Olej ve vzduchovém filtru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od kotasekh » ned zář 23, 2018 14:57

Doporucit nemuzu, nikoho tam neznam. Je na to potreba originalni diagnostika CLIP a nekoho, kdo s ni dobre umi. A s autem se nestalo nic, je to proste vlastnost nekterych motoru D4F G7, alergie na bioslozku v benzinu...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Michal001
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 23, 2018 09:57
Bydliště: Praha

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od Michal001 » ned zář 23, 2018 19:33

Tak mi to vychazí na origo servis, i když nejsem přesvědčený o tom, že by s tím uměli. Co se týče benzínu, tankuju převážně 95 u Benziny. Můžu zkusit Vervu 100, ale musím zjistit, jestli neobsahuje bio složku. Do nafťáku jsem používal aditivum VIF a ten snad také zvyšoval oktanové číslo. Spíše ale asi jde o tu biosložku. Každopádně děkuji za cenné rady. Kdyby někdo věděl na koho se obrátit ohledně diagnostiky a přehrání SW, budu vděčný. Pěkný večer

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od kotasekh » pon zář 24, 2018 11:01

Spravne tusis, ze nejde o oktany, ale o bioslozku. U vervy a maxxmotionu (omv) je bioslozka nahrazena slouceninou ETBE (etyl-terc-butyl-eter, nebo tak nejak :D ), ktera se z 50 % vyrabi prave z biolihu a je ji tam 10 %, tudiz je tim splnen pozadavek na 5 % bioslozky v palivu. ETBE je ale prisada vylepsujici vlastnosti benzinu, takze o to lepsi ten benzin pak je ;).
No a s tim autorizakem nevim, bude to s nema tezke, s CLIPem se nebudou kamaradit tak dobre jako domaci kutilove vlastnici cinskou kopii ;). Ale zkusit muzes, nic jineho ti nezbyva...
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Michal001
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 23, 2018 09:57
Bydliště: Praha

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od Michal001 » pon zář 24, 2018 11:58

Díky za vyčerpávající info. Prvně zkusím řešit palivem, kdyby i trochu spadla spotřeba, člověk by pak tak nekrvácl při placení. Pokud pujdu do Renaultu, nechám si určitě udělat nejdříve nějakou zálohu. A předpokládám správně, že se tato chyba bude opakovat, protože přehráním SW se jen odstraní dlouhodobě ukládané info. Je to tak?

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od kotasekh » pon zář 24, 2018 12:23

Nemelo by se jednat o prehrati sw, ale o upgrade sw na novejsi. A ano, mimo to to odstrani adaptacni hodnoty, ty by se ale uz nemely pokazit.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Michal001
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: ned zář 23, 2018 09:57
Bydliště: Praha

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od Michal001 » pon zář 24, 2018 21:49

Tak jsem dnes v potu tváře pročetl vlákno čítající 48 stran, týkajících se špatných startů. K mému úžasu jstm se dozvěděl, že vlastně v ČR nemá smysl oslovit Renault servis, který s tím nedokáže pomoci. Zbývá tedy tankovat prémiová paliva a doufat, že to pomůže, protože jsem nabyl dojmu, že ne každému to pomohlo. Je to tedy ziufalost, smířit se s tím, že budu v lepším případě startovat na 2x. Taky jsem zase o něco chytřejší, protože jsem si všimnul, že mi motor trochu cvaká. Po zanedbané výměně oleje předchozím majitelem, jsem si říkal, že to budou určitě hydroštely, které byly šparně mazané a že by se to mohlo po výměně oleje zlepšit. A teď zjistím, že tam žádné hydroštely nejsou...Já měl vždycky naftu, Opely, Citróny, a teď jsem chtěl na krátké trasy benzín. Asi jsem si s Renaultem moc nepomohl..,

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: Olej ve vzduchovém filtru

Příspěvek od kotasekh » pon zář 24, 2018 23:06

Ja ti ten odkaz na tema “studeny start” ani nechtel davat, clovek tam ztrati idealy ;). Me upgrade sw nepomohl, ale ja jezdim na lpg, u me benzin stiha zestarnout (i ten 100 oktanovy). Vzdy, kdyz zacne trochu kuckat pri startu vim, ze je treba vyjet zbytek v nadrzi a natankovat cerstvy benzin bez lihu. A cvakani je bezny projev, to neres ;).
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů