Vysoký volnoběh

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátoři: Moderators General, Moderators Technika

Odpovědět
Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Vysoký volnoběh

Příspěvek od Snigy 85 » stř čer 10, 2009 19:34

Nazdar chlapci. Po dlouhé době opět potřebuju poradit. Mám takový ani ne problém, ale věc, která mě celkem štve.
Když nechám auto venku (stává se mi to hlavně v práci) na přímém sluníčku tak 8 hodin, tak potom když nastartuju, tak mi otáčky vyskočí na normálních 1000/ot.min, ale tak po vteřině nebo dvou se sami začnou zvedat někam k 1300 až 1500ot.min., prostě pohupujou. Když to nechám tak minutku dvě, tak je všechno OK i potom přes den všechny starty normal. Pokud se s tím hned rozjedu, tak při přeřazeni když vyšlápnu spojku, vylítnou otáčky jak kdybych sešlapl plyn.
Nevíte někdo co s tím??? PS: Potom vypadám jak lama, co neumí řadit...
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » stř čer 10, 2009 20:08

to mi taky dělá občas :-)

zkus vyměnit vzduchovej filtr.. nebo je pak motorek volnoběhu v háji nebo někdo tu psal vyčistit klapku
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Příspěvek od Snigy 85 » čtv čer 11, 2009 00:08

to mi taky dělá občas

zkus vyměnit vzduchovej filtr.. nebo je pak motorek volnoběhu v háji nebo někdo tu psal vyčistit klapku
Jo na filtr se chystám v brzký době. Klapku mám čištěnou asi tak před dvěma dny, takže asi ten motorek... Ale je mi divný, proč to dělá jenom když na to svítí sluníčko a že to chvilku drží otáčky normálně(asi 2 sec.) :shock: :?:
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » čtv čer 11, 2009 11:02

Snigy 85 píše:
to mi taky dělá občas

zkus vyměnit vzduchovej filtr.. nebo je pak motorek volnoběhu v háji nebo někdo tu psal vyčistit klapku
Jo na filtr se chystám v brzký době. Klapku mám čištěnou asi tak před dvěma dny, takže asi ten motorek... Ale je mi divný, proč to dělá jenom když na to svítí sluníčko a že to chvilku drží otáčky normálně(asi 2 sec.) :shock: :?:
nebo nemáš nějaký nestandartní pneu? mě to třeba kvůli tý šířce taky divně skáče při plnym rejdu :D
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

Atrey
Junior member
Příspěvky: 113
Registrován: pon čer 02, 2008 15:28

Příspěvek od Atrey » čtv čer 11, 2009 15:28

mě to dělalo to stejné, přisávalo to falešný vzduch do sání, bylo to těsnění za klapkou směrem do sání motoru. Vem postřikovač naplň ho vodou s jarem, postříkej hadice a sání, všechny spoje, buď ti to udělá někde bublinky nebo to tu směs rovnou vsaje a tam je ten problém. Pořádně vyčistit motorek volnoběhu( myslím že se mu říká krokový )

to void8: to zvýšení u plným rejdu je že se servo snaží natlačit tam větší tlak na otočení kol a motor se tomu musí přizpůsobit, dělal mi to focus a pak to servo odešlo.
Clio II 1,6 16v RSi, no prostě hračka na blbnutí :)
Focus 1,8 16v daily car

Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Příspěvek od Snigy 85 » stř čer 17, 2009 23:14

mě to dělalo to stejné, přisávalo to falešný vzduch do sání, bylo to těsnění za klapkou směrem do sání motoru. Vem postřikovač naplň ho vodou s jarem, postříkej hadice a sání, všechny spoje, buď ti to udělá někde bublinky nebo to tu směs rovnou vsaje a tam je ten problém. Pořádně vyčistit motorek volnoběhu( myslím že se mu říká krokový )
Tak jsem zase tu, neměl jsem komp. Hele, kluci, nemohl by mi někdo
polopatě popsat kde najdu ten krokovej motorek??? Nejlépe i nějaké foto. Pls.
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

majocxxiii
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
Bydliště: Prešov

Příspěvek od majocxxiii » čtv čer 18, 2009 00:51

Najdeš ho na škrtiacej klapke
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73

Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Příspěvek od Snigy 85 » čtv čer 18, 2009 23:07

Najdeš ho na škrtiacej klapke
Jo dík, ale potreboval bych nejakej návod jak se tam dostanu, jak to rozebrat, ještě jsem to nedělal...
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

Uživatelský avatar
Jaromír Novák
Člen RCČR
Příspěvky: 322
Registrován: pon kvě 21, 2007 19:50
Bydliště: Kámen, okr.Děčín

Příspěvek od Jaromír Novák » pát čer 19, 2009 09:01

Ahoj krokový motorek najdeš vlevo úplně vzadu na sání(takový to velký černý na motoru) je na něj napojený konektor a vedle krokového motorku je hned ještě snímač na sání taky do něj vede kabel,možná bude stačit ten motorek vyčistit ,ale já ho na svém autě musel vyměnit páč byl v háji a drželo mi to volnoběh na 4000 ,pak jsem ještě měnil obě těsnění na škrtící klapce ,byli úplně vymačkané po jejich výměně volnoběh parádně na 750ot./min
Ahoj Mirek :D
Renault Laguna hatchback 2,0 16V 103kW r.v.2000

Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Příspěvek od Snigy 85 » pát čer 19, 2009 11:57

Ahoj krokový motorek najdeš vlevo úplně vzadu na sání(takový to velký černý na motoru) je na něj napojený konektor a vedle krokového motorku je hned ještě snímač na sání taky do něj vede kabel,možná bude stačit ten motorek vyčistit ,ale já ho na svém autě musel vyměnit páč byl v háji a drželo mi to volnoběh na 4000 ,pak jsem ještě měnil obě těsnění na škrtící klapce ,byli úplně vymačkané po jejich výměně volnoběh parádně na 750ot./min
Jo Dík, takhle nějak jsem to potřeboval věděd. Tak to o víkendu zkusím a uvidím.
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Příspěvek od Snigy 85 » úte črc 21, 2009 05:11

Tak jsem se k tomu ani nedostal, jelikož jsem nenašel kde to je. Ale opět mě trápí problém s tím, že nemůžu zase nastartovat. Motor točí, chytne, ale okamžitě chcípne, tak mě napadá jestli to všechno nebude tím krokovým motorkem. Jo a svítí mi kontrolka poruchy elektroniky. Je možný, že to je tím krokáčem?
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

void8
Člen RCČR
Příspěvky: 502
Registrován: pon črc 14, 2008 19:52
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od void8 » úte črc 21, 2009 07:38

Snigy 85 píše:Tak jsem se k tomu ani nedostal, jelikož jsem nenašel kde to je. Ale opět mě trápí problém s tím, že nemůžu zase nastartovat. Motor točí, chytne, ale okamžitě chcípne, tak mě napadá jestli to všechno nebude tím krokovým motorkem. Jo a svítí mi kontrolka poruchy elektroniky. Je možný, že to je tím krokáčem?
okamžitě chcípne znamená co? že naskočí, otáčky vylezou a během chvilky klesají a pak se to udusí? nebo to prostě "vypne" okamžitě?
[color=silver:8bd3a0b403]já jsem ten, kdo udělal rekord na zručce 140b! :-P[/color]

Renault Clio II 1.6 16V 82kW mazel
exFord Focus ST 170 2.0 127kW

majocxxiii
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
Bydliště: Prešov

Příspěvek od majocxxiii » úte črc 21, 2009 12:15

Ak ti to zhasne nebude to krokovy motorček. On služi len na regulaciu volnobehu
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73

majocxxiii
Junior member
Příspěvky: 149
Registrován: čtv zář 11, 2008 14:37
Bydliště: Prešov

Příspěvek od majocxxiii » úte črc 21, 2009 12:29

a nema nahodou tvoj motor sacie potrubie v predu ja by som hladal klapku na sacom . Na mojom je sacie v zadu a klapka je tam. Nechcem velmi zavádzať hadam sa k tomu vyjadrí niekto kto ma tvoj typ motoru mal by si mať K4J. Ak trepem sprostosti tak soráč :? :?
Clio 1.4 RT r.v.99
Opel Corsa A 1.3i r.v86
Zastava 1100 r.v.76
Moskvič 408 r.v.73

Uživatelský avatar
Snigy 85
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: čtv bře 13, 2008 19:24

Příspěvek od Snigy 85 » úte črc 21, 2009 13:32

Prostě naskočí, vylítnou otáčky a potom by si to mělo držet volnoběh,
ale u mě to je že vylítnou otáčky a okamžitě zhasne a při tom svítí porucha elektroniky.

to majocxxiii: sání mám taky ze zadu. Spíš bych potřeboval foto kde ta klapka je, abych nerozebíral něco jinýho. A napadl mě ten krokáč kvůli tomu, že si to právě ty volnoběžný otáčky vůbec nechytí. Prostě otočíš klíčkem, vylítnou otáčky ale okamžitě chcípne, doufám že jsem to popsal
jasně.
Clio 1.4 16V, 72kw, brko

jerysek
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv zář 17, 2009 19:43
Kontaktovat uživatele:

furt dokola

Příspěvek od jerysek » ned kvě 02, 2010 22:39

Ahoj kluci přesně ten problém co tu řešíte s tím se už potýkám dva roky co mám měho mazlíka 1.4 16v 72kw.Na sluníčku chytne,ale hned má snahu chípnout,musím chvilku držet plyn a až se ohřeje,tak už je to dobý,ale starty v horku to samé,taky to dělá když natankuju na benzíně,to samé.Jede jako čert.V zimě bez problémů.Houpaly mě i otáčky,tak jsem čistil krokový motorek,měsíc dobrý,ale pak zas,byl už vyběhaný :( tak jsem koupil motorek nový a otáčky v pohodě.Ale teď bylo zas pár dní horko a už jsou ty starty zas.Taky když se ráno rozjedu lehce to zaškubne,ale jak se to ohřeje už je to dobrý.Myslel jsem jako by to špatně cucalo benzín od nádrže,fakt nevím už jsem vyměnil úplně všechny čidla,cívky,svíčky,filtry.Mám sání vzadu že bych zkusil vyměnit ty těsnění u klapky,ale nevím jak,je to problém?Nebo je ještě u nádrže nějaká pumpa? můj email je:jaroslav.babka@centrum.cz a icq:464851734 tak mě prosím dejte vědět díky moc
jerry

jaspa666
Experienced member
Příspěvky: 601
Registrován: úte črc 31, 2007 10:27
Bydliště: Banská Bystrica

Příspěvek od jaspa666 » pon kvě 03, 2010 08:28

jerysek ja ti poradím tak, že skús si nechať skontrolovať čidlo teploty motora... kľudne to môže byť ono-zlé otáčky,skáče,neštartuje...
Renault Laguna III 2.0dCi 110kw r2008

jerysek
Starting member
Příspěvky: 8
Registrován: čtv zář 17, 2009 19:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jerysek » pon kvě 03, 2010 20:54

Ahoj moc ti děkuju za radu,ale to čidlo už jsem taky vyměnil jak na teplotu vody,teplotu vzduchu a pořád stejný.Spíš bych asi vyměnil to těsnění u tý klapky,ale nevím jak,abych něco nezničil,jestli se to dá aspoň objednat samotné no nevím.Dnes tu máme pod mrakem,docela chladno,a auto v pohodě.Včera bylo horko a zas ty starty.Už se z toho zblázním :roll: :roll: :)
jerry

Odpovědět

Zpět na „Renault Clio II“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů