práce bez větších problémů... Dneska nahozeno čerpadlo, nastavené rozvody, nalétá nafta, odvzdusneno, zapojeny vstriky -> první start na brnk... auto jede hezky..
Motor tichý nic neklepe... všechno fajne odedneska tankováni pouze na benzine /omv vervu nebo maxmotion + aditiva (vif) aby se předešlo něčemu podobnému do budoucna
Počítat to fakt ani nechci ale pro představu...
Od prosince 2016....
Koupeno čerpadlo na vrakaci - 3500,- (fungovalo týden ->vadné)
Filtr paliva Bosch - 600,-
Repas vstriku - 16000,- (4k kus)
Koupeno repasované čerpadlo se zárukou - 7800,-
Filtr paliva Delphi (po konzultaci je prý nejvhodnější) - 500,-
Zhavice ngk - 600,-
Prodrbanou naftu, spotřebak a práci nepočítám to jsem si všechno udělal sám takže suma sumárum jsem na částce
29000,-
A to se vyplatí takže aby jste věděli na čem můžete zkoncit pokud se nesmírite s odloučením
Tak snad už bude klídek "ťuk ťuk" a clio bude dělat jen radost... Letos ještě v plánu turbo a samozřejmě kosmetika takže auto bude po prázdninách "jako" nové
Držte palce ať funguje
Motor tichý nic neklepe... všechno fajne odedneska tankováni pouze na benzine /omv vervu nebo maxmotion + aditiva (vif) aby se předešlo něčemu podobnému do budoucna
Počítat to fakt ani nechci ale pro představu...
Od prosince 2016....
Koupeno čerpadlo na vrakaci - 3500,- (fungovalo týden ->vadné)
Filtr paliva Bosch - 600,-
Repas vstriku - 16000,- (4k kus)
Koupeno repasované čerpadlo se zárukou - 7800,-
Filtr paliva Delphi (po konzultaci je prý nejvhodnější) - 500,-
Zhavice ngk - 600,-
Prodrbanou naftu, spotřebak a práci nepočítám to jsem si všechno udělal sám takže suma sumárum jsem na částce
29000,-
A to se vyplatí takže aby jste věděli na čem můžete zkoncit pokud se nesmírite s odloučením
Tak snad už bude klídek "ťuk ťuk" a clio bude dělat jen radost... Letos ještě v plánu turbo a samozřejmě kosmetika takže auto bude po prázdninách "jako" nové
Držte palce ať funguje
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Ja palce urcite drzim a hlavne ocenuju vydrz, s jakou jsi se do toho pustil, posledni dobou mam pocit, ze se to u lidi moc nenosi..
Tak at slouzi, dle meho jsi z nejhorsiho venku
Tak at slouzi, dle meho jsi z nejhorsiho venku
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Nejkrasnejsi na tomhle je, ze vis, co vsechno jsi na aute udelal. Ja na svem aute vymenil krome vetsiny karoserie, interieru, vetsiny kabelaze a par bocnich okynek uplne vse. Plastove casti karoserie, predni zadni sklo, kompletne cely podvozek, motor, prevodovka, chladic, vsechny cidla, vyfuk, komplet brzdy.... Ale vim, ze auto je v dokonalem stavu a ze vydrzi jeste mnoho kilometru. A krome toho bylo uz skoro cele asi trikrat lakovane, nektere dily mozna ctyrikrat, uz nevim . Mam ho proste rad, zklamalo me za 260k km jen jednou (zanedbany servis), je levne na provoz i servis a relativne pekne. Co vic si prat .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
děkuji pánové
je pravda že auto je prostě kasička... některé více, některé méně
snad už bude jen dělat radost a za nějaký čas i kompletně vzhledově ))
je pravda že auto je prostě kasička... některé více, některé méně
snad už bude jen dělat radost a za nějaký čas i kompletně vzhledově ))
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dc
Cca dva měsíce zamnou... najeto 9k km a auto startuje, jezdí, svítí, troubí a prostě všechno co má tak nějakým způsobem funguje
Tankuju pouze vervu/maxxmotion a přidávám VIF.... spotřeba dlouhodobá 4.3 a to jezdím dost svižně ještě dostane letos nové turbo a bude po starostech...
Tankuju pouze vervu/maxxmotion a přidávám VIF.... spotřeba dlouhodobá 4.3 a to jezdím dost svižně ještě dostane letos nové turbo a bude po starostech...
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dci
Tak jsem se dočkal jubilea...
toho svítícího pytle si nevšímejte... -> konektor pod sedačkou... věčný problém
toho svítícího pytle si nevšímejte... -> konektor pod sedačkou... věčný problém
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dci
Tak super!
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: minimální hodnota na vstřikovači 3. válce Clio II 1.5 dci
18 000 km zamnou cca a auto jede v pohodě jediné co mě občas trápí že hůř startuje pokud je teplota někde kolem 70 °C tzn. přijedu se zahřátým motorem a po cca půl hodině chci nastartovat a trochu mu to trvá jinak studené/teplé starty na brnk a tady ten problém s "poloteplým" startem to dělalo i před výměnou vstřiků a čerpadla... podezřívám snímač teploty chladící kapaliny no ale zatím na to prdím
spotřeba 4/100 tankování pouze Verva/Maxxmotion a auto jezdí
spotřeba 4/100 tankování pouze Verva/Maxxmotion a auto jezdí
Clio II 1.5 dci 8V 48kw/160Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Audi A4 B5 1,8 20V 92kw/168Nm EX
Laguna II 1.8 16V 88kw/170Nm
Megane I 1.6i 8V 55kw - EX
VW Golf IV Gti 1.8T 20V 110kw/210Nm
Audi S3 8l 1.8T 20V 154kw/270 Nm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 21 hostů