Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon úno 25, 2013 14:38
Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Zdravím
mám CLIO 1,5 dci r.v.2004
Vyměnil jsem vstřiky + palivový filtr a spínač tlaku v čerpadle. Při jízdě se rozsvítí kontrolky žhavení+čerpadlo+STOP(bliká) a to cca při 2200 otáčkách. Při ubrání plynu to zhasne. Jeví se to jako by se motor před rozsvícením kontrolek trochu přidusil. Motor vůbec neakceleruje , postupně zrychluje. Max. rychlost cca 110km/h na 5tku přičemž cca od 75-85km/h se rozsvítí kontrolky.
Při napojení na diagnostiku to hlásilo chybu regulátoru tlaku v liště . Vyměnil jsem to čidlo a dělá to dále.
Může mi někdo poradit co by s tím mohlo být? připadá mi , že ani turbo nespíná
mám CLIO 1,5 dci r.v.2004
Vyměnil jsem vstřiky + palivový filtr a spínač tlaku v čerpadle. Při jízdě se rozsvítí kontrolky žhavení+čerpadlo+STOP(bliká) a to cca při 2200 otáčkách. Při ubrání plynu to zhasne. Jeví se to jako by se motor před rozsvícením kontrolek trochu přidusil. Motor vůbec neakceleruje , postupně zrychluje. Max. rychlost cca 110km/h na 5tku přičemž cca od 75-85km/h se rozsvítí kontrolky.
Při napojení na diagnostiku to hlásilo chybu regulátoru tlaku v liště . Vyměnil jsem to čidlo a dělá to dále.
Může mi někdo poradit co by s tím mohlo být? připadá mi , že ani turbo nespíná
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Pokud diagnostika hlásí poruchu regulátoru, proč jsi měnil čidlo? Nejspíš bude fakt vada v tom regulátoru, nebo ve vysokotlakém čerpadle.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon úno 25, 2013 14:38
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
A kde ten regulátor najdu? Hodil by se popis, nebo lépe obrázek nebo odkaz na netu. Dík.
Čím je řízeno spínání turba?
Čím je řízeno spínání turba?
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Ten regulátor je na vysokotlakém čerpadle, nejspíš hnědý konektor.
U turba záleží na tom, jaký typ motoru máš. Ale obecně, turbo tlačí neustále do plna a jakmile dosáhne požadovaného tlaku, otevře se na turbu ventil a pustí výfukové plyny mimo turbínové kolo. Tím se sníží otáčky turba. U lopatek je to trošku jinak, ale princip je stejný - při určitém tlaku se lopatky nastaví tak, aby nesměrovaly výfukové plyny na turbínové kolo.
Takže turbo nijak nespíná. Úbytek výkonu může souviset se závadou, kterou popisuješ. Protože je výkon turba závislý na výfukových plynech, může se stát, a stává se, že při některých poruchách omezí jednotka dávku paliva a proto není výfukových plynů dostatek k roztočení turba do vyšších otáček. Tohle chce komplexní diagnostiku.
U turba záleží na tom, jaký typ motoru máš. Ale obecně, turbo tlačí neustále do plna a jakmile dosáhne požadovaného tlaku, otevře se na turbu ventil a pustí výfukové plyny mimo turbínové kolo. Tím se sníží otáčky turba. U lopatek je to trošku jinak, ale princip je stejný - při určitém tlaku se lopatky nastaví tak, aby nesměrovaly výfukové plyny na turbínové kolo.
Takže turbo nijak nespíná. Úbytek výkonu může souviset se závadou, kterou popisuješ. Protože je výkon turba závislý na výfukových plynech, může se stát, a stává se, že při některých poruchách omezí jednotka dávku paliva a proto není výfukových plynů dostatek k roztočení turba do vyšších otáček. Tohle chce komplexní diagnostiku.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
mě to dělá to samé a nikdo neví co s tim auto nejede a furt to blika
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon úno 25, 2013 14:38
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Může mít na výše uváděné závady vliv vstřikovací lišta Common Rail?
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
U mě se tento problém vyřešil pouze výměnou čerpadla
Renault Clio Billabong 3dv. r.v. 2003 1.5dci spotřeba 4.4l/100 km
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: pon úno 25, 2013 14:38
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Dával jsi nové nebo repas...
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
repas
Renault Clio Billabong 3dv. r.v. 2003 1.5dci spotřeba 4.4l/100 km
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
řeším stejnou závadu, ale necítím žádný úbytek výkonu. Clip taky hlásí chybu regulátoru, ale pokaždé jinou definici, někdy min. tlak, někdy max.tlak., dělá to od tý doby co ségra vzala svodidla. čerpadlo se týden před nehodou měnilo, takže tam nevidím chybu, ale věřím tomu že od ty rány to mohl odnést ten regulátor. navíc od tý doby to špatně startuje, hrozne dlouho točí a pak chytne a teplý to občas udělá taky. říkám si že by mohlo být špatný relé ale zase clip říká že nejdřív se musí opravit ten regulátor a pak řešit žhavení, asi to může mít nějakou návaznost. sehnal jste už někdo zvlášť ten regulátor? mě se to nějak nedaří.
