1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
- strycek krokous
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: stř lis 28, 2012 13:51
- Bydliště: Sulice
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
jine diesely take nemaji balonek a jezdi bez problemu a pokud je vadny, je lepsi ho tam nemit a kdyz potrebujes dojet, tak to asi jinak vyresit nejde...
clio II 1,5dci 60kW, laguna III 2,0dci 110kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Jiné nafťáky balonek nemají, protože mají čerpadlo v nádrži.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Tak tak, má pravdu, předsedo...
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Nikde na fóru jsem nenašel jak a kde přesně se odvzdušňuje palivový systém. Může prosím někdo poradit, popřípadě mě nasměrovat někam kde je to popsáno u 1,5DCi?
Děkuji předem
Děkuji předem
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Nejdřív si vem nějakou nádobku-třeba starý hrneček nebo kelímek, odpoj hadičku, která je připojená k čerpadlu (musíš stlačit pojistku na koncovce) a dej k ní ten kelímek-pokud možno drž to o něco výš, než je ten filtr-bublinky líp vyplavou. U palivového filtru bys měl mít zmíněný černý balónek, ten mačkej ne moc rychle-ať ti to necáká až za hlavu. To je celý, všechny bublinky by měly vyplavat. V ideálním případě po odvzdušnění a připojení hadičky zpět k čerpadlu by měl balonek při zmáčknutí dávat odpor.
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Díky za info. Jen prosím tě ještě jednou pro méně nebo spíše do aut vůbec nezasvěcené. Kde v tom motoru najdu čerpadlo? Nešlo by sem hodit fotku a nějak označit hadičku, kterou mám odpojit? Moc díky.
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Nemáš zač, od toho je tu fórum. Na obrázku máš čerpadlo, vstupní hadička je na něm odpojená (v průběhu prací na G.O.)
Na konci hadičky je pojistka-takový obdélníček-má jinou barvu než zbytek koncovky-musíš to stisknout asi 2-3 mm dovnitř a držet, pak půjde vytáhnout. Při připojování stačí už jen nacvaknout.
Na konci hadičky je pojistka-takový obdélníček-má jinou barvu než zbytek koncovky-musíš to stisknout asi 2-3 mm dovnitř a držet, pak půjde vytáhnout. Při připojování stačí už jen nacvaknout.
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Moc dekuji
- strycek krokous
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: stř lis 28, 2012 13:51
- Bydliště: Sulice
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Zefek píše:Jiné nafťáky balonek nemají, protože mají čerpadlo v nádrži.
...balonek jde v pripade potreby bez problemu pripojit externe mezi privodni trubku a filtr paliva - a cely system odvzdusnit, delam to tak bezne, servisy na to maji take specielni palivove nebo podtlakove pumpy, takze kdyz clovek vi jak si poradit, tak to vzdy jde... V kazdem pripade me spatny balonek malem znicil motor, takze ja osobne se rad obejdu bez teto problemove soucastky...
clio II 1,5dci 60kW, laguna III 2,0dci 110kW
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
Ten balonek obsahuje i zpětný ventil, který zabraňuje padání nafty, takže snad jen nahradit zpětným ventilem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
- strycek krokous
- Starting member
- Příspěvky: 35
- Registrován: stř lis 28, 2012 13:51
- Bydliště: Sulice
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
jj, to jsem presne udelal, mam tam zpetak
clio II 1,5dci 60kW, laguna III 2,0dci 110kW
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát srp 26, 2022 13:36
Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla
stejny problem s teplym startem Dustr 1,5 dci.nastartuju pouze kdyz po zapnuti klicku zhasne kontrolka zhaveni.Pokud kontrolka nezhasne tak nenastartuji.kdyz bezici motor vypnu tak je balonek paliva meky,pri pumpovani nema odpor diagnostika P0470
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti