1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Uživatelský avatar
strycek krokous
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 28, 2012 13:51
Bydliště: Sulice

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od strycek krokous » čtv lis 29, 2012 14:13

jine diesely take nemaji balonek a jezdi bez problemu a pokud je vadny, je lepsi ho tam nemit a kdyz potrebujes dojet, tak to asi jinak vyresit nejde...
clio II 1,5dci 60kW, laguna III 2,0dci 110kW

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od Zefek » čtv lis 29, 2012 15:41

Jiné nafťáky balonek nemají, protože mají čerpadlo v nádrži.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

johnnyh
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: stř led 25, 2012 10:46
Bydliště: Kladno

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od johnnyh » čtv lis 29, 2012 18:53

Tak tak, má pravdu, předsedo... :-)
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.

Jirka80
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: pon úno 06, 2012 15:05

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od Jirka80 » pon pro 03, 2012 10:44

Nikde na fóru jsem nenašel jak a kde přesně se odvzdušňuje palivový systém. Může prosím někdo poradit, popřípadě mě nasměrovat někam kde je to popsáno u 1,5DCi?

Děkuji předem

johnnyh
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: stř led 25, 2012 10:46
Bydliště: Kladno

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od johnnyh » pon pro 03, 2012 21:30

Nejdřív si vem nějakou nádobku-třeba starý hrneček nebo kelímek, odpoj hadičku, která je připojená k čerpadlu (musíš stlačit pojistku na koncovce) a dej k ní ten kelímek-pokud možno drž to o něco výš, než je ten filtr-bublinky líp vyplavou. U palivového filtru bys měl mít zmíněný černý balónek, ten mačkej ne moc rychle-ať ti to necáká až za hlavu. To je celý, všechny bublinky by měly vyplavat. V ideálním případě po odvzdušnění a připojení hadičky zpět k čerpadlu by měl balonek při zmáčknutí dávat odpor.
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.

Jirka80
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: pon úno 06, 2012 15:05

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od Jirka80 » úte pro 04, 2012 07:04

Díky za info. Jen prosím tě ještě jednou pro méně nebo spíše do aut vůbec nezasvěcené. Kde v tom motoru najdu čerpadlo? Nešlo by sem hodit fotku a nějak označit hadičku, kterou mám odpojit? Moc díky.

johnnyh
Junior member
Příspěvky: 103
Registrován: stř led 25, 2012 10:46
Bydliště: Kladno

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od johnnyh » úte pro 04, 2012 09:07

Nemáš zač, od toho je tu fórum. Na obrázku máš čerpadlo, vstupní hadička je na něm odpojená (v průběhu prací na G.O.)
Na konci hadičky je pojistka-takový obdélníček-má jinou barvu než zbytek koncovky-musíš to stisknout asi 2-3 mm dovnitř a držet, pak půjde vytáhnout. Při připojování stačí už jen nacvaknout.
2012-09-20 18.50.36.jpg
Clio II 1.5 dCi 48 Kw, 2001, 3dv., klima, motor po GO, instalována O.C.T., EGR off, spotřeba 4,5 l, diagnostika Delphi.

Jirka80
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: pon úno 06, 2012 15:05

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od Jirka80 » úte pro 04, 2012 10:43

Moc dekuji

Uživatelský avatar
strycek krokous
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 28, 2012 13:51
Bydliště: Sulice

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od strycek krokous » úte dub 23, 2013 11:04

Zefek píše:Jiné nafťáky balonek nemají, protože mají čerpadlo v nádrži.

...balonek jde v pripade potreby bez problemu pripojit externe mezi privodni trubku a filtr paliva - a cely system odvzdusnit, delam to tak bezne, servisy na to maji take specielni palivove nebo podtlakove pumpy, takze kdyz clovek vi jak si poradit, tak to vzdy jde... V kazdem pripade me spatny balonek malem znicil motor, takze ja osobne se rad obejdu bez teto problemove soucastky...
clio II 1,5dci 60kW, laguna III 2,0dci 110kW

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od Zefek » úte dub 23, 2013 12:30

Ten balonek obsahuje i zpětný ventil, který zabraňuje padání nafty, takže snad jen nahradit zpětným ventilem.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Uživatelský avatar
strycek krokous
Starting member
Příspěvky: 35
Registrován: stř lis 28, 2012 13:51
Bydliště: Sulice

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od strycek krokous » pát dub 26, 2013 13:29

jj, to jsem presne udelal, mam tam zpetak :)
clio II 1,5dci 60kW, laguna III 2,0dci 110kW

molodovec@seznam.cz
Starting member
Příspěvky: 2
Registrován: pát srp 26, 2022 13:36

Re: 1.5 DCi problem se startovanim za tepla

Příspěvek od molodovec@seznam.cz » pát dub 19, 2024 16:24

stejny problem s teplym startem Dustr 1,5 dci.nastartuju pouze kdyz po zapnuti klicku zhasne kontrolka zhaveni.Pokud kontrolka nezhasne tak nenastartuji.kdyz bezici motor vypnu tak je balonek paliva meky,pri pumpovani nema odpor diagnostika P0470

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti