Problem se startem 1.2 16V
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Problem se startem 1.2 16V
Ahoj kluci,moc prosim o pomoc....jsem v koncich s rozumem.U tatova clia je zac´vada na kterou jsem asi kratkej a nikdo si nevi rady co s tim.Jde o to ze to auto spatne chyta kdyz dele stoji.Motor tocí a po delsi dobe se postupne chytaji valce....zkratka jako by u diesela dosla nafta.Kdyz to chyti chvilku to bezi na 3 a houpe. po cca 10s se to ustali a vrci to normalne.Pokud to zdechnu a zas natocim tak chyta na drk.Objevi se to zas kdyz to stoji dyl...tzn treba pul dne, ale neni to pravidlo.Muze to udelat po 3hod ale i po 24hod.
Svicky filtry vymeneny,cerpadlo vrci jak ma.Na diag.zadna zavada..
Nesetkal jste se uz s tim nekdo??? Mate nejaky napad?
diky moc za pomoc
Svicky filtry vymeneny,cerpadlo vrci jak ma.Na diag.zadna zavada..
Nesetkal jste se uz s tim nekdo??? Mate nejaky napad?
diky moc za pomoc
Re: peoblem se startem 1.2 16V
No zbejva ti civka.Pokud mas o koho tak si ji pujc a vyzkousej nez ji koupis.
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Zkus napoprve motor jen treba sekundu dve protocit, pak vypnout klicek nezavysle na tom, zda to chytlo nebo ne. A hned zkusit nastartovat podruhe. Pokud se podruhe chytne na drc a hned bezi a nedusi se, je to klasicky problem studenych startu u 1.2 16V 55kW. Neresitelny problem, ktery renault neprizna, vymena cehokoliv nepomuze, je to chyba ve firmware ridici jednotky, kdy mozna pomuze aktualizace softu. Nebo se to da vyresit tak, ze se tankuje 98 a vice oktanove palivo. Ja tankuji uz jedine OMV MaxxMotion 100 a uz nejaky rok jsem se startem problem nemel. Zkus proste tohle jako prvni variantu, je nejlevnejsi a nemusis menit zadne cidla ani civky .
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Tak to by mela mit problem vetsina tehle motoru ale ja nemam sebemensi problem a ani jsem o tomhle jeste neslysel.
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Tak se koukni do temat aut, ktere pouzivaji 1.2 16V 55kW. To, ze o tom nevis, neznamena, ze to neexistuje .
Nejobsáhlejší téma je asi zde
Nejobsáhlejší téma je asi zde
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: peoblem se startem 1.2 16V
je to problém těchto motorů od roku cca 2008, co jsem tak pochytil napříč forem....
Když něco nevíš a zeptáš se budeš vypadat jako blbec 5minut, nezeptáš-li se budeš blbcem celý život
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
V údržbě: Renault Megane CC 2.0T RV 2008; Renault Modus 1,2 16V TCe 2008
Historie: Renault Megane Coupe 1,6 16V RV 2001; Renault Clio 1,2 8V RV 2008; Renault Clio 1,5 DCi RV 2003; Renault Espace IV 1,9 DCi 2006
Vlastní: Renault Thalia Privilège 1,4 16V RV 2009 ; Dacia Dokker Stepway 1,2 Tce RV 2018
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Pise do Clio II tak to asi nebude od r.2008
R.Clio II 1.2/16V 55kW r.v.2003.Spotřeba 5,5l/100km-90% po městě
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Jo, to ale neznamena, ze se nemuze objevit stejna chyba jako u novejsich motoru. Za zkousku nic neda, vzdyt je to jen test, nic se menit nemusi. Staci vyjet nadrz a natankovat treba za 500 premiovy benzin a zkouset, jestli se to zlepsi.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: peoblem se startem 1.2 16V
krt.ecek píše:je to problém těchto motorů od roku cca 2008, co jsem tak pochytil napříč forem....
hmm je to 2003 najeto 60tkm.Koupil jsem to autohausu v Nemecku se serviskou a cca25tkm jako rocni auto.takze km urcite sedej:-)
Re: peoblem se startem 1.2 16V
diky za tip-zkusim to.Ale mam pocit ze jsem to uz mimodek ozkousel kdyz jsem to zkousel natocit.ALe vliv to nemelo.kotasekh píše:Zkus napoprve motor jen treba sekundu dve protocit, pak vypnout klicek nezavysle na tom, zda to chytlo nebo ne. A hned zkusit nastartovat podruhe. Pokud se podruhe chytne na drc a hned bezi a nedusi se, je to klasicky problem studenych startu u 1.2 16V 55kW. Neresitelny problem, ktery renault neprizna, vymena cehokoliv nepomuze, je to chyba ve firmware ridici jednotky, kdy mozna pomuze aktualizace softu. Nebo se to da vyresit tak, ze se tankuje 98 a vice oktanove palivo. Ja tankuji uz jedine OMV MaxxMotion 100 a uz nejaky rok jsem se startem problem nemel. Zkus proste tohle jako prvni variantu, je nejlevnejsi a nemusis menit zadne cidla ani civky .
Kdyby to byl diesel tak 100% reknu je zapadla nafta.Ale tohle je doprcic benzin
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Mám Clio 1.2 16V 2002 a presne tú istú závadu, Sviečky boli menené aj filter a diagnostika nič.
Točím točím točím a nič, už ma museli aj roztláčať, v servise mi povedali že je to sviečkami. (no auto nevynecháva a nie je možne aby 4 sviečky odišli naraz.) Niekedy to auto chytí hneď na druhu otáčku no do pár sekúnd. A inokedy môžem točiť aj 15 sekúnd a nič. Čerpadlo tlačí benzín normálne.
Vymeniť a skúsiť iné palivo 2 roky tankujem stále to iste na tej istej pumpe a nič sa nestalo a mám 75% nádrže kým prejdem tých 500 km to potrvá. A nechcem niekde ostať vysieť.
patas1 ako ste vy vyriešili ten probém?
Točím točím točím a nič, už ma museli aj roztláčať, v servise mi povedali že je to sviečkami. (no auto nevynecháva a nie je možne aby 4 sviečky odišli naraz.) Niekedy to auto chytí hneď na druhu otáčku no do pár sekúnd. A inokedy môžem točiť aj 15 sekúnd a nič. Čerpadlo tlačí benzín normálne.
Vymeniť a skúsiť iné palivo 2 roky tankujem stále to iste na tej istej pumpe a nič sa nestalo a mám 75% nádrže kým prejdem tých 500 km to potrvá. A nechcem niekde ostať vysieť.
patas1 ako ste vy vyriešili ten probém?
Re: peoblem se startem 1.2 16V
nevyresil...zkusim jeste vymenit zapalovaci civku a jako posledni moznost snimac polohy kliky.No a pak uz nevim....
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Hele mně před týdnem stávkoval Rendl po denním ježdění (do té doby bez problémů), startér točil, a nic. Nabil jsem bat., nepomohlo to, tak jsem cinknul kámošovi, napíchnul to- a házelo to trvalou chybu na snímači otáček na klice, už jsem se chystal kupovat novej, ještě jsem teda zkusil vyndat ten snímač a změřit odpor-ten byl ale stejnej, jako když jsem motor skládal po opravě, tudíž jsem ho vyloučil-pak jsem zkusil zatáhnout za kablík na konektoru a jeden fous jsem vytáhnul ven z konektoru....
Po opětovném zasunutí a domáčknutí starty jak zamlada, je po problému. Zkus tohle, nic tě to nebude stát a je to na cca 10 sekund. Třeba to pomůže.
Po opětovném zasunutí a domáčknutí starty jak zamlada, je po problému. Zkus tohle, nic tě to nebude stát a je to na cca 10 sekund. Třeba to pomůže.
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: peoblem se startem 1.2 16V
večer ešte zájdem do servisu, no uvidíme počkám asi, idem na výlet tak prejdem 800 km tak skúsim iné palivo.
Doma som to napojil na scan master a našlo mi P0163 (zlý signál sondy).
Doma som to napojil na scan master a našlo mi P0163 (zlý signál sondy).
- presscott
- Senior member
- Příspěvky: 1027
- Registrován: stř črc 18, 2007 12:57
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: peoblem se startem 1.2 16V
Já bych jako první šel určitě po snímači otáček setrvačníku (kliky), a to buď zaoxidovaný konektor nebo nějaký šotek ve svazku kabelů. Tohle se objevuje i u D7F, který je s 16V verzí konstrukčně prakticky totožný.
Jinak bych ještě zkusil před startem nechat několikrát protočit palivové čerpadlo, tohle by mělo vyloučit styřelé/netěsnící palivové hadice a teda padání paliva..
Jinak bych ještě zkusil před startem nechat několikrát protočit palivové čerpadlo, tohle by mělo vyloučit styřelé/netěsnící palivové hadice a teda padání paliva..
Renault Megane III Grandtour GT220
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Renault Clio III Sport 2.0 16V
Re: peoblem se startem 1.2 16V
no vymenil som nemecké sviečky za francuzké, ževraj kvalitnejšie.. no štartovalo to horšie 3 minúty som stál a len točil kým mi naštartovalo. Potom mi nešiel otáčkomer(len jedno naštartovanie) a diagnostika hlásila už chybu otáčkomera, ako náhlo som ho vymenil /800 kč/(čidlo) už štartuje ako nové teraz som nemal problém, aj keď som mal asi 5 minut zapnutý klučik pootočil bez čerpadla chytilo hned. Prešiel som už bez problémov 800 km.
Re: Problem se startem 1.2 16V
Mne to robila cievka zapaľovania. Je nová, NGK, a je po problémoch
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 17 hostů