Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Dobrý den všem,
Potom co jsem pročetl zdejší fórum a nenašel odpověď, osměluji se a prosím místní odborníky o radu.
Vlastním CLIO II 1.5 dci,48 kW, Rok výroby 2003, najeto 120 000
Za poslední dva týdny auto špatně startuje za studena, ale někdy startuje normálně. Probíhá to takto:
1) Zažhavím. Kontrolka žhavení svítí a pak v očekávaném čase zhasne. Imobilizér nebliká. Všechno se zdá ok
2) Klíček v druhé poloze spustí startér. Točím třeba i 4-5 vteřin a nic. Startér točí, ale auto nechce chytnout
3) Opakuji krok 1 až 2 asi 3 až 5 krát.
4) Auto chytne. Auto jede normálně, nekouří a táhne. Žádné kontrolky nesvítí a vše je ok.
Toto jsem s tím zatím udělal :
- Vyměnil jsem žhavící svíčky za nové
- Pomocí starých svíček připojených na kabely jsem ověřil, že všechny kabely žhaví
- Dotankoval jsem naftu do plna na jiné pumpě
- Před startem jsem zkoušel zapumpovat balónkovou pumpičkou
- Zkontroloval jsem viditelné kontakty a konektory.
Problém stále trval. Odvezl jsem clio do bývalého Vašendova autoservisu.
- Na diagnostice neobjevili žádnou chybu.
- Dva dny auto stálo na dvoře v zimě a při jejich pokusech o nastartování vždy naskočilo na poprvé ( )
- Druhý den ráno (co jsem to dovezl ze servisu) udeřili větší mrazy a už jsem nenastartoval vůbec.
Prosím tedy o radu co ještě můžu prověřit, než se nechám odtáhnout zase do servisu.
Uplně mě polévá pot, když si předsatvím, že to tam dotáhnu a oni to natočí normálně.
Potom co jsem pročetl zdejší fórum a nenašel odpověď, osměluji se a prosím místní odborníky o radu.
Vlastním CLIO II 1.5 dci,48 kW, Rok výroby 2003, najeto 120 000
Za poslední dva týdny auto špatně startuje za studena, ale někdy startuje normálně. Probíhá to takto:
1) Zažhavím. Kontrolka žhavení svítí a pak v očekávaném čase zhasne. Imobilizér nebliká. Všechno se zdá ok
2) Klíček v druhé poloze spustí startér. Točím třeba i 4-5 vteřin a nic. Startér točí, ale auto nechce chytnout
3) Opakuji krok 1 až 2 asi 3 až 5 krát.
4) Auto chytne. Auto jede normálně, nekouří a táhne. Žádné kontrolky nesvítí a vše je ok.
Toto jsem s tím zatím udělal :
- Vyměnil jsem žhavící svíčky za nové
- Pomocí starých svíček připojených na kabely jsem ověřil, že všechny kabely žhaví
- Dotankoval jsem naftu do plna na jiné pumpě
- Před startem jsem zkoušel zapumpovat balónkovou pumpičkou
- Zkontroloval jsem viditelné kontakty a konektory.
Problém stále trval. Odvezl jsem clio do bývalého Vašendova autoservisu.
- Na diagnostice neobjevili žádnou chybu.
- Dva dny auto stálo na dvoře v zimě a při jejich pokusech o nastartování vždy naskočilo na poprvé ( )
- Druhý den ráno (co jsem to dovezl ze servisu) udeřili větší mrazy a už jsem nenastartoval vůbec.
Prosím tedy o radu co ještě můžu prověřit, než se nechám odtáhnout zase do servisu.
Uplně mě polévá pot, když si předsatvím, že to tam dotáhnu a oni to natočí normálně.
Renault Clio II, 1.5 dCi, 48 kW, 2003, Motor K9K 704
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Zdravim Ta,
mozu to byt aj trysky, co bol moj pripad na prvom dci tiez 48kw, ale ten mal vtedy 180tis. km
Teraz mam clio 74kw a minulu zimu to malo podobne spravanie.
Pomohla vymena palivoveho filtra.
Nie je iste ze je to tak u teba, ale kedy si ho menil naposledy?
K.
mozu to byt aj trysky, co bol moj pripad na prvom dci tiez 48kw, ale ten mal vtedy 180tis. km
Teraz mam clio 74kw a minulu zimu to malo podobne spravanie.
Pomohla vymena palivoveho filtra.
Nie je iste ze je to tak u teba, ale kedy si ho menil naposledy?
K.
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Děkuji za reakci, Palivový nechám vyměnit. Už to bude asi dlouho co tam je.
Renault Clio II, 1.5 dCi, 48 kW, 2003, Motor K9K 704
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Ahoj všem,
Takže mám další informace ohledně studených startů. V servisu oměřili baterii a zjistili, že je pravděpodobně slabá k roztočení motoru požadovanou silou.
Původní baterie je stará jeden rok a je to Varta. Měnil jsem jí minulou zimu a je ještě o 10 Ah silnější než tam byla z výroby.
Nová baterie je ještě silnější Bosch za 2800 kč. Uvidíme jak to bude startovat.
Palivový filtr vyměněn cana 900 kč.
Takže mám další informace ohledně studených startů. V servisu oměřili baterii a zjistili, že je pravděpodobně slabá k roztočení motoru požadovanou silou.
Původní baterie je stará jeden rok a je to Varta. Měnil jsem jí minulou zimu a je ještě o 10 Ah silnější než tam byla z výroby.
Nová baterie je ještě silnější Bosch za 2800 kč. Uvidíme jak to bude startovat.
Palivový filtr vyměněn cana 900 kč.
Renault Clio II, 1.5 dCi, 48 kW, 2003, Motor K9K 704
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
kliofáš- máš SZ
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Tak mohu prohlásit, že chyba byla ve slabé baterce.
Když startuji nyní, tak se cele auto úplně otřese když s tím ta silnější baterka točí.
Tak teď jenom smazat chybu polohy plynového pedálu, která se projevuje úbytkem výkonu a rozsvícením
kontrolky žhavení, která se objevila na cestě ze servisu a auto bude jako nové.
Naštěstí už vím, jak se to projevuje.
Děkuji všem za spolupráci.
Když startuji nyní, tak se cele auto úplně otřese když s tím ta silnější baterka točí.
Tak teď jenom smazat chybu polohy plynového pedálu, která se projevuje úbytkem výkonu a rozsvícením
kontrolky žhavení, která se objevila na cestě ze servisu a auto bude jako nové.
Naštěstí už vím, jak se to projevuje.
Děkuji všem za spolupráci.
Renault Clio II, 1.5 dCi, 48 kW, 2003, Motor K9K 704
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Ahoj, mám naprosto stejný problém jak kliofáš popisuje v úvodu.
Motor za studena nechce natočit, chytne třeba až po 10-15 vteřinách (vždycky tak 5 vt. točím a pak nechávám odpočnout). A to není nějak extra zima kolem těch 0 až 5 stupňů.
Když je motor teplý tak chytne hnedka.
Měnili jsme všechny žhavící svíčky za nové, vyměněn palivový filtr a koupena nová baterie.
Zkoušel jsem pumpovat naftu i balonkem ale bez efektu.
Řekl bych, že se doba než to chytne se stále prodlužuje. Když už chytne tak jede bez problému.
Máte někdo nějakou radu?
Děkuji Vám
1,5DCI 2003 48Kw
Motor za studena nechce natočit, chytne třeba až po 10-15 vteřinách (vždycky tak 5 vt. točím a pak nechávám odpočnout). A to není nějak extra zima kolem těch 0 až 5 stupňů.
Když je motor teplý tak chytne hnedka.
Měnili jsme všechny žhavící svíčky za nové, vyměněn palivový filtr a koupena nová baterie.
Zkoušel jsem pumpovat naftu i balonkem ale bez efektu.
Řekl bych, že se doba než to chytne se stále prodlužuje. Když už chytne tak jede bez problému.
Máte někdo nějakou radu?
Děkuji Vám
1,5DCI 2003 48Kw
Renault clio 1,5 dci billabong
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Mám podezření na ten balonek na pumpování nafty. Když jsme vyměnili naftovej filtr, tak jsme nemohli balonkem napumpovat naftu do toho filtru. Museli jsme ji tam dolejt pres hadicku. Myslíte, že to špatné studené startování může způsobit nějaká závada na tom balónku?
Když pumpuju naftu tak by měl balónek úplně ztvrdnout, tak že nejde už zmáčknout? U mě je stále měkký a nafta z filtru se po zmačknutí balonku a puštění balonku jakoby vrací zpět do balonku, je tam několika-centimetrová bublina mezi balonkem a filtrem.
Děkuji za radu.
Když pumpuju naftu tak by měl balónek úplně ztvrdnout, tak že nejde už zmáčknout? U mě je stále měkký a nafta z filtru se po zmačknutí balonku a puštění balonku jakoby vrací zpět do balonku, je tam několika-centimetrová bublina mezi balonkem a filtrem.
Děkuji za radu.
Renault clio 1,5 dci billabong
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Zdravím pánové, já mám podobný problém jenom o něco rozšířený, mně prvně začala svítit kontrolka žhavení, a tak jsem vyměnil žhavičky. kontrolka nezhasla a na diagnostice to nic neukázalo.
Výměna palivového filtru nic nezměnila,
A ted už jak bylo kolem 0 tak mi bud nesvítí kontrolka žhavení a to starter ani neškytne, a jak po nekokikatem otočení klíčkem začne žhavení svítit tak se mi rozbliká kontrolka motoru. To starter točí, ale jen se vybije baterka.
Někdy naskočí žhavení a začne blikat kontrolka motoru- starter točí ale nechytne..
Je na posraní, když zrovna potřebuji tak točím klíčkem i 20 min.
Myslím že to je někde studený spoj nebo špatné relátko, protože když poklepu po pojistkové skříni u baterky tak to pomůže, už jsem kontroloval i pojistky a nic, vše je ok ale nestartuje.
Když setrochu zahřeje tak pak startuje bez problému. Včera vylo po celý den hodně pod nulou a ráno při minus 14 chytl na potřetí a celý den pak byl vklidu.
Už mně to XXXX a tak už jsem objednaný v servisu, ale až za 12 dnů, a i tak myslím že to tam bude startovat bez problému. Jak to dopadne tak to sem napíšu.
Karel
Výměna palivového filtru nic nezměnila,
A ted už jak bylo kolem 0 tak mi bud nesvítí kontrolka žhavení a to starter ani neškytne, a jak po nekokikatem otočení klíčkem začne žhavení svítit tak se mi rozbliká kontrolka motoru. To starter točí, ale jen se vybije baterka.
Někdy naskočí žhavení a začne blikat kontrolka motoru- starter točí ale nechytne..
Je na posraní, když zrovna potřebuji tak točím klíčkem i 20 min.
Myslím že to je někde studený spoj nebo špatné relátko, protože když poklepu po pojistkové skříni u baterky tak to pomůže, už jsem kontroloval i pojistky a nic, vše je ok ale nestartuje.
Když setrochu zahřeje tak pak startuje bez problému. Včera vylo po celý den hodně pod nulou a ráno při minus 14 chytl na potřetí a celý den pak byl vklidu.
Už mně to XXXX a tak už jsem objednaný v servisu, ale až za 12 dnů, a i tak myslím že to tam bude startovat bez problému. Jak to dopadne tak to sem napíšu.
Karel
Naposledy upravil(a) Davidak79 dne stř úno 01, 2012 20:27, celkem upraveno 1 x.
Důvod: pozor na výrazy !
Důvod: pozor na výrazy !
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Zdravím,
V první řadě se omlouvám moderátorům Fóra za použití nespisovných slov v příspěvku a díky za upozornění...
Takže ohledně nestartování za studena bylo na vině vadné relátko, po výměně si startuju jako král i při -15 stupních a jak říkám francouzská plechovka už zase jede,..
V první řadě se omlouvám moderátorům Fóra za použití nespisovných slov v příspěvku a díky za upozornění...
Takže ohledně nestartování za studena bylo na vině vadné relátko, po výměně si startuju jako král i při -15 stupních a jak říkám francouzská plechovka už zase jede,..
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Můžeš prozradit jaké relátko?
Auto už mám prakticky nepojizdné. Nejde nastartovat, když je motor studený. Startovali jsme pres kabely a nic. Zkusili jsme se zarazenou rychlosti auto trosku rozhoupat a po tomto pokusu to za chvilku na otočení chytlo, ale nevim, zda to s tim ma neco spolecneho ci ne, protoze ted uz to nepomaha. Myslel jsem si, ze by to mohl byt snimac otacek, ale to by to delalo problem za jizdy nebo i za tepla, ne?
Kdyz startuju tak to toci jako blazen a asi tak po 6-7 vt. se rozviti kontrolka zhaveni a ta vedle s cervenym napisem stop. Takze to bude chtet asi diagnostiku.
Kdyz uz jsem to nastartol tak pri jizde vubec zadny problem, mozna se mi zda trosku hrubsi zvuk motoru. Teply motor nastartovat lze. Uz nevim co, mám vyzkouset
Auto už mám prakticky nepojizdné. Nejde nastartovat, když je motor studený. Startovali jsme pres kabely a nic. Zkusili jsme se zarazenou rychlosti auto trosku rozhoupat a po tomto pokusu to za chvilku na otočení chytlo, ale nevim, zda to s tim ma neco spolecneho ci ne, protoze ted uz to nepomaha. Myslel jsem si, ze by to mohl byt snimac otacek, ale to by to delalo problem za jizdy nebo i za tepla, ne?
Kdyz startuju tak to toci jako blazen a asi tak po 6-7 vt. se rozviti kontrolka zhaveni a ta vedle s cervenym napisem stop. Takze to bude chtet asi diagnostiku.
Kdyz uz jsem to nastartol tak pri jizde vubec zadny problem, mozna se mi zda trosku hrubsi zvuk motoru. Teply motor nastartovat lze. Uz nevim co, mám vyzkouset
Renault clio 1,5 dci billabong
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Podělí se někdo prosím o zkušenosti?
Výše a dále popisuji moje problémy s autem.
Motor točí ale nenastartuju venku ani přes kabely. Když jsem dal auto z mrazu do garáže a nechal vyhřát, tak jsem točil 10 vteřin než chytlo.
Je možné, že je špatný nějaký vstřik? Když se při jízdě auto chová normálně i v maximální zátěži, může špatný vstřik mít za následek špatné nebo žádné startování za pouze studena? Celou dobu za ty tři roky jsem do toho nic jiného než Verva diesel nenalil.
Když nastartuji, pak hned vypnu, tak již nastartuji bez problému.
Jak vlastně mohu poznat, že mi např. padá nafta? Bublinky v hadičce mám, ale ty tam jsou celou dobu co mám auto.
A ještě dotaz ke snímači otáček, může působit problém pouze jenom při prvním studnem startování a ne již při samotné jízdě nebo opakovaném startování?
Moc vám děkuji za každou reakci!
Výše a dále popisuji moje problémy s autem.
Motor točí ale nenastartuju venku ani přes kabely. Když jsem dal auto z mrazu do garáže a nechal vyhřát, tak jsem točil 10 vteřin než chytlo.
Je možné, že je špatný nějaký vstřik? Když se při jízdě auto chová normálně i v maximální zátěži, může špatný vstřik mít za následek špatné nebo žádné startování za pouze studena? Celou dobu za ty tři roky jsem do toho nic jiného než Verva diesel nenalil.
Když nastartuji, pak hned vypnu, tak již nastartuji bez problému.
Jak vlastně mohu poznat, že mi např. padá nafta? Bublinky v hadičce mám, ale ty tam jsou celou dobu co mám auto.
A ještě dotaz ke snímači otáček, může působit problém pouze jenom při prvním studnem startování a ne již při samotné jízdě nebo opakovaném startování?
Moc vám děkuji za každou reakci!
Renault clio 1,5 dci billabong
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Ja jsem mel obdobne problemy, vzdy kdyz jsem nechal pres noc baterku na nabijecce tak rano startovalo nabrnk, jinak treba trikrat-petkrat. Az jsem se po par tydnech odhodlal koupit novou tak jsem ji prinesl do auta, vymenil a uz ani netocil starter. Projel jsem zdejsi forum a padl mi do oka problem se spatnym nebo uplne uhnilim ukostrenim motoru. Vzal jsem startovaci kabely a propojil blok motoru s minus baterky a ejhle start nabrnk. Kdyz jsem vlezl pod auto, ukostreni motoru se zdalo na pohled v poradku, ale stacilo poradne zatahnout a zustalo mi v ruce. Dal jsem tam nove a problem je fuc.
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
chcípání po nastartování v těchto mrazech může být způsobeno i zrosolovatělou naftou. Dneska jsme měl tenhle problém. Auto šlo do servisu na strojní pročištění palivový soustavy. Doporučuju celoročně přidávat aditiva. A v zimě ideálně tankovat "lepší" naftu(např. arktic).
Renault Clio 1,2 16V community
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Diky ale naftu kupuji jenom Vervu a ted jsem pridaval i aditivum, takze to se mi nezda.
Takze mam nejake smutne zpravy z diagnostiky. Tlak cerpadla je 5 misto 320 Takze to vypada na cerpadlo, no a s tim asi pujdou v ruku v ruce i vstriky Ale nejde mi do hlavy jedna vec, proc to dela jenom za studena, proc to normalne jede kdyz uz nastartuji? Treba to bude jenom nejaka kravina, vzdyt kdyby bylo spatne cerpadlo, tak se to preci za jizdy musi projevit, ne? Jel jsem s tim i na plnou zatez a vsechno slapalo. Kdyz je motor teply chytne na otoceni ale jakmile vystydne tak nejde natocit
Co se da delat s cerpadlem? repas nebo koupit starsi? A jenom teoreticky, je mozny tam dat to novejsi od Siemensu, to by asi neslo, ze?
Diky
Takze mam nejake smutne zpravy z diagnostiky. Tlak cerpadla je 5 misto 320 Takze to vypada na cerpadlo, no a s tim asi pujdou v ruku v ruce i vstriky Ale nejde mi do hlavy jedna vec, proc to dela jenom za studena, proc to normalne jede kdyz uz nastartuji? Treba to bude jenom nejaka kravina, vzdyt kdyby bylo spatne cerpadlo, tak se to preci za jizdy musi projevit, ne? Jel jsem s tim i na plnou zatez a vsechno slapalo. Kdyz je motor teply chytne na otoceni ale jakmile vystydne tak nejde natocit
Co se da delat s cerpadlem? repas nebo koupit starsi? A jenom teoreticky, je mozny tam dat to novejsi od Siemensu, to by asi neslo, ze?
Diky
Renault clio 1,5 dci billabong
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Může být "ucpaný" filtr právě ztuhlou naftou, tím pádem čerpadlo netlačí tak jak má a auto nechytne nebo okamžitě chcípne. Pokud jsi ještě neměnil palivový filtr, tak bych to zkusil, je to nejmenší zlo, co můžeš udělat.
Renault Clio 1,2 16V community
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Diky za odpoved ale filtr meneny jako prvni vec. A navic ted uz ani nemrzne nejak extra a nadrz je z poloviny plna Verva naftou od benziny plus aditiva. Takze si nemyslim, ze by mel byt ucpany nebo tak.
Stale nerozumim tomu, proc to po nastartovani jede normalne!
Muze cerpadlo propoustet naftu? Takze proste po delsi odstavce (treba 2 a více hod.) tocim ale nenastartuji? Balonkem jsem zkousel pumpovat a je to bez efektu. Ale nafta se v hadickach hybe ale asi se to vraci zpet do nadrze prepadem.
Stale nerozumim tomu, proc to po nastartovani jede normalne!
Muze cerpadlo propoustet naftu? Takze proste po delsi odstavce (treba 2 a více hod.) tocim ale nenastartuji? Balonkem jsem zkousel pumpovat a je to bez efektu. Ale nafta se v hadickach hybe ale asi se to vraci zpet do nadrze prepadem.
Renault clio 1,5 dci billabong
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř úno 02, 2011 18:28
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
1,5dCi 2003,48kW, 16000km, leto 2010 vymena rozvodov, zima 2010 - nestartuje, len trase cely motor, starter toci ako blaznivy a nic. vonku -5°C. aj to 10x pokusoch nastartovania to iste, ziadny vysledok. potom som sa dopatral niekde na fore ze je proble so snimac polojhy kl.hriadela. vymenene, + nove zhavice, nova baterka. po vymene startuje bez problemov.
jan. 2012, natankovane na shell, pridany aditivum (vonku -15°C, po 2 dnoch zle startovanie, ledva som vychodil pol nadrze, tak som dotankoval do plna, nech sa to zriedi. vysledok = na druhy den OFF, ziadne startovanie. vytiahnutych 50l nafty, novy pal. filter, tankovanie na inej pumpe. 2 dni OK. potom startovanie zase zle, naskoci na 3-6x. starter tosi, trase cely motor .
vcera som zaradil spiatocku, pohol asi 1,5m, a skusil nastartovat, chytili na 1x. neviem co je zle ci je zly snimac, ci tlak.
jan. 2012, natankovane na shell, pridany aditivum (vonku -15°C, po 2 dnoch zle startovanie, ledva som vychodil pol nadrze, tak som dotankoval do plna, nech sa to zriedi. vysledok = na druhy den OFF, ziadne startovanie. vytiahnutych 50l nafty, novy pal. filter, tankovanie na inej pumpe. 2 dni OK. potom startovanie zase zle, naskoci na 3-6x. starter tosi, trase cely motor .
vcera som zaradil spiatocku, pohol asi 1,5m, a skusil nastartovat, chytili na 1x. neviem co je zle ci je zly snimac, ci tlak.
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Ahojte opat,
aj u mna sa objavuje obcasny problem so startom, pisal som aj o par tem vyssie. Vzdy ked si myslim ze uz je to OK, tak ma to po case opat sklame.
Je to tak uz asi rok. meni som uz baterku, filter, zhavice, palivo, rozvody, cistenie kostry...proste vsetko co sa dalo, vycistene trysky
Bol som z toho zufaly, hlavne z ochoty "diagnostikov" (ne)dojst ked ma auto problem, tak som si kupil CLIP a bojujem dalej,
lebo auto sa mi paci a nechcem ho predat/zrusit na diely.
Mal som tam chybu nizkeho tlaku okrem inych, chybu som vymazal a chcel ju tam znova dostat ale ono to po startovani (sice dlhom) nastartovalo skor ako vyhodilo STOP.
Teraz sa mi objavuje chyba Track 1 Pedal sensor - podla prirucky treba precistit kontakty. Este som to nespravil.
Po napojeni na clip a prestudovani dost materialov o delphi (vdaka mp3turbo z ab.eu) som zistil ze:
- cidlo teploty paliva je OK...ukazuje teplotu,
- teplota vzduchu vyzera tiez ok,
- otacky pri startovani ukazuje,
- akurat tlak pal. systemu ukazuje okolo nuly a v momente nastartovania alebo tesne prednim vyskoci
Z toho dovodu idem menit regulacny ventil, vyzera ze nepracuje spravne. Tak drzte palce.
P.S. mam motor K9K712 a prevodovku ktora ma R vpravo dole (JR5 120 ak sa nemylim)a ked niekto vie kde sa na nom nachadza TDC sensor, dajte pls vediet. Neviem ho najst.
Dakujem
aj u mna sa objavuje obcasny problem so startom, pisal som aj o par tem vyssie. Vzdy ked si myslim ze uz je to OK, tak ma to po case opat sklame.
Je to tak uz asi rok. meni som uz baterku, filter, zhavice, palivo, rozvody, cistenie kostry...proste vsetko co sa dalo, vycistene trysky
Bol som z toho zufaly, hlavne z ochoty "diagnostikov" (ne)dojst ked ma auto problem, tak som si kupil CLIP a bojujem dalej,
lebo auto sa mi paci a nechcem ho predat/zrusit na diely.
Mal som tam chybu nizkeho tlaku okrem inych, chybu som vymazal a chcel ju tam znova dostat ale ono to po startovani (sice dlhom) nastartovalo skor ako vyhodilo STOP.
Teraz sa mi objavuje chyba Track 1 Pedal sensor - podla prirucky treba precistit kontakty. Este som to nespravil.
Po napojeni na clip a prestudovani dost materialov o delphi (vdaka mp3turbo z ab.eu) som zistil ze:
- cidlo teploty paliva je OK...ukazuje teplotu,
- teplota vzduchu vyzera tiez ok,
- otacky pri startovani ukazuje,
- akurat tlak pal. systemu ukazuje okolo nuly a v momente nastartovania alebo tesne prednim vyskoci
Z toho dovodu idem menit regulacny ventil, vyzera ze nepracuje spravne. Tak drzte palce.
P.S. mam motor K9K712 a prevodovku ktora ma R vpravo dole (JR5 120 ak sa nemylim)a ked niekto vie kde sa na nom nachadza TDC sensor, dajte pls vediet. Neviem ho najst.
Dakujem
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř úno 02, 2011 18:28
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
diagnostika , ziadna chyba. precistena pal.sustava, startovanie bez problemv 2 dni. potom nic, len toci starter a nic, mozmem to ribt aj 10x len trase cely motor a ne a ne naskocit. vymenil som aj regulator tlkau paliva, nastartovalo na 1x, prejdenych 40km, zaparkovane v garazi a ndes rano NIC. len toci a toci a nenaskoci.
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř úno 02, 2011 18:28
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
dodo_b píše:diagnostika , ziadna chyba. precistena pal.sustava, startovanie bez problemv 2 dni. potom nic, len toci starter a nic, mozmem to ribt aj 10x len trase cely motor a ne a ne naskocit. vymenil som aj regulator tlkau paliva, nastartovalo na 1x, prejdenych 40km, zaparkovane v garazi a ndes rano NIC. len toci a toci a nenaskoci.
dnes premerane napatie na konektoroch regulatora tlaku paliva (hnedy), cerpadlo(zeleny) = 12V.
konektor v zadu v nadrzi 4,96V. pri startovani (ci skor toceni motora) ziadny zvuk nejde z nadrze, co by tlacil naftu dopredu. pri motore plne hadicky nafty. poprehadzovane cierne relatka v rele skrini pri motore = nic, nestartuje.
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Zdravim všechny renaulťáky,
mam stejnej problém jako kliofáš. 1.5dCi 48kW, 2003, 170 000 km
Auto nechce startovat za studena... problém se objevil už v prosinci, ale od té doby to několikrát přestalo...
auto točí jako šílený, ale nenaskočí... baterka je nabitá, vyzkoušeno i s jinou...vyměněny žhavící svíčky i palivovej filtr, zkontrolovaný kontakty i imo. vždycky po výměně určitejčas v pohodě a pak se problém objeví znovu. v pátek sem ráno nastartoval normálně, ale odpoledne už nešlo..nakonec se podařilo auto nastartovat pomocí start hilferu, jakmiůle nastartoval, tak znovu nastartoval bez problému... v sobotu ráno trochu dýl točil cca tak o 5 toček víc než normálně, ale večer se nepodařilo nastartovat vůbec, auto sme táhly 40km/h rychlostí, ale nic... samozřejmě sem baterku úplně vybil, tak sem jí odpojil a dal nabít přes noc...v neděli start bez problémů a dneska ráno taky, ale po 1,5 hodině stání auto zase točilo dlouho...už nevím co by to mohlo dělat... děkuji za každou radu
mam stejnej problém jako kliofáš. 1.5dCi 48kW, 2003, 170 000 km
Auto nechce startovat za studena... problém se objevil už v prosinci, ale od té doby to několikrát přestalo...
auto točí jako šílený, ale nenaskočí... baterka je nabitá, vyzkoušeno i s jinou...vyměněny žhavící svíčky i palivovej filtr, zkontrolovaný kontakty i imo. vždycky po výměně určitejčas v pohodě a pak se problém objeví znovu. v pátek sem ráno nastartoval normálně, ale odpoledne už nešlo..nakonec se podařilo auto nastartovat pomocí start hilferu, jakmiůle nastartoval, tak znovu nastartoval bez problému... v sobotu ráno trochu dýl točil cca tak o 5 toček víc než normálně, ale večer se nepodařilo nastartovat vůbec, auto sme táhly 40km/h rychlostí, ale nic... samozřejmě sem baterku úplně vybil, tak sem jí odpojil a dal nabít přes noc...v neděli start bez problémů a dneska ráno taky, ale po 1,5 hodině stání auto zase točilo dlouho...už nevím co by to mohlo dělat... děkuji za každou radu
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
ako tak citam tak je to problem viacerych.
dodo_b: 1.5dci nema podavacie cerpadlo, palivove cerpadlo si naftu potiahne podtlakom od filtra. Po filter ju treba dopumpovat hadickou ked sa minie.
presiel som si jeden material k delphi a nato aby motor odpalil su potrebne hlavne:
- funkcne cidlo teploty paliva.....cize ked pozries cez diagnostiku, vidis teplotu paliva? cca ako teplota vonkajsia by malo byt po odstati
- funkcne cidlo tlaku v raily....ked startujes, aky mas tlak na diagnostike?
- funkcny regulator tlaku...aby sa doplnal tlak v raily ked je nizky
- trysky ktore neprepustaju
- cerpadlo ktre vie tlacit a ma naftu
- v poriadku kontakty a podobne veci
Cize je toho vela a kazdy z nas moze mat inu pricinu. Napr. mne vsetku okazuje, akurat tlak je nula a ked tlak vyskoci tak vtedy auto hned nastartuje, cize idem si urobit prepadovy test trysiek cez vikend a uvidim.
Ja niesom mechanik, len ma uz zlosti ze nie a nie to spravit poriadne a zit s tym v neistote sa neda. Tak studujem co sa da a zaobstaral som si diagnostiku.
edit: pozeram ze sa uz opakujem....
dodo_b: 1.5dci nema podavacie cerpadlo, palivove cerpadlo si naftu potiahne podtlakom od filtra. Po filter ju treba dopumpovat hadickou ked sa minie.
presiel som si jeden material k delphi a nato aby motor odpalil su potrebne hlavne:
- funkcne cidlo teploty paliva.....cize ked pozries cez diagnostiku, vidis teplotu paliva? cca ako teplota vonkajsia by malo byt po odstati
- funkcne cidlo tlaku v raily....ked startujes, aky mas tlak na diagnostike?
- funkcny regulator tlaku...aby sa doplnal tlak v raily ked je nizky
- trysky ktore neprepustaju
- cerpadlo ktre vie tlacit a ma naftu
- v poriadku kontakty a podobne veci
Cize je toho vela a kazdy z nas moze mat inu pricinu. Napr. mne vsetku okazuje, akurat tlak je nula a ked tlak vyskoci tak vtedy auto hned nastartuje, cize idem si urobit prepadovy test trysiek cez vikend a uvidim.
Ja niesom mechanik, len ma uz zlosti ze nie a nie to spravit poriadne a zit s tym v neistote sa neda. Tak studujem co sa da a zaobstaral som si diagnostiku.
edit: pozeram ze sa uz opakujem....
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: stř úno 02, 2011 18:28
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
Karol_dci :menil som Regulátor tlaku paliva. auto islo 2dni. potom zase to iste, toci starter, trase cely motor. tak som ho odtiahol do servisu a tam nasli zly kontakt na snimaci mnozstva vzduchu. auto islo 1 dnes, dnes OFF . rano nastartovalo ale pooobede nie. roztiahli ma, na 5m hned naskocilo, potom som zhasol motor. a skusil nanovo nastartovat, chytilo na 1-ve otocenie. no neviem. vyzera tona snimac polohy kl.hriadela, zajtra ho zase zoberem do servisu a dam im par otazok ohladne diagnostiky. uvidimkarol_dci píše:ako tak citam tak je to problem viacerych.
dodo_b: 1.5dci nema podavacie cerpadlo, palivove cerpadlo si naftu potiahne podtlakom od filtra. Po filter ju treba dopumpovat hadickou ked sa minie.
presiel som si jeden material k delphi a nato aby motor odpalil su potrebne hlavne:
- funkcne cidlo teploty paliva.....cize ked pozries cez diagnostiku, vidis teplotu paliva? cca ako teplota vonkajsia by malo byt po odstati
- funkcne cidlo tlaku v raily....ked startujes, aky mas tlak na diagnostike?
- funkcny regulator tlaku...aby sa doplnal tlak v raily ked je nizky
- trysky ktore neprepustaju
- cerpadlo ktre vie tlacit a ma naftu
- v poriadku kontakty a podobne veci
Cize je toho vela a kazdy z nas moze mat inu pricinu. Napr. mne vsetku okazuje, akurat tlak je nula a ked tlak vyskoci tak vtedy auto hned nastartuje, cize idem si urobit prepadovy test trysiek cez vikend a uvidim.
Ja niesom mechanik, len ma uz zlosti ze nie a nie to spravit poriadne a zit s tym v neistote sa neda. Tak studujem co sa da a zaobstaral som si diagnostiku.
edit: pozeram ze sa uz opakujem....
Re: Clio II 1.5 dci špatně startuje za studena
toto je natom najhorsie...nieco vymenis, ide tri dni, spojnost na dusi a potom drb...sme tam znova. Neviem ci by pri poruche snimaca klukoveho hriadela neukazovalo zle otacky pri startovani.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google Adsense [Bot] a 7 hostů