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Jestli máš Clipa, tak se podívej jak to tlakuje common-rail při startu. Musí to během otáčky vyskočit na požadovaný tlak (cca 250 bar). Pokud to postupně narůstá, tak je na cr nějaká chyba (regulátor, vstřiky, ...). To, že je tam chyba regulátoru tlaku, neznamená, že je vadný regulátor. Chce to řešit komplexně - jestli je dobrá dodávka na nízkotlaké části a jestli není někde únik tlaku na vysokotlaké části.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
tlak na volnoběh je cca 240bar +- 4bar, při testu čerpadla, kdy se odpojil regulator a vstřiky a zastartovalo měl tlak vzrust podle navodu na 900 bar čož je snad nereálný. a tlak byl kolem 300bar
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Nevím, proč by tlak 900 bar měl být nereálný. Za provozu to kolem tisíce barů opravdu při výkonu tlačí. Dci v trojkových modelech tlačí až 1600 bar
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
tak to potom jo nás učily jen první verzi dci a max. tlak 300bar, ale od tý doby je technologie jinde. nicméně ať nejsem OT, tlak mi tedy vyskočí max na 300bar. a děla to od tý rány do svodidel, čerpadlo a vstřiky se před nehodou dávaly jiný, a vše bylo ok. zkusim jiný regulátor a pak se uvidí, jeden jsem sehnal, co mi zbyl. nejdřív ho propláchnu naftou ozkouším a uvidim. nebo myslíš, že mám postupovat nějak jinak? rád se přiučím od zkušenějších
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Pokud máš druhý regulátor, tak bych asi taky zkusil dát druhý. A pak bych zkusil udělat test přepadů vstřiků. Já myslím, že i první dci měly tlaky cca 1100 barů, aspoň naše z roku 2001 takhle tlačí. 300 barů je max. na volnoběh.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
OK zkusím druhý, a uvidím co se změní, ale s těmy BARy máš pravdu, ja dělal asi před třemy týdny tu diagnostiku a matně mi tak dochází že tak byly zapsaný i vyšší tlaky zhruba v tom co uvadíš.
edit: a test vsřikovačů je lepší dělat podle clipa? nebo klasicky nechat minut na volnoběh a zkouknout?
edit: a test vsřikovačů je lepší dělat podle clipa? nebo klasicky nechat minut na volnoběh a zkouknout?
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Přepady se zásadně zkouší s natlakovaným railem. Na té 1.5 je lepší dodržet postup měření, výsledek bude daleko lepší, než když to pojede minutu na volnoběh. Můžu ti do SZ poslat postup.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
pokud tě o to můžu požádat, byl bych velice rád. v pátek bych ti dal vědět jak jsem dopadnul.
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Můžu taky poprosit o ten postup?
Renault Clio II 1,5 dCi 60kW-prodáno
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Můžu též poprosit o postup? Díky
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Tak už mám nějaký výsledky měření, a vůbec to není dobrý přepady vypadají takto: 1.Válec 84ml , 2. Válec: 43ml, 3. Válec cca 250ml, to jsem ani neměřil přesně a 4. Válec 135ml. takže repas vstřikovačů je jasný. Teď k čerpadlu, na volnoběh je průměr cca 240bar. ale hrozně kolísá +-40 bar. myslíš, že za to můžou ty netěsný vstřikovače? ten druhý regulátor jsem zkoušel ale nebyl čas ho zkusit jen na 12v jestli se hýbe, ale motor s ním šel hrozně neklidně tak jsem ho zase hned vyndal a dal tam původní.
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Tak to je masakr. Takové hodnoty nemají ani vstřikovače na 1.9dci ... Ten třetí válec je totální a ten čtvrtý ho dohání a tady se může ztrácet tlak. Druhý válec je sice taky mimo, ale podle měření je ze všech nejlepší, ten bych asi neřešil. No podle těch hodnot se divím, že ti to startuje.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Moc se mu chytat nechce, chvíly točí a pak chytne. Nicméně už scháním vstřiky, jen váhám nad čerpadlem, i přes netěsnost vstřiků zatím stačí, ale je to takovej začarovanej kruh. Každopádně moc děkuju za rady.
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
Já musím někdy takhle otestovat vstřiky na naši 1.5dci 48kW, kterou máme v Thálii I. Ty motory jsou identické. Posledně, než jsem zjistil, že se ty přepady musí ucpat, nebo propojit, se mi to povedlo zavzdušnit - dvě minuty na volnoběh běžel, ale udělal jen cyklus prvních akcelerací a to ještě jen tři akcelerace a po třetí hned motor zhasl. Už si to nepamatuju, ale mám takový dojem, že po tomhle bylo v nádobkách cca 20ml a povolená hranice jen 35ml. Tak nevím, co by to udělalo v tom dalším cyklu akcelerací.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Rozsvícení kontrolek -žhavení+čerpadlo+STOP
ja si díky tvýmu návodu vše připravil dopředu, a venturiho trubici na čerpadle jsem si ucpal víčkem na odvzdušňovací šroub z brzd. válečku, takže vše šlo jak po másle. Tohle je na 60kw dci, kod byl sice 00BE ale číslo je 007C takže limit by měl být stále 35ml. Teď váhám jestli zkouknout i naše další 2 clia. Nechci se v tom moc hrabat, dokud vše funguje naprosto bez problémů.
Clio 2002 1,5dci 48kw 205 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 190 tkm
Clio 2002 1,5dci 60kw 196 tkm
Clio 2002 1,5dci 48kw 191tkm
Megane 1996 1,9TDi 69kw 189 tkm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů