autobaterie clio 1,5 dci

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
zdendy
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte bře 30, 2010 20:30
Bydliště: Vrbice

autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od zdendy » pon kvě 16, 2011 09:17

Ahoj,všem.Poradí někdo ohledně baterie? Mám v autě padesátku se stertovacím proudem 600 ampér.Ale takovou nikde nemají.Můžu tam dát třeba 55 ah, aby měla startovací proud aspon přibližný? dík.

Uživatelský avatar
Ares
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: čtv říj 12, 2006 14:46
Bydliště: Bratislava

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od Ares » pon kvě 16, 2011 09:28

Do dCi ak sa nemylim patri 74Ah so startovacim prudom 680A. (podla nejakeho katalogu u predajcu) 50-55Ah patria do benzinakov. Mna takto tiez predosly majitel ojebabral a nechal tam nejaku staru sunku, na ktoru to startovalo asi 2 mesiace a potom umrela uplne.
Pri dobrej voli tam vojde aj nejaka 80Ah nestandardnych rozmerov...
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
bolo: Volvo S80 D5 Momentum MY2007 136kW/185k, manual (chip 151kW/205k) (bez DPF)
Renault Clio 2B, 1.5dCi 48kW/65k, manual (chip) (bez EGR)

zdendy
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte bře 30, 2010 20:30
Bydliště: Vrbice

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od zdendy » pon kvě 16, 2011 17:33

díky.Myslíš,že je možné,že problémy se startováním může dělat baterie?Startér točím dobře,ale nejspíš nestačí proud na vstřiky.Baterie je 6 roků stará a tedy i slabší.

Uživatelský avatar
Ares
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: čtv říj 12, 2006 14:46
Bydliště: Bratislava

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od Ares » úte kvě 17, 2011 08:00

Za istych okolnosti, ako je nahly pokles napatia z dovodu vysokej zataze (starter), moze dojst k neziaducim efektom. Mne sa to prejavovalo uplnym zblbnutim palubovky, vsetko blikalo a pod. Nakoniec prestalo aj to, ale to uz sa bavime o baterke, ktora starterom ani neotoci. Pokial starter toci, a ten ma tusim nieco vyse 1kW takze cca 100A okamzity odber, nevidel by som primarnu pricinu v baterii. Tu ti samozrejme premeraju v ktoromkolvek slusnom obchode s bateriami a povedia ti, ako je na tom. Ake konkretne problemy mas so startovanim? Ja som to riesil skoro 2 roky (nebol cas), takze som si presiel skoro vsetko co s tym suvisi.
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
bolo: Volvo S80 D5 Momentum MY2007 136kW/185k, manual (chip 151kW/205k) (bez DPF)
Renault Clio 2B, 1.5dCi 48kW/65k, manual (chip) (bez EGR)

zdendy
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte bře 30, 2010 20:30
Bydliště: Vrbice

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od zdendy » úte kvě 17, 2011 09:18

už před rokem mi měnily v servisu vstřiky protože nechtělo startovat.Ale jen někdy,nastartoval jsem,jen když jsem pětkrát i víckrát zasebou zastartoval bez čekání na žhavení.Prostě jak dotočil tak hned znova.Po výměně vstřiku to šlo,ale jen půl roku,dal jsem to tam zas a počitač jim nic neukazoval.Jen řekli že je baterka už horší a že mi zas udělají ty vstřiky,to jsem odmítnul,nemám na každý půlrok 24 tisíc.5íkali,že když to ale chytne tak motor běží bez jakychkoli problémů.Tak jsem s tím odjel na dovolenou a tam to přestalo jet uplně,už jsem to nenatočil.Měl jsem to u soukromníka a ten po měsíci bádání zjistil procvaklý kabel k čidlu na vačce.Tak to opravil,ale čas od času to stejně dělá,že to nejde nastartovat.Proto jsem se zaměřil na tu baterku.Tys mi řek že je tam slabá.ale bojím se že to stejně nepomůže když dám tedy 72 ah.Ale moc bych chtěl aby jo.Už jsem z toho neštastnej.

Uživatelský avatar
Ares
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: čtv říj 12, 2006 14:46
Bydliště: Bratislava

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od Ares » úte kvě 17, 2011 14:16

No, pokial motor po nastartovani bezi v poriadku, tak to vstreky nebudu, to by to robilo predpokladam aj pocas chodu, pripadne by sa to prejavovalo inak.
Cidlo vacky sa meni ak starter toci, ale nechce naskocit motor. Tak isto aj v pripade cidla hornej uvrate.

Starter ti normalne toci?
Ak ano, je to take lahke, alebo pocut, ze sa trapi a ma problem sa otacat, teda ma malo stavy?
Vydrzi tocit aspon tych 10 sekund, ako pisu v navode?
Pripadne skus otocit klucikom do polohy II, nechaj nazhavit a pockaj 2 minutky, kym skoncia zhavice. Je to vidiet na vnutornom osvetleni, ked idu zhavice je take pohasnute a ked skoncia zhavenie, tak svieti troska silnejsie. a potom skus nastartovat.
Nafta ti nepada? Ked ti robili vstreky, menil sa aj palivovy filter? Ako je to davno?
Ja mam 120.000 a este sa vstreky co viem nemenili, aspon nie poslednych 50.000 co to auto trapim ja :-)
nanajvys zhavice ale aj bez tych to chyta, len v zime pri -22°C treba 2x nazhavit :-)
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
bolo: Volvo S80 D5 Momentum MY2007 136kW/185k, manual (chip 151kW/205k) (bez DPF)
Renault Clio 2B, 1.5dCi 48kW/65k, manual (chip) (bez EGR)

zdendy
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte bře 30, 2010 20:30
Bydliště: Vrbice

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od zdendy » úte kvě 17, 2011 16:45

Točí dobře,ale zrovna dneska mi to zase udělalo.a asi po pátým pokusu už točit nechtěl.Ale nakonec motor chytil a ted už je zas všechno v pohodě.

zdendy
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: úte bře 30, 2010 20:30
Bydliště: Vrbice

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od zdendy » úte kvě 24, 2011 10:13

No tak jsem dal novou baterku a dělá to zas úplně jiný věci.Nastartuje hned,ale po pár sekundách zvíší otáčky a rosvítí se kontrolka na žhavení.Když v tu chvíli přidám plyn tak je zvuk nečistý.Po asi minutě zhasne kontrolka a jde všechno normálně.

Uživatelský avatar
Ares
Starting member
Příspěvky: 73
Registrován: čtv říj 12, 2006 14:46
Bydliště: Bratislava

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od Ares » úte kvě 24, 2011 11:20

Nooo, zaujimave. A diagnostika co hovori? Chyba by mala byt zaznamenana medzi docasnymi, takze snad sa nieco ukaze. Ze by zhavice? Alebo lambda sonda? Mne svietila kontrolka zhavenia, ked som odpojil draty z EGR ventilu. Ale ta signalizuje vsetko mozne co suvisi s motorom.
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
bolo: Volvo S80 D5 Momentum MY2007 136kW/185k, manual (chip 151kW/205k) (bez DPF)
Renault Clio 2B, 1.5dCi 48kW/65k, manual (chip) (bez EGR)

jaspa666
Experienced member
Příspěvky: 664
Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
Bydliště: Banská Bystrica

Re: autobaterie clio 1,5 dci

Příspěvek od jaspa666 » stř kvě 25, 2011 15:00

1.5 dCi lambdu sondu nemá

ináč ja mám kúsok podobný problém...začalo to tak,že ťažšie štartovalo jeden den, na druhý den ráno už na druhý krát štartovalo a poobede ked som šiel z roboty, štartovalo asi na tretí krát...podozrievam to,že na vine je vzduch v hadičkách-bubliniek dosť...ako však je naštartované,tak môžem vypnúť motor aj 100x zasebou a 100x štartovať a krásne chytí...iba ked zo 2 hodiny postálo, tak bol problém....ako som pár dní nato natankoval uplne doplna,tak sa tento problém stratil a asi 2 týždne od natankovania som štartoval na druhý krát iba raz...

podozrievam naftový filter,že cezeň sa dostáva vzduch do hadičiek...ako som vždy po zaparkovaní prepumpoval balonikom naftu,bublinky sa vytratili a auto štartovalo aj po 15hodinovom státí-predtým už po hodine štrajkovalo

ale prečo sa to vyriešilo natankovaním?žeby mi ťahalo z nádrže vzduch,ked tam bolo už iba pár litrov nafty?čo potom moja teoria o naftovom filtry?

skúste niekto niečim prispieť,čo by to mohlo byť
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů