Vysoký volnoběh
Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika
Vysoký volnoběh
Nazdar chlapci. Po dlouhé době opět potřebuju poradit. Mám takový ani ne problém, ale věc, která mě celkem štve.
Když nechám auto venku (stává se mi to hlavně v práci) na přímém sluníčku tak 8 hodin, tak potom když nastartuju, tak mi otáčky vyskočí na normálních 1000/ot.min, ale tak po vteřině nebo dvou se sami začnou zvedat někam k 1300 až 1500ot.min., prostě pohupujou. Když to nechám tak minutku dvě, tak je všechno OK i potom přes den všechny starty normal. Pokud se s tím hned rozjedu, tak při přeřazeni když vyšlápnu spojku, vylítnou otáčky jak kdybych sešlapl plyn.
Nevíte někdo co s tím??? PS: Potom vypadám jak lama, co neumí řadit...
Když nechám auto venku (stává se mi to hlavně v práci) na přímém sluníčku tak 8 hodin, tak potom když nastartuju, tak mi otáčky vyskočí na normálních 1000/ot.min, ale tak po vteřině nebo dvou se sami začnou zvedat někam k 1300 až 1500ot.min., prostě pohupujou. Když to nechám tak minutku dvě, tak je všechno OK i potom přes den všechny starty normal. Pokud se s tím hned rozjedu, tak při přeřazeni když vyšlápnu spojku, vylítnou otáčky jak kdybych sešlapl plyn.
Nevíte někdo co s tím??? PS: Potom vypadám jak lama, co neumí řadit...
Clio 1.4 16V, 72kw, brko
Jo na filtr se chystám v brzký době. Klapku mám čištěnou asi tak před dvěma dny, takže asi ten motorek... Ale je mi divný, proč to dělá jenom když na to svítí sluníčko a že to chvilku drží otáčky normálně(asi 2 sec.)to mi taky dělá občas
zkus vyměnit vzduchovej filtr.. nebo je pak motorek volnoběhu v háji nebo někdo tu psal vyčistit klapku
Clio 1.4 16V, 72kw, brko
nebo nemáš nějaký nestandartní pneu? mě to třeba kvůli tý šířce taky divně skáče při plnym rejduSnigy 85 píše:Jo na filtr se chystám v brzký době. Klapku mám čištěnou asi tak před dvěma dny, takže asi ten motorek... Ale je mi divný, proč to dělá jenom když na to svítí sluníčko a že to chvilku drží otáčky normálně(asi 2 sec.)to mi taky dělá občas
zkus vyměnit vzduchovej filtr.. nebo je pak motorek volnoběhu v háji nebo někdo tu psal vyčistit klapku
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
mě to dělalo to stejné, přisávalo to falešný vzduch do sání, bylo to těsnění za klapkou směrem do sání motoru. Vem postřikovač naplň ho vodou s jarem, postříkej hadice a sání, všechny spoje, buď ti to udělá někde bublinky nebo to tu směs rovnou vsaje a tam je ten problém. Pořádně vyčistit motorek volnoběhu( myslím že se mu říká krokový )
to void8: to zvýšení u plným rejdu je že se servo snaží natlačit tam větší tlak na otočení kol a motor se tomu musí přizpůsobit, dělal mi to focus a pak to servo odešlo.
to void8: to zvýšení u plným rejdu je že se servo snaží natlačit tam větší tlak na otočení kol a motor se tomu musí přizpůsobit, dělal mi to focus a pak to servo odešlo.
Clio II 1,6 16v RSi, no prostě hračka na blbnutí
Focus 1,8 16v daily car
Focus 1,8 16v daily car
Tak jsem zase tu, neměl jsem komp. Hele, kluci, nemohl by mi někdomě to dělalo to stejné, přisávalo to falešný vzduch do sání, bylo to těsnění za klapkou směrem do sání motoru. Vem postřikovač naplň ho vodou s jarem, postříkej hadice a sání, všechny spoje, buď ti to udělá někde bublinky nebo to tu směs rovnou vsaje a tam je ten problém. Pořádně vyčistit motorek volnoběhu( myslím že se mu říká krokový )
polopatě popsat kde najdu ten krokovej motorek??? Nejlépe i nějaké foto. Pls.
Clio 1.4 16V, 72kw, brko
-
- Junior member
- Příspěvky: 149
- Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
- Bydliště: Prešov
- Jaromír Novák
- Člen RCČR
- Příspěvky: 321
- Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
- Bydliště: Kámen, okr.Děčín
Ahoj krokový motorek najdeš vlevo úplně vzadu na sání(takový to velký černý na motoru) je na něj napojený konektor a vedle krokového motorku je hned ještě snímač na sání taky do něj vede kabel,možná bude stačit ten motorek vyčistit ,ale já ho na svém autě musel vyměnit páč byl v háji a drželo mi to volnoběh na 4000 ,pak jsem ještě měnil obě těsnění na škrtící klapce ,byli úplně vymačkané po jejich výměně volnoběh parádně na 750ot./min
Ahoj Mirek
Ahoj Mirek
Renault Laguna hatchback 2,0 16V 103kW r.v.2000
Jo Dík, takhle nějak jsem to potřeboval věděd. Tak to o víkendu zkusím a uvidím.Ahoj krokový motorek najdeš vlevo úplně vzadu na sání(takový to velký černý na motoru) je na něj napojený konektor a vedle krokového motorku je hned ještě snímač na sání taky do něj vede kabel,možná bude stačit ten motorek vyčistit ,ale já ho na svém autě musel vyměnit páč byl v háji a drželo mi to volnoběh na 4000 ,pak jsem ještě měnil obě těsnění na škrtící klapce ,byli úplně vymačkané po jejich výměně volnoběh parádně na 750ot./min
Clio 1.4 16V, 72kw, brko
Tak jsem se k tomu ani nedostal, jelikož jsem nenašel kde to je. Ale opět mě trápí problém s tím, že nemůžu zase nastartovat. Motor točí, chytne, ale okamžitě chcípne, tak mě napadá jestli to všechno nebude tím krokovým motorkem. Jo a svítí mi kontrolka poruchy elektroniky. Je možný, že to je tím krokáčem?
Clio 1.4 16V, 72kw, brko
okamžitě chcípne znamená co? že naskočí, otáčky vylezou a během chvilky klesají a pak se to udusí? nebo to prostě "vypne" okamžitě?Snigy 85 píše:Tak jsem se k tomu ani nedostal, jelikož jsem nenašel kde to je. Ale opět mě trápí problém s tím, že nemůžu zase nastartovat. Motor točí, chytne, ale okamžitě chcípne, tak mě napadá jestli to všechno nebude tím krokovým motorkem. Jo a svítí mi kontrolka poruchy elektroniky. Je možný, že to je tím krokáčem?
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! [/color]
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW
-
- Junior member
- Příspěvky: 149
- Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
- Bydliště: Prešov
-
- Junior member
- Příspěvky: 149
- Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
- Bydliště: Prešov
a nema nahodou tvoj motor sacie potrubie v predu ja by som hladal klapku na sacom . Na mojom je sacie v zadu a klapka je tam. Nechcem velmi zavádzať hadam sa k tomu vyjadrí niekto kto ma tvoj typ motoru mal by si mať K4J. Ak trepem sprostosti tak soráč
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73
Prostě naskočí, vylítnou otáčky a potom by si to mělo držet volnoběh,
ale u mě to je že vylítnou otáčky a okamžitě zhasne a při tom svítí porucha elektroniky.
to majocxxiii: sání mám taky ze zadu. Spíš bych potřeboval foto kde ta klapka je, abych nerozebíral něco jinýho. A napadl mě ten krokáč kvůli tomu, že si to právě ty volnoběžný otáčky vůbec nechytí. Prostě otočíš klíčkem, vylítnou otáčky ale okamžitě chcípne, doufám že jsem to popsal
jasně.
ale u mě to je že vylítnou otáčky a okamžitě zhasne a při tom svítí porucha elektroniky.
to majocxxiii: sání mám taky ze zadu. Spíš bych potřeboval foto kde ta klapka je, abych nerozebíral něco jinýho. A napadl mě ten krokáč kvůli tomu, že si to právě ty volnoběžný otáčky vůbec nechytí. Prostě otočíš klíčkem, vylítnou otáčky ale okamžitě chcípne, doufám že jsem to popsal
jasně.
Clio 1.4 16V, 72kw, brko
furt dokola
Ahoj kluci přesně ten problém co tu řešíte s tím se už potýkám dva roky co mám měho mazlíka 1.4 16v 72kw.Na sluníčku chytne,ale hned má snahu chípnout,musím chvilku držet plyn a až se ohřeje,tak už je to dobý,ale starty v horku to samé,taky to dělá když natankuju na benzíně,to samé.Jede jako čert.V zimě bez problémů.Houpaly mě i otáčky,tak jsem čistil krokový motorek,měsíc dobrý,ale pak zas,byl už vyběhaný tak jsem koupil motorek nový a otáčky v pohodě.Ale teď bylo zas pár dní horko a už jsou ty starty zas.Taky když se ráno rozjedu lehce to zaškubne,ale jak se to ohřeje už je to dobrý.Myslel jsem jako by to špatně cucalo benzín od nádrže,fakt nevím už jsem vyměnil úplně všechny čidla,cívky,svíčky,filtry.Mám sání vzadu že bych zkusil vyměnit ty těsnění u klapky,ale nevím jak,je to problém?Nebo je ještě u nádrže nějaká pumpa? můj email je:jaroslav.babka@centrum.cz a icq:464851734 tak mě prosím dejte vědět díky moc
jerry
Ahoj moc ti děkuju za radu,ale to čidlo už jsem taky vyměnil jak na teplotu vody,teplotu vzduchu a pořád stejný.Spíš bych asi vyměnil to těsnění u tý klapky,ale nevím jak,abych něco nezničil,jestli se to dá aspoň objednat samotné no nevím.Dnes tu máme pod mrakem,docela chladno,a auto v pohodě.Včera bylo horko a zas ty starty.Už se z toho zblázním
jerry
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů