Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
-
5Kr4FF
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte říj 21, 2008 11:56
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 5Kr4FF » čtv črc 23, 2009 19:47
Ahojte. V poslednej dobe sa mi strašne stráca voda. Nenašiel som nikde miesto, kde by tiekla alebo, že by tiekla do oleja a každých cca 300 km prilievam 1-1,5 litra vody. Za možnosti porúch Vám vopred ďakujem.
Jedná sa o CLIO II r.v. 98 1,4i 8V
CLIO II; 10/1998; 1,4/8V; 55kW/75PS.
-
Monty812
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv črc 23, 2009 20:35
- Bydliště: Vlkoš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Monty812 » čtv črc 23, 2009 20:37
stejné auto, stejný problém, akorát teda dolívám vodu častěji. v servisu mi jen poradili at dam pod auto papir jestli to někde neteče, ale ani kapka. už si nevim rady
-
void8
- Člen RCČR
- Příspěvky: 502
- Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
- Bydliště: Třebíč
Příspěvek
od void8 » čtv črc 23, 2009 22:36
Monty812 píše:stejné auto, stejný problém, akorát teda dolívám vodu častěji. v servisu mi jen poradili at dam pod auto papir jestli to někde neteče, ale ani kapka. už si nevim rady
takže to teče jen za jízdy?
[color=silver:8bd3a0b403]
já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
-
Milan Havlát
- Člen RCČR
- Příspěvky: 479
- Registrován: úte dub 07, 2009 18:49
Příspěvek
od Milan Havlát » pát črc 24, 2009 00:47
void8 píše:Monty812 píše:stejné auto, stejný problém, akorát teda dolívám vodu častěji. v servisu mi jen poradili at dam pod auto papir jestli to někde neteče, ale ani kapka. už si nevim rady
takže to teče jen za jízdy?
. Zkus vodní pumpu jestli to neteče tam. Nastartuj nech to běžet a mrkni na to. Když to dělá jen za jízdy. Měl jsem stejný problém. Milan
-
mayko
- Senior member
- Příspěvky: 1009
- Registrován: stř lis 21, 2007 20:26
- Bydliště: Podolinec
Příspěvek
od mayko » pát črc 24, 2009 09:09
no ešte to može tiect priamo do valca a nikto to neuvidi pretože to vypluje do vyfuku. opravu by som zvažil pretože ak je prdnute tesnenie tak ho stači vymeniť ale pokial bude v haji hlava tak tesnenie nepomože a pri vymene alebo oprave hlavy bude treba vymenit znova aj tesnenie pod nou
-
Monty812
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv črc 23, 2009 20:35
- Bydliště: Vlkoš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Monty812 » čtv črc 30, 2009 10:13
tak to vypadá že je to těsnění, díval sem se na olej a trochu zbělal takže uvidime co na to řeknou v servisu
-
5Kr4FF
- Starting member
- Příspěvky: 6
- Registrován: úte říj 21, 2008 11:56
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od 5Kr4FF » čtv črc 30, 2009 15:41
To s tým vyhadzovaním cez výfuk som zistil aj ja. Tečie to tade ako keby som tam mal napojené potrubie
Takže autíčko poputuje do servisu a pozrú sa mu pod hlavičku
CLIO II; 10/1998; 1,4/8V; 55kW/75PS.
-
ladik1983
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv čer 25, 2009 20:58
Příspěvek
od ladik1983 » čtv črc 30, 2009 22:27
5Kr4FF píše:To s tým vyhadzovaním cez výfuk som zistil aj ja. Tečie to tade ako keby som tam mal napojené potrubie
Takže autíčko poputuje do servisu a pozrú sa mu pod hlavičku
heh to podivani pod hlavicku te bude stat 10 000,- nebo kolik ze to mate euro
-
Monty812
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv črc 23, 2009 20:35
- Bydliště: Vlkoš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Monty812 » pát črc 31, 2009 12:48
a nevite kolik tak průměrně může stát ta výměna těsnění?
-
ladik1983
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv čer 25, 2009 20:58
Příspěvek
od ladik1983 » pát črc 31, 2009 12:56
Monty812 píše:a nevite kolik tak průměrně může stát ta výměna těsnění?
prumerne 8 tisic
-
void8
- Člen RCČR
- Příspěvky: 502
- Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
- Bydliště: Třebíč
Příspěvek
od void8 » pát črc 31, 2009 14:45
a jakou má barvu kouř z výfuku?
[color=silver:8bd3a0b403]
já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
-
Monty812
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv črc 23, 2009 20:35
- Bydliště: Vlkoš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Monty812 » pát črc 31, 2009 14:53
kouř z vyfuku uplně normální ale už volali ze servisu že to fakt bylo to těsnění pod hlavou... to zas bude průvan v peněžence
-
ladik1983
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv čer 25, 2009 20:58
Příspěvek
od ladik1983 » pát črc 31, 2009 15:17
Monty812 píše:kouř z vyfuku uplně normální ale už volali ze servisu že to fakt bylo to těsnění pod hlavou... to zas bude průvan v peněžence
ja to mam ted u kamose v servisu a budu rad kdyz vyplaznu 8000,-
jinak ty parchanti v renaultu zamerne davaj nejaky shitovni tesneni z vyroby, jinak si to nedokazu vysvetlit, tolik pripadu co sem se s tim setkal prave u Clia - neco podobnyho jak s tim viklanim radicky, smejdi
Naposledy upravil(a)
ladik1983 dne pát črc 31, 2009 19:25, celkem upraveno 1 x.
-
Monty812
- Starting member
- Příspěvky: 19
- Registrován: čtv črc 23, 2009 20:35
- Bydliště: Vlkoš
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Monty812 » pát črc 31, 2009 18:37
neco podobnyho jak s tim vyklanim radicky, smejdi
já bych řekl ře ta řadička se vikle snad u každýho francouzskýho auta
-
Jean ViC
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2075
- Registrován: úte úno 22, 2005 19:09
Příspěvek
od Jean ViC » úte srp 04, 2009 07:57
Monty812 píše:neco podobnyho jak s tim vyklanim radicky, smejdi
já bych řekl ře ta řadička se vikle snad u každýho francouzskýho auta
samozrejmne jen starsiho, u novejsich co maji jiny styl razeni ( prijde mi to podobne jako na fabii) tak se to nevykle,
a u starych je radicka v klidu pokud jsou vymeneny silentbloky motoru, prevodovky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